Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Клема роздільного рейкового скріплення
Clamp of separate rail fastening
Очікувана вартість
16 584 999,60 UAH
UA-2016-08-19-000293-a 402c2025ec0f478d8fd70cf0edec252b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О.

+380443096992 3096992@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Філія "Центр управління промисловістю" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081389
Місцезнаходження: 03038, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Федорова, 32
Контактна особа: Чайковська О.
+380443096992
3096992@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Affiliate "Centre of Industry Administration" of Public Joint-Stock Company "Ukrainian Railway"
National ID: 40081389
Contact point: Чайковська О.
+380443096992
3096992@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 серпня 2016 16:04
Звернення за роз’ясненнями: до 09 вересня 2016 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 вересня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2016 10:00
Очікувана вартість: 16 584 999,60 UAH з ПДВ
Publication date: 19 серпня 2016 16:04
Enquiries until: 09 вересня 2016 10:00
Complaints submission until: до 15 вересня 2016 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 вересня 2016 10:00

Information

Estimated total value: 16 585 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Клема роздільного рейкового скріплення
Clamp of separate rail fastening

Тендерна документація

07 вересня 2016 19:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2016 19:19
ТД Клема роздільного скріплення нова редакція.docx
07 вересня 2016 19:19
Проект договора нова редакція.doc
19 серпня 2016 16:01
Procurement subject .........docx
07 вересня 2016 19:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2016 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 вересня 2016 19:19
ТД Клема роздільного скріплення нова редакція.docx
19 серпня 2016 16:01
ТД Клема роздільного скріплення.doc.docx
07 вересня 2016 19:19
Проект договора нова редакція.doc
19 серпня 2016 16:01
Проект договору клеми.doc
19 серпня 2016 16:01
Procurement subject .........docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-08-19-000293-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ", Код ЄДРПОУ:32036829
Дата подання: 06 вересня 2016 13:45
Зміни тендерной документації
Зміни тендерной документації
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 вересня 2016 19:10
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації. Які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-08-19-000293-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ", Код ЄДРПОУ:32036829
Дата подання: 08 вересня 2016 09:55
зміни до тендерної документації
зміни до тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 вересня 2016 13:22
У відповідь на Ваш запит були надані розяснення до тендерної документації.

Документи подані скаржником

06 вересня 2016 13:45
зміни до ДКТ..doc

Документи

Документи подані скаржником

08 вересня 2016 09:55
зміни до ДКТ - 2.doc

Документи

09 вересня 2016 13:22
Розяснення клема.docx

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1.
Опис предмету закупівлі:
Клема роздільного рейкового скріплення
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 8 292 499,80 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 41 462,50 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 240000 UAH


Title: Lot 1.
Description: Clamp of separate rail fastening
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 8 292 499,80 UAH including VAT
Minimal lowering step: 41 462,50 UAH including VAT
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

325 т
Клема роздільного рейкового скріплення
ДК 021:2015: 34946000-0 — Конструкційні матеріали та приладдя для залізничних колій
ДК 016:2010: 30.20.4 — Частини залізничних локомотивів, трамвайних моторних вагонів і рухомого складу; кріплення та арматура і їхні частини; механічне устатковання для керування рухом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: зг рознарядк, Україна, Київська обл., Київ, зг рознарядки
Дата доставки: 31 грудня 2016

Clamp of separate rail fastening
CPV: 34946000-0

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Зміни тендерної документації
Дата подання: 06 вересня 2016 13:47
Розглянувши Документацію конкурсних торгів (надалі - ДКТ) щодо проведення відкритих торгів на закупівлю Частини залізничних локомотивів, трамвайних моторних вагонів і рухомого складу; кріплення та арматура і їхні частини; механічне устаткування для керування рухом, код ЄЗС Профілі незамкнуті, шпунтові палі та конструктивні елементи залізничних і трамвайних колій, зі сталі, гарячого обробляння, код ЄЗС 34946000-0 згідно оголошення № 262986, виходячи з критерію доцільності участі та враховуючи можливість участі, пропонуємо внести наступні зміни до ДКТ: • Винести зміни в умови надання забезпечення пропозиції конкурсних торгів: пункт ДКТ «Забезпечення тендерної пропозиції» викласти у наступній редакції: «Тендерною документацією вимагається забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у вигляді банківської гарантії або страхова гарантія у вигляді договору страхування фінансового ризику . Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить: 490 000,00 грн.(три мільйона гривень 00 коп.). Тендерна пропозиція, що не супроводжуються вищезазначеним забезпеченням, або надане учасником забезпечення тендерної пропозиції не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.» • змінити в ДКТ «строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними» слова «….протягом 90 днів» змінити словами «….протягом 30 днів» • у додатку № 2 ДКТ доповнити: Кваліфікаційні критерії Документи, що мають бути надані Учасником для підтвердження кваліфікації Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів Інформація про досвід виконання аналогічних договорів у вигляді довідки згідно форми 1 або у довільної формі Наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Довідка згідно форми 2 або у довільної формі Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Довідка згідно форми 3 або у довільної формі У Додатку №5 ДТК « Основні умови до договору поставки»: - п. 2.5. змінити та викласти у наступній редакції: «2.5. Гарантійні терміни на продукцію, що поставляється , встановлюється у відповідності з нормативно-технічною документацією. Гарантійні терміни експлуатації та зберігання на Продукцію встановлюються в будь-якому випадку не гіршими ніж визначено нормативно-технічною документацією та виробником». - п. 2.6. виключити; - п. 2.7. виключити; - п. 2.10. змінити та викласти у наступній редакції: «2.10. Якщо протягом гарантійного терміну будуть виявленні дефекти або неякісність Продукції, ПОСТАЧАЛЬНИК за свій рахунок зобов'язується усунути недоліки або замінити невідповідну Продукцію на якісну протягом 40 (сорока) календарних днів з дня отримання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ відповідної обґрунтованої вимоги ЗАМОВНИКА. Дефекти Продукції та/або її неякісність повинні бути підтверджені актом, складеним у відповідності до п.5.6. даного Договору». - у п.3.4. виключити другий абзац. - п. 4.2. змінити та викласти у наступній редакції: «4.2. Оплата за кожну партію поставленої Продукції по даному Договору проводиться ЗАМОВНИКОМ протягом п’яти календарних днів після дати поставки партії Продукції, у відповідності з рахунками-фактурами на дану партію. У випадку прострочення оплати за Продукцію, що поставляється по цьому Договору, ПОСТАЧАЛЬНИК має право зменшити обсяг постачання Продукції або затримати постачання Продукції або відмовити у поставці Продукції по даному договору, при цьому ПОСТАЧАЛЬНИК звільняється від будь-якої відповідальності, що передбачена договором та/або діючим законодавством України, у тому числі ПОСТАЧАЛЬНИК звільняється від відшкодування збитків, що виникли при сплаті ЗАМОВНИКОМ будь-яких штрафів та пені» - п. 4.3. змінити та викласти у наступній редакції: «4.3. До рахунка-фактури на кожну партію продукції ПОСТАЧАЛЬНИКОМ додаються: - акт прийому-передачі продукції; - сертифікат якості та/або паспорт виробника продукції; - копія залізничної накладної затверджена належним чином чи товарно-транспортна накладна. Відвантажувальні та платіжні документи на кожну партію продукції, що поставляється, повинні надаватися ПОКУПЦЮ по факсу (044)465-30-77 та на електронну адресу: dpuppuz@ukr.net протягом 5 (п'яти) календарних днів з моменту відвантаження продукції, але не пізніше п’ятого числа місяця, наступного за місяцем, в якому відбулося відвантаження продукції.» - п. 5.1. змінити та викласти у наступній редакції: «5.1. Постачання Продукції проводиться партіями протягом терміну дії Договору тільки після отримання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ письмової рознарядки ЗАМОВНИКА, яка є підтвердженням готовності ЗАМОВНИКА та Вантажоодержувача до прийому продукції. Постачання партії Продукції проводиться за рознарядками протягом 30 (тридцяти) календарних днів місяця, на який надано рознарядку. Під партією розуміється кількість відвантаженої продукції за одну добу. Вантажовідправником продукції може бути третя особа зазначена Постачальником.» п. 5.3.1 змінити та викласти у наступній редакції: «5.3.1. Рознарядка на поставку продукції повинна надаватися ПОСТАЧАЛЬНИКУ не пізніше 15 (п’ятнадцятого) числа місяця, попереднього місяцю відвантаження продукції. Максимальний місячний обсяг Продукції яку постачальник поставляє по цьому договору складає 730тн. Постачання Продукції в обсязі більш ніж 130 тн на місяць можливо лише за письмовою взаємною згодою Сторін. Рознарядка по поточному місяцю на наступний місяць дійсна в невиконаній частині» - п.5.8. виключити; - п.5.9. виключити; - п. 5.12. змінити та викласти у наступній редакції: «5.12. Постачальник на підставі визнаної претензії в погоджений строк, але не більше 40 (сорока) календарних днів, здійснює власними силами та за свій рахунок заміну невідповідного асортименту, заміну дефектної продукції на якісну, або усуває виявлені дефекти.» - п 7.3. виключити; - п. 7.6. змінити та викласти у наступній редакції: «.7.6. У разі поставки Продукції, що не відповідає по якості вимогам даного Договору, ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний за свій рахунок замінити її на Продукцію належної якості у строк не пізніше 40 (сорока) днів з дати отримання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ відповідної обґрунтованої письмової вимоги ЗАМОВНИКА». - п 7.12. виключити; -п 11.1. змінити та викласти у наступній редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання та діє до 31 березня 2017 р. включно, а в частині розрахунків та гарантійного терміну експлуатації продукції – до повного виконання» - п 12.1. змінити та викласти у наступній редакції: «12.1. ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати забезпечення виконання даного Договору у вигляді оригіналу банківської гарантії або страхова гарантія у вигляді оригіналу договору страхування фінансового ризику виконання Постачальником договірних зобов’язань, у розмірі, що становить 1% від вартості Договору, яке надається до укладання Договору.» Форму Специфікації доповнити наступним: - толеранс :+0/-5% від кількості та/або вартості Продукції. Толеранс це допустиме відхилення між кількістю, вказаної в специфікації та кількістю, фактично поставленої продукції, яка вказується в рахунках-фактурах та видаткових накладних .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації. Які було опубліковано в Електронній системі закупівель.

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій