Оброблені фрукти та горіхи
Очікувана вартість
129 800,00 UAH
UA-2016-08-22-000389-c e5c94a0ab1e14390beeb71899352f990
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 0002124781
Місцезнаходження замовника: 50071, УКРАЇНА, Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Мелешкіна,32
Контактна особа замовника: Молчанова Інна
0564644231
tenderinna@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 29 серпня 2016 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 вересня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 вересня 2016 10:00
Початок аукціону: 09 вересня 2016 14:11
Очікувана вартість: 129 800,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 649,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Детальніше викладено у тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5380 кг.
Оброблені фрукти та горіхи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, УКРАЇНА, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, підпорядковані заклади Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2016  —  31 грудня 2016
ДК 021:2015: 15332000-4 — Оброблені фрукти та горіхи
ДК 016:2010: 10.39.2 — Плоди й горіхи, оброблені та законсервовані

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 26 серпня 2016 15:00
Просимо надати роз’яснення до пункту 4 тендерної документації щодо надання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону. Так, зокрема, вимагається надати Довідку щодо невизнання учасника у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура, видана не пізніше ніж за 30 днів до розкриття пропозицій конкурсних торгів. Оскільки датою розкриття пропозицій визначено 09.09.2016 , слід розуміти що довідка має бути видана не пізніше 09 серпня, тобто будь-якою датою до 09 серпня. Оскільки закупівля оголошена 22 серпня, надати у разі перемоги довідку, отриману до 9 серпня, для учасника не є можливим. Аналогічна ситуація склалася з іншими документами, визначеними у пункті 4 тендерної документації. Просимо надати роз’яснення щодо їх надання або при необхідності внести зміни до тендерної документації. Також просимо пояснити, чи є надання нотаріально завірених довідок, визначених пунктом 4 тендерної документації, порушенням Закону та підставою для невизнання учасника переможцем.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Просимо вибачення за затримку з технічних причин. До тендерної документації внесено зміни стосовно надання пакету документів переможця,а саме, змінені строки та умови надання документів. У вимогах п.4 тендерної документації вимагалось надати довідку видану не пізніше, ніж за 30 днів до розкриття пропозицій, тобто за останні 30 днів до дня розкриття (з 09 серпня по 09 вересеня). Розяснення щодо надання нотаріально завірених довідок,визначених п.4 тендерної документації - згідно ст.17 Закону "Про публічні закупівлі" - з п.2, п.3, п.5, п.6,п.8-переможець торгів повинен надати Замовнику документи,що підтверджують відсутність підстав ,визначених цими пунктами чпстини першої цієї статті.
Дякуємо за розуміння, з повагою Молчанова І.Б.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 вересня 2016 14:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Реут Андрій Олександрович 116 935,00
UAH з ПДВ
112 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Нікітенко Наталія Павлівна 123 617,00
UAH з ПДВ
112 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АСКЕНТ-КР" 129 790,00
UAH з ПДВ
129 790,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2016 13:51
АКТ
09 вересня 2016 16:41
Цінова пропозиція змінена
08 вересня 2016 07:35
Проект договору сушка.rar
08 вересня 2016 07:35
Цінова пропозиція сушка.jpg

Публічні документи

08 вересня 2016 08:15
Проект договору.pdf
08 вересня 2016 08:15
Кваліфікація0004.pdf
08 вересня 2016 08:15
Кваліфікація0003.pdf
08 вересня 2016 08:15
Кваліфікація0001.PDF

Публічні документи

07 вересня 2016 19:44
пропозиція,договір.rar
07 вересня 2016 19:02
пропозиція,договір.rar
07 вересня 2016 19:02
технічні.rar
07 вересня 2016 19:02
кваліфікаційні.rar
07 вересня 2016 19:02
реєстраційні.rar

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Реут Андрій Олександрович
#3068216459
Відхилено 112 499,00
UAH з ПДВ
15 вересня 2016 16:32
ФОП Нікітенко Наталія Павлівна
#2024307900
Переможець 112 500,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2016 12:09

Документи

15 вересня 2016 16:32
Обр.фрукти Реут.pdf

Документи

16 вересня 2016 12:09
Обр.фрукти Нікітенко.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16.09.2016 12:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Нікітенко Наталія Павлівна
#2024307900
112 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 вересня 2016 12:09
Обр.фрукти Нікітенко.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Оброблені фрукти.pdf укладений
01 жовтня 2016 17:13
70ВТ.pdf зміни до договору
28 грудня 2016 13:27
70 ВТ.pdf зміни до договору
08 грудня 2016 16:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 70ВТ
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 70ВТ
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2016 — 31 грудня 2016
Сума оплати за договором: 112 432,52
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку