Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Калькулятори з друком
Очікувана вартість
82 800,00 UAH
UA-2016-08-10-000284-c ● 60d45fb1edaa446f95a74e55ce68171f
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО АКЦІОНЕРНИЙ БАНК "УКРГАЗБАНК" |
Код ЄДРПОУ: | 23697280 |
Вебсайт: | http://www.ukrgasbank.com/ |
Місцезнаходження: | 01030, Україна , Київ обл., Київ, вул. Богдана Хмельницького, 16-22 |
Контактна особа: |
Роман Наталія Юріївна +380445941170 nroman@ukrgasbank.com |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 серпня 2016 16:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 серпня 2016 16:40 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2016 16:40 |
Початок аукціону: | 22 серпня 2016 12:51 |
Початок аукціону: | 22 серпня 2016 12:51 |
Очікувана вартість: | 82 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,90% |
Інформація про предмет закупівлі
відповідно до технічного завдання Додатку №2 до документації
відповідно до технічного завдання Додатку №2 до документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
46 штуки
Калькулятори з друком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01013, Україна, Київ, Київ, вулиця Будіндустрії, 7а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 вересня 2016
—
07 жовтня 2016
ДК 021:2015: 30141300-2 — Калькулятори з функцією друку
ДК 016:2010: 28.23.1 — Машинки друкарські, машини для обробляння текстів і лічильні машини
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 серпня 2016 16:12 |
ОГОЛОШЕННЯ про пров. 149.pdf |
10 серпня 2016 16:12 |
ДКТ 149 сайт.docx |
Звернення до розгляду Комісією
Номер скарги: UA-2016-08-10-000284-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Семенова Наталя Володимирівна, Код ЄДРПОУ:2502901583
Дата подання: 04 вересня 2016 07:56
Дата подання: 04 вересня 2016 07:56
упереджена оцінка пропозиції з метою дискваліфікації
Вважаю свою дискваліфікацію недостатньо аргументованою, оцінку пропозиції упередженною і прошу пояснить наступне:
-де в документації написано, що відповідність ТД (швидкість друку та інші данні, задекларовані в порівняльній таблиці) потрібно додатково підтверджувати документами і якими саме? чому декларації мало?
- де в документації написано, що треба підтверджувати документами рік випуску калькуляторів?
- в чому полягає часткове недотримання форми пропозиції?
- чому надання інформації про термін гарантії в довільній формі "12 місяців з дня введення в експлуатацію" не не відповідає замовленному «не менше 12-ти місяців з дати підписання актів приймання-передачі» (по суті це більше) ?
- де в ТД вказано, що порівняльна таблиця обов’язково має бути окремою довідкою?
- чи наполягаєте ви на тому, що забезпечити виконання умов договору не можуть менше, ніж 5 робітників, чи не вважаєте це дискримінацією мене, як учасника, оскільки я не маю скількох постійних робітників. (В моїй довідці сказано про додаткове залучення інших робітників за необхідності)?
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
Дата: 02 вересня 2016 16:54
Вважаю свою дискваліфікацію недостатньо аргументованою, оцінку пропозиції упередженною і прошу пояснить наступне:
- де в документації написано, що відповідність ТД (швидкість друку та інші данні, задекларовані в порівняльній таблиці) потрібно додатково підтверджувати документами і якими саме? чому декларації мало?
На підтвердження зазначених у довідці характеристик вимагалась копія інструкції відповідно до п.3 Додатку 2 Документації конкурсних торгів на закупівлю машинок друкарських, машин для обробляння текстів і лічильних машин (касове обладнання (калькулятори з друком)) код за ДК 016-2010 - 28.23.1. (далі – Документація).
- де в документації написано, що треба підтверджувати документами рік випуску калькуляторів?
Відповідно до п.4 Додатку 2 Документації вимагався: «Лист (у довільній формі) Учасника про відповідність технічних та якісних характеристик Обладнання вимогам цієї Документації.», а також зазначити рік випуску у пропозиції.
- в чому полягає часткове недотримання форми пропозиції?
