Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Замок навісний (типу КРАБ 80)
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2016-08-22-000010-b ● 9f23569ba9694bb89ba2b118502f4006
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом'янського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 35756919 |
Вебсайт: | http://www.solor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03186, Україна , Київська обл., Київ, Соціалістична, 6 |
Контактна особа: |
Масюк Андрій Ігорович 380442483093 m050@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 серпня 2016 08:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 серпня 2016 06:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 серпня 2016 07:00 |
Очікувана вартість: | 12 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 120,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Замок навісний (типу КРАБ 80)- 100 шт Сума закупівлі вказана з врахуванням ПДВ та доставки (Пропозиції надавати тільки з врахуванням ПДВ. ) УВАГА!!! Розрахунки за товар проводяться після його ПОСТАЧАННЯ на склад замовника шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 60 КАЛЕНДАРНИХ ДНІВ з дати підписання видаткової накладної
Замок навісний (типу КРАБ 80)- 100 шт
Сума закупівлі вказана з врахуванням ПДВ та доставки (Пропозиції надавати тільки з врахуванням ПДВ. ) УВАГА!!! Розрахунки за товар проводяться після його ПОСТАЧАННЯ на склад замовника шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 60 КАЛЕНДАРНИХ ДНІВ з дати підписання видаткової накладної
Розгорнути
Згорнути
Сума закупівлі вказана з врахуванням ПДВ та доставки (Пропозиції надавати тільки з врахуванням ПДВ. ) УВАГА!!! Розрахунки за товар проводяться після його ПОСТАЧАННЯ на склад замовника шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 60 КАЛЕНДАРНИХ ДНІВ з дати підписання видаткової накладної
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
Замок навісний (типу КРАБ 80)- 100 шт
Сума закупівлі вказана з врахуванням ПДВ та доставки (Пропозиції надавати тільки з врахуванням ПДВ. ) УВАГА!!! Розрахунки за товар проводяться після його ПОСТАЧАННЯ на склад замовника шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 60 КАЛЕНДАРНИХ ДНІВ з дати підписання видаткової накладної
Розгорнути
Згорнути
Сума закупівлі вказана з врахуванням ПДВ та доставки (Пропозиції надавати тільки з врахуванням ПДВ. ) УВАГА!!! Розрахунки за товар проводяться після його ПОСТАЧАННЯ на склад замовника шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 60 КАЛЕНДАРНИХ ДНІВ з дати підписання видаткової накладної
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 серпня 2016
—
25 серпня 2016
ДК 021:2015: 44521110-2 — Замки дверні
ДК 016:2010: 25.72 — Замки та завіси
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 серпня 2016 08:07 |
Вимоги загальні для проведення торгів.docx |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій