Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
виконання робіт по капітальному ремонту Острівської ЗОШ
Очікувана вартість
1 490 000,00 UAH
UA-2016-09-05-000309-c ● 953ae98fdb9d43a894b0958864bea823
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ МАР'ЇНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 02142690 |
Місцезнаходження: | 85612, Украина , Донецкая обл., м. Курахове, вул. Пушкіна, 11а |
Контактна особа: |
Максим Бойчук +380506466383 marinkaosvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 вересня 2016 11:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 вересня 2016 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 вересня 2016 12:00 |
Початок аукціону: | 14 вересня 2016 11:21 |
Очікувана вартість: | 1 490 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,68% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Капітальний ремонт Острівської ЗОШ ( Донецька обл., Мар'їнський р-н, с Острівське, вул. Островського, 30а)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 услуга
виконання робіт по капітальному ремонту Острівської ЗОШ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85612, Украина, Донецкая область, с.Островське, Мар'їнського р-н., вул. Островського,30а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 вересня 2016
—
31 жовтня 2016
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
ДК 016:2010: 41.00.3 — Будування житлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 вересня 2016 16:01 |
Проект договору.doc |
05 вересня 2016 20:56 |
Форма цінової пропозиції.doc |
05 вересня 2016 20:56 |
Дефектный Островское.xls |
05 вересня 2016 20:56 |
ogoloshenn ostrov.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2016-09-05-000309-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство З Обмеженою Відповідальністю "Идеал", Код ЄДРПОУ:34032260
Дата подання: 07 вересня 2016 12:12
Звернення
Відділу освіти Мар’їнської
райдержадміністрації
ЗВЕРНЕННЯ
в порядку ст. 23 закону “Про публічні закупівлі”
Оголошенням про проведення електронної закупівлі замовника Відділу освіти Мар’їнської райдержадміністрації (Код за ЄДРПОУ: 02142690) яке розміщено 05.09.2016 р. на prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-09-05-000309-c/ за предметом закупівлі “Роботи по капітальному ремонту Острівської ЗОШ”(ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, ДК 016-2010: 41.00.3 Будування житлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти) за адресою Донецька обл.,Мар’їнський р-н, с.Острівське, в.Острівського,30а визначено час закінчення подання пропозицій 13.09.2016р., 12:00.
Відповідно до зазначеного оголошення замовником визначено іншу інформацію, не передбачену п. 2 ст. 22 закону “Про публічні закупівлі”, щодо обовязковості надання в своїй Пропозиції інформації в довільній формі, зокрема:
- щодо інформування про ситуацію, яка склалася в Донецькій області, та усвідомлення усіх можливих наслідків;
- лист учасника на бланку підприємства (за наявності), щодо підтвердження можливості виконання робіт без отримання авансового платежу;
- лист учасника на бланку підприємства (за наявності), щодо гарантування виконання робіт в строк, передбачений Замовником;
При цьому зазначено, що “У разі якщо надання послуг не відповідає вимогам Замовника /та/або/ Учасник не в змозі виконати надання послуг/надати зазначені документи, - пропозиція відхиляється.
Керуючись п. 3 ст. 22 закону “Про публічні закупівлі” просимо уточнити, якими нормами законодавства передбачено надання вищезазначеної інформації.
Крім того, замовником визначені Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження, серед яких пунктом 9 передбачено, що “Кошторисна документація Учасника-переможця повинна мати висновок «Держбудекспертизи» (або експертний звіт аналогічної установи), щодо кошторисної частини документації, а п. 10 –“В складі своєї пропозиції Учасник обов’язково повинен надати довідку в довільній формі щодо наявності сертифікованих спеціалістів ГАП (ГІП), інженерів-кошторисників та головних конструкторів з наданням копії кваліфікаційних сертифікатів, завірених мокрою печаткою та підписом власника сертифікату, а також завірені копії ліцензій на здійснення відповідних видів робіт в галузі будівництва .
Також зазначено, що “Документи повинні бути надані в повному обсязі відповідно до оголошення! Відсутність документів на момент кваліфікації призводить до дискваліфікації учасника!”
Оскількі вимоги щодо наявності експертних звітів у кошторисній документації та наявності сертифікованих спеціалістів ГАП (ГІП), інженерів – кошторисників та головних конструкторів не передбачено нормою ст. 16 закону “Про публічні закупівлі” просимо уточнити чи є для замовника обов”язковою норма закону , якою встановлено, що “Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників у складі тендерної документації не може бути підставою для її відхилення замовником”.
Просимо виключити з тендерної документації (Оголошення) п. 9, 10, оскільки наявність цих пунктів свідчить про те, що вона складена під певного учасника тендеру, який зазделегідь був ознайомлений з предметом закупівлі і мав певний час для отримання висновку «Держбудекспертизи» (або експертний звіт аналогічної установи), щодо кошторисної частини документації, оскільки замовити та отримати такий висновок в проміжок часу з 05.09.2016 р. до 13.09.2016 р. є неможливим, а також саме цей учасник має певних фахівців – інженерів, конструкторів, сертифікованих спеціалістів.
Наявність зазначених вимог в тендерній документації є порушенням п.4 ст.22 закону “Про публічні закупівлі” оскільки вони обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дата та час закінчення подання пропозицій:13.09.2016р., 12:00 не відповідає вимозі ст. 23 закону “Про публічні закупівлі”, оскільки позбавляє фізичних/юридичних осіб права не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання пропозиції звернутися до замовника за розя”сненнями або вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
07.09.2016 р.
Розгорнути
Згорнути
райдержадміністрації
ЗВЕРНЕННЯ
в порядку ст. 23 закону “Про публічні закупівлі”
Оголошенням про проведення електронної закупівлі замовника Відділу освіти Мар’їнської райдержадміністрації (Код за ЄДРПОУ: 02142690) яке розміщено 05.09.2016 р. на prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-09-05-000309-c/ за предметом закупівлі “Роботи по капітальному ремонту Острівської ЗОШ”(ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, ДК 016-2010: 41.00.3 Будування житлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти) за адресою Донецька обл.,Мар’їнський р-н, с.Острівське, в.Острівського,30а визначено час закінчення подання пропозицій 13.09.2016р., 12:00.
Відповідно до зазначеного оголошення замовником визначено іншу інформацію, не передбачену п. 2 ст. 22 закону “Про публічні закупівлі”, щодо обовязковості надання в своїй Пропозиції інформації в довільній формі, зокрема:
- щодо інформування про ситуацію, яка склалася в Донецькій області, та усвідомлення усіх можливих наслідків;
- лист учасника на бланку підприємства (за наявності), щодо підтвердження можливості виконання робіт без отримання авансового платежу;
- лист учасника на бланку підприємства (за наявності), щодо гарантування виконання робіт в строк, передбачений Замовником;
При цьому зазначено, що “У разі якщо надання послуг не відповідає вимогам Замовника /та/або/ Учасник не в змозі виконати надання послуг/надати зазначені документи, - пропозиція відхиляється.
Керуючись п. 3 ст. 22 закону “Про публічні закупівлі” просимо уточнити, якими нормами законодавства передбачено надання вищезазначеної інформації.
Крім того, замовником визначені Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження, серед яких пунктом 9 передбачено, що “Кошторисна документація Учасника-переможця повинна мати висновок «Держбудекспертизи» (або експертний звіт аналогічної установи), щодо кошторисної частини документації, а п. 10 –“В складі своєї пропозиції Учасник обов’язково повинен надати довідку в довільній формі щодо наявності сертифікованих спеціалістів ГАП (ГІП), інженерів-кошторисників та головних конструкторів з наданням копії кваліфікаційних сертифікатів, завірених мокрою печаткою та підписом власника сертифікату, а також завірені копії ліцензій на здійснення відповідних видів робіт в галузі будівництва .
Також зазначено, що “Документи повинні бути надані в повному обсязі відповідно до оголошення! Відсутність документів на момент кваліфікації призводить до дискваліфікації учасника!”
Оскількі вимоги щодо наявності експертних звітів у кошторисній документації та наявності сертифікованих спеціалістів ГАП (ГІП), інженерів – кошторисників та головних конструкторів не передбачено нормою ст. 16 закону “Про публічні закупівлі” просимо уточнити чи є для замовника обов”язковою норма закону , якою встановлено, що “Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників у складі тендерної документації не може бути підставою для її відхилення замовником”.
Просимо виключити з тендерної документації (Оголошення) п. 9, 10, оскільки наявність цих пунктів свідчить про те, що вона складена під певного учасника тендеру, який зазделегідь був ознайомлений з предметом закупівлі і мав певний час для отримання висновку «Держбудекспертизи» (або експертний звіт аналогічної установи), щодо кошторисної частини документації, оскільки замовити та отримати такий висновок в проміжок часу з 05.09.2016 р. до 13.09.2016 р. є неможливим, а також саме цей учасник має певних фахівців – інженерів, конструкторів, сертифікованих спеціалістів.
Наявність зазначених вимог в тендерній документації є порушенням п.4 ст.22 закону “Про публічні закупівлі” оскільки вони обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дата та час закінчення подання пропозицій:13.09.2016р., 12:00 не відповідає вимозі ст. 23 закону “Про публічні закупівлі”, оскільки позбавляє фізичних/юридичних осіб права не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання пропозиції звернутися до замовника за розя”сненнями або вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
07.09.2016 р.
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 вересня 2016 15:47
Вимоги, викладені Учасником, будуть задоволені частково. Оголошення зі змінами буде змінено і оприлюднено додатково. Пояснення стосовно вимог Учасника викладені в окремому файлі.
Номер вимоги: UA-2016-09-05-000309-c.c3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ВЕНДС-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:39146107
Дата подання: 20 вересня 2016 16:16
скарга на рішення замовника
Дискиминаційний підхід до оцінки пропозицій конкурсних тогів
Скасована
Дата: 22 вересня 2016 14:20
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2016-09-05-000309-c.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ВЕНДС-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:39146107
Дата подання: 20 вересня 2016 16:17
Дискриміаційний підхід під час розгляду пропозицій конкурсних торгів
Обмеження прав на участь у закупівлі
Скасована
Дата: 22 вересня 2016 14:20
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2016-09-05-000309-c.c4
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ВЕНДС-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:39146107
Дата подання: 21 вересня 2016 09:45
Скарга на рішення замовника
Дискиминаційний підхід до оцінки пропозицій конкурсних тогів
Скасована
Дата: 22 вересня 2016 14:20
Причина: cancelled
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 вересня 2016 11:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВЕНДС-ТРЕЙД" |
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
666 666,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРІНГПРОФІ" |
999 000,00
UAH з ПДВ
|
849 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА СПІЛКА" |
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
1 275 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРІНГПРОФІ" #30455302 |
Рішення скасоване |
849 999,00
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2016 17:06
|
ТОВ "ВЕНДС-ТРЕЙД" #39146107 |
Рішення скасоване |
666 666,00
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2016 14:20
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРІНГПРОФІ" #30455302 |
Рішення скасоване |
849 999,00
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2016 14:20
|
ТОВ "ВЕНДС-ТРЕЙД" #39146107 |
Відхилено |
666 666,00
UAH з ПДВ
|
29 вересня 2016 21:51
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРІНГПРОФІ" #30455302 |
Рішення скасоване |
849 999,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2016 10:53
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРІНГПРОФІ" #30455302 |
Відхилено |
849 999,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2016 10:17
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА СПІЛКА" #35199459 |
Відхилено |
1 275 000,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2016 10:22
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій