Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канати сталеві
Очікувана вартість
915 000,00 UAH
UA-2016-08-15-000078-b 525ab21f492b4ffeb9effae24c29c90a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Касьян

+380615362581 engineer@bmtport.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП Бердянський морський торговельний порт
Код ЄДРПОУ: 01125761
Вебсайт: http://bmtport.com.ua
Місцезнаходження: 71112, Украина , Запорожская обл., м. Бердянськ, вул. Горького, 13/7
Контактна особа: Олена Касьян
+380615362581
engineer@bmtport.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 серпня 2016 09:46
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2016 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2016 08:00
Початок аукціону: 01 вересня 2016 15:12
Очікувана вартість: 915 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,09%

Інформація про предмет закупівлі

4 найменування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13000 метры
Канати сталеві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71112, Украина, Запорожская область, м.Бердянськ, вул.М.Горького, 6, м.Бердянськ, обл.Запорізька, 71112
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2016  —  31 грудня 2016
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
ДК 016:2010: 25.93.1 — Вироби з дроту, ланцюги та пружини

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2016 09:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2016 09:46
dodatok_4_proekt_dogovoru.doc
15 серпня 2016 09:46
dodatok_3_dlya__sya_torgiv.doc
15 серпня 2016 09:46
dodatok_1_pere__.05.2016r..doc
15 серпня 2016 09:46
td_.doc
15 серпня 2016 09:46
dodatok_2_info__9.08.2016r.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Істотні умови договору
Дата подання: 17 серпня 2016 16:48
Добрий день! Наша компанія має намір прийняти участь у тендері на канати сталеві. Просимо Вас погодити проект договору з настпуними змінами, а саме: -2.3. У разі невідповідності Товару вищевказаним вимогам, Постачальник зобов'язується провести заміну неякісного Товару протягом 15 робочих днів з моменту підписання сторонами двостороннього рекламаційного акту та отримання відповідної вимоги Покупця. Час, витрачений на обмін понад 15 робочих днів, вважається простроченням поставки. При виявленні Товару, який не відповідає технічним умовам та стандартам, а також при виявленні виробничих дефектів в гарантійний період експлуатації, виклик представника Постачальника є обов`язковий. -7.2. У разі прострочення платежу Покупець сплачує Постачальнику пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діє на період, за який нараховується пеня, від суми заборгованості за кожен день прострочення. -7.4. За поставку товару неналежної якості Постачальник сплачує Покупцю штраф у розмірі 20 % вартості неякісного товару, при цьому власними силами і за свій рахунок робить заміну неякісного Товару. Якщо Постачальник протягом письмово погодженого Сторонами строку замінить за свій рахунок неякісний Товар, штраф, передбачений цим пунктом не застосовується. -7.6 Виключити. -7.7. При порушенні Постачальником порядку заповнення податкової накладної/розрахунку коригування, при наявності помилок в обов'язкових реквізитах податкової накладної/розрахунку коригування, Продавець зобов'язаний виправити помилки законодавчо встановленим способом протягом 15 календарних діб з дати отримання письмової вимоги Покупця. При відсутності виправлення помилок, Покупець звертається с заявою до відповідних податкових органів. Якщо помилки не будуть виправлені у законодавчо встановлені строки (ст. 120-1.4 ПКУ), Постачальник відшкодовує Покупцю всі збитки, завдані внаслідок таких помилок. -7.8. Виключити. Заздалегідь вдячні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на запит стосовно закупівлі UA-2016-08-15-000078-b повідомляємо, що положення договору про закупівлю нашого підприємства розроблені техніко-еконмічною радою порту та не підлягають змінам.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2016-08-15-000078-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПрАТ ПО "Стальканат-Силур", Код ЄДРПОУ:26209430
Дата подання: 09 вересня 2016 17:46
Оскарження протоколу розгляду тендерних пропозицій №248 від 06.09.2016р. та відміна процедури закупівлі №253055
АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ 03035, м. Київ, МСП-03680, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 телефон: (044) 251-62-62 факс: (044) 520-03-25 канцелярія: (044) 251-62-40 http://www.amc.gov.ua e-mail: slg@amcu.gov.ua Найменування замовника: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «БЕРДЯНСЬКИЙ МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ» 71112, Запорізька область, м. Бердянськ, вул. Горького, 13/7 ЄДРПОУ 01125761 Найменування суб’єкта оскарження: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ «СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР» 65007, м. Одеса, вул. Водопровідна, 16 ЄДРПОУ 26209430 (048) 34-50-83, 34-59-49 e-mail: gelena@stalkanatsilur.com.ua СКАРГА щодо порушення порядку проведення процедури закупівлі Приватне акціонерне товариство «Виробниче об’єднання «СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР» (далі – Скаржник) є юридичною особою згідно з законодавством України, що підтверджується свідоцтвом про державну реєстрацію (копія – додається) та довідкою про включення до ЄДРПОУ (копія – додається). Замовник здійснював процедуру закупівлі товару – ДК 016-2010 «25.93.1 Вироби з дроту, ланцюги та пружини», (ДК 021:2015 «44311000-3 Металеві троси»; «Канати сталеві»), що підтверджує оголошення № 253055, оприлюднене на електронному майданчику Smart tender biz (далі — процедура закупівлі). 06 вересня 2016 р. Замовником був оприлюднений протокол розгляду тендерних пропозицій №248, відповідно до якого документи тендерної пропозиції одного з учасників - ТОВ «Южметиз» були визнані такими, що відповідають вимогам тендерної документації. Вважаємо, що під час розгляду тендерної пропозиції учасника - Товариства з обмеженою відповідальністю «Южметиз» Замовником протиправно було прийняте рішення щодо відповідності тендерної пропозиції вказаного учасника умовам тендерної документації. Як вбачається з тендерної документації Замовника (Додаток 1), документами на підтвердження відповідності пропозиції учасника такому кваліфікаційному критерію, як «наявність досвіду виконання аналогічних договорів» є копія аналогічного договору з усіма додатками до нього, а також лист-відгук від контрагента по цьому договору з інформацією про виконання Учасником умов цього договору, або документи, які підтверджують поставку товару за цим договором (товаро-транспортні накладні, акти приймання-передавання товару, видаткові накладні, податкові накладні на постачання товару). Але, документи, які були надані ТОВ «Южметиз» ніяким чином не підтверджують відповідність зазначеного учасника вищенаведеному кваліфікаційному критерію з огляду на наступне. Як вбачається з довідки, наданої ТОВ «Южметиз», підприємство має досвід виконання аналогічних договорів, укладених з ПАТ «Хмельницькобленерго» та ДП «Завод «Електроважмаш». На підтвердження цього ТОВ «Южметиз» надало: 1. Стосовно взаємовідносин з ПАТ «Хмельницькобленерго»: - копію договору № 15/02-21 від 25.02.2015р., укладеного з ПАТ «Хмельницькобленерго» (з додатками); - копію листа ПАТ «Хмельницькобленерго» № 03-21-502 від 30.07.2014р. щодо наявності багаторічної співпраці з ТОВ «Южметиз»; - копію податкової накладної № 31610 від 16.03.2015р. Але, вищенаведені документи ніяким чином не підтверджують факт належного виконання ТОВ «Южметиз» зазначеного договору. Так, довідка, яка була видана ПАТ «Хмельницькобленерго» складена раніше, ніж зазначений договір був укладений (30.07.2014р.), тобто вона не стосується виконання договору, не підтверджує та не може підтверджувати факт його належного виконання. Стосовно податкової накладної зазначаємо, що податкова накладна взагалі не є документом, що підтверджує факт поставки товару за господарськими правовідносинами. Зазначений документ є формою податкової звітності, яка підтверджує факт нарахування ПДВ та не відображає руху товарно-матеріальних цінностей. Але, навіть з урахуванням того, що Замовником в тендерній документації була помилково зазначена податкова накладна, як документ, що підтверджує факт виконання господарської операції, звертаємо увагу на те, що відповідно до п. 4.1. Договору № 15/02-21 від 25.02.2015р.оплата за договором здійснюється на умовах попередньої оплати в розмірі 50% від заявленої кількості Товару, а залишок сплачується протягом 5 днів з моменту передачі товару. Сума договору ( з урахуванням умов Додаткової угоди № 1 від 04.03.2015р.) складає 43 290,00 грн. З наданої ТОВ «Южметиз» податкової накладної вбачається лише факт нарахування підприємством податкових зобов’язань на загальну суму Договору, які могли бути нараховані (відповідно до ст. 187.1 Податкового Кодексу України) внаслідок настання однієї з подій: отримання попередньої оплати або постачання Товару. При цьому, форма податкової декларації не містить даних щодо відповідних підстав її складання (поставка або оплата) . Таким чином, враховуючи те, що сторонами був порушений порядок розрахунків та поставки Товару за договором (часткова передоплата-поставка – остаточний розрахунок) з наданої ТОВ «Южметиз» податкової накладної неможливо встановити факт поставки Товару. З огляду на вищенаведене, Замовник під час розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ «Южметиз» не мав правових підстав оцінювати надані ТОВ «Южметиз» документи стосовно взаємовідносин з ПАТ «Хмельницькобленерго», як таки, що підтверджують факт виконання договору поставки. 2. На підтвердження факту належного виконання договору ДП «Завод «Електроважмаш» ТОВ «Южметиз» надало наступні документи: - копію договору, укладеного з ДП «Завод «Електроважмаш» № 238/04-32-ВК від 07.12.2015р. - копію листа ДП «Завод «Електроважмаш» № 266-02 від 16.02.2015р. щодо наявності співпраці з ТОВ «Южметиз»; - копію податкових накладних №№ 80506, 60619,4403,21512 на загальну суму 49 987,80 грн. Звертаємо увагу на те, що вищенаведені документи не підтверджують факт належного виконання ТОВ «Южметиз» зазначеного договору. Так, як й у випадку з ПАТ «Хмельницькобленерго», довідка, яка була видана ДП «Завод «Електроважмаш» складена раніше, ніж зазначений договір був укладений, тобто вона не стосується виконання договору, не підтверджує та не може підтверджувати факт його належного виконання. Стосовно наданих на підтвердження належного виконання договору № 238/04-32-ВК від 07.12.2015р. податкових накладних (окрім зауважень, викладених вище по відношенню к ПАТ «Хмельницькобленерго») звертаємо увагу на те, що поставленого за ними товару або сплачених коштів складає 49 987,80 грн. В той же час загальна ціна зазначеного договору, відповідно до п. 3.1., складає 4 388 185,20 грн. Тобто, зазначені податкові накладні підтверджують здійснення поставки/ перерахування коштів в обсязі, що дорівнює близько 1/100 від загального обсягу поставки, документів які б підтверджували виконання договору в повному обсязі ТОВ «Южметиз» не представило. Відтак, Замовник під час розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ «Южметиз» в частині належного виконання договору поставки, укладеного з ДП «Завод «Електроважмаш» не мав правових підстав оцінювати надані ТОВ «Южметиз» документи як таки, що підтверджують факт виконання зазначеного договору. Будь-яких інші документи, які б підтверджували досвід виконання аналогічних договорів в складі тендерної пропозиції ТОВ «Южметиз» відсутні. З урахуванням вищенаведеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо відмінити процедуру закупівлі товару – ДК 016-2010 «25.93.1 Вироби з дроту, ланцюги та пружини», (ДК 021:2015 «44311000-3 Металеві троси»; «Канати сталеві»), оголошену ДП «Бердянський морський торгівельний порт» (закупівля №253055).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 вересня 2016 20:42
від 14.09.2016 № 670+ лист Замовнику.PDF
Дата публікації: 14 вересня 2016 20:42
про резолютивну частину рішення № 779 від 22.09.2016.pdf
Дата публікації: 22 вересня 2016 17:39
про резолютивну частину рішення № 779 від 22.09.2016.pdf
Дата публікації: 22 вересня 2016 19:07
№779 від 22.09.2016.PDF
Дата публікації: 27 вересня 2016 19:32

Документи подані скаржником

09 вересня 2016 17:45
1561.jpg
09 вересня 2016 17:45
1562.jpg
09 вересня 2016 17:45
платеж.pdf
09 вересня 2016 17:45
Відгуки.pdf
09 вересня 2016 17:46
Податкові накладні.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 вересня 2016 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ООО "ЮЖМЕТИЗ" 663 120,00
UAH
619 000,00
UAH
Документи
ПрАТ ПО "Стальканат-Силур" 655 700,00
UAH
620 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

09 вересня 2016 16:36
скан3524.pdf
30 серпня 2016 15:46
Витяг Ю 20.07.16.pdf
30 серпня 2016 15:46
Статут.pdf
30 серпня 2016 15:46
наказ, протокол.pdf
30 серпня 2016 15:46
Проект договору.pdf
30 серпня 2016 15:46
Податкові накладні.pdf
30 серпня 2016 15:46
Відгуки.pdf

Публічні документи

30 серпня 2016 12:11
Протокол №1_2.pdf
30 серпня 2016 12:10
Протокол №1_1.pdf
30 серпня 2016 12:10
Проект договору.pdf
30 серпня 2016 12:10
Приказ о назначении.pdf
30 серпня 2016 12:10
Копія Статуту.pdf
30 серпня 2016 12:10
Захист довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ООО "ЮЖМЕТИЗ"

ПрАТ ПО "Стальканат-Силур"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ООО "ЮЖМЕТИЗ"
#31768611
Переможець 619 000,00
UAH
06 вересня 2016 16:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 вересня 2016 16:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ООО "ЮЖМЕТИЗ"
#31768611
619 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2017 17:28
Звіт про виконання - канати сталеві.PDF укладений
03 січня 2017 17:28
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2016 09:07
Договір №254 16 від 03.10.2016.PDF укладений
04 жовтня 2016 09:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 жовтня 2016 — 31 грудня 2016
Сума оплати за договором: 742 800,00
UAH