Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
організація і забезпечення автоматизації процесу прийому платежів за послуги централізованого постачання холодної води та водовідведення від абонентів через мережу банківських, фінансових та ін.установ; обробка інформації та облік даних з використанням автоматизованих інформаційно-обчислювальних, білінгових, довідково-інформаційних систем; забезпечення автоматизації ведення та підтримки в актуальному стані інформації щодо змін облікових даних абонентів; забезпечення автоматизації формування та доведення інформації для призначення субсидій абонентам на запити органів праці та соціального захисту населення; довідково - інформаційне обслуговування абонентів; виконання технічних завдань
Очікувана вартість
3 600 000,00 UAH
UA-2016-08-12-000226-a ● 1538d381bf93401991559f1d44b38dd5
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Кривбасводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03341316 |
Місцезнаходження: | Украина , Днепропетровская обл., 50027, г. Кривой Рог, ул. Есенина, 6а |
Контактна особа: |
Ольга Голяк 380564922711 kvk.zakupka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2016 15:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 серпня 2016 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 серпня 2016 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 серпня 2016 10:00 |
Очікувана вартість: | 3 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 72 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 108000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
організація і забезпечення автоматизації процесу прийому платежів за послуги централізованого постачання холодної води та водовідведення від абонентів через мережу банківських, фінансових та ін.установ; обробка інформації та облік даних з використанням автоматизованих інформаційно-обчислювальних, білінгових, довідково-інформаційних систем; забезпечення автоматизації ведення та підтримки в актуальному стані інформації щодо змін облікових даних абонентів; забезпечення автоматизації формування та доведення інформації для призначення субсидій абонентам на запити органів праці та соціального захисту населення; довідково - інформаційне обслуговування абонентів; виконання технічних завдань
власні кошти підприємства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 услуга
організація і забезпечення автоматизації процесу прийому платежів за послуги централізованого постачання холодної води та водовідведення від абонентів через мережу банківських, фінансових та ін.установ; обробка інформації та облік даних з використанням автоматизованих інформаційно-обчислювальних, білінгових, довідково-інформаційних систем; забезпечення автоматизації ведення та підтримки в актуальному стані інформації щодо змін облікових даних абонентів; забезпечення автоматизації формування та доведення інформації для призначення субсидій абонентам на запити органів праці та соціального захисту населення; довідково - інформаційне обслуговування абонентів; виконання технічних завдань
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50027, Украина, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Єсеніна, 6а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2016
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних
ДК 016:2010: 63.11.1 — Послуги щодо обробляння даних, розміщування інформації на веб-вузлах, щодо програмного застосування та інші послуги щодо забезпечення інформаційно-технологічною інфраструктурою
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 90% |
кількість уповноважених установ міста Кривого Рогу, які приймають платежі від абонентів замовника, з якими в учасника укладені договори: | 10% |
кількість упоановажених установ: | 10% |
12 серпня 2016 15:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 серпня 2016 15:11 |
dodatok-2-perelk-dokumentv.doc | |
12 серпня 2016 15:10 |
dodatok3-proekt-dogovoru.doc | |
12 серпня 2016 15:10 |
dodatok-1-tehzavdannya.doc | |
12 серпня 2016 15:09 |
td-2016-kp-kvk.doc |
Інформація про відміну
Дата відміни
30 серпня 2016 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій