Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
69.20.1 Послуги щодо фінансового аудиту, (79212000-3 Аудиторські послуги)
Очікувана вартість
833 334,00 UAH
UA-2016-08-30-000784-c ● f826a44810b441189e51075a1b0d5a09
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго" |
Код ЄДРПОУ: | 22927045 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Козацька, 120/4, (літ. «Є») |
Контактна особа: |
Мельник Н.В. +380443640245 vtce@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 серпня 2016 16:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 вересня 2016 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 вересня 2016 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 вересня 2016 15:00 |
Початок аукціону: | 19 вересня 2016 11:13 |
Очікувана вартість: | 833 334,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,20% |
Інформація про предмет закупівлі
Аудит фінансової звітності Публічного акціонерного товариства «Центренерго» за період з 01.01.2016 р. по 31.12.2016 р. та станом на 31.12.2016 р., складеної відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності (МСФЗ)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 усл.
Аудит фінансової звітності Публічного акціонерного товариства «Центренерго» за період з 01.01.2016 р. по 31.12.2016 р. та станом на 31.12.2016 р., складеної відповідно до Міжнародних стандартів фінанс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03680, Україна, Київська обл., Київ, Козацька, 120/4 (літ. "Є")
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2016
—
31 березня 2017
ДК 021:2015: 79212000-3 — Аудиторські послуги
ДК 016:2010: 69.20.1 — Послуги щодо фінансового аудиту
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 серпня 2016 16:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 серпня 2016 16:30 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання щодо пунктів договору
Дата подання: 05 вересня 2016 20:48
Ознайомившись з положеннями документації конкурсних торгів, хочемо звернути Вашу увагу на те, що деякі положення документації потребують доповнення (внесення змін) з метою забезпечення відповідності положенням чинного законодавства України, в тому числі Закону України «Про аудиторську діяльність» № 3125-XII від 22 квітня 1993 року; Цивільного кодексу України № 435-IV від 16 січня 2003 року податковому законодавству тощо, відповідно до коментарів, що подаються нижче.
(1) Щодо ст. 8:
У зв’язку з тим, що Договір про надання аудиторських послуг передбачає не всі можливі випадки, коли може вимагатись розірвання договору в односторонньому порядку, пропонуємо доповнити ст.. 8 наступним:
8.2.1 Незважаючи на встановлено безпосередньо вище в цій статті, Виконавець вправі відмовитись від Послуг за цим Договором, повідомивши Замовника в письмовій формі, якщо Виконавець ухвалить рішення щодо неможливості подальшого надання Послуг відповідно до вимог чинного законодавства або професійних зобов’язань. Таке розірвання не вважається ініціюванням у розумінні п.8.1.2. Договору. У випадку припинення надання Послуг не з вини Виконавця, Замовник оплачує Виконавцю вартість всіх незавершених робіт і наданих Послуг, а також витрати, понесені Виконавцем дати припинення надання Послуг включно. Розмір вартості незавершених робіт і наданих послуг обчислюється виходячи з затверджених Виконавцем погодинних ставок та часу, витраченого працівниками Виконавця на надання Послуг. Затверджена погодинна ставка для цього договору становить ________ грн.
(2) Щодо п.12.10 Договору про надання аудиторських послуг:
У зв’язку з тим, що втрата статусу платника ПДВ не вливає на вже надані, але ще не оплачені послуги згідно податкового законодавства України, пропонуємо доповнити п.12.10 після слів «(якщо Виконавець є платником ПДВ) наступним текстом:
«у разі якщо Замовнику ще не були передані Результати надання Послуг за Договором (Аудиторський висновок, акт приймання-передачі наданих послуг).
(3) Щодо п.12.3 Договору про надання аудиторських послуг:
У зв’язку з тим, що Виконавець не повинен нести ризики, що випливають із запровадженої облікової політики Замовника стосовно нарахування податку на прибуток, пропонуємо виключити наступний текст з п.12.3 «та відшкодувати витрати з податку на прибуток, нарахованого на зазначені суми ПДВ (якщо Виконавець є платником ПДВ)
(4) Також, пропонуємо доповнити текст Договору положеннями про обробку персональних даних в наступній редакції:
«Виконавець та інші Фірми Виконавця, треті особи, які надають послуги Виконавцю, можуть обробляти інформацію Замовника, яка може бути пов’язана з конкретними фізичними особами в різних країнах, в яких здійснюють свою діяльність Виконавець та будь – хто з них. Виконавець буде обробляти персональні дані відповідно до застосовного законодавства та професійних норм. Замовник гарантує, що він має повноваження та всі необхідні згоди з боку відповідних фізичних осіб на надання Виконавцю відповідних персональних даних у зв’язку з надання послуг і що надані Виконавцю персональні дані були оброблені відповідно до застосовного законодавства».
Просимо розглянути вищевикладені пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на запитання повідомляємо, що проектом договору, який міститься в тендерній документації, передбачені суттєві вимоги відповідно до вимог чинного законодавства.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ООО "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА" #30373906 |
Переможець |
800 000,00
UAH
|
22 вересня 2016 08:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2017 09:44
|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2016 15:06
|
ДОГОВІР №15-27 від 07.10.2016р..PDF | укладений |
07 жовтня 2016 15:04
|