Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вироби текстильні готові для домашнього господарства(постільна білизна для дошкільних навчальних закладів) Простирадло-20 шт, Пододіяльник-20шт, наволочки-20шт
Очікувана вартість
5 580,00 UAH
UA-2016-08-10-000309-b ● 268a2c5ddb78425c9fa1f143de825ee8
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОГО РОЗВИТКУ "ЯСЛА-САДОК №64 "КОРАБЛИК" УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 36637455 |
Місцезнаходження: | 87510, Украина , Донецкая обл., місто Маріуполь, ВУЛИЦЯ УШАКОВА, будинок 45/47 |
Контактна особа: |
Наталя Хара +380669043891 dk64dk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 серпня 2016 13:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 серпня 2016 13:11 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 серпня 2016 13:11 |
Початок аукціону: | 18 серпня 2016 11:45 |
Очікувана вартість: | 5 580,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 55,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
20 комплектів дитячої постільної білизни
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 набор
Вироби текстильні готові для домашнього господарства(постільна білизна для дошкільних навчальних закладів) Простирадло-20 шт, Пододіяльник-20шт, наволочки-20шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87510, Украина, Донецкая область, маріуполь, вул.Ушакова, 45/47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2016
—
31 грудня 2016
ДК 021:2015: 19200000-8 — Текстильні вироби та супутні товари
ДК 016:2010: 13 — Вироби текстильні
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 серпня 2016 13:15 |
proekt_dogovir__a_bilizna.docx |
10 серпня 2016 13:15 |
forma_propozitsiyi.doc |
10 серпня 2016 13:14 |
ogoloshennya64.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2016-08-10-000309-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ФЛП "КУЛІНІЧ ЛЮДМИЛА ІВАНІВНА", Код ЄДРПОУ:2666305326
Дата подання: 24 серпня 2016 20:18
Оскарження результатів закупівлі
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАРТЕКС-КМ"" в пакеті своїх документів в черговий раз надає висновок санітарно-гігієнічної експертизи, який не стосується предмету закупівлі. В цьому документі Код ДКПП 94.04 описує групу текстильних товарів -"Ковдри стьобані та перини, диванні подушки, пуфи, подушки, спальні мішки й подібні вироби, з пружинами, чи заповнені будь-якими матеріалами, чи виготовлені з поруватої ґуми чи пластмас" і жодним чином не стосується постільної білизни. Таким чином учасник порушив вимоги п.4 Вашого оголошення про закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
Скасована
Дата: 25 серпня 2016 10:45
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2016-08-10-000309-b.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФЛП "КУЛІНІЧ ЛЮДМИЛА ІВАНІВНА", Код ЄДРПОУ:2666305326
Дата подання: 26 серпня 2016 13:29
Оскарження результатів закупівлі
Учасник ФОП Венцова Ольга Володимирівна порушила вимоги п. 8.3 «Умови проведення електронного реверсивного аукціону» Вашого оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів, а саме
- під час подання пропозицій Учасники додають до пропозиції документи (у сканованому вигляді форматі pdf) , що вказані в п.4 даного оголошення:
-учасник подає пропозицію у вигляді сканованої копії у форматі pdf на фірмовому бланку (за наявності) у відповідності з додатком 1 до цього оголошення.,
Даний учасник не подав:
- довідку про взяття на облік платника податку;
- свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців);
- копію паспорту (для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців);
- документ про якість (сертифікат відповідності або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, або зареєстровані ТУ на виготовлення товару у Держстандарті, тощо), встановлений діючим законодавством на запропоновану продукцію або обґрунтування його відсутності (не підлягає обов’язковій сертифікації тощо);
Дані документи, за виключенням - свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); були подані із запізненням (вже 25 серпня 2016 року -після проведення аукціону ) і не в повному обсязі. Громадянка Венцова не надала копію сторінки паспорта із фото, що повинно було бути вклеєно у віці 45 років в термін 1 місяця з дня народження.
Розгорнути
Згорнути
- під час подання пропозицій Учасники додають до пропозиції документи (у сканованому вигляді форматі pdf) , що вказані в п.4 даного оголошення:
-учасник подає пропозицію у вигляді сканованої копії у форматі pdf на фірмовому бланку (за наявності) у відповідності з додатком 1 до цього оголошення.,
Даний учасник не подав:
- довідку про взяття на облік платника податку;
- свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців);
- копію паспорту (для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців);
- документ про якість (сертифікат відповідності або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, або зареєстровані ТУ на виготовлення товару у Держстандарті, тощо), встановлений діючим законодавством на запропоновану продукцію або обґрунтування його відсутності (не підлягає обов’язковій сертифікації тощо);
Дані документи, за виключенням - свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); були подані із запізненням (вже 25 серпня 2016 року -після проведення аукціону ) і не в повному обсязі. Громадянка Венцова не надала копію сторінки паспорта із фото, що повинно було бути вклеєно у віці 45 років в термін 1 місяця з дня народження.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 серпня 2016 12:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАРТЕКС-КМ"" |
3 200,00
UAH з ПДВ
|
2 399,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФЛП "Венцова Ольга Владимировна" |
4 200,00
UAH з ПДВ
|
2 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФЛП "КУЛІНІЧ ЛЮДМИЛА ІВАНІВНА" |
3 755,80
UAH з ПДВ
|
3 755,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАРТЕКС-КМ"" #38158478 |
Рішення скасоване |
2 399,00
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2016 10:45
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАРТЕКС-КМ"" #38158478 |
Відхилено |
2 399,00
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2016 12:09
|
ФЛП "Венцова Ольга Владимировна" #2606905646 |
Переможець |
2 400,00
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2016 07:43
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 29 серпня 2016 13:20 |
Коментар щодо відміни: | 1. технічної помилки публікації даних ( технічної неможливістю завантаження файла технічних характеристик); 2. збільшення потреби у кількості комплектів постільної білизни, відповідно вимог Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України від 24.03.2016 № 234, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 14 квітня 2016 р. за № 563/28693, |
Документи:
29 серпня 2016 13:20
|
протокол № 19.jpg |