Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Рентгенівська плівка, фіксаж, проявник
Очікувана вартість
37 000,00 UAH
UA-2016-09-05-000270-a ● 4e693bc1f6a349c8ac23cdae7f2dcf4f
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міська дитяча лікарня Рівненської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01999939 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Чорновола, 72 |
Контактна особа: |
Ковалевич Марія Іванівна +380362267546 k_tl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 вересня 2016 16:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 вересня 2016 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 вересня 2016 16:00 |
Очікувана вартість: | 37 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,81% |
Інформація про предмет закупівлі
Рентгенівська плівка, фіксаж, проявник
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
54 уп
Рентгенівська плівка, фіксаж, проявник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. В. Чорновола, 72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2016
ДК 021:2015: 32354110-3 — Рентгенівська плівка
ДК 016:2010: 20.59.1 — Фотопластинки й фотоплівки, плівка для миттєвого друку; фотохімікати та фотографічні незмішані речовини
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 вересня 2016 16:20 |
Вимоги рентгенплівка, фіксаж, проявник.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2016-09-05-000270-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Водяной Андрій Миколайович, Код ЄДРПОУ:2835610910
Дата подання: 06 вересня 2016 11:42
вимога щодо приведення умов участі у публічних закупівлях відноповідно до законодавства
Я, Водяной Андрій Миколайович, є фізичною особою-підприємцем, одним із видів моєї господарської діяльності є оптова торгівля фармацевтичними товарами. У зв'язку із цим та на підставі частини 2 статті 20 Закону України "Про публічні закупівлі", відповідно до якої під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи, мною було прийнято рішення про участь у зазначеній процедурі закупівель.
Під час ознайомлення з оголошенням про проведення закупівлю через електронну систему електронних державних закупівель ProZorro, я з’ясував, що Замовник не буде розглядати пропозиції тих учасників, які пропонують надання аналогу чи еквіваленту тим товарам, що встановленні Замовником. Таким чином, запропонувати товар, еквівалентний предмету закупівлі виявляється неможливим, що значно обмежує коло потенційних учасників процедури публічних закупівель. Тобто, зазначені умови участі у закупівлі є очевидно дискримінаційними, що є порушенням норм ЗУ «Про публічні закупівлі», застосування яких передбачено і до допорогових закупівель в частині зобов’язання дотримання принципів, на яких ґрунтується процедура проведення закупівель, в тому числі і принципу недискримінації. Той факт, що умови документації конкурсних торгів, які не дають змоги учасникам пропонувати еквівалент предмету закупівлі, є дискримінаційними підтверджується також рішенням Антимонопольного комітету України від 24.07.2015р. (рішення розміщено на офіційному сайті Антимонопольного комітету України), який є компетентним органом оскарження в сфері здійснення публічних закупівель.
Таким чином, оскільки вищевикладені умови участі у публічних закупівлях вимоги носять очевидний дискримінаційний характер і порушують вимоги Закону, вимагаю їх скасування.
Розгорнути
Згорнути
Під час ознайомлення з оголошенням про проведення закупівлю через електронну систему електронних державних закупівель ProZorro, я з’ясував, що Замовник не буде розглядати пропозиції тих учасників, які пропонують надання аналогу чи еквіваленту тим товарам, що встановленні Замовником. Таким чином, запропонувати товар, еквівалентний предмету закупівлі виявляється неможливим, що значно обмежує коло потенційних учасників процедури публічних закупівель. Тобто, зазначені умови участі у закупівлі є очевидно дискримінаційними, що є порушенням норм ЗУ «Про публічні закупівлі», застосування яких передбачено і до допорогових закупівель в частині зобов’язання дотримання принципів, на яких ґрунтується процедура проведення закупівель, в тому числі і принципу недискримінації. Той факт, що умови документації конкурсних торгів, які не дають змоги учасникам пропонувати еквівалент предмету закупівлі, є дискримінаційними підтверджується також рішенням Антимонопольного комітету України від 24.07.2015р. (рішення розміщено на офіційному сайті Антимонопольного комітету України), який є компетентним органом оскарження в сфері здійснення публічних закупівель.
Таким чином, оскільки вищевикладені умови участі у публічних закупівлях вимоги носять очевидний дискримінаційний характер і порушують вимоги Закону, вимагаю їх скасування.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 вересня 2016 15:56
Відповідно до пункту 6.3. та 6.4. Порядку здійснення допорогових
закупівель, затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від
13.04.2016 № 35, саме Замовник розміщує в Системі
інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору,
порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також
вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для
проведення Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання
на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника,
Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у
пропозиціях Учасників. Отже, можливість пропонувати еквівалент товару є
правом Замовника, а не його обов’язком.
Враховуючи вищевикладене Замовником прийнято рішення відхилити Вашу вимогу та не вносити зміни до документації закупівлі.
закупівель, затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від
13.04.2016 № 35, саме Замовник розміщує в Системі
інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору,
порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також
вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для
проведення Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання
на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника,
Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у
пропозиціях Учасників. Отже, можливість пропонувати еквівалент товару є
правом Замовника, а не його обов’язком.
Враховуючи вищевикладене Замовником прийнято рішення відхилити Вашу вимогу та не вносити зміни до документації закупівлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал" #36257034 |
Переможець |
36 974,92
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2016 13:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
20 вересня 2016 14:58
|