Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

організація і забезпечення автоматизації процесу прийому платежів за послуги централізованого постачання холодної води та водовідведення від абонентів через мережу банківських, фінансових та ін.установ; обробка інформації та облік даних з використанням автоматизованих інформаційно-обчислювальних, білінгових, довідково-інформаційних систем; забезпечення автоматизації ведення та підтримки в актуальному стані інформації щодо змін облікових даних абонентів; забезпечення автоматизації формування та доведення інформації для призначення субсидій абонентам на запити органів праці та соціального захисту населення; довідково - інформаційне обслуговування абонентів; виконання технічних завдань
Очікувана вартість
3 600 000,00 UAH
UA-2016-08-30-000132-b 9601e7da88154e849a5f264d190ec8f2
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Голяк

380564922711 kvk.zakupka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Кривбасводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03341316
Місцезнаходження: Украина , Днепропетровская обл., 50027, г. Кривой Рог, ул. Есенина, 6а
Контактна особа: Ольга Голяк
380564922711
kvk.zakupka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 серпня 2016 11:07
Звернення за роз’ясненнями: до 06 вересня 2016 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 вересня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 вересня 2016 10:00
Очікувана вартість: 3 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 72 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 108000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

організація і забезпечення автоматизації процесу прийому платежів за послуги централізованого постачання холодної води та водовідведення від абонентів через мережу банківських, фінансових та ін.установ; обробка інформації та облік даних з використанням автоматизованих інформаційно-обчислювальних, білінгових, довідково-інформаційних систем; забезпечення автоматизації ведення та підтримки в актуальному стані інформації щодо змін облікових даних абонентів; забезпечення автоматизації формування та доведення інформації для призначення субсидій абонентам на запити органів праці та соціального захисту населення; довідково - інформаційне обслуговування абонентів; виконання технічних завдань

організація і забезпечення автоматизації процесу прийому платежів за послуги централізованого постачання холодної води та водовідведення від абонентів через мережу банківських, фінансових та ін.установ; обробка інформації та облік даних з використанням автоматизованих інформаційно-обчислювальних, білінгових, довідково-інформаційних систем; забезпечення автоматизації ведення та підтримки в актуальному стані інформації щодо змін облікових даних абонентів; забезпечення автоматизації формування та доведення інформації для призначення субсидій абонентам на запити органів праці та соціального захисту населення; довідково - інформаційне обслуговування абонентів; виконання технічних завдань
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 услуга
організація і забезпечення автоматизації процесу прийому платежів за послуги централізованого постачання холодної води та водовідведення від абонентів через мережу банківських, фінансових та ін.установ; обробка інформації та облік даних з використанням автоматизованих інформаційно-обчислювальних, білінгових, довідково-інформаційних систем; забезпечення автоматизації ведення та підтримки в актуальному стані інформації щодо змін облікових даних абонентів; забезпечення автоматизації формування та доведення інформації для призначення субсидій абонентам на запити органів праці та соціального захисту населення; довідково - інформаційне обслуговування абонентів; виконання технічних завдань
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50027, Украина, Дніпропетровська, Кривий Ріг, вул. Єсеніна, 6а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2016  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних
ДК 016:2010: 63.11.1 — Послуги щодо обробляння даних, розміщування інформації на веб-вузлах, щодо програмного застосування та інші послуги щодо забезпечення інформаційно-технологічною інфраструктурою

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 серпня 2016 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2016 11:11
td-2016-kp-kvk.doc
30 серпня 2016 11:11
dodatok-2-perelk-dokumentv.doc
30 серпня 2016 11:10
dodatok-1-tehzavdannya.doc
30 серпня 2016 11:09
dodatok3-proekt-dogovoru.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 вересня 2016 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СОФТСЕРВ-МУНІЦИПАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 3 456 000,00
UAH з ПДВ
3 456 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2016 09:46
№5 - Банківська гарантія.pdf
16 вересня 2016 09:45
№6 - Тендерна пропозиція.pdf
16 вересня 2016 09:45
№7 - Інші вимоги.pdf
16 вересня 2016 09:45
№3 - Відповідність ТЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СОФТСЕРВ-МУНІЦИПАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Інформація про відміну

Дата відміни
16 вересня 2016 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій