Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 02147629 |
Вебсайт: | http://don.kievcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01004, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Т. Шевченка, 3 |
Контактна особа: |
Трофимов Олексій Станіславович 380442782594 kyiv_sport@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2016 18:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2016 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 серпня 2016 16:00 |
Початок аукціону: | 23 серпня 2016 13:33 |
Початок аукціону: | 23 серпня 2016 13:33 |
Очікувана вартість: | 199 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 985,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Специфікація вимог до програмного забезпечення Вимоги: Система має реалізовувати клієнт-серверну архітектуру, написана на мові програмування РНР. В якості СУБД має використовуватись безкоштовна реляційна БД, яка має реалізовувати ACID - набір властивостей, що гарантують надійну роботу транзакцій бази даних: атомарність, узгодженість, ізольованість, довговічність. Продукт має бути крос платформним рішенням, його використання має не прив'язуватися до конкретної операційної системи. Функціональні вимоги Робота системи: 1. Програмний продукт повинен забезпечувати роботу двом категоріям користувачів: адміністраторам і користувачам. 1.1. Ідентифікація користувачів та адміністраторів повинне здійснюватися за допомогою двофакторної аутентифікація – методу ідентифікації користувача за допомогою запиту аутентифікаційних даних двох різних типів, що забезпечує дворівневий захист аккаунту від несанкціонованого проникнення, тобто – введення логіну і паролю, а далі – спеціального коду, який приходить по SMS або електронною поштою. 1.2. Два різних типи інтерфейсу для адміністратора та користувача. 2. Користувач системи має здійснювати наступний перелік дій. 2.1. Пошук, перегляд, додавання та редагування картки дитини, з можливістю додавання карток батьків дитини. 2.2. Пошук, перегляд, додавання та редагування картки оздоровчого закладу 2.3. Перегляд та додавання запису про направлення дитини для оздоровлення та відпочинку, з можливістю перевірки кількості наданих направлень. 3. Адміністратор системи має здійснювати наступний перелік дій. 3.1. Пошук, перегляд, додавання, редагування та блокування користувачів систем. 3.2. Пошук, перегляд, додавання та редагування картки оздоровчого закладу. 3.3. Додавання та редагування інформаційних довідників, які мають використовуватись в системі. Нефункціональні вимоги Доступність: 24 години на добу, 7 днів на тиждень; Обмеження: - серверна частина має виконуватися серверах під керування операційною системою що є POSIX-сумісною з сімейства UNIX на основі ядра Linux або з сімейства *BSD. - програмний код має бути виконаний на базі PHP-фреймоврка Phalcon, або PHP-фреймоврка Kohana. Надійність: - система повинна реалізувати транзакції для зберігання даних. - можливість розгорнення додаткової копії на іншому фізичному сервері з синхронізацією для забезпечення безперебійності роботи у разі виходу з ладу частини серверів. Вимоги до часу зберігання даних: - інформація що зберігається в БД відображає лише її поточний стан. - можливість мати декілька ревізій БД не передбачається. Масштабованість: - горизонтальне масштабування задля забезпечення надійності і швидкості роботи - вертикальне масштабування до підсистеми БД для підвищення швидкості роботи. Вимоги до зручності використання: - система повинна бути простою в експлуатації для користувача, який володіє базовими навичками по роботі з комп’ютером. Вимоги до безпеки: - система має проводити обмін даними по зашифрованому каналу зв'язку - HTTPS Вимоги до продуктивності: - система повинна обробляти не менше 5000 запитів на добу. Простота експлуатації: - час навчання персоналу: 1 год. Стійкість до збоїв: - час відновлення системи після збою: 1 год, відсоток подій, що призводять до збоїв: 3%, імовірність зміни даних при збоях: 0.1%. Клієнтська частина: - клієнтська частина має мати адаптований інтерфейс, який має дозволяти працювати з мобільних пристроїв. Певні обмеження функціоналу, що зумовлені характеристиками та/або особливостями мобільних пристроїв, допускаються. Версії браузерів: - Mozilla Firefox остання версія на момент релізу без додаткових плагінів що можуть впливати на роботу javascript інтерпиратора та/або системи рендера браузера; - Internet Explorer останні дві версії на момент релізу без додаткових плагінів що можуть впливати на роботу javascript інтерпиратора та/або системи рендера браузера; - Google Chrome остання версія на момент релізу без додаткових плагінів що можуть впливати на роботу javascript інтерпиратора та/або системи рендера браузера. Документація коду: - вихідний код має бути написаний та документований згідно стандартів прийнятих в галузі та для обраних технологій
форма, яка подається Учасником на фірмовому бланку) (у разі наявності) ПРОПОЗИЦІЯ ЩОДО ЦІНИ НА УЧАСТЬ У ВІДКРИТИХ ТОРГАХ НА ЗАКУПІВЛЮ послуг з розробка електронного реєстру (у сканованому вигляді (формат .pdf): Уважно вивчивши комплект Документації, цим подаємо на участь у торгах свою пропозицію: Повне найменування Учасника ___________________ Адреса (юридична та фактична) __________________ Телефон/факс __________________________________ Керівництво (посада, прізвище, ім’я по батькові) _____________ Банківські реквізити______________________________ Код ЄДРПОУ (для учасників фізичних осіб – реєстраційний номер облікової картки платника податків) __________________________ Загальна вартість пропозиції з ПДВ, грн.: Цифрами ____________________ Літерами ____________________ Уповноважений представник Учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі (посада, прізвище, ім’я, по батькові) ___________________________ Цінова пропозиція № з/п Найменування предмета закупівлі Вартість без ПДВ, грн. Вартість з ПДВ*, грн. 1. Розробка електронного реєстру обліку направлень дитини для оздоровлення та відпочинку Загальна вартість пропозиції без ПДВ, грн. ПДВ*, грн. Загальна вартість пропозиції з ПДВ*, грн. До акцепту нашої пропозиції Ваша документація разом з нашою пропозицією (за умови її відповідності всім вимогам) мають силу попереднього договору між нами. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми візьмемо на себе зобов’язання виконати всі умови, передбачені договором про закупівлю. Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі пропозиції згідно з умовами документації, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами. Дата заповнення пропозиції: ______________________________. М.П.** ___________________________________________ (Підпис керівника Учасника, П.І.Б.) * у разі, якщо Учасник є платником податку на додану вартість ** крім осіб, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 серпня 2016 11:24 |
Кваліфікаційні вимоги 2016.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. В складі пропозиції учасник повинен надати:
Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи :
1. витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у вигляді розширених даних;
2. свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
3. документи на підтвердження повноважень представника контрагента, що підписує договір (наказ про призначення директора, довіреність тощо);
4. документи, що підтверджують якість товару (сертифікат, декларація, паспорт, посвідчення або ін.) (якщо товар планується виготовити після проведення електронного аукціону, надається копія документу на виготовлений раніше аналогічний товар);
5. довідку від банківської установи, в якій офіційно відкрито рахунок контрагента, із зазначенням всіх банківських реквізитів (поточний рахунок, код банку);
6. довідку про взяття на облік платника податку ( форма № 4-ОПП, за наявності) або виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
7. витяг зі статуту (іншого установчого документу) підприємства щодо юридичного статусу підприємства, його місцезнаходження, видів діяльності суб’єкта господарювання та повноважень директора;
8. довідку з податкового органу про відсутність заборгованості по сплаті обов'язкових податків, зборів та платежів до бюджету (чинної на момент розгляду пропозицій);
9. комерційну пропозицію, оформлену на фірмовому бланку.
10. Не менше двох ідентичних виконаних договорів, з актами виконаних робіт за 2015-2016 роки
- цінова пропозиція учасника.
2. Замовник залишає за собою право запросити від учасника інші документи, які можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження кваліфікаційних вимог до учасника.
Замовником розглядаються пропозиції абсолютно всіх Учасників, тому пропонуємо Вам прийняти участь у закупівлі та надати альтернативну та обгрунтовану пропозицію.
Щодо довідки, то можемо Вас, шановний Учасник, заспокоїти та повідомляємо, що запропонована Вами пропозиція, щодо подання довідки є цілком логічною та ніколи не могло б бути перепоною для об'єктивного розгляду пропозиції.
Вимоги про усунення порушення
Лист - оскарження з детальним описом - прикріплено.
Лист - оскарження з детальним описом - прикріплено.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 серпня 2016 13:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМ ТА НАНОТЕХНОЛОГІЙ |
149 999,00
UAH з ПДВ
|
149 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Біорент-Україна» |
199 000,00
UAH з ПДВ
|
178 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМ ТА НАНОТЕХНОЛОГІЙ #37635820 |
Рішення скасоване |
149 999,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2016 16:16
|
ТОВ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ІНСТИТУТ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМ ТА НАНОТЕХНОЛОГІЙ #37635820 |
Відхилено |
149 999,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2016 16:18
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Біорент-Україна» #38081217 |
Переможець |
178 000,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2016 16:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
399.pdf | укладений |
13 грудня 2016 12:28
|