Роботи по об’єкту: «Реконструкція Покровської загальноосвітньої школи І- ІІІ ступенів №9 Покровської міської ради Донецької області, розташованої за адресою: Донецька обл., м.Покровськ, м-н Шахтарський»
Очікувана вартість
56 411 148,00 UAH
UA-2016-08-22-000891-c 5ed9374076504d5b91a399701ce7b271
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Валерійович Ігнатов

+380502438983 dkbud_pravo@ukr.net

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження замовника: 84122, Украина, Донецкая обл., Слов’янськ, вул. Рози Люксембург, 44
Контактна особа замовника: Ігор Валерійович Ігнатов
+380502438983
dkbud_pravo@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2016 12:22
Оскарження умов закупівлі: до 21 вересня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2016 12:22
Початок аукціону: 26 вересня 2016 15:36
Початок аукціону: 26 вересня 2016 15:36
Очікувана вартість: 56 411 148,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 225 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 564 111,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
виконання робіт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Украина, Донецкая область, м. Словянськ, вул. Поштова, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 серпня 2016  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45214200-2 — Будівництво шкіл

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
строк виконання: 23%
менш ніж 220 днів: 23%
від 220 до 275 днів: 16%
від 276 до 330 днів: 9%
залучення до виконання робіт працівників, які зареєстровані та проживають на території Донецької області, та внутрішньо переміщених осіб: 5%
у кількості 70% та більше від загальної кількості залучених до виконання робіт працівників: 5%
у кількості від 50% до 69% від загальної кількості залучених до виконання робіт працівників: 3%
залучення до виконання робіт учасників антитерористичної операції: 2%
у кількості 10% та більше від загальної кількості залучених до виконання робіт працівників: 2%
у кількості від 5% до 9% від загальної кількості залучених до виконання робіт працівників: 1%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Умови участі
Дата подання: 23 серпня 2016 11:40
до оголошення прикріплена лише специфікація на роботи. Решта тендерної документації відсутня (кваліфікаційні вимоги до учасника, умови участі тощо)
Відповідь: тендерна документація завантажена
Уточнення кваліфікаційних вимог
Дата подання: 05 вересня 2016 17:11
Шановний Замовник!!! Вивчивши тендерну документацію звертаємо Вашу увагу на деякі позиції які є дискримінаційними, зокрема: 1) Розділ Оцінка тендерних пропозицій здійснюється відповідно до критеріїв які є дискримінаційними, а саме пункти 3 і 4: 3) залучення до виконання робіт працівників, які зареєстровані та проживають на території Донецької області, та внутрішньо переміщених осіб: 5% - у кількості 70% та більше від загальної кількості залучених до виконання робіт працівників, 3% - у кількості від 50% до 69% від загальної кількості залучених до виконання робіт працівників 0% - менше 50% працівників. 4) залучення до виконання робіт учасників антитерористичної операції: 2% - у кількості 10% та більше від загальної кількості залучених до виконання робіт працівників; 1% - у кількості від 5% до 9% від загальної кількості залучених до виконання робіт працівників; 0% - менше 5%. 2) Відповідно до п.14 Додатка 7 «ІНША ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ УЧАСНИК ПОВИНЕН НАДАТИ У СКЛАДІ СВОЄЇ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» учасник повинен надати Довідку про залучених учасників антитерористичної операції з наданням витягу із Єдиного реєстру учасників АТО або зазначенням даних документу, що посвідчують статус кожного залученого учасника АТО: номер, дата посвідчення та/або довідки, назва органу, що їх видав. Даний пункт має дискримінаційне підґрунтя тому, що не в усіх УЧАСНИКІВ в штаті працюють учасники антитерористичної операції. А відповідно до Ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Стаття 5 Недискримінація учасників цього ж Закону: 1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. 2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відтак, суб’єкти господарювання (учасники) позбавлені можливості виконати умови оголошення номер у ЦБД UA-2016-08-22-000891-c та тендерної документації. У зв’язку з чим, просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: умовами тендерної документації не встановлюється дискримінаційних вимог: умовами тендерної документації передбачено використання праці як штатних працівників Учасника, так і працівників, залучених ним на підставі відповідних угод. Учасники АТО, тощо можуть залучатися на рівних умовах будь-яким суб’єктом господарювання шляхом укладення таких угод.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2016 15:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ ВАДІ 2012 53 807 900,16
UAH з ПДВ
53 807 900,16
UAH з ПДВ
1.4 38 434 214.40 Документи
МПП " БМД И КО" 55 565 503,20
UAH з ПДВ
55 565 503,20
UAH з ПДВ
1.2285714286 45 227 735.16 Документи

Публічні документи

24 вересня 2016 19:25
sign.p7s
24 вересня 2016 18:28
40-Банківська гарантія.rar
24 вересня 2016 18:28
34-Вiдомостi-_2стр.jpeg
24 вересня 2016 18:28
34-Вiдомостi-_1стр.jpeg
24 вересня 2016 18:28
33-Виписка-_1стр.jpeg
24 вересня 2016 18:28
33-Виписка_-_2стр.jpeg
24 вересня 2016 18:28
32-устав_ВАДИ.pdf
24 вересня 2016 18:28
31-дозвил в колодцах.jpg
24 вересня 2016 18:27
30-дозвил высота.jpg
24 вересня 2016 18:27
29- Ліцензія.PDF
24 вересня 2016 18:27
28-Мартысюк И.Г. паспорт.pdf
24 вересня 2016 18:27
26-Довідка з банку.PDF
24 вересня 2016 18:27
19- Витяг із Статуту.PDF
24 вересня 2016 18:27
8- Відгук 1.PDF
24 вересня 2016 18:26
4-Техпаспорти.pdf
24 вересня 2016 18:26
1-Заява-пропозиція.pdf

Публічні документи

24 вересня 2016 11:31
Почино Софіївка договор.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВАДІ 2012
#37841356
Відхилено 53 807 900,16
UAH з ПДВ
07 жовтня 2016 11:41
МПП " БМД И КО"
#20346597
Переможець 55 565 503,20
UAH з ПДВ
07 жовтня 2016 11:46

Документи

07 жовтня 2016 11:41
sign.p7s
07 жовтня 2016 11:07
Відхилення ВАДІ.PDF
07 жовтня 2016 10:38
sign.p7s

Документи

07 жовтня 2016 11:46
sign.p7s
07 жовтня 2016 11:44
Переможець БМД і КО.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07.10.2016 11:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МПП " БМД И КО"
#20346597
55 565 503,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 жовтня 2016 11:46
sign.p7s
07 жовтня 2016 11:44
Переможець БМД і КО.PDF

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
25 жовтня 2016 17:03
71буд.PDF укладений
25 жовтня 2016 17:02
sign.p7s зміни до договору
20 червня 2017 09:54
ДУ№4 від 19.06.2017 Рекон Покровс ЗОШ №9.PDF зміни до договору
20 червня 2017 09:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 червня 2017
Дата публікації змін до договору:
20 червня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: ДУ № 4
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку