Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

69.20.1 Послуги щодо фінансового аудиту, (79212000-3 Аудиторські послуги)
Очікувана вартість
833 334,00 UAH
UA-2016-08-30-000784-c f826a44810b441189e51075a1b0d5a09
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Н.В.

+380443640245 vtce@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго"
Код ЄДРПОУ: 22927045
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Козацька, 120/4, (літ. «Є»)
Контактна особа: Мельник Н.В.
+380443640245
vtce@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2016 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 06 вересня 2016 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 вересня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2016 15:00
Початок аукціону: 19 вересня 2016 11:13
Очікувана вартість: 833 334,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,20%

Інформація про предмет закупівлі

Аудит фінансової звітності Публічного акціонерного товариства «Центренерго» за період з 01.01.2016 р. по 31.12.2016 р. та станом на 31.12.2016 р., складеної відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності (МСФЗ)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 усл.
Аудит фінансової звітності Публічного акціонерного товариства «Центренерго» за період з 01.01.2016 р. по 31.12.2016 р. та станом на 31.12.2016 р., складеної відповідно до Міжнародних стандартів фінанс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03680, Україна, Київська обл., Київ, Козацька, 120/4 (літ. "Є")
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2016  —  31 березня 2017
ДК 021:2015: 79212000-3 — Аудиторські послуги
ДК 016:2010: 69.20.1 — Послуги щодо фінансового аудиту

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 серпня 2016 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2016 16:30
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо пунктів договору
Дата подання: 05 вересня 2016 20:48
Ознайомившись з положеннями документації конкурсних торгів, хочемо звернути Вашу увагу на те, що деякі положення документації потребують доповнення (внесення змін) з метою забезпечення відповідності положенням чинного законодавства України, в тому числі Закону України «Про аудиторську діяльність» № 3125-XII від 22 квітня 1993 року; Цивільного кодексу України № 435-IV від 16 січня 2003 року податковому законодавству тощо, відповідно до коментарів, що подаються нижче. (1) Щодо ст. 8: У зв’язку з тим, що Договір про надання аудиторських послуг передбачає не всі можливі випадки, коли може вимагатись розірвання договору в односторонньому порядку, пропонуємо доповнити ст.. 8 наступним: 8.2.1 Незважаючи на встановлено безпосередньо вище в цій статті, Виконавець вправі відмовитись від Послуг за цим Договором, повідомивши Замовника в письмовій формі, якщо Виконавець ухвалить рішення щодо неможливості подальшого надання Послуг відповідно до вимог чинного законодавства або професійних зобов’язань. Таке розірвання не вважається ініціюванням у розумінні п.8.1.2. Договору. У випадку припинення надання Послуг не з вини Виконавця, Замовник оплачує Виконавцю вартість всіх незавершених робіт і наданих Послуг, а також витрати, понесені Виконавцем дати припинення надання Послуг включно. Розмір вартості незавершених робіт і наданих послуг обчислюється виходячи з затверджених Виконавцем погодинних ставок та часу, витраченого працівниками Виконавця на надання Послуг. Затверджена погодинна ставка для цього договору становить ________ грн. (2) Щодо п.12.10 Договору про надання аудиторських послуг: У зв’язку з тим, що втрата статусу платника ПДВ не вливає на вже надані, але ще не оплачені послуги згідно податкового законодавства України, пропонуємо доповнити п.12.10 після слів «(якщо Виконавець є платником ПДВ) наступним текстом: «у разі якщо Замовнику ще не були передані Результати надання Послуг за Договором (Аудиторський висновок, акт приймання-передачі наданих послуг). (3) Щодо п.12.3 Договору про надання аудиторських послуг: У зв’язку з тим, що Виконавець не повинен нести ризики, що випливають із запровадженої облікової політики Замовника стосовно нарахування податку на прибуток, пропонуємо виключити наступний текст з п.12.3 «та відшкодувати витрати з податку на прибуток, нарахованого на зазначені суми ПДВ (якщо Виконавець є платником ПДВ) (4) Також, пропонуємо доповнити текст Договору положеннями про обробку персональних даних в наступній редакції: «Виконавець та інші Фірми Виконавця, треті особи, які надають послуги Виконавцю, можуть обробляти інформацію Замовника, яка може бути пов’язана з конкретними фізичними особами в різних країнах, в яких здійснюють свою діяльність Виконавець та будь – хто з них. Виконавець буде обробляти персональні дані відповідно до застосовного законодавства та професійних норм. Замовник гарантує, що він має повноваження та всі необхідні згоди з боку відповідних фізичних осіб на надання Виконавцю відповідних персональних даних у зв’язку з надання послуг і що надані Виконавцю персональні дані були оброблені відповідно до застосовного законодавства». Просимо розглянути вищевикладені пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на запитання повідомляємо, що проектом договору, який міститься в тендерній документації, передбачені суттєві вимоги відповідно до вимог чинного законодавства.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 вересня 2016 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ООО "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА" 800 000,00
UAH
800 000,00
UAH
Документи
BDO в Украине 830 000,00
UAH
830 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

23 вересня 2016 15:51
Documents.pdf
20 вересня 2016 11:29
2014.pdf
20 вересня 2016 11:29
2015.pdf
20 вересня 2016 11:29
2013.pdf
16 вересня 2016 13:50
7. Копія Статуту.pdf

Публічні документи

09 вересня 2016 17:21
частина_1_Центренерго.pdf
09 вересня 2016 17:21
частина_5_Центренергo.pdf
09 вересня 2016 17:21
частина_4_Центренерго.pdf
09 вересня 2016 17:21
частина_3_Центренерго.pdf
09 вересня 2016 17:21
частина_2_Центренергo.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ООО "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА"

BDO в Украине

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ООО "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА"
#30373906
Переможець 800 000,00
UAH
22 вересня 2016 08:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 вересня 2016 08:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ООО "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА"
#30373906
800 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2017 09:44
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2016 15:06
ДОГОВІР №15-27 від 07.10.2016р..PDF укладений
07 жовтня 2016 15:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 жовтня 2016 — 31 березня 2017
Сума оплати за договором: 784 814,26
UAH