Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Замок навісний (типу КРАБ 80)
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2016-08-22-000010-b 9f23569ba9694bb89ba2b118502f4006
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Масюк Андрій Ігорович

380442483093 m050@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом'янського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 35756919
Вебсайт: http://www.solor.gov.ua
Місцезнаходження: 03186, Україна , Київська обл., Київ, Соціалістична, 6
Контактна особа: Масюк Андрій Ігорович
380442483093
m050@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 серпня 2016 08:07
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2016 06:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 серпня 2016 07:00
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 120,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Замок навісний (типу КРАБ 80)- 100 шт Сума закупівлі вказана з врахуванням ПДВ та доставки (Пропозиції надавати тільки з врахуванням ПДВ. ) УВАГА!!! Розрахунки за товар проводяться після його ПОСТАЧАННЯ на склад замовника шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 60 КАЛЕНДАРНИХ ДНІВ з дати підписання видаткової накладної

Замок навісний (типу КРАБ 80)- 100 шт
Сума закупівлі вказана з врахуванням ПДВ та доставки (Пропозиції надавати тільки з врахуванням ПДВ. ) УВАГА!!! Розрахунки за товар проводяться після його ПОСТАЧАННЯ на склад замовника шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 60 КАЛЕНДАРНИХ ДНІВ з дати підписання видаткової накладної
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
Замок навісний (типу КРАБ 80)- 100 шт
Сума закупівлі вказана з врахуванням ПДВ та доставки (Пропозиції надавати тільки з врахуванням ПДВ. ) УВАГА!!! Розрахунки за товар проводяться після його ПОСТАЧАННЯ на склад замовника шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 60 КАЛЕНДАРНИХ ДНІВ з дати підписання видаткової накладної
Розгорнути Згорнути
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2016  —  25 серпня 2016
ДК 021:2015: 44521110-2 — Замки дверні
ДК 016:2010: 25.72 — Замки та завіси

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій