Вибірковий капітальний ремонт міжбудинкового проїзду на вул. Вовчинецькій 193-195
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2016-09-01-000010-a 314e89f632444c69a23cbf40802fcd86
Звіт про укладений договір    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37794186
Вебсайт замовника: http://www.komynalka.if.ua/
Місцезнаходження замовника: 76018, Україна, Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 7
Контактна особа замовника: Бойчук Т.
+380342531222
dkgtender@ukr.net

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Работы
Вибірковий капітальний ремонт міжбудинкового проїзду на вул. Вовчинецькій 193-195
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Вовчинецька
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2016  —  31 грудня 2016
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Документація

Тендерна документація

01 вересня 2016 08:40
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ "Івано-Франківська дорожня служба"
#39547519
Переможець 488 581,20
UAH з ПДВ
01 вересня 2016 08:51

Документи

01 вересня 2016 08:51
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
01 вересня 2016 09:08
Договір підряду 717 від 01.09.2016 ТзОВ Івано-Франківська дорожня служба pdf.pdf укладений
01 вересня 2016 09:07
sign.p7s укладений
06 грудня 2016 10:33
sign.p7s укладений
05 жовтня 2016 12:05
Додаткова угода №89 від 05.10.2016 р. до договору №717 ТОВ Івано-Франківська дорожня служба.PDF зміни до договору
05 жовтня 2016 12:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
не вказано
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: збільшення обємів робіт
Номер договору про закупівлю: 717/16
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2016 — 31 грудня 2016
Сума оплати за договором: 774 066,00
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку