Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фруктові соки.
Очікувана вартість
317 850,00 UAH
UA-2016-08-22-000544-c 8bb307bda04442e4afc446918201ee7c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Молчанова Інна

0564644231 tenderinna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 0002124781
Місцезнаходження: 50071, УКРАЇНА , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Мелешкіна,32
Контактна особа: Молчанова Інна
0564644231
tenderinna@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2016 14:53
Звернення за роз’ясненнями: до 29 серпня 2016 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 вересня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 вересня 2016 10:00
Початок аукціону: 09 вересня 2016 12:28
Очікувана вартість: 317 850,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 589,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Детальніше викладено у тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38500 л.
Фруктові соки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, УКРАЇНА, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, Підпорядковані заклади Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2016  —  31 грудня 2016
ДК 021:2015: 15321000-4 — Фруктові соки
ДК 016:2010: 10.32.1 — Соки фруктові та овочеві

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 23 серпня 2016 16:15
Просимо надати роз’яснення до пункту 4 тендерної документації щодо надання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону. Так, зокрема, вимагається надати Довідку щодо невизнання учасника у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура, видана не пізніше ніж за 30 днів до розкриття пропозицій конкурсних торгів. Оскільки датою розкриття пропозицій визначено 09.09.2016 , слід розуміти що довідка має бути видана не пізніше 09 серпня, тобто будь-якою датою до 09 серпня. Оскільки закупівля оголошена 22 серпня, надати у разі перемоги довідку, отриману до 9 серпня, для учасника не є можливим. Аналогічна ситуація склалася з іншими документами, визначеними у пункті 4 тендерної документації. Просимо надати роз’яснення щодо їх надання або при необхідності внести зміни до тендерної документації. Також просимо пояснити, чи є надання нотаріально завірених довідок, визначених пунктом 4 тендерної документації, порушенням Закону та підставою для невизнання учасника переможцем.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Просимо вибачення за затримку з технічних причин. До тендерної документації внесено зміни стосовно надання пакету документів переможця,а саме, змінені строки та умови надання документів. У вимогах п.4 тендерної документації вимагалось надати довідку видану не пізніше, ніж за 30 днів до розкриття пропозицій, тобто за останні 30 днів до дня розкриття (з 09 серпня по 09 вересеня). Розяснення щодо надання нотаріально завірених довідок,визначених п.4 тендерної документації - згідно ст.17 Закону "Про публічні закупівлі" - з п.2, п.3, п.5, п.6,п.8-переможець торгів повинен надати Замовнику документи,що підтверджують відсутність підстав ,визначених цими пунктами чпстини першої цієї статті.
Дякуємо за розуміння, з повагою Молчанова І.Б.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2016 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Єрьомін Володимир Миколайович 294 520,00
UAH з ПДВ
272 290,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Реут Андрій Олександрович 299 030,00
UAH з ПДВ
272 295,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 вересня 2016 08:11
Кваліфікація0002.pdf
08 вересня 2016 08:11
Технічна специфікація.PDF
08 вересня 2016 08:11
Проект договору.PDF
08 вересня 2016 08:11
Кваліфікація0004.pdf
08 вересня 2016 08:11
Кваліфікація0003.pdf
08 вересня 2016 08:11
Кваліфікація 0001.PDF
08 вересня 2016 08:11
Пропозиція соки.PDF

Публічні документи

08 вересня 2016 06:40
Проект договору соки.rar
08 вересня 2016 06:40
Цінова пропозиція соки.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Єрьомін Володимир Миколайович

ФОП Реут Андрій Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Єрьомін Володимир Миколайович
#2645311271
Переможець 272 290,00
UAH з ПДВ
15 вересня 2016 09:58

Документи

15 вересня 2016 09:58
Фр.соки Єрьомін.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 вересня 2016 09:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Єрьомін Володимир Миколайович
#2645311271
272 290,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 вересня 2016 09:58
Фр.соки Єрьомін.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
69ВТ.pdf зміни до договору
28 грудня 2016 15:09
69ВТ.pdf зміни до договору
08 грудня 2016 16:18
69ВТ.pdf зміни до договору
05 грудня 2016 17:45
Фруктові соки.pdf укладений
01 жовтня 2016 17:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 69ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 69ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 69ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2016 — 31 грудня 2016
Сума оплати за договором: 232 728,86
UAH з ПДВ