Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вибірковий капітальний ремонт міжбудинкового проїзду на вул. Вовчинецькій 193-195
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2016-09-01-000010-a 314e89f632444c69a23cbf40802fcd86
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойчук Т.

+380342531222 dkgtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 вересня 2016
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37794186
Вебсайт: http://www.komynalka.if.ua/
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 7
Контактна особа: Бойчук Т.
+380342531222
dkgtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Работы
Вибірковий капітальний ремонт міжбудинкового проїзду на вул. Вовчинецькій 193-195
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Вовчинецька
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2016  —  31 грудня 2016
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Тендерна документація

01 вересня 2016 08:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ "Івано-Франківська дорожня служба"
#39547519
Переможець 488 581,20
UAH з ПДВ
01 вересня 2016 08:51

Документи

01 вересня 2016 08:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 грудня 2016 10:33
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2016 12:05
Додаткова угода №89 від 05.10.2016 р. до договору №717 ТОВ Івано-Франківська дорожня служба.PDF зміни до договору
05 жовтня 2016 12:00
Електронний підпис укладений
01 вересня 2016 09:08
Договір підряду 717 від 01.09.2016 ТзОВ Івано-Франківська дорожня служба pdf.pdf укладений
01 вересня 2016 09:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
не вказано
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення обємів робіт
Номер договору про закупівлю: 717/16
Договір:
Номер додаткової угоди: 717/16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2016 — 31 грудня 2016
Сума оплати за договором: 774 066,00
UAH з ПДВ