Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги з технічної підтримки користувачам з продажу залізничних квитків через веб-сайт Укрзалізниці»
Очікувана вартість
1 176 000,00 UAH
UA-2016-08-30-000594-b b3e804e40f574a449bb0afbfc0df0317
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романовський В.А.

+38 044 465 09 30 v.romanovskyy@lotus.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081258
Вебсайт: http://www.uz.gov.ua
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул. І. Франка, 21, м. Київ
Контактна особа: Романовський В.А.
+38 044 465 09 30
v.romanovskyy@lotus.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
На виконання Комплексної програми розроблення та впровадження автоматизованої системи застосування електронних проїзних (перевізних) документів у пасажирських перевезеннях від 25.01.2012 року та відповідно до затвердженого "Положення про організацію продажу проїзних документів через електронні канали обслуговування у пасажирських перевезеннях"на Державному підприємстві «Головний інформаційно-обчислювальний центр державної адміністрації залізничного транспорту України» впроваджено програмне забезпечення модуля резервування та продажу залізничних квитків через офіційний веб-сайт Укрзалізниці.
Розробка вищевказаного спеціалізованого програмного забезпечення здійснювалась на замовлення Державного підприємства «Головний інформаційно-обчислювальний центр державної адміністрації залізничного транспорту України» Товариством з обмеженою відповідальністю «Універсальні інформаційні технології» за договором 01/250612 від 25 червня 2012 р. (розробка програмного забезпечення модуля резервування та продажу залізничних квитків через офіційний веб-сайт Укрзалізниці).
Відповідно до умов вищевказаного договору майнові права на створене програмне забезпечення належить публічному акціонерному товариству «Українська залізниця».
З серпня 2012 року, відповідно до конкурсів що проводились, послуги з технічної підтримки користувачам надавались саме Товариством з обмеженою відповідальністю «Універсальні інформаційні технології» за наступними договорами: №01/030812 від 03 серпня 2012р., №02/010113 від 01 січня 2013р., №03/140114 від 14 січня 2014р., №021115 від 02 листопада 2015р.
Відповідно до того, що функціонування системи з продажу квитків через електронні канали обслуговування відбувається цілодобово, постійно виникає необхідність надання консультацій користувачам з резервування та придбання проїзних/перевізних документів через офіційний сайт ПАТ «Укрзалізниця» - booking.uz.gov.ua (обробка вхідних дзвінків та надання цілодобової технічної підтримки, обробка звернень і скарг користувачів та надання консультаційних послуг з продажу залізничних квитків через веб-сайт) та надання профільних консультацій фахівцям філії «ГІОЦ» ПАТ «Укрзалізниця». Відповідно до затвердженого "Положення про організацію продажу проїзних документів через електронні канали обслуговування у пасажирських перевезеннях" впроваджено цілодобову службу підтримки, співробітники якої є фахівцями в технології оформлення/повернення проїзних документів через офіційний сайт ПАТ “Укрзалізниця”, технології оплати за проїзні документи, повернення коштів за невикористані проїзні документи, перевірки стану транзакцій.

Документи, які підтверджують підставу для застосування переговорної процедури є:
- Договори: №01/030812 від 03 серпня 2012р., №02/010113 від 01 січня 2013р., №03/140114 від 14 січня 2014р., №021115 від 02 листопада 2015р.
- Експертний висновок Харківської Торгово-промислової палати України № 84-АИ від 29.07.2016;
- Консультативне повідомлення Науково дослідного центру судової експертизи з питань інтелектуальної власності № 009-К/16 від 24.03.2016

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2016 18:00
Оскарження наміру укласти договір: 10 вересня 2016 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 усл.
«Послуги з технічної підтримки користувачам з продажу залізничних квитків через веб-сайт Укрзалізниці»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська обл., Київ, Івана Франко
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2016  —  31 грудня 2016
ДК 021:2015: 72400000-4 — Інтернет-послуги
ДК 016:2010: 62.09.2 — Послуги у сфері інформаційних технологій і стосовно комп’ютерної техніки, інші, н.в.і.у.

Тендерна документація

31 серпня 2016 20:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2016 17:43
намір веб сайт УЗ.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Універсальні інформаційні технології"
#34891802
Переможець 1 176 000,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2016 18:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2016 18:00

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Універсальні інформаційні технології"
#34891802
1 176 000,00
UAH з ПДВ
Немає

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 січня 2017 14:23
Електронний підпис укладений
27 вересня 2016 11:51
Веб сайт.pdf укладений
27 вересня 2016 11:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 вересня 2016 — 31 грудня 2016
Сума оплати за договором: 1 176 000,00
UAH з ПДВ