Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Болти закладні з гайкою
Очікувана вартість
2 150 400,00 UAH
UA-2016-08-12-000187-a 600f0d274c9d4197aa595726a5ee3142
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Угрюмова Ю.В.

+38 044 465-08-82 denis.rontal@czv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Угрюмова Ю.В.
+38 044 465-08-82
denis.rontal@czv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2016 14:40
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2016 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2016 10:00
Початок аукціону: 10 жовтня 2016 15:10
Очікувана вартість: 2 150 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 504,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 64500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

болти закладні з гайкою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
56 т
Болт закладний з гайкою для рейкових скріплень залізничної колії 22х175
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27406, Україна, Кіровоградська обл., Знам'янка, згідно рознарядки замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2016
ДК 021:2015: 44530000-4 — Кріпильні деталі
ДК 016:2010: 30.20.4 — Частини залізничних локомотивів, трамвайних моторних вагонів і рухомого складу; кріплення та арматура і їхні частини; механічне устатковання для керування рухом

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо доповнити пункт «5.3.1 Право Замовника на зміну обсягів закупівлі» документації
Дата подання: 19 серпня 2016 11:43
Пункт «5.3.1 Право Замовника на зміну обсягів закупівлі» просимо доповнити реченням: «У випадку, якщо Учасник з будь-яких причин відмовляється укласти додаткову угоду про зменшення обсягу закупівлі, Замовник зобов’язаний придбати повний обсяг товару згідно розділу 3.8 цієї документації».
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації. Які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Просимо внести зміни в пункт «5.5. Відміна Замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися»
Дата подання: 19 серпня 2016 11:47
З пункту «5.5. Відміна Замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися» просимо виключити фразу «відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг;» а також просимо виключити фразу «повідомлення про намір укласти договір» а також просимо виключити фразу «якщо ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції перевищує суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі;» а також просимо виключити фразу «скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації. Які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Просимо внести зміни в пункт 6.2. Істотні умови, які обов’язково включаються до договору про закупівлю
Дата подання: 19 серпня 2016 11:50
Просимо внести зміни в пункт 6.2. "Істотні умови, які обов’язково включаються до договору про закупівлю" замінити речення «Всі основні умови договору наведені в додатку №10.» на речення «Всі основні умови договору наведені в додатку №9.»
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації. Які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Просимо змінити Додаток № 2 «Заявка-пропозиція» (стор. 24)
Дата подання: 19 серпня 2016 11:54
В Додаток № 2 «Заявка-пропозиція» (стор. 24) просимо внести наступні зміни: 1) просимо виключити фразу «кількість днів відтермінування не менше 5 банківських днів» та замінити фразу «Оплата: здійснюється протягом - _________*** банківських днів.» на фразу «Умови оплати:___________________________» 2) Замінити речення «Строк поставки продукції – ______календарних днів (але не більше 30 календарних днів).» на речення «Строк поставки продукції – ______календарних днів» 3) замінити речення «Постачання продукції партіями згідно Ваших рознарядок можу розпочати з дати підписання договору.» на речення ««Постачання продукції партіями згідно Ваших рознарядок можу розпочати після дати підписання договору.» 4) виключити речення «З дня отримання повідомлення про намір укласти договір до моменту укладання договору гарантуємо надання відповідних довідок компетентних державних органів (в т.ч. ДП «Держзовнішінформ», або ДП «Укрпромзовнішекспертиза», або ДП «Зовнішторгвидав України», або висновку науково-дослідного інституту судових експертиз Міністерства юстиції України) про середньо ринкові ціни на предмет закупівлі (цінова довідка інформаційного характеру)» 5) виключити речення «- гарантійні терміни встановлені для Замовника розповсюджуються навіть тоді коли продукція перебуває у власності третіх осіб (вантажоодержувача).»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації. Які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Просимо змінити Додаток № 3 «Заявка-пропозиція» (стор. 26)
Дата подання: 19 серпня 2016 11:57
В Додаток № 3 «Заявка-пропозиція» (стор. 26) просимо внести наступні зміни: 1) замінити фразу «Оплата: здійснюється протягом - _________*** банківських днів.» на фразу «Умови оплати:___________________________» 2) Замінити речення «Строк поставки продукції – ______календарних днів (але не більше 30 календарних днів).» на речення «Строк поставки продукції – ______календарних днів» 3) замінити речення «Постачання продукції партіями згідно Ваших рознарядок можу розпочати з дати підписання договору.» на речення ««Постачання продукції партіями згідно Ваших рознарядок можу розпочати після дати підписання договору.» 4) виключити речення «З дня отримання повідомлення про намір укласти договір до моменту укладання договору гарантуємо надання відповідних довідок компетентних державних органів (в т.ч. ДП «Держзовнішінформ», або ДП «Укрпромзовнішекспертиза», або ДП «Зовнішторгвидав України», або висновку науково-дослідного інституту судових експертиз Міністерства юстиції України) про середньо ринкові ціни на предмет закупівлі (цінова довідка інформаційного характеру)» 5) виключити речення «- гарантійні терміни встановлені для Замовника розповсюджуються навіть тоді коли продукція перебуває у власності третіх осіб (вантажоодержувача).»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації. Які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Просимо внести наступні зміни в Додаток 9 «Основні умови до договору поставки» (частина 1)
Дата подання: 19 серпня 2016 12:06
1) У зв’язку з відсутністю вимог щодо наявності гарантійного терміну в нормативній документації, просимо виключити: пункт 2.3 «2.3. Гарантійні терміни на Продукцію, що поставляється, складають ______________________________________________________*. Гарантійні терміни експлуатації та зберігання на продукцію встановлюються в будь-якому випадку не гіршими, ніж визначено нормативно-технічною документацією та виробником.» а також виключити п. 2.8 повністю. 2) просимо частину пункту 2.4 «2.4. Дата виготовлення Продукції _________________________*.» замінити наступним чином «Рік виготовлення Продукції __________*» 3) просимо пункт 2.7 «При виявленні невідповідності якості та/або кількості, та/або комплектності, та/або асортименту Продукції, ЗАМОВНИК може викликати представника ПОСТАЧАЛЬНИКА для участі в прийманні по кількості, якості.» замінити на 2.7. При виявленні невідповідності якості та/або кількості, та/або комплектності, та/або асортименту Продукції, ЗАМОВНИК повинен викликати представника ПОСТАЧАЛЬНИКА для участі в прийманні по кількості, якості. 4) просимо п. 4.2 «4.2. ПОСТАЧАЛЬНИК гарантує незмінність ціни на поставлену Продукцію з моменту відвантаження її за місцем призначення до моменту відправлення коштів ЗАМОВНИКОМ на поточний рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА .» змінити на: «4.2. У випадку оплати Товару ЗАМОВНИКОМ після здійснення факту постачання Товару, ПОСТАЧАЛЬНИК гарантує незмінність ціни на поставлену Продукцію з моменту відвантаження її за місцем призначення до моменту відправлення коштів ЗАМОВНИКОМ на поточний рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА .» 5) просимо п. 4.5 – виключити повністю. 6) просимо в п. 5.1.1 замінити фразу «та охорона вантажу» фразою «та охорона вантажу у випадку здійснення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ заходів щодо охорони вантажу» а також замінити речення «Відшкодування здійснюється ЗАМОВНИКОМ на підставі окремої строки в рахунку-фактурі та копії накладної (залізничної).» реченням «Відшкодування здійснюється ЗАМОВНИКОМ на підставі окремої строки в рахунку-фактурі та документально підтверджених ПОСТАЧАЛЬНИКОМ витрат у зв`язку з організацією перевезення на протязі не більше 5 банківських днів з моменту надання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ відповідного рахунку-фактури» 7) просимо в п. 5.4 замінити фразу «Після готовності продукції до відвантаження,» фразою «Після відвантаження продукції,»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації. Які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Просимо внести наступні зміни в Додаток 9 «Основні умови до договору поставки» (частина 2)
Дата подання: 19 серпня 2016 12:16
Просимо внести зміни в Додаток 9 «Основні умови до договору поставки»: 1) Пункт 6.1 просимо викласти наступним чином: 6.1. Оплата за кожну партію Продукції здійснюється ЗАМОВНИКОМ після письмового інформування або інформування шляхом факсимільного зв’язку або інформування шляхом електронного листування ПОСТАЧАЛЬНИКОМ про готовність партії до відвантаження. АБО просимо Пункт 6.1 викласти наступним чином: ПОСТАЧАЛЬНИК інформує шляхом почтового або електронного листування або засобами факсимільного зв’язку ЗАМОВНИКА про готовність партії Товару до відвантаження та про вартість такої партії. ЗАМОВНИК надає ПОСТАЧАЛЬНИКУ банківську гарантію на суму вартості партії Товару, що готова до відвантаження. Оплата за кожну партію поставленої Продукції по даному Договору проводиться ЗАМОВНИКОМ протягом не більше 5 банківських днів. У випадку прострочення терміну оплати, ПОСТАЧАЛЬНИК має право звернутися до банківської установи для отримання суми оплати, підтвердженої банківською гарантією. Після оплати партії Товару ПОСТАЧАНИК повертає ЗАМОВНИКУ відповідну банківську гарантію. 2) п 7.1 просимо викласти в наступній редакції: 7.1 Відвантажувальні і платіжні документи повинні надаватись ЗАМОВНИКУ протягом 5 (п’яти) днів з моменту відвантаження Продукції: - рахунок - фактура; - податкова накладна, оформлена та зареєстрована у відповідності до вимог чинного законодавства України; - копія накладної (залізничної); - копія документів, що підтверджують якість продукції, зазначених у п.2.2. договору. 3) З урахуванням наявності п. 7.2 , просимо виключити п 7.3 повністю 4) Просимо виключити п. 9.4 повністю 5) Просимо пункт 10.6 викласти в наступній редакції: 10.6. В разі несвоєчасної оплати за поставлену Продукцію, ЗАМОВНИК сплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від вартості несплаченої Продукції за кожен день прострочення. При розрахунку пені Постачальник враховує умови п.6.5. даного договору, якщо випадки несвоєчасного постачання Продукції мали місце. 6) Просимо пункт 10.11 викласти в наступній редакції: 10.11. У разі визнання цього Договору нікчемним та/або недійсним (у результаті співпраці з контрагентами, які мають сумнівну репутацію, такими що визнані або знаходяться на стадії банкрутства, на яких відкриті кримінальні справи і т.д.), винна в цьому сторона зобов’язана сплатити штраф іншій стороні у розмірі 20% від суми невизнаних витрат, які прямо пов’язані з зазначеними в даному пункті порушеннями.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації. Які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-08-12-000187-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 19 серпня 2016 12:18
Просимо доповнити пункт «5.3.1 Право Замовника на зміну обсягів закупівлі» документації
Пункт «5.3.1 Право Замовника на зміну обсягів закупівлі»
просимо доповнити реченням: «У випадку, якщо Учасник з будь-яких причин відмовляється укласти додаткову угоду про зменшення обсягу закупівлі, Замовник зобов’язаний придбати повний обсяг товару згідно розділу 3.8 цієї документації».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 серпня 2016 14:47
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації. Які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-08-12-000187-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 19 серпня 2016 12:19
Просимо внести зміни в пункт «5.5. Відміна Замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися»
З пункту «5.5. Відміна Замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися»
просимо виключити фразу «відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг;»
а також просимо виключити фразу «повідомлення про намір укласти договір»
а також просимо виключити фразу «якщо ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції перевищує суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі;»
а також просимо виключити фразу «скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг.»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 серпня 2016 14:47
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації. Які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-08-12-000187-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 19 серпня 2016 12:21
Просимо внести зміни в пункт 6.2. Істотні умови, які обов’язково включаються до договору про закупівлю
Просимо внести зміни в пункт 6.2. "Істотні умови, які обов’язково включаються до договору про закупівлю"
замінити речення «Всі основні умови договору наведені в додатку №10.»
на речення «Всі основні умови договору наведені в додатку №9.»
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 серпня 2016 14:48
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації. Які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-08-12-000187-a.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 19 серпня 2016 12:21
Просимо змінити Додаток № 2 «Заявка-пропозиція» (стор. 24)
В Додаток № 2 «Заявка-пропозиція» (стор. 24) просимо внести наступні зміни:
1) просимо виключити фразу «кількість днів відтермінування не менше 5 банківських днів» та замінити фразу «Оплата: здійснюється протягом - _________*** банківських днів.» на фразу «Умови оплати:___________________________»
2) Замінити речення «Строк поставки продукції – ______календарних днів (але не більше 30 календарних днів).» на речення «Строк поставки продукції – ______календарних днів»
3) замінити речення «Постачання продукції партіями згідно Ваших рознарядок можу розпочати з дати підписання договору.» на речення ««Постачання продукції партіями згідно Ваших рознарядок можу розпочати після дати підписання договору.»
4) виключити речення «З дня отримання повідомлення про намір укласти договір до моменту укладання договору гарантуємо надання відповідних довідок компетентних державних органів (в т.ч. ДП «Держзовнішінформ», або ДП «Укрпромзовнішекспертиза», або ДП «Зовнішторгвидав України», або висновку науково-дослідного інституту судових експертиз Міністерства юстиції України) про середньо ринкові ціни на предмет закупівлі (цінова довідка інформаційного характеру)»
5) виключити речення «- гарантійні терміни встановлені для Замовника розповсюджуються навіть тоді коли продукція перебуває у власності третіх осіб (вантажоодержувача).»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 серпня 2016 14:49
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації. Які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-08-12-000187-a.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 19 серпня 2016 12:22
Просимо змінити Додаток № 3 «Заявка-пропозиція» (стор. 26)
В Додаток № 3 «Заявка-пропозиція» (стор. 26) просимо внести наступні зміни:
1) замінити фразу «Оплата: здійснюється протягом - _________*** банківських днів.» на фразу «Умови оплати:___________________________»

2) Замінити речення «Строк поставки продукції – ______календарних днів (але не більше 30 календарних днів).» на речення «Строк поставки продукції – ______календарних днів»


3) замінити речення «Постачання продукції партіями згідно Ваших рознарядок можу розпочати з дати підписання договору.» на речення ««Постачання продукції партіями згідно Ваших рознарядок можу розпочати після дати підписання договору.»

4) виключити речення «З дня отримання повідомлення про намір укласти договір до моменту укладання договору гарантуємо надання відповідних довідок компетентних державних органів (в т.ч. ДП «Держзовнішінформ», або ДП «Укрпромзовнішекспертиза», або ДП «Зовнішторгвидав України», або висновку науково-дослідного інституту судових експертиз Міністерства юстиції України) про середньо ринкові ціни на предмет закупівлі (цінова довідка інформаційного характеру)»

5) виключити речення «- гарантійні терміни встановлені для Замовника розповсюджуються навіть тоді коли продукція перебуває у власності третіх осіб (вантажоодержувача).»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 серпня 2016 14:48
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації. Які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-08-12-000187-a.c6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 19 серпня 2016 12:23
Просимо внести наступні зміни в Додаток 9 «Основні умови до договору поставки» (частина 1)
1) У зв’язку з відсутністю вимог щодо наявності гарантійного терміну в нормативній документації, просимо виключити:
пункт 2.3 «2.3. Гарантійні терміни на Продукцію, що поставляється, складають ______________________________________________________*. Гарантійні терміни експлуатації та зберігання на продукцію встановлюються в будь-якому випадку не гіршими, ніж визначено нормативно-технічною документацією та виробником.» а також виключити п. 2.8 повністю.

2) просимо частину пункту 2.4 «2.4. Дата виготовлення Продукції _________________________*.» замінити наступним чином «Рік виготовлення Продукції __________*»

3) просимо пункт 2.7 «При виявленні невідповідності якості та/або кількості, та/або комплектності, та/або асортименту Продукції, ЗАМОВНИК може викликати представника ПОСТАЧАЛЬНИКА для участі в прийманні по кількості, якості.»
замінити на
2.7. При виявленні невідповідності якості та/або кількості, та/або комплектності, та/або асортименту Продукції, ЗАМОВНИК повинен викликати представника ПОСТАЧАЛЬНИКА для участі в прийманні по кількості, якості.

4) просимо п. 4.2 «4.2. ПОСТАЧАЛЬНИК гарантує незмінність ціни на поставлену Продукцію з моменту відвантаження її за місцем призначення до моменту відправлення коштів ЗАМОВНИКОМ на поточний рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА .»
змінити на:
«4.2. У випадку оплати Товару ЗАМОВНИКОМ після здійснення факту постачання Товару, ПОСТАЧАЛЬНИК гарантує незмінність ціни на поставлену Продукцію з моменту відвантаження її за місцем призначення до моменту відправлення коштів ЗАМОВНИКОМ на поточний рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА .»

5) просимо п. 4.5 – виключити повністю.

6) просимо в п. 5.1.1 замінити фразу «та охорона вантажу» фразою «та охорона вантажу у випадку здійснення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ заходів щодо охорони вантажу» а також замінити речення «Відшкодування здійснюється ЗАМОВНИКОМ на підставі окремої строки в рахунку-фактурі та копії накладної (залізничної).» реченням «Відшкодування здійснюється ЗАМОВНИКОМ на підставі окремої строки в рахунку-фактурі та документально підтверджених ПОСТАЧАЛЬНИКОМ витрат у зв`язку з організацією перевезення на протязі не більше 5 банківських днів з моменту надання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ відповідного рахунку-фактури»

7) просимо в п. 5.4 замінити фразу «Після готовності продукції до відвантаження,» фразою «Після відвантаження продукції,»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 серпня 2016 14:49
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації. Які було опубліковано в Електронній системі закупівель.
Номер вимоги: UA-2016-08-12-000187-a.c7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів", Код ЄДРПОУ:00191052
Дата подання: 19 серпня 2016 12:23
Просимо внести наступні зміни в Додаток 9 «Основні умови до договору поставки» (частина 2)
Просимо внести зміни в Додаток 9 «Основні умови до договору поставки»:

1)
Пункт 6.1 просимо викласти наступним чином:
6.1. Оплата за кожну партію Продукції здійснюється ЗАМОВНИКОМ після письмового інформування або інформування шляхом факсимільного зв’язку або інформування шляхом електронного листування ПОСТАЧАЛЬНИКОМ про готовність партії до відвантаження.

АБО просимо Пункт 6.1 викласти наступним чином:

ПОСТАЧАЛЬНИК інформує шляхом почтового або електронного листування або засобами факсимільного зв’язку ЗАМОВНИКА про готовність партії Товару до відвантаження та про вартість такої партії. ЗАМОВНИК надає ПОСТАЧАЛЬНИКУ банківську гарантію на суму вартості партії Товару, що готова до відвантаження. Оплата за кожну партію поставленої Продукції по даному Договору проводиться ЗАМОВНИКОМ протягом не більше 5 банківських днів. У випадку прострочення терміну оплати, ПОСТАЧАЛЬНИК має право звернутися до банківської установи для отримання суми оплати, підтвердженої банківською гарантією. Після оплати партії Товару ПОСТАЧАНИК повертає ЗАМОВНИКУ відповідну банківську гарантію.

2) п 7.1 просимо викласти в наступній редакції:
7.1 Відвантажувальні і платіжні документи повинні надаватись ЗАМОВНИКУ протягом 5 (п’яти) днів з моменту відвантаження Продукції:
- рахунок - фактура;
- податкова накладна, оформлена та зареєстрована у відповідності до вимог чинного законодавства України;
- копія накладної (залізничної);
- копія документів, що підтверджують якість продукції, зазначених у п.2.2. договору.

3) З урахуванням наявності п. 7.2 , просимо виключити п 7.3 повністю

4) Просимо виключити п. 9.4 повністю

5) Просимо пункт 10.6 викласти в наступній редакції:
10.6. В разі несвоєчасної оплати за поставлену Продукцію, ЗАМОВНИК сплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від вартості несплаченої Продукції за кожен день прострочення. При розрахунку пені Постачальник враховує умови п.6.5. даного договору, якщо випадки несвоєчасного постачання Продукції мали місце.

6) Просимо пункт 10.11 викласти в наступній редакції:
10.11. У разі визнання цього Договору нікчемним та/або недійсним (у результаті співпраці з контрагентами, які мають сумнівну репутацію, такими що визнані або знаходяться на стадії банкрутства, на яких відкриті кримінальні справи і т.д.), винна в цьому сторона зобов’язана сплатити штраф іншій стороні у розмірі 20% від суми невизнаних витрат, які прямо пов’язані з зазначеними в даному пункті порушеннями.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 серпня 2016 14:49
Згідно Вашого запиту було проведено засідання тендерного комітету та внесено зміни до тендерної документації. Які було опубліковано в Електронній системі закупівель.

Документи

26 серпня 2016 14:47
Зміни №1.pdf

Документи

26 серпня 2016 14:47
Зміни №1.pdf

Документи

26 серпня 2016 14:47
Зміни №1.pdf

Документи

26 серпня 2016 14:48
Зміни №1.pdf

Документи

26 серпня 2016 14:48
Зміни №1.pdf

Документи

26 серпня 2016 14:49
Зміни №1.pdf

Документи

26 серпня 2016 14:49
Зміни №1.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2016-08-12-000187-a.b8
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ МАКСМЕД ІНТЕРНЕШНЛ, Код ЄДРПОУ:36259618
Дата подання: 02 вересня 2016 17:47
Скарга на положення тендерної документації
Положення тендерної документації порушують принципи та положення Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема статей 3, 5 та пункту 3 частини другої статті 22 цього Закону щодо забезпечення добросовісної конкуренції, вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю, недискримінації учасників, порушує приписи частини четвертої статті 22, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, та створює умови для штучного обмеження можливості участі у процедурі закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 вересня 2016 17:36
від 06.09.2016 № 570 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 07 вересня 2016 17:35
Замовнику 187.pdf
Дата публікації: 16 вересня 2016 20:23
Замовнику 187.pdf
Дата публікації: 16 вересня 2016 20:23
про резолютивну частину рішення 728.pdf
Дата публікації: 21 вересня 2016 09:23
від 20.09.2016 № 728.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2016 20:25
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни згідно вимог скарги
Дата виконання рішення замовником: 28 вересня 2016 16:17
Номер скарги: UA-2016-08-12-000187-a.a9
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ МАКСМЕД ІНТЕРНЕШНЛ, Код ЄДРПОУ:36259618
Дата подання: 30 вересня 2016 20:59
Скарга на положення тендерної документації
Положення тендерної документації порушують принципи та положення Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема статей 3, 5 та пункту 3 частини другої статті 22 цього Закону щодо забезпечення добросовісної конкуренції, вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю, недискримінації учасників, порушує приписи частини четвертої статті 22, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, та створює умови для штучного обмеження можливості участі у процедурі закупівлі
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
від 05.10.2016 № 967.pdf
Дата публікації: 05 жовтня 2016 20:29

Документи подані скаржником

02 вересня 2016 17:46
скарга
02 вересня 2016 17:46
тендерна документація

Документи Органу Оскарження

16 вересня 2016 20:23
Замовнику 187.pdf
16 вересня 2016 20:23
Замовнику 187.pdf
23 вересня 2016 20:25
від 20.09.2016 № 728.pdf

Документи подані скаржником

30 вересня 2016 20:58
скарга
30 вересня 2016 20:58
платіжне доручення

Документи Органу Оскарження

05 жовтня 2016 20:29
від 05.10.2016 № 967.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 жовтня 2016 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів" 1 678 857,60
UAH з ПДВ
1 342 360,30
UAH з ПДВ
Документи
Частное предприятие "АКОНИТ-ДС" 1 669 920,00
UAH з ПДВ
1 442 313,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2016 09:44
Електронний підпис
07 жовтня 2016 09:40
гар_187_зміни2.pdf
06 жовтня 2016 13:19
Електронний підпис
06 жовтня 2016 12:34
сист.якості.pdf
06 жовтня 2016 12:34
серт якості.pdf
06 жовтня 2016 12:34
серт відп. гайки.pdf
06 жовтня 2016 12:34
серт відп. болти.pdf
06 жовтня 2016 12:34
Паспорт підписанта.pdf
06 жовтня 2016 12:34
Наказ на підписанта.pdf
06 жовтня 2016 12:34
Лист-згода.pdf
06 жовтня 2016 12:34
Лист з кодом доступу.pdf
06 жовтня 2016 12:33
Витяг_ПДВ.pdf
06 жовтня 2016 12:33
Витяг.pdf
29 вересня 2016 11:14
Витяг.pdf
20 вересня 2016 16:04
Електронний підпис
20 вересня 2016 15:59
сист.кач 400.pdf
20 вересня 2016 15:59
серт якості.pdf
20 вересня 2016 15:59
серт соотв гайки 782.pdf
20 вересня 2016 15:59
серт соотв болты 762.pdf
20 вересня 2016 15:59
Паспорт пыдписанта.pdf
20 вересня 2016 15:58
Наказ на підписанта.pdf
20 вересня 2016 15:58
Лист-згода.pdf
20 вересня 2016 15:58
Лист на уповнов.підп.дог.pdf
20 вересня 2016 15:58
Лист з кодом доступу.pdf
20 вересня 2016 15:58
Додаток 4 Дані на товар.xlsx
20 вересня 2016 15:58
зміни 187.pdf
20 вересня 2016 15:58
гар 187.pdf
20 вересня 2016 15:58
Витяг_ПДВ.pdf
20 вересня 2016 15:58
Витяг.pdf

Публічні документи

07 жовтня 2016 09:58
інформацій лист.doc
06 жовтня 2016 18:10
Гарантія 277.doc
06 жовтня 2016 18:04
Гарантія 277.doc
06 жовтня 2016 18:04
уповноважені особи.pdf.p7s
06 жовтня 2016 18:03
статут(1).pdf.p7s
06 жовтня 2016 18:03
свідоцтво.pdf.p7s
06 жовтня 2016 18:03
рішення_4.pdf.p7s
06 жовтня 2016 18:03
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
06 жовтня 2016 18:03
приказ Царенок.pdf.p7s
06 жовтня 2016 18:03
пос_код.pdf.p7s
06 жовтня 2016 18:03
ПДВ(1).pdf.p7s
06 жовтня 2016 18:03
Ліцензія.pdf.p7s
06 жовтня 2016 18:02
лист-згода.pdf.p7s
06 жовтня 2016 18:02
дані про товар.xlsx.p7s
06 жовтня 2016 18:02
Гайка 250816 лист 2.pdf.p7s
06 жовтня 2016 18:02
Гайка 250816 лист 1.pdf.p7s
06 жовтня 2016 18:02
відсутність підстав.pdf.p7s
06 жовтня 2016 18:02
витяг.pdf.p7s
06 жовтня 2016 18:02
Витяг зі Статуту2.pdf.p7s
06 жовтня 2016 18:02
Витяг зі Статуту1.pdf.p7s
06 жовтня 2016 18:01
БЗ 250816 лист 3.pdf.p7s
06 жовтня 2016 18:01
БЗ 250816 лист 2.pdf.p7s
06 жовтня 2016 18:01
БЗ 250816 лист 1.pdf.p7s
06 жовтня 2016 18:01
уповноважені особи.pdf
06 жовтня 2016 18:01
статут(1).pdf
06 жовтня 2016 18:01
Сертификаты ISO 9001 CCM(1).pdf
06 жовтня 2016 18:01
свідоцтво.pdf
06 жовтня 2016 18:01
рішення_4.pdf
06 жовтня 2016 18:00
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
06 жовтня 2016 18:00
приказ Царенок.pdf
06 жовтня 2016 18:00
пос_код.pdf
06 жовтня 2016 18:00
ПДВ(1).pdf
06 жовтня 2016 18:00
Ліцензія.pdf
06 жовтня 2016 18:00
лист-згода.pdf
06 жовтня 2016 17:59
дані про товар.xlsx
06 жовтня 2016 17:59
Гайка 250816 лист 2.pdf
06 жовтня 2016 17:59
Гайка 250816 лист 1.pdf
06 жовтня 2016 17:59
відсутність підстав.pdf
06 жовтня 2016 17:59
витяг.pdf
06 жовтня 2016 17:59
Витяг зі Статуту2.pdf
06 жовтня 2016 17:59
Витяг зі Статуту1.pdf
06 жовтня 2016 17:59
БЗ 250816 лист 3.pdf
06 жовтня 2016 17:59
БЗ 250816 лист 2.pdf
06 жовтня 2016 17:59
БЗ 250816 лист 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів"

Частное предприятие "АКОНИТ-ДС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів"
#00191052
Переможець 1 342 360,30
UAH з ПДВ
21 жовтня 2016 14:23

Документи

21 жовтня 2016 14:22
Електронний підпис
21 жовтня 2016 14:22
54-69.pdf
13 жовтня 2016 17:06
Електронний підпис
13 жовтня 2016 17:06
46-113.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2016 14:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Дружківський завод металевих виробів"
#00191052
1 342 360,30
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 жовтня 2016 14:22
Електронний підпис
21 жовтня 2016 14:22
54-69.pdf
13 жовтня 2016 17:06
Електронний підпис
13 жовтня 2016 17:06
46-113.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 грудня 2016 11:26
Електронний підпис укладений
17 листопада 2016 09:54
ЦЗВ-05-01616-01.pdf укладений
17 листопада 2016 09:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 листопада 2016 — 31 грудня 2016
Сума оплати за договором: 1 358 286,05
UAH з ПДВ