Капітальний ремонт
Очікувана вартість
840 298,80 UAH
UA-2016-08-23-000137-c 01887f17aa5547278d82c342b5005a3d
Звіт про укладений договір    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 серпня 2016
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти виконкому Дзержинської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142313
Місцезнаходження замовника: 50006, Україна, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вулиця Косіора, 20
Контактна особа замовника: Дирда Тетяна Олегівна
+380564907633
dzervo@ukr.net

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
533 м.кв
Капітальний ремонт по заміні вікон та дверей на металопластикові (енергоефективні) комунального комбінованого дошкільного навчального закладу №13
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Нахімова, 36а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2016
ДК 021:2015: 45421000-4 — Столярні роботи

Документація

Тендерна документація

23 серпня 2016 10:23
Договір №192 на виконання капітального ремонту.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне Підприємство "КОНСТАНТА-1"
#31224554
Переможець 840 298,80
UAH з ПДВ
23 серпня 2016 10:37

Документи

23 серпня 2016 10:37
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
23 серпня 2016 12:01
Договір №192 на виконання капітального ремонту укладений
23 серпня 2016 11:50
sign.p7s укладений
03 січня 2017 11:39
sign.p7s укладений
30 грудня 2016 13:45
sign.p7s укладений
24 жовтня 2016 12:36
Додаткова угода №3.PDF зміни до договору
24 жовтня 2016 11:22
sign.p7s укладений
03 жовтня 2016 09:23
Додакова угода №2.PDF зміни до договору
28 вересня 2016 15:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
не вказано
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до проектно-кошторисної документації: в договорі №192 від 23 серпня 2016 року сума ПДВ врахована не в повному обсязі, тому збільшено суму ПДВ
Номер договору про закупівлю: 192
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
не вказано
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з зменшенням обсягу робіт
Номер договору про закупівлю: 192
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2016
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення загальної суми
Номер договору про закупівлю: 192
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 серпня 2016 — 31 грудня 2016
Сума оплати за договором: 906 500,76
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку