Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Підсмажені хлібобулочні вироби.
Очікувана вартість
152 400,00 UAH
UA-2016-08-19-000927-c 2c242998c9174a34a715fe0e3949e16e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Молчанова Інна

0564644231 tenderinna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 0002124781
Місцезнаходження: 50071, УКРАЇНА , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Мелешкіна,32
Контактна особа: Молчанова Інна
0564644231
tenderinna@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 серпня 2016 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 27 серпня 2016 13:33
Оскарження умов закупівлі: до 02 вересня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 вересня 2016 13:33
Початок аукціону: 07 вересня 2016 14:08
Очікувана вартість: 152 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 762,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Детальніше викладено у тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5700 кг.
Підсмажені хлібобулочні вироби.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, УКРАЇНА, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, Підпорядковані заклади замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2016  —  31 грудня 2016
ДК 021:2015: 15821000-9 — Підсмажені хлібобулочні вироби
ДК 016:2010: 10.72.1 — Вироби хлібобулочні, зниженої вологості, та кондитерські, борошняні, тривалого зберігання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 26 серпня 2016 14:56
Просимо надати роз’яснення до пункту 4 тендерної документації щодо надання документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону. Так, зокрема, вимагається надати Довідку щодо невизнання учасника у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура, видана не пізніше ніж за 30 днів до розкриття пропозицій конкурсних торгів. Оскільки датою розкриття пропозицій визначено 07.09.2016 , слід розуміти що довідка має бути видана не пізніше 07 серпня, тобто будь-якою датою до 07 серпня. Оскільки закупівля оголошена 19 серпня, надати у разі перемоги довідку, отриману до 7 серпня, для учасника не є можливим. Аналогічна ситуація склалася з іншими документами, визначеними у пункті 4 тендерної документації. Просимо надати роз’яснення щодо їх надання або при необхідності внести зміни до тендерної документації. Також просимо пояснити, чи є надання нотаріально завірених довідок, визначених пунктом 4 тендерної документації, порушенням Закону та підставою для невизнання учасника переможцем.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Просимо вибачення за затримку з технічних причин. До тендерної документації внесено зміни стосовно надання пакету документів переможця,а саме, змінені строки та умови надання документів. У вимогах п.4 тендерної документації вимагалось надати довідку видану не пізніше, ніж за 30 днів до розкриття пропозицій, тобто за останні 30 днів до дня розкриття (з 09 серпня по 09 вересеня). Розяснення щодо надання нотаріально завірених довідок,визначених п.4 тендерної документації - згідно ст.17 Закону "Про публічні закупівлі" - з п.2, п.3, п.5, п.6,п.8-переможець торгів повинен надати Замовнику документи,що підтверджують відсутність підстав ,визначених цими пунктами чпстини першої цієї статті.
Дякуємо за розуміння, з повагою Молчанова І.Б.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2016 14:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Нікітенко Наталія Павлівна 151 410,50
UAH з ПДВ
144 573,00
UAH з ПДВ
Документи
ФЛП "МУСІЄНКО ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА" 149 612,50
UAH з ПДВ
148 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 вересня 2016 10:01
Договір3.pdf
06 вересня 2016 10:01
Кондитерские.rar
06 вересня 2016 10:01
Договір1.pdf
06 вересня 2016 10:01
Договір 4.pdf
06 вересня 2016 10:01
Договір2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Нікітенко Наталія Павлівна

ФЛП "МУСІЄНКО ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Нікітенко Наталія Павлівна
#2024307900
Переможець 144 573,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2016 14:46

Документи

14 вересня 2016 14:46
НікітенкоН..pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 вересня 2016 14:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Нікітенко Наталія Павлівна
#2024307900
144 573,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 вересня 2016 14:46
НікітенкоН..pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
71ВТ.pdf зміни до договору
05 грудня 2016 17:28
Підсмажені хл.-б.pdf укладений
01 жовтня 2016 16:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2016
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 71ВТ
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 71ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2016 — 31 грудня 2016
Сума оплати за договором: 144 531,92
UAH з ПДВ