Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення засобів примусового зниження швидкості дорожнього руху
Очікувана вартість
2 950 000,00 UAH
UA-2016-08-25-000890-c 59c43a6672cc46a58b5228048f4abf85
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фракянц Ганна Ігорівна

380563723656 3723656@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дніпродорсервіс" Дніпропетровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 32835620
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпропетровськ, проспект Пушкіна, буд. 20
Контактна особа: Фракянц Ганна Ігорівна
380563723656
3723656@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 серпня 2016 13:26
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2016 07:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 вересня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 вересня 2016 07:00
Початок аукціону: 22 вересня 2016 15:49
Початок аукціону: 22 вересня 2016 15:49
Очікувана вартість: 2 950 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,36%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14750 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Встановлення засобів примусового зниження швидкості дорожнього руху

Встановлення засобів примусового зниження швидкості дорожнього руху
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Встановлення засобів примусового зниження швидкості дорожнього руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпропетровськ, проспект Пушкіна, будинок 20.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2016  —  30 січня 2017
ДК 021:2015: 45233150-5 — Встановлення засобів примусового зниження швидкості дорожнього руху
ДК 016:2010: 22.19.1 — Ґума регенерована в первинних формах або як пластини, листи чи стрічки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2016 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2016 16:05
Проект договору відкритих торгів.doc
08 вересня 2016 14:25
Зміни до тендерної документації.doc
08 вересня 2016 14:23
Нова редакція тендерної документації.doc
26 серпня 2016 15:33
Проект договора.doc
26 серпня 2016 11:32
Тендерна документація.doc
13 вересня 2016 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 вересня 2016 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2016 13:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2016 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2016 16:05
Проект договору відкритих торгів.doc
08 вересня 2016 14:25
Зміни до тендерної документації.doc
08 вересня 2016 14:23
Нова редакція тендерної документації.doc
26 серпня 2016 15:33
Проект договора.doc
26 серпня 2016 11:32
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання
Дата подання: 09 вересня 2016 16:19
У відповідності до ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. 1.«ТЕХНІЧНІ УМОВИ. Встановлення засобів примусового зниження швидкості дорожнього руху» тендерної документації (нова редакція тендерної документації) мають вимогу: «Дорожні знаки 1.11 , 3.29 та 5.35.1 виготовляються з світлоповертаючої плівки серії 3900 , тип 2 (високоінтенсивна) оптична система- мікропризма. Лицьова частина знаку має бути виготовлена методом аплікації в наступній комбінації плівок: 3930-біла 3932- червона Фотометричні та кольорометричні характеристики світлоповертаючої плівки повинні відповідають вимогам п. 5.4.4 ДСТУ 4100-2014. Плівка повністю повинна прилягати до основи, щоб неможливо було її відірвати без пошкодження. Гарантія для знаків, виготовлених із застосуванням світлоповертальної плівки типу 2 – не менше ніж 10 років від дати введення в експлуатацію.». Відповідно до аб.3.п.2 ст22. Закону Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". На теперішній час при визначені класу світлоповертаючої плівки, серії 3900, 3930, 3932 використовує лише один вироник, а саме «ЗМ». Просимо надати роз'ясненя чи буде відхілена пропозиція учасника, якщо при виготолені знаків використовується плівка іншого виробника (яка повністю відповідає вимогам ДСТУ 4100-2014), але не торгової марки «3М».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пропозиція відхилена не буде, якщо плівка відповідатиме ДСТУ 4100 - 2014.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-08-25-000890-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Знаки УА, Код ЄДРПОУ:37332960
Дата подання: 02 вересня 2016 13:27
Вимога до замовника
У відповідності до ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
1. Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено, що забезпеченням тендерної пропозиції є «Електронна банківська гарантія».
Водночас в п. 2 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерній документації (далі – ТД) визначено, що забезпечення тендерної пропозиції вимагається у вигляді перерахування коштів на реєстраційний рахунок замовника ( не пізніше ніж за 1 день до дати розкриття тендерних пропозицій).
Таким чином, в оголошенні та тендерній документації встановлено взаємовиключні види забезпечення тендерної пропозиції.
У відповідності до п. 8 ч. 1 ст. 1 Закону забезпечення тендерної пропозиції це - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Таким чином Закон передбачає, що забезпечення тендерної пропозиції можливе виключно у вигляді гарантії.
Як наслідок, Замовник встановивши вимогу, що забезпечення пропозицій надається шляхом перерахування коштів на реєстраційний рахунок замовника, встановив вимоги, що суперечать Закону, а отже порушив норми Закону і має усунути допущенні порушення шляхом визначення в змісті тендерної пропозиції порядку та умов надання забезпечення пропозиції у вигляді гарантії.
2. В п. 4.3 Розділу «Загальні положення» ТД передбачено, що у тендерній пропозиції надається розрахунок вартості бажано у програмному комплексі АВК у версіях, що є чинними на момент підготовки пропозицій, або в інших програмних комплексах, які розроблено на підставі державних і галузевих нормативів (норм) (ДСТУ) та калькуляції з урахування всіх витрат, а також розрахунки по кожній марки автотранспорту та механізмів, задіяних на наданні (виконанні) послуг( робіт).
Просимо роз’яснити який мінімально необхідний обсяг послуг( робіт) має бути відображений в калькуляції всіх витрат, а також в розрахунках по кожній марці автотранспорту та механізмів, задіяних на наданні (виконанні) послуг( робіт).
3. в п. 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів _____________ (замовником зазначається відповідний документ).
Просимо роз’яснити, чи буде вважатись належним виконанням вищезазначеної вимоги, надання лише одного документу з перелічених вище.
4. Відповідно п. 5.1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», учасник повинен відповідати наступним кваліфікаційним критеріям:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів;
- наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами).
