Друк банерів, афіш, постерів, флаерів
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2016-08-19-000421-b 9faa17d3ed1246f683db7259fd34dd11
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДЕПАРТАМЕНТ ІНФОРМАЦІЙНОЇ І ВНУТРІШНЬОЇ ПОЛІТИКИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 40453390
Місцезнаходження замовника: 84313, Україна, Донецька обл., Краматорськ, площа Миру
Контактна особа замовника: Бандуріна Тетяна Анатоліївна
+380504745309
divp.donoda@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2016 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2016 16:00
Початок аукціону: 26 серпня 2016 14:49
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 шт
Друк банерів, розміром 3000х6000 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, площа Миру, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2016
ДК 021:2015: 79824000-6 — Послуги з друку та розповсюджування надрукованої продукції
ДК 016:2010: 18.12.1 — Послуги щодо друкування, інші
2500 шт
Друк афіш, розміром А2 на глянцевому папері 180гр/см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, площа Миру, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2016
ДК 021:2015: 79824000-6 — Послуги з друку та розповсюджування надрукованої продукції
ДК 016:2010: 18.12.1 — Послуги щодо друкування, інші
2000 шт
Друк флаерів (Еврофлаер), на глянцевому папері 180гр/см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, площа Миру, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2016
ДК 021:2015: 79824000-6 — Послуги з друку та розповсюджування надрукованої продукції
ДК 016:2010: 18.12.1 — Послуги щодо друкування, інші
150 шт
Друк плакатів, розмір А3 на глянцевому папері 180гр/см, 4+0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, площа Миру, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2016
ДК 021:2015: 79824000-6 — Послуги з друку та розповсюджування надрукованої продукції
ДК 016:2010: 18.12.1 — Послуги щодо друкування, інші
150 шт
Друк афіш розміром А2 на пльонці oracal
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, площа Миру, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2016
ДК 021:2015: 79824000-6 — Послуги з друку та розповсюджування надрукованої продукції
ДК 016:2010: 18.12.1 — Послуги щодо друкування, інші
1 шт
Друк плакатів, розміром 1500х3250 мм на фотопапері
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, площа Миру, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2016
ДК 021:2015: 79824000-6 — Послуги з друку та розповсюджування надрукованої продукції
ДК 016:2010: 18.12.1 — Послуги щодо друкування, інші

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

19 серпня 2016 18:14
Додаток 4.docx
19 серпня 2016 18:14
ДОДАТОК 3.docx
19 серпня 2016 18:14
ДОДАТОК 2.docx
19 серпня 2016 18:14
Додаток1.docx
19 серпня 2016 18:14
ogoloshennya3.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Пункт 1
Дата подання: 21 серпня 2016 11:21
Доброго дня. Уточніть пункт 1. Це потрібно 26 банерів на банерній тканині, чи на папері BlueBack (білборди)?
Відповідь: На папері BlueBack.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-08-19-000421-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Анкор Рекламно-Туристичне Агенство Приватне Підприємство, Код ЄДРПОУ:31509201
Дата подання: 01 вересня 2016 01:55
Скарга не тендер UA-2016-08-19-000421-b
Результати торгів і оголошення переможцями ФОП «Бондаренко Дмитра Сергійовича» і Підприємства "Центр трудової реабілітації інвалідів -" Друкарський дім» вважаємо необґрунтованими з наступних причин:

По перше.
Замовник в оголошенні про проведення електронних торгів в п. 6.4. вказав - «У разі надання Пропозиції не на весь обсяг закупівлі, пропозиція розглядатися не буде». Однак, тендерний комітет розглядає пропозицію вищевказаного учасника (ФОП «Бондаренко Дмитра Сергійовича»), і мало того, оголошує його переможцем, не враховуючи той факт, що його пропозиція містила 4 (чотири) позиції предмета закупівлі з 6 (шести).

По-друге.
Ні в предметі закупівлі, ні в технічних умовах на продукцію (Додаток № 2), ні в Додатку № 1 (ФОРМА "ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ") не вказано про поширення продукції по містах Донецької області (про що посилається тендерний комітет в протоколі), так само як і не вказано термін доставки друкованої продукції (флаєрів, афіш), крім терміну друку постерів, що свідчить про те, що поширення афіш не є предметом закупівель (даного тендеру).

Бентежить і той факт, що в оголошенні про проведення електронних торгів зазначено термін поставки - 24 серпня 2016 року, а в основних умовах договору (Додаток №4) - 26 серпня 2016 року. Як Замовник планував отримати продукцію 24 або 26 серпня, якщо торги по тендеру проводились з 14.49ч по 15.22ч 26 серпня, а переможець(і) закупівлі були оголошені 31 серпня 2016 року?

На підставі вищевикладеного вважаємо, що замовник при проведенні тендеру не вказав чіткі терміни поставки товарів, виконання робіт, та місце, де повинні буті виконанні роботи чи надані послуги, чим порушив норми Цивільного кодексу України, та Закону України «Про публічні закупівлі».

Директор
ПП «РТА Анкор»
Губаренко А.А.
Тел. 0506470899.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 вересня 2016 12:54
Відповідно до протоколу від 02.09.2016 № 13 скаргу на дискваліфікацію приватного підприємства "Рекламно-туристичне агенство Анкор" не задоволено.

Документи

02 вересня 2016 12:53
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2016 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бондаренко Дмитро Сергiйович 15 048,00
UAH з ПДВ
15 048,00
UAH з ПДВ
Документи
Анкор Рекламно-Туристичне Агенство Приватне Підприємство 31 160,00
UAH з ПДВ
30 760,00
UAH з ПДВ
Документи
Підприємство "Центр трудової реабілітації інвалідів -"Друкарський дім", яке засноване на власності Донецької обласної організації інвалідів ВОІ СОІУ 78 522,00
UAH з ПДВ
78 522,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство З Обмеженою Відповідальністю 'норім' 79 500,00
UAH з ПДВ
79 500,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

24 серпня 2016 14:38
Выписка.pdf
24 серпня 2016 14:38
пропозицiя.pdf

Публічні документи

25 серпня 2016 15:56
Свідотство ЄДРПОУ.pdf
25 серпня 2016 15:56
Свідотство ПДВ.pdf
25 серпня 2016 15:56
Витяг з держреєстру.PDF
25 серпня 2016 15:56
Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

24 серпня 2016 14:18
Статут.pdf
24 серпня 2016 14:18
Свідоцтво.pdf
24 серпня 2016 14:18
Приказ.pdf
24 серпня 2016 14:18
Лот6.pdf
24 серпня 2016 14:18
Лот5.pdf
24 серпня 2016 14:18
Лот4.pdf
24 серпня 2016 14:18
Лот3.pdf
24 серпня 2016 14:18
Лот2.pdf
24 серпня 2016 14:18
Лот1.pdf
24 серпня 2016 14:18
Довідка про компанію.pdf
24 серпня 2016 14:18
Відомості.pdf
24 серпня 2016 14:18
Виписка.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бондаренко Дмитро Сергiйович
#3172001838
Переможець 15 048,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2016 17:36

Документи

31 серпня 2016 17:36
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31.08.2016 17:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бондаренко Дмитро Сергiйович
#3172001838
15 048,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 серпня 2016 17:36
Протокол

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
09 вересня 2016 10:04
Накладна укладений
19 листопада 2016 12:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2016 — 31 грудня 2016
Сума оплати за договором: 15 048,00
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку