Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Аудиторська перевірка річної фінансової звітності ДП «НАЕК «Енергоатом» за 2016 рік, складеної відповідно до міжнародних стандартів фінансової звітності
Очікувана вартість
1 090 561,00 UAH
UA-2016-08-17-000211-a ● bf03a692696549e18fead484f8d5f3d5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108 |
Контактна особа: |
Апатьєв О.Л. 206-97-67 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 серпня 2016 14:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 серпня 2016 14:45 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 серпня 2016 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 вересня 2016 14:45 |
Початок аукціону: | 02 вересня 2016 13:54 |
Очікувана вартість: | 1 090 561,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 905,61 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Обсяг надання послуг: згідно з Додатком 2.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 усл.
Аудиторська перевірка річної фінансової звітності ДП «НАЕК «Енергоатом» за 2016 рік, складеної відповідно до міжнародних стандартів фінансової звітності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01032, Україна, Київська обл., Київ, вул. Назарівська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 жовтня 2016
—
01 червня 2017
ДК 021:2015: 79212000-3 — Аудиторські послуги
ДК 016:2010: 69.20.1 — Послуги щодо фінансового аудиту
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 серпня 2016 14:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 серпня 2016 14:38 |
Додаток 3 до ТД.docx | |
17 серпня 2016 14:38 |
Дод 2 ТВ.tif | |
17 серпня 2016 14:38 |
ТД-4600.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
пропозиція щодо внесення змін до кваліфікаційних критеріїв тендерної документації у відповідність до діючого законодавства України
Дата подання: 19 серпня 2016 14:49
Відповідно до пункту 19 частини другої статті 5 Закону України "Про управління об'єктами державної власності" Кабінет Міністрів України затвердив критерії, за якими залучаються аудиторські фірми до проведення аудиту фінансової звітності або консолідованої фінансової звітності деяких суб'єктів господарювання державного сектору економіки.
До проведення аудиту фінансової звітності або консолідованої фінансової звітності суб'єктів господарювання державного сектору економіки можуть бути залучені виключно аудиторські фірми, які відповідають критеріям, затвердженим Постановою КМУ № 390 від 4 червня 2015 р. «Деякі питання проведення аудиту суб'єктів господарювання державного сектору економіки» (далі - Постанова).
Враховуючи, що Державне підприємство «НАЕК «Енергоатом» відноситься до об’єктів державної власності та предметом закупівлі є «Аудиторська перевірка річної фінансової звітності Державного підприємства «НАЕК «Енергоатом» за 2016 рік, складеної відповідно до міжнародних стандартів фінансової звітності (МСФЗ). (ДК 016:2010 код 69.20.1 - послуги щодо фінансового аудиту (ДК 021:2015 код 79212000-3 – Аудиторські послуги), при складанні тендерної документації мають бути застосовані критерії, визначені Постановою.
Просимо Вас привести кваліфікаційні критерії тендерної документації у відповідність до діючого законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі:
"1) Постанова Кабінету Міністрів України № 390 від 04 червня 2015 року «Деякі питання проведення аудиту суб’єктів господарювання державного сектору економіки» (далі – «Постанова № 390») прийнята відповідно до пункту 19 частини 2 статті 5 Закону України «Про управління об’єктами державної власності» (далі – «Закон»).
Пункт 19 частини 2 статті 5 Закону передбачає, що «здійснюючи управління об’єктами державної власності, Кабінет Міністрів України ... забезпечує контроль за ефективністю управління об’єктами державної власності».
Відповідно до статті 1 Закону, «Управління об'єктами державної власності - здійснення Кабінетом Міністрів України та уповноваженими ним органами, іншими суб'єктами, визначеними цим Законом, повноважень щодо реалізації прав держави як власника таких об'єктів, пов'язаних з володінням, користуванням і розпоряджанням ними, у межах, визначених законодавством України, з метою задоволення державних та суспільних потреб».
Стаття 4 Закону визначає виключний перелік суб’єктів управління об’єктами державної власності.
Таким чином, враховуючи, що Постанова №390 прийнята відповідно до пункту 19 частини 2 статті 5 Закону, вона підлягає обов’язковому застосуванню до проведення аудиту фінансової звітності або консолідованої фінансової звітності суб’єктів господарювання державного сектору економіки, результати якого підлягають використанню при здійсненні управління об’єктами державної власності, тобто при здійсненні Кабінетом Міністрів України та уповноваженими ним органами, іншими суб'єктами, визначеними Законом, повноважень щодо реалізації прав держави як власника таких об'єктів, пов'язаних з володінням, користуванням і розпоряджанням ними, у межах, визначених законодавством України, з метою задоволення державних та суспільних потреб.
2) ДП «НАЕК «Енергоатом» веде бухгалтерський облік та складає фінансову звітність відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку України. При виборі аудитора для проведення аудиторської перевірки річної фінансової звітності ДП «НАЕК «Енергоатом» за 2015 рік, складеної відповідно до положень (стандартів) бухгалтерського обліку України (результати якої були передані відповідним суб’єктам управління об’єктами державної власності для забезпечення контролю за ефективністю управління об’єктами державної власності), ДП «НАЕК «Енергоатом» застосував критерії, передбачені Постановою №390.
Аналогічно, при виборі аудитора для проведення аудиторської перевірки річної фінансової звітності ДП «НАЕК «Енергоатом» за 2016 рік, складеної відповідно до положень (стандартів) бухгалтерського обліку України (результати якої будуть передані відповідним суб’єктам управління об’єктами державної власності для забезпечення контролю за ефективністю управління об’єктами державної власності), ДП «НАЕК «Енергоатом» застосував критерії, передбачені Постановою №390.
3) Тендер № 258347 «Аудиторська перевірка річної фінансової звітності ДП «НАЕК «Енергоатом» за 2016 рік, складеної відповідно до міжнародних стандартів фінансової звітності» (ДК 016:2010 код 69.20.1 - послуги щодо фінансового аудиту (ДК 021:2015 код 79212000-3 – Аудиторські послуги)) передбачає проведення аудиту на виконання умов договорів, укладених між ДП «НАЕК «Енергоатом» та Євратомом, між ДП «НАЕК «Енергоатом» та ЄБРР. Фінансова звітність ДП «НАЕК «Енергоатом» відповідно до міжнародних стандартів фінансової звітності (далі – МСФЗ) складається спеціально на виконання умов кредитних угод з ЄБРР та Євратомом. ЄБРР не вимагає жодних обмежень під час вибору незалежного аудитора для перевірки звітності за МСФЗ, крім прийнятності ЄБРР. Тому в Тендерній документації (далі – ТД) зазначено таке:
3.1) Підпункт 5 п.1 розділу ІІІ відповідної Тендерної документації (далі – ТД) вимагає надання:
«Копії довідки в довільної формі, виданої Європейським банком реконструкції та розвитку, що Учасник є в переліку аудиторських компаній, прийнятних для Європейського банку реконструкцій та розвитку. Вимагається через те, що аудиторська перевірка проводиться на виконання умов договорів, укладених між ДП «НАЕК «Енергоатом» та Євратомом, між ДП «НАЕК «Енергоатом» та ЄБРР. Копія довідки (та її переклад у разі викладення іноземною мовою) має бути завірена Учасником, дата її видачі не може бути раніше 1 січня 2013 року»;
3.2) Пункт 4.1 проекту Договору, представленого в Додатку 3 до ТД, прямо зазначає:
«Метою аудиторської перевірки, що проводиться на підставі Договору, є отримання висновку про те, чи Фінансова звітність ДП «НАЕК «Енергоатом» станом та за рік, що закінчився 31 грудня 2016 року, підготовлена відповідно до вимог МСФЗ, достовірно представлена у всіх суттєвих аспектах згідно з МСФЗ, з метою виконання Замовником вимог Кредитних угод, укладених між ДП «НАЕК «Енергоатом» та ЄБРР, між ДП «НАЕК «Енергоатом» та Євратомом».
4) Щодо відповідних кредитних угод ДП «НАЕК «Енергоатом» державою Україна, як Гарантом, з ЄБРР та Євратомом укладені Гарантійні угоди, які ратифіковані законами України, зокрема:
Законом України «Про ратифікацію Гарантійної угоди (Проект модернізації після завершення будівництва Енергоблока № 2 Хмельницької атомної електростанції та Енергоблока № 4 Рівненської атомної електростанції) між Україною та Європейським банком реконструкції та розвитку» від 07.09.05 №2817-ІV;
Законом України «Про ратифікацію Гарантійної Угоди між Україною як Гарантом та Європейським співтовариством з атомної енергії як Кредитором стосовно Угоди про механізм надання позики, розмір якої в євро еквівалентний 83000000 (вісімдесят три мільйони) доларів США, для підвищення безпеки Енергоблока № 2 Хмельницької атомної електростанції та Енергоблока № 4 Рівненської атомної електростанції між Національною атомною енергогенеруючою компанією «Енергоатом» та Європейським співтовариством з атомної енергії від 29 липня 2004 року» від 07.09.05 № 2818-ІV.
Гарантійними угодами передбачено, що Гарант зобов’язується забезпечити пунктуальне виконання Позичальником усіх його зобов’язань, як викладено в Угоді про надання позики (п.(b) розділу 2.01 статті ІІ Гарантійної угоди з ЄБРР), та якщо з будь-якої причини Позичальник не виконає будь-якого зобов'язання, Гарант на вимогу Кредитора має забезпечити виконання такого зобов'язання за Позичальника (пп.2.1 п.2 Гарантійної угоди з Євратомом).
Таким чином, обов’язок чіткого виконання умов кредитних угод (зокрема, щорічного проведення незалежних аудиторських перевірок фінансової звітності за МСФЗ прийнятними ЄБРР аудиторськими компаніями) для ДП «НАЕК «Енергоатом» передбачений законами України.
4) ЄБРР та Євратом не віднесені до переліку суб’єктів управління об’єктами державної власності, визначеного статтею 4 Закону, та не здійснюють управління об’єктами державної власності у розумінні Закону.
Відповідно, критерії Постанови №390 не підлягають застосуванню до проведення аудиту, результати якого не призначені для використання суб’єктами управління об’єктами державної власності в процесі забезпечення контролю за ефективністю управління об’єктами державної власності.
Це, зокрема, означає, що критерії Постанови №390 не підлягають застосуванню до проведення аудиту, що здійснюється на виконання господарських договорів, укладених між державним підприємством та міжнародними фінансовими інституціями (зокрема, ЄБРР, Євратом). У цьому випадку здійснюється вибір аудитора за критерієм прийнятності для відповідної міжнародної фінансової інституції, що і передбачено при проведенні тендеру №258347.
Таким чином, кваліфікаційні критерії даної тендерної документації не потребують змін."
"1) Постанова Кабінету Міністрів України № 390 від 04 червня 2015 року «Деякі питання проведення аудиту суб’єктів господарювання державного сектору економіки» (далі – «Постанова № 390») прийнята відповідно до пункту 19 частини 2 статті 5 Закону України «Про управління об’єктами державної власності» (далі – «Закон»).
Пункт 19 частини 2 статті 5 Закону передбачає, що «здійснюючи управління об’єктами державної власності, Кабінет Міністрів України ... забезпечує контроль за ефективністю управління об’єктами державної власності».
Відповідно до статті 1 Закону, «Управління об'єктами державної власності - здійснення Кабінетом Міністрів України та уповноваженими ним органами, іншими суб'єктами, визначеними цим Законом, повноважень щодо реалізації прав держави як власника таких об'єктів, пов'язаних з володінням, користуванням і розпоряджанням ними, у межах, визначених законодавством України, з метою задоволення державних та суспільних потреб».
Стаття 4 Закону визначає виключний перелік суб’єктів управління об’єктами державної власності.
Таким чином, враховуючи, що Постанова №390 прийнята відповідно до пункту 19 частини 2 статті 5 Закону, вона підлягає обов’язковому застосуванню до проведення аудиту фінансової звітності або консолідованої фінансової звітності суб’єктів господарювання державного сектору економіки, результати якого підлягають використанню при здійсненні управління об’єктами державної власності, тобто при здійсненні Кабінетом Міністрів України та уповноваженими ним органами, іншими суб'єктами, визначеними Законом, повноважень щодо реалізації прав держави як власника таких об'єктів, пов'язаних з володінням, користуванням і розпоряджанням ними, у межах, визначених законодавством України, з метою задоволення державних та суспільних потреб.
2) ДП «НАЕК «Енергоатом» веде бухгалтерський облік та складає фінансову звітність відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку України. При виборі аудитора для проведення аудиторської перевірки річної фінансової звітності ДП «НАЕК «Енергоатом» за 2015 рік, складеної відповідно до положень (стандартів) бухгалтерського обліку України (результати якої були передані відповідним суб’єктам управління об’єктами державної власності для забезпечення контролю за ефективністю управління об’єктами державної власності), ДП «НАЕК «Енергоатом» застосував критерії, передбачені Постановою №390.
Аналогічно, при виборі аудитора для проведення аудиторської перевірки річної фінансової звітності ДП «НАЕК «Енергоатом» за 2016 рік, складеної відповідно до положень (стандартів) бухгалтерського обліку України (результати якої будуть передані відповідним суб’єктам управління об’єктами державної власності для забезпечення контролю за ефективністю управління об’єктами державної власності), ДП «НАЕК «Енергоатом» застосував критерії, передбачені Постановою №390.
3) Тендер № 258347 «Аудиторська перевірка річної фінансової звітності ДП «НАЕК «Енергоатом» за 2016 рік, складеної відповідно до міжнародних стандартів фінансової звітності» (ДК 016:2010 код 69.20.1 - послуги щодо фінансового аудиту (ДК 021:2015 код 79212000-3 – Аудиторські послуги)) передбачає проведення аудиту на виконання умов договорів, укладених між ДП «НАЕК «Енергоатом» та Євратомом, між ДП «НАЕК «Енергоатом» та ЄБРР. Фінансова звітність ДП «НАЕК «Енергоатом» відповідно до міжнародних стандартів фінансової звітності (далі – МСФЗ) складається спеціально на виконання умов кредитних угод з ЄБРР та Євратомом. ЄБРР не вимагає жодних обмежень під час вибору незалежного аудитора для перевірки звітності за МСФЗ, крім прийнятності ЄБРР. Тому в Тендерній документації (далі – ТД) зазначено таке:
3.1) Підпункт 5 п.1 розділу ІІІ відповідної Тендерної документації (далі – ТД) вимагає надання:
«Копії довідки в довільної формі, виданої Європейським банком реконструкції та розвитку, що Учасник є в переліку аудиторських компаній, прийнятних для Європейського банку реконструкцій та розвитку. Вимагається через те, що аудиторська перевірка проводиться на виконання умов договорів, укладених між ДП «НАЕК «Енергоатом» та Євратомом, між ДП «НАЕК «Енергоатом» та ЄБРР. Копія довідки (та її переклад у разі викладення іноземною мовою) має бути завірена Учасником, дата її видачі не може бути раніше 1 січня 2013 року»;
3.2) Пункт 4.1 проекту Договору, представленого в Додатку 3 до ТД, прямо зазначає:
«Метою аудиторської перевірки, що проводиться на підставі Договору, є отримання висновку про те, чи Фінансова звітність ДП «НАЕК «Енергоатом» станом та за рік, що закінчився 31 грудня 2016 року, підготовлена відповідно до вимог МСФЗ, достовірно представлена у всіх суттєвих аспектах згідно з МСФЗ, з метою виконання Замовником вимог Кредитних угод, укладених між ДП «НАЕК «Енергоатом» та ЄБРР, між ДП «НАЕК «Енергоатом» та Євратомом».
4) Щодо відповідних кредитних угод ДП «НАЕК «Енергоатом» державою Україна, як Гарантом, з ЄБРР та Євратомом укладені Гарантійні угоди, які ратифіковані законами України, зокрема:
Законом України «Про ратифікацію Гарантійної угоди (Проект модернізації після завершення будівництва Енергоблока № 2 Хмельницької атомної електростанції та Енергоблока № 4 Рівненської атомної електростанції) між Україною та Європейським банком реконструкції та розвитку» від 07.09.05 №2817-ІV;
Законом України «Про ратифікацію Гарантійної Угоди між Україною як Гарантом та Європейським співтовариством з атомної енергії як Кредитором стосовно Угоди про механізм надання позики, розмір якої в євро еквівалентний 83000000 (вісімдесят три мільйони) доларів США, для підвищення безпеки Енергоблока № 2 Хмельницької атомної електростанції та Енергоблока № 4 Рівненської атомної електростанції між Національною атомною енергогенеруючою компанією «Енергоатом» та Європейським співтовариством з атомної енергії від 29 липня 2004 року» від 07.09.05 № 2818-ІV.
Гарантійними угодами передбачено, що Гарант зобов’язується забезпечити пунктуальне виконання Позичальником усіх його зобов’язань, як викладено в Угоді про надання позики (п.(b) розділу 2.01 статті ІІ Гарантійної угоди з ЄБРР), та якщо з будь-якої причини Позичальник не виконає будь-якого зобов'язання, Гарант на вимогу Кредитора має забезпечити виконання такого зобов'язання за Позичальника (пп.2.1 п.2 Гарантійної угоди з Євратомом).
Таким чином, обов’язок чіткого виконання умов кредитних угод (зокрема, щорічного проведення незалежних аудиторських перевірок фінансової звітності за МСФЗ прийнятними ЄБРР аудиторськими компаніями) для ДП «НАЕК «Енергоатом» передбачений законами України.
4) ЄБРР та Євратом не віднесені до переліку суб’єктів управління об’єктами державної власності, визначеного статтею 4 Закону, та не здійснюють управління об’єктами державної власності у розумінні Закону.
Відповідно, критерії Постанови №390 не підлягають застосуванню до проведення аудиту, результати якого не призначені для використання суб’єктами управління об’єктами державної власності в процесі забезпечення контролю за ефективністю управління об’єктами державної власності.
Це, зокрема, означає, що критерії Постанови №390 не підлягають застосуванню до проведення аудиту, що здійснюється на виконання господарських договорів, укладених між державним підприємством та міжнародними фінансовими інституціями (зокрема, ЄБРР, Євратом). У цьому випадку здійснюється вибір аудитора за критерієм прийнятності для відповідної міжнародної фінансової інституції, що і передбачено при проведенні тендеру №258347.
Таким чином, кваліфікаційні критерії даної тендерної документації не потребують змін."
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС" #34764976 |
Переможець |
799 900,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2016 15:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2018 11:57
|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2016 11:19
|
37-015-01-16-00529.tif | укладений |
22 вересня 2016 11:18
|