Водночас в ч. 2 ст. 16 Закону передбачено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Таким чином Закон не передбачає можливості встановлення такого кваліфікаційного критерію як наявність фінансової спроможності.
Як наслідок, Замовник встановив вимогу, що суперечать Закону, а отже порушив норми Закону і має усунути допущенні порушення.
5. В п. 6.2.1. Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що інформація щодо підтвердження відповідності товару вимогам документації конкурсних торгів повинна містити:
- детальний опис основних технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію товару з використанням чинних міжнародних або національних стандартів, норм та правил.
5.1. Просимо роз’яснити який обсяг інформації є мінімальним, щоб вважати опис детальним для технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
5.2. Просимо роз’яснити який обсяг інформації є мінімальним при посиланні на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію товару з використанням чинних міжнародних або національних стандартів, норм та правил.
6. В п. 6.2.1. Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що інформація щодо підтвердження відповідності товару вимогам документації конкурсних торгів повинна містити:
- сертифікат відповідності та паспорт якості заводу – виробника.
Прелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затверджений наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики № 28 від 01.02.2005. При цьому в змісті зазначеного Переліку не передбачено, що пристрої примусового зниження швидкості та дорожні знаки підлягають обов’язковій сертифікації.
Враховуючи зазначене, вимога про надання сертифікату відповідності обмежує коло потенційних учасників які не мають відповідного сертифікату в силу його необов’язковості.
Окрім зазначеного, вимога про надання паспорту якості заводу – виробника, обмежує можливість участі учасників які не мають товару, на момент подання пропозиції, що входить до предмету закупівлі і як наслідок не можуть надати паспорт якості заводу – виробника, так-як вказаний паспорт надається на готову продукцію.
Враховуючи вищезазначене, просимо виключити дискримінаційні вимоги про надання сертифікату відповідності та паспорту якості заводу – виробника, зі змісту ТД.
7. В п. 6.2.1. Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено:
«Керуючись п. 7 ст. 28 Закону України «Про здійснення державних закупівель», Замовник вимагає підтвердження відповідності елементів примусового зниження швидкості, постачання яких планується, вимогам ДСТУ 4123:2006. Для такого підтвердження, учасники, не пізніше часу та дати встановленого для подання пропозицій конкурсних торгів, повинні надати зразки двох елементів примусового зниження швидкості (кінцевий та основний з засобами кріплення), які плануються до постачання (далі - Зразок). До зворотньої сторони Зразка повинен бути приклеєний аркуш паперу формату А-4 з поясненням до Зразка (повне найменування (прізвище, ім'я, по батькові) учасника процедури закупівлі, його місцезнаходження (місце проживання), ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів, найменування, марка, артикул Зразка тощо.). Засоби кріплення Зразка (один комплект) надаються окермо, поміщені в пакети з полімерного матеріалу разом з окермим поясненням до засобу кріплення (повне найменування (прізвище, ім'я, по батькові) учасника процедури закупівлі, його місцезнаходження (місце проживання), ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів).
Надані Зразки будуть вважатись частиною пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі. З метою підтвердження відповідністі Зразків вимогам ДСТУ 4123:2006 Замовник має право замовити відповідне дослідження. У разі не відповідності якісних та технічних характеристик Зразка тій інформаці (технічним та якісним характеристикам), яка надана учасниками у складі пропозиції конкурсних торгів, або їх не надання, така пропозиція буде вважаться такою, що містить недостовірну інформацію, що є суттєво при визначенні результатів процедури закупівлі.»
Звертаємо Вашу увагу, що Закон України «Про здійснення державних закупівель», - ВТРАТИВ ЧИННІСТЬ. У зв’язку з чим посилання на норми недіючого законодавства неправомірне.
При цьому ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачає можливості надання зразків в електронних торгах.
Як наслідок, Замовник встановив вимогу, що суперечать Закону, а отже порушив норми Закону і має усунути допущенні порушення.
8. В п. 6.2.1. Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено:
«Фотометричні та кольорометричні характеристики світлоповертаючої плівки повинні відповідають вимогам п. 5.4.4 ДСТУ 4100-2014. Плівка повністю повинна прилягати до основи, щоб неможливо було її відірвати без пошкодження, а також відклеїти при згинанні на 90° основи шириною 10 мм. Плівки повинні мати підвищену стійкість до механічних пошкоджень та гарантійний термін не менше 10 років.»
Однак, на нормативному рівні не встановлено гарантійний термін, не менше 10 років, окремо для плівки. ЗгідноДСТУ 4100-2014, гарантійний термін встановлюється в цілому на знак.
Як наслідок, Замовник встановив вимогу, що суперечать нормативним документам, а отже порушив норми Закону і має усунути допущенні порушення.
9. Форма тендерної пропозиції, яка викладена в Додатку №1 до ТД, не відповідає вимогам закону «Про публічні закупівлі», зокрема в частині строків укладення договору.
Як наслідок, Замовник встановив вимогу, що суперечать Закону, а отже порушив норми Закону і має усунути допущенні порушення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 вересня 2016 15:02
Вимоги враховані згідно питань № 1,3,4,6,7,8,9 внесені зміни до тендерної документації .Згідно питання №2 вимога врахована ,внесені зміни до тендерної документації,обсяг послуг (робіт) має бути повним ,питання №5
згідно ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі " вимоги ,що викладені в тендерній документації відповідають чинному законодавству.
Згідно до ч.1 ст.23 ЗУ "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 вересня 2016 16:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Резинопласт 2 810 466,00
UAH з ПДВ
2 664 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЮСТ 2 876 894,74
UAH з ПДВ
2 665 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Бориспольський завод резинотехнических изделий" 2 949 680,00
UAH з ПДВ
2 690 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЄВРО ЗНАК 2 850 674,40
UAH з ПДВ
2 850 674,40
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дорекс-Безпека руху" 2 949 996,00
UAH з ПДВ
2 949 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2016 17:38
Документи від переможця
20 вересня 2016 16:21
Електронний підпис
20 вересня 2016 15:45
Підписаний_garanlist.pdf
20 вересня 2016 15:45
ПРОПОЗИЦІЯ РП.rar

