Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Підключення інформаційної системи Замовника до процесингових центрів банків та систем електронних розрахунків через систему Виконавця (платіжний шлюз)»
Очікувана вартість
177 648,00 UAH
UA-2016-08-30-000866-c 98e65d08a837490eb6d4c2e9dabdde85
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романовський В.А.

+38 044 465 09 30 v.romanovskyy@lotus.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081258
Вебсайт: http://www.uz.gov.ua
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул. І. Франка, 21, м. Київ
Контактна особа: Романовський В.А.
+38 044 465 09 30
v.romanovskyy@lotus.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
п.5 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівель» (далі-Закон), а саме: «потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
У відповідності до затвердженого "Положення про організацію продажу проїзних документів через електронні канали обслуговування у пасажирських перевезеннях" для підключення банків-еквайрів та систем електронних розрахунків, забезпечення взаємодії з банками та процесінговими центрами, забезпечення вибору платіжного засобу та механізму оплати, для контролю та аналізу платежів на офіційному сайті ПАТ «Укрзалізниця» (booking.uz.gov.ua), у 2012 році необхідне було впровадження спеціалізованого сервісу – платіжний шлюз.
У зв’язку з цим, Укрзалізниця провела конкурс, у якому розробник програмного забезпечення ТОВ «Універсальні інформаційні технології» прийняв участь з готовим рішенням. За результатами конкурсу підприємство було визначено переможцем.
Таким чином, кожного року, починаючи з 2012 р. ТОВ «Універсальні інформаційні технології» уклало договори з супроводу платіжного шлюзу, а саме: № 01/110412 від 11 квітня 2012 р., №01/010113 від 01 січня 2013р., №04/140114 від 14 січня 2014р., №01/310315 від 31 березня 2015 р., №01/230615 від 23 червня 2015р., №03/021115 від 02 листопада 2015р.
Використання платіжного шлюзу дозволяє створити рівні умови для співпраці з усіма банками-еквайерами, мінімізує витрати ПАТ «Укрзалізниця» на послуги інтеренет-еквайрингу, організацію контролю за маршрутизацією платіжних транзакцій, забезпечення незалежності від Банків, забезпечення автоматизованого повернення коштів пасажирам за невикористані квитки, та забезпечує обробку платіжних повідомлень, відповідно до умов та правил використання пластикових карток як платіжних засобів в середовищі Інтернет відповідно до законодавства України, операційних правил платіжних систем та банків, що обслуговують пластикові картки, умов та правил про розрахунки електронними одиницями відповідно до законодавства України та правил систем електронних розрахунків.

Документи, які підтверджують підставу для застосування переговорної процедури є:
- Договори № 01/110412 від 11 квітня 2012 р., №01/010113 від 01 січня 2013р., №04/140114 від 14 січня 2014р., №01/310315 від 31 березня 2015 р., №01/230615 від 23 червня 2015р., №03/021115 від 02 листопада 2015р.
- Експертний висновок Харківської Торгово-промислової палати України № 84-АИ від 29.07.2016;
- Консультативне повідомлення Науково дослідного центру судової експертизи з питань інтелектуальної власності № 009-К/16 від 24.03.2016

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 серпня 2016 09:37
Оскарження наміру укласти договір: 11 вересня 2016 00:00

Інформація про предмет закупівлі

«Підключення інформаційної системи Замовника до процесингових центрів банків та систем електронних розрахунків через систему Виконавця (платіжний шлюз)»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 усл.
«Підключення інформаційної системи Замовника до процесингових центрів банків та систем електронних розрахунків через систему Виконавця (платіжний шлюз)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська обл., Київ, Івана Франко
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2016  —  31 грудня 2016
ДК 021:2015: 72212000-4 — Послуги з розробки прикладного програмного забезпечення
ДК 016:2010: 63.11.1 — Послуги щодо обробляння даних, розміщування інформації на веб-вузлах, щодо програмного застосування та інші послуги щодо забезпечення інформаційно-технологічною інфраструктурою

Тендерна документація

31 серпня 2016 20:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2016 18:22
намір платіжний шлюз новий.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Універсальні інформаційні технології"
#34891802
Переможець 177 648,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2016 09:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2016 09:37

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Універсальні інформаційні технології"
#34891802
177 648,00
UAH з ПДВ
Немає

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2017 16:01
Електронний підпис укладений
27 вересня 2016 13:44
платіжний шлюз.pdf укладений
27 вересня 2016 13:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 вересня 2016 — 31 грудня 2016
Сума оплати за договором: 177 648,00
UAH з ПДВ