Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013-інші (45232000-2 Допоміжні роботи з прокладання трубопроводів і кабелів) «Реконструкція зовнішніх мереж водопостачання та водовідведення в смт.Кельменці Чернівецької області»
Очікувана вартість
35 276 939,20 UAH
UA-2016-08-30-000419-a efd51219ca2e432db1a1a9e5c29102db
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Штефуник Юрій Степанович

+380372246667 ukboda.fev.cv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014252
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул. Героїв Майдану, 194-А
Контактна особа: Штефуник Юрій Степанович
+380372246667
ukboda.fev.cv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2016 17:00
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2016 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 вересня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 вересня 2016 16:00
Початок аукціону: 22 вересня 2016 13:51
Очікувана вартість: 35 276 939,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,57%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 176384 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Окремих частин предмету закупівлі не передбачено. Пропозиція подається щодо предмету закупівлі в цілому.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60100, Україна, Чернівецька область, Кельменецький район, смт. Кельменці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2017
ДК 021:2015: 45232000-2 — Допоміжні роботи з прокладання трубопроводів і кабелів
ДК 018-2000: 2222.1 — Місцеві водопровідні мережі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 вересня 2016 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ГРЕЙП 2002" 33 090 020,40
UAH з ПДВ
28 099 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Трейдербуд 28 507 295,00
UAH з ПДВ
28 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Західпласт" 31 173 915,60
UAH з ПДВ
31 173 915,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 вересня 2016 13:56
4.rar
20 вересня 2016 13:56
Перелік док..jpg
20 вересня 2016 13:56
285-296 Іші вимоги.rar
20 вересня 2016 13:56
284 Календ.графік.jpg
20 вересня 2016 13:56
240-283 Локальні.rar
20 вересня 2016 13:56
198-239 Локальні.rar
20 вересня 2016 13:56
157-197 Локальні.rar
20 вересня 2016 13:55
115-156 Локальні.rar
20 вересня 2016 13:55
105-114 Розрахунки.rar
20 вересня 2016 13:55
65-104 Підсумкова.rar
20 вересня 2016 13:55
55-64 Договірна з розрах..rar
20 вересня 2016 13:55
54 Тендерна пропозиція.jpg
20 вересня 2016 13:55
49-53 Проект договору.rar
20 вересня 2016 13:55
48 Лист-згода.jpg
20 вересня 2016 13:55
39-46 Відсутність підстав.rar
20 вересня 2016 13:54
16-38 Кваліфікаційні.rar
20 вересня 2016 13:54
3-15 Підтв.госп.діяльн..rar
20 вересня 2016 13:54
2 Банківська гарантія.jpg
20 вересня 2016 13:54
1 відомості про учатника.jpg

Публічні документи

19 вересня 2016 14:32
Частина1.part3.rar
19 вересня 2016 14:29
Частина1.part2.rar
19 вересня 2016 14:25
Частина1.part1.rar
16 вересня 2016 16:46
Кошторис.part07.rar
16 вересня 2016 16:45
Кошторис.part06.rar
16 вересня 2016 16:45
Кошторис.part05.rar
16 вересня 2016 16:45
Кошторис.part04.rar
16 вересня 2016 16:45
Кошторис.part03.rar
16 вересня 2016 16:44
Кошторис.part02.rar
16 вересня 2016 16:44
Кошторис.part01.rar
16 вересня 2016 16:44
Комерційна частина.part3.rar
16 вересня 2016 16:44
Комерційна частина.part2.rar
16 вересня 2016 16:44
Комерційна частина.part1.rar
16 вересня 2016 16:44
пропозиція арк.2.jpg

Публічні документи

21 вересня 2016 12:09
Банківська гарантія.rar
21 вересня 2016 12:07
Банківська гарантія.PDF
21 вересня 2016 11:22
Локальн кошториси част 3.PDF
21 вересня 2016 11:22
54_КЕЛЬМЕНЦІ_Тенд_1.imd
21 вересня 2016 11:22
Локальн кошториси част 4.PDF
21 вересня 2016 11:22
Локальн кошториси част 1.PDF
21 вересня 2016 11:22
Технічне завдання.PDF
21 вересня 2016 11:22
ЗВВ.PDF
21 вересня 2016 11:22
СКАН ПАСПОРТ директора.PDF
21 вересня 2016 11:22
ОРИГІНАЛИ ВІДГУКІВ.PDF
21 вересня 2016 11:21
Оригінали договорів.PDF
21 вересня 2016 11:21
Локальн кошториси част 2.PDF
21 вересня 2016 11:21
Копія Статуту.PDF
21 вересня 2016 11:21
Документи.PDF
21 вересня 2016 11:21
Тендерна прпозиція.PDF
21 вересня 2016 11:21
Довідка з банку.PDF
21 вересня 2016 11:21
Довідка працівники.PDF
21 вересня 2016 11:21
Договірна ціна.PDF
21 вересня 2016 11:21
ВР та ЕММ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ГРЕЙП 2002"

ТОВ Трейдербуд

ТОВ "Західпласт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ГРЕЙП 2002"
#31964191
Переможець 28 099 000,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2016 17:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2016 17:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ГРЕЙП 2002"
#31964191
28 099 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 16:12
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 10:01
Кельменці Дод.угода _2.pdf зміни до договору
26 червня 2019 10:00
Електронний підпис укладений
30 січня 2019 12:18
Кельменці водопостачання дод.угода.pdf зміни до договору
30 січня 2019 12:16
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 14:39
Дод угода 5 Кельменці.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 14:37
Електронний підпис укладений
14 грудня 2018 12:38
Кельменці дод_угод 4.pdf зміни до договору
14 грудня 2018 12:36
Електронний підпис укладений
23 листопада 2018 15:28
Дод.угода 3.pdf зміни до договору
23 листопада 2018 15:22
дод. угода 2 Кельменці.pdf зміни до договору
09 липня 2018 15:36
дод.угода Кельменці.pdf зміни до договору
26 квітня 2018 16:46
Електронний підпис укладений
31 липня 2017 17:36
додаткова угода Кельменці водопост.pdf зміни до договору
31 липня 2017 17:05
Електронний підпис укладений
31 липня 2017 15:19
Електронний підпис укладений
19 січня 2017 15:03
Дод_угода_1.pdf зміни до договору
19 січня 2017 14:40
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2016 18:07
Перелік змін, що внесено до тендерної документації укладений
17 жовтня 2016 18:02
Договір про закупівлю робіт зміни до договору
17 жовтня 2016 18:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змін у розподілі капітальних вкладень календарного плану-графіку виконання робіт по роках будівництва у бік зменшення вартості робіт на 2016 рік без зміни загальної вартості робіт за договором
Номер договору про закупівлю: 52
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни у розподілі капітальних вкладень календарного плану-графіку виконання робіт по роках будівництва, обумовлені змінами джерела фінансування на 2016 рік без зміни загальної вартості робіт за договором
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та ви в звязку з обмеженим фінансуванням обєкту будівництва в 2017 році
Номер договору про закупівлю: 52
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 52
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов'язань у зв'язку з обмеженим фінансуванням об'єкту будівництва у 2017 році
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 52
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 6.3. Договору доповнено п.п.6.3.24.
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 52
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальний обсяг закупівлі залишився без змін. Внесено зміни до договору, а саме пункт 3.1. доповнено п.п.3.1.1."Загальна вартість підрядних робіт на 2018 рік становить 8772,7028 тис.грн., з них 7895,4328 тис. кошти державного фонду регіонального розвитку та 877,270 тис.грн. кошти обласного бюджету.
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 52
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у банківські реквізити підрядної організації
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 52
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін у банківські реквізити Замовника
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 52
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальний обсяг зукупівлі залишився без змін. п.п. 3,1,3 Договору викладено у новій редакції. Продовжено термін дії договору до 31.12.2019 року. Додаткову угоду від 09.07.2018 року №2 до договору визнатоно такою, що втратила чинність.
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 52
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна назви Замовника у зв"язку з реорганізацією.
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 52
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): П.п.3.1.3 Договору викласти в редакції: «Загальна вартість підрядних робіт на 2018 рік становить 5 481,11520 тис. грн. (п’ять мільйонів чотириста вісімдесят одна тисяча сто п'ятнадцять гривень двадцять копійок) відповідно до календарного плану - графіку, що додається. Джерело фінансування: кошти державного фонду регіонального розвитку по загальному фонду в сумі – 4 421,671 тис. грн., кошти державного фонду регіонального розвитку по спеціальному фонду в сумі – 226,184 тис. грн та кошти обласного бюджету в сумі – 833,26020 тис. грн.». 2. Пункт 3.1 Договору доповнити п.п.3.1.4 наступного змісту: «Загальна вартість підрядних робіт на 2019 рік становить 3 291,58760 тис. грн. (три мільйони двісті дев’яносто одна тисяча п’ятсот вісімдесят сім гривень шістдесят копійок) відповідно до календарного плану - графіку, що додається. Джерело фінансування: кошти державного фонду регіонального розвитку в сумі – 2 877,66560 тис. грн. та кошти обласного бюджету в сумі – 413,922 тис. грн. Визначено порядок оплати авансу (п.п. 4.2.1), посилено відповідальність Підрядника (п.7.5.). Термін дії договору до 31.12.2019 року. Внесено зміни в банківські реквізити Підрядника. Додаткова угода №5 від 28.12.2018 року втратила чинність.
Номер договору про закупівлю: 52
Договір:
Номер додаткової угоди: 52
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 жовтня 2016 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 28 098 697,20
UAH (в тому числі ПДВ 4 683 116,20 UAH)