Публічні документи

20 вересня 2016 20:09
банк.гарантія.rar
20 вересня 2016 20:09
Протокол зборів.PDF
20 вересня 2016 20:09
Довідка.pdf
20 вересня 2016 20:09
Cвідоцтво ПДВ.pdf
20 вересня 2016 20:08
сертифікати.rar
20 вересня 2016 20:08
договора.rar
20 вересня 2016 20:08
баланс.rar
20 вересня 2016 20:08
тех.частина.rar
20 вересня 2016 20:08
стаття 17.rar
20 вересня 2016 20:08
тендер.пропоз.rar

Публічні документи

20 вересня 2016 18:20
Тендерна документація.pdf

Публічні документи

20 вересня 2016 18:12
gar6450.pdf
20 вересня 2016 18:11
наказ Директор 2016.pdf
20 вересня 2016 18:11
Технічна інфо.pdf
20 вересня 2016 18:09
Фін звіт ДБР 2016.pdf
20 вересня 2016 18:07
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Резинопласт

ТОВ ЮСТ

ТОВ "Бориспольський завод резинотехнических изделий"

ТОВ ЄВРО ЗНАК

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дорекс-Безпека руху"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Резинопласт
#34611042
Переможець 2 664 900,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2016 17:00

Документи

28 вересня 2016 16:59
Електронний підпис
28 вересня 2016 16:17
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2016 17:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Резинопласт
#34611042
2 664 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 вересня 2016 16:59
Електронний підпис
28 вересня 2016 16:17
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 листопада 2016 13:38
Додаткова угода.pdf зміни до договору
02 листопада 2016 13:36
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2016 11:08
Договір ТОВ Резинопласт.pdf укладений
11 жовтня 2016 11:03
Договір ТОВ Резинопласт.pdf укладений
11 жовтня 2016 11:02
Договір ТОВ Резинопласт.pdf укладений
11 жовтня 2016 11:02
Додатки до договору.pdf укладений
11 жовтня 2016 11:01
Додатки до договору.pdf укладений
11 жовтня 2016 10:56
Договор ТОВ Резинопласт.pdf укладений
11 жовтня 2016 10:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення уточнень у зв'язку з допущеною технічною помилкою
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 жовтня 2016 — 31 грудня 2016
Сума оплати за договором: 2 664 900,00
UAH