Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по об’єкту: «Реконструкція Покровської загальноосвітньої школи І- ІІІ ступенів №9 Покровської міської ради Донецької області, розташованої за адресою: Донецька обл., м.Покровськ, м-н Шахтарський»
Очікувана вартість
56 411 148,00 UAH
UA-2016-08-22-000891-c 5ed9374076504d5b91a399701ce7b271
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Валерійович Ігнатов

+380502438983 dkbud_pravo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження: 84122, Украина , Донецкая обл., Слов’янськ, вул. Рози Люксембург, 44
Контактна особа: Ігор Валерійович Ігнатов
+380502438983
dkbud_pravo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2016 23:18
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2016 12:22
Оскарження умов закупівлі: до 21 вересня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2016 12:22
Початок аукціону: 26 вересня 2016 15:36
Початок аукціону: 26 вересня 2016 15:36
Очікувана вартість: 56 411 148,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 564 111,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 225000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
виконання робіт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Украина, Донецкая область, м. Словянськ, вул. Поштова, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 серпня 2016  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45214200-2 — Будівництво шкіл

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
строк виконання: 23%
менш ніж 220 днів: 23%
від 220 до 275 днів: 16%
від 276 до 330 днів: 9%
від 330 днів: 0%
залучення до виконання робіт працівників, які зареєстровані та проживають на території Донецької області, та внутрішньо переміщених осіб: 5%
у кількості 70% та більше від загальної кількості залучених до виконання робіт працівників: 5%
у кількості від 50% до 69% від загальної кількості залучених до виконання робіт працівників: 3%
менше 50% працівників: 0%
залучення до виконання робіт учасників антитерористичної операції: 2%
у кількості 10% та більше від загальної кількості залучених до виконання робіт працівників: 2%
у кількості від 5% до 9% від загальної кількості залучених до виконання робіт працівників: 1%
менше 5%.: 0%
18 вересня 2016 11:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 вересня 2016 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2016 17:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 серпня 2016 23:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2016 11:24
Перелік змін Тендерної документації 2.doc
14 вересня 2016 13:33
Перелік змін Тендерної документації.doc
23 серпня 2016 17:55
ДКТ (публ.закупівлі) ЗОШ 9 Покровськ.doc
23 серпня 2016 17:55
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
22 серпня 2016 23:18
Специфікація (публ.закупівлі) ЗОШ 9 Покровськ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Умови участі
Дата подання: 23 серпня 2016 11:40
до оголошення прикріплена лише специфікація на роботи. Решта тендерної документації відсутня (кваліфікаційні вимоги до учасника, умови участі тощо)
Відповідь: тендерна документація завантажена
Уточнення кваліфікаційних вимог
Дата подання: 05 вересня 2016 17:11
Шановний Замовник!!! Вивчивши тендерну документацію звертаємо Вашу увагу на деякі позиції які є дискримінаційними, зокрема: 1) Розділ Оцінка тендерних пропозицій здійснюється відповідно до критеріїв які є дискримінаційними, а саме пункти 3 і 4: 3) залучення до виконання робіт працівників, які зареєстровані та проживають на території Донецької області, та внутрішньо переміщених осіб: 5% - у кількості 70% та більше від загальної кількості залучених до виконання робіт працівників, 3% - у кількості від 50% до 69% від загальної кількості залучених до виконання робіт працівників 0% - менше 50% працівників. 4) залучення до виконання робіт учасників антитерористичної операції: 2% - у кількості 10% та більше від загальної кількості залучених до виконання робіт працівників; 1% - у кількості від 5% до 9% від загальної кількості залучених до виконання робіт працівників; 0% - менше 5%. 2) Відповідно до п.14 Додатка 7 «ІНША ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ УЧАСНИК ПОВИНЕН НАДАТИ У СКЛАДІ СВОЄЇ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» учасник повинен надати Довідку про залучених учасників антитерористичної операції з наданням витягу із Єдиного реєстру учасників АТО або зазначенням даних документу, що посвідчують статус кожного залученого учасника АТО: номер, дата посвідчення та/або довідки, назва органу, що їх видав. Даний пункт має дискримінаційне підґрунтя тому, що не в усіх УЧАСНИКІВ в штаті працюють учасники антитерористичної операції. А відповідно до Ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Стаття 5 Недискримінація учасників цього ж Закону: 1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. 2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відтак, суб’єкти господарювання (учасники) позбавлені можливості виконати умови оголошення номер у ЦБД UA-2016-08-22-000891-c та тендерної документації. У зв’язку з чим, просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: умовами тендерної документації не встановлюється дискримінаційних вимог: умовами тендерної документації передбачено використання праці як штатних працівників Учасника, так і працівників, залучених ним на підставі відповідних угод. Учасники АТО, тощо можуть залучатися на рівних умовах будь-яким суб’єктом господарювання шляхом укладення таких угод.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2016 15:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ ВАДІ 2012 53 807 900,16
UAH з ПДВ
53 807 900,16
UAH з ПДВ
1.4 38 434 214.40 Документи
МПП " БМД И КО" 55 565 503,20
UAH з ПДВ
55 565 503,20
UAH з ПДВ
1.2285714286 45 227 735.16 Документи

Публічні документи

24 вересня 2016 19:25
Електронний підпис
24 вересня 2016 18:28
40-Банківська гарантія.rar
24 вересня 2016 18:28
34-Вiдомостi-_2стр.jpeg
24 вересня 2016 18:28
34-Вiдомостi-_1стр.jpeg
24 вересня 2016 18:28
33-Виписка-_1стр.jpeg
24 вересня 2016 18:28
33-Виписка_-_2стр.jpeg
24 вересня 2016 18:28
32-устав_ВАДИ.pdf
24 вересня 2016 18:28
31-дозвил в колодцах.jpg
24 вересня 2016 18:27
30-дозвил высота.jpg
24 вересня 2016 18:27
29- Ліцензія.PDF
24 вересня 2016 18:27
28-Мартысюк И.Г. паспорт.pdf
24 вересня 2016 18:27
26-Довідка з банку.PDF
24 вересня 2016 18:27
19- Витяг із Статуту.PDF
24 вересня 2016 18:27
8- Відгук 1.PDF
24 вересня 2016 18:26
4-Техпаспорти.pdf
24 вересня 2016 18:26
1-Заява-пропозиція.pdf

Публічні документи

24 вересня 2016 11:31
Почино Софіївка договор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВАДІ 2012

МПП " БМД И КО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ВАДІ 2012
#37841356
Відхилено 53 807 900,16
UAH з ПДВ
07 жовтня 2016 11:41
МПП " БМД И КО"
#20346597
Переможець 55 565 503,20
UAH з ПДВ
07 жовтня 2016 11:46
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

07 жовтня 2016 11:41
Електронний підпис
07 жовтня 2016 11:07
Відхилення ВАДІ.PDF
07 жовтня 2016 10:38
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

МПП " БМД И КО" #20346597

№ рішення у справі

19-р/тк 

Дата рішення у справі

06.07.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

07 жовтня 2016 11:46
Електронний підпис
07 жовтня 2016 11:44
Переможець БМД і КО.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2016 11:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МПП " БМД И КО"
#20346597
55 565 503,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 жовтня 2016 11:46
Електронний підпис
07 жовтня 2016 11:44
Переможець БМД і КО.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 липня 2019 17:31
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2017 09:29
ду7 від 27.11.17 до дог.71буд від 25.10.16.PDF зміни до договору
29 листопада 2017 09:28
Електронний підпис зміни до договору
20 червня 2017 09:54
ДУ№4 від 19.06.2017 Рекон Покровс ЗОШ №9.PDF зміни до договору
20 червня 2017 09:51
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2016 17:03
71буд.PDF укладений
25 жовтня 2016 17:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
20 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 71/буд
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни публікуються в порядку передбаченим ст. 10 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 71/буд
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 грудня 2016 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 54 617 186,23
UAH (в тому числі ПДВ 9 102 864,37 UAH)