Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Система доочищення води на основі зворотного осмосу та комплектуючі.
Очікувана вартість
77 438,00 UAH
UA-2016-08-29-000283-c ● 6c6ba20b80814182ad70a52d7d7e797b
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Відділ освіти Дружківської міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 02142848 |
Місцезнаходження: | 84205 , Украина , Донецкая обл., м. Дружківка, вул.Орджонікідзе 1-а |
Контактна особа: |
Світлана Лазебник +380626744058,+380626742642 buhosvitadr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 серпня 2016 11:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 вересня 2016 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 вересня 2016 10:00 |
Початок аукціону: | 07 вересня 2016 15:24 |
Очікувана вартість: | 77 438,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 387,19 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Система доочищення води на основі зворотного осмосу та комплектуючі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Система доочищення води на основі зворотного осмосу та комплектуючі.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84200, Украина, Донецкая область, Дружківка, вул.Матросова 1 (ДНЗ№4 «Сонечко»), вул. Енгельса 82 (ДНЗ№34 «Дельфін»), вул. Кошелева, 4 (ДНЗ №5 «Красная шапочка»), вул. Бабушкіна 1 (ДНЗ №3 «Колобок»).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 вересня 2016
—
22 вересня 2016
ДК 021:2015: 42912310-8 — Апарати для фільтрування води
ДК 016:2010: 28.29.12 — Устатковання й апарати для фільтрування чи очищування рідин
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 серпня 2016 11:58 |
Форма пропозиції.doc |
29 серпня 2016 11:58 |
Оголошення про закупівлю.doc |
29 серпня 2016 11:58 |
Проект договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
стосовно розрахунків та додаткових послуг
Дата подання: 01 вересня 2016 15:31
1. У проекті договору у розділі "порядок здійснення оплати" вказано "Оплата за фактично отриманий товар здійснюється «Замовником» на поточний рахунок «Постачальника» по мірі фінансування" - прохання конкретизувати як Постачальнику визначіти дати та сроки розрахунків. Який кінцевий термін? 2. Стосовно поставки товару - п.5 Витрати, пов’язані з поставкою товару до місця його експлуатації та його встановлення безпосереднього використання за рахунок Постачальника - мається на увазі виконання монтажних робіт? Прохання надати плани приміщень та діаметри мереж водопостачання та каналізації для підключень систем.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2016-08-29-000283-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Торгівельно-промислове обїєднання Аріста, Код ЄДРПОУ:33221885
Дата подання: 12 вересня 2016 17:57
Скарга
Рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «ТПО «АРІСТА» вважаємо не зовсім підставними та такими, що порушують положення Закону України «Про здійснення державних закупівель». Ми не погоджуємося з рішенням про дискваліфікацію, оскільки воно є не логічним та досить принциповим, адже вважаємо що головним у допорогових закупівлях є якість товару, який є повністю сертифікованим, а не його назва. Заявлена нами торгова марка є аналогом системи доочищення води на основі зворотного осмосу ЕКОСОФТ Robust1000, ЕКОСОФТ FILTER 1 5-100 P. Характеристики нашої продукції є ідентичними до запитуваної.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 вересня 2016 14:01
Відповідь на скаргу
Розглянувши вашу скаргу, відділ освіти Дружківської міської ради повідомляє, що Закон України «Про здійснення державних закупівель» на який ви посилаєтесь, втратив чинність з моменту набрання чинності Закону України « Про публічні закупівлі», а для місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування та військово-цивільних адміністрацій Донецької області, з моменту набуття чинності Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо особливостей використання окремих публічних коштів на території Донецької області».
При здійсненні допорогових закупівель застосовується «Порядок здійснення допорогових закупівель, затверджений наказом Державного підприємства «Зовнішторгвидав Україна» від 13.04.2016 року №35 (далі Порядок). Відповідно до підпункту 6.4 пункту 6 Порядку, вимоги до предмета Закупівлі, можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Разом з цим, згідно підпункту 6.9 Порядку пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення закупівлі.
На підставі викладеного, вимоги в скарзі ТОВ «Торговельно-промислового об’єднання «Аріста» вважаємо не обґрунтованими та безпідставними.
Розглянувши вашу скаргу, відділ освіти Дружківської міської ради повідомляє, що Закон України «Про здійснення державних закупівель» на який ви посилаєтесь, втратив чинність з моменту набрання чинності Закону України « Про публічні закупівлі», а для місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування та військово-цивільних адміністрацій Донецької області, з моменту набуття чинності Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» щодо особливостей використання окремих публічних коштів на території Донецької області».
При здійсненні допорогових закупівель застосовується «Порядок здійснення допорогових закупівель, затверджений наказом Державного підприємства «Зовнішторгвидав Україна» від 13.04.2016 року №35 (далі Порядок). Відповідно до підпункту 6.4 пункту 6 Порядку, вимоги до предмета Закупівлі, можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Разом з цим, згідно підпункту 6.9 Порядку пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення закупівлі.
На підставі викладеного, вимоги в скарзі ТОВ «Торговельно-промислового об’єднання «Аріста» вважаємо не обґрунтованими та безпідставними.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 вересня 2016 15:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Торгівельно-промислове обїєднання Аріста |
66 006,41
UAH з ПДВ
|
65 619,22
UAH з ПДВ
|
Документи |
Лукиенко Игорь Леонідович |
76 572,00
UAH з ПДВ
|
66 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФЛП "САМОЙЛОВ КОСТЯНТИН ВАЛЕРІЙОВИЧ" |
77 438,00
UAH з ПДВ
|
70 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ООО "КОМПАНИЯ ГЕРМЕС ТРЕЙД" |
77 292,00
UAH з ПДВ
|
77 292,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Торгівельно-промислове обїєднання Аріста #33221885 |
Відхилено |
65 619,22
UAH з ПДВ
|
12 вересня 2016 08:38
|
Лукиенко Игорь Леонідович #2290215711 |
Переможець |
66 000,00
UAH з ПДВ
|
20 вересня 2016 12:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2016 16:00
|
Изображение.JPG | укладений |
05 жовтня 2016 15:30
|
Изображение0003.JPG | укладений |
05 жовтня 2016 15:30
|
Изображение0002.JPG | укладений |
05 жовтня 2016 15:30
|
Изображение0012.JPG | укладений |
05 жовтня 2016 15:30
|