В формі пропозиції не дотримано:
- невірно заповнене поле «повне найменування учасника»;
- поле «місцезнаходження» змінено на «адреса»;
- в таблиці цінова пропозиція зазначено «од.» замість «одиницю»;
- в найменуванні товару не зазначено рік випуску предмета закупівлі;
- чому надання інформації про термін гарантії в довільній формі "12 місяців з дня введення в експлуатацію" не не відповідає замовленному «не менше 12-ти місяців з дати підписання актів приймання-передачі» (по суті це більше) ?
Відповідно до п.2 Додатку 2 Документації вимагався: «Лист Учасника (у довільній формі) про гарантійний термін обслуговування Обладнання (не менше 12-ти місяців з дати підписання актів приймання-передачі Обладнання);», який не було надано Учасником у складі пропозиції.
- де в ТД вказано, що порівняльна таблиця обов’язково має бути окремою довідкою?
В додатку 2 до документації зазначено: «Перелік документів, які підтверджують технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та повинні бути надані Учасником:……. п. .6 Порівняльна таблиця технічних вимог до предмету закупівлі, заявлених Замовником та запропонованих Учасником……..», який не було надано Учасником у складі пропозиції.
- чи наполягаєте ви на тому, що забезпечити виконання умов договору не можуть менше, ніж 5 робітників, чи не вважаєте це дискримінацією мене, як учасника, оскільки я не маю скількох постійних робітників. (В моїй довідці сказано про додаткове залучення інших робітників за необхідності)?
Відповідно до п. 1 Розділу 3 Документації Замовником були встановлені відповідні кваліфікаційні критерії, зокрема Довідку у довільній формі, що містить інформацію про працівників Учасника, які будуть залучені до виконання договору (вказати не менше ніж 5 працівників, їх посади, ПІБ, наявність відповідної кваліфікації та досвіду). Відповідно до п.6.5 Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.2016 №35, всі учасники системи можуть звернутись до замовника з питань, щодо встановлених вимог.
Документи
- де в документації написано, що відповідність ТД (швидкість друку та інші данні, задекларовані в порівняльній таблиці) потрібно додатково підтверджувати документами і якими саме? чому декларації мало?
На підтвердження зазначених у довідці характеристик вимагалась копія інструкції відповідно до п.3 Додатку 2 Документації конкурсних торгів на закупівлю машинок друкарських, машин для обробляння текстів і лічильних машин (касове обладнання (калькулятори з друком)) код за ДК 016-2010 - 28.23.1. (далі – Документація).
- де в документації написано, що треба підтверджувати документами рік випуску калькуляторів?
Відповідно до п.4 Додатку 2 Документації вимагався: «Лист (у довільній формі) Учасника про відповідність технічних та якісних характеристик Обладнання вимогам цієї Документації.», а також зазначити рік випуску у пропозиції.
- в чому полягає часткове недотримання форми пропозиції?
В формі пропозиції не дотримано:
- невірно заповнене поле «повне найменування учасника»;
- поле «місцезнаходження» змінено на «адреса»;
- в таблиці цінова пропозиція зазначено «од.» замість «одиницю»;
- в найменуванні товару не зазначено рік випуску предмета закупівлі;
- чому надання інформації про термін гарантії в довільній формі "12 місяців з дня введення в експлуатацію" не не відповідає замовленному «не менше 12-ти місяців з дати підписання актів приймання-передачі» (по суті це більше) ?
Відповідно до п.2 Додатку 2 Документації вимагався: «Лист Учасника (у довільній формі) про гарантійний термін обслуговування Обладнання (не менше 12-ти місяців з дати підписання актів приймання-передачі Обладнання);», який не було надано Учасником у складі пропозиції.
- де в ТД вказано, що порівняльна таблиця обов’язково має бути окремою довідкою?
В додатку 2 до документації зазначено: «Перелік документів, які підтверджують технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та повинні бути надані Учасником:……. п. .6 Порівняльна таблиця технічних вимог до предмету закупівлі, заявлених Замовником та запропонованих Учасником……..», який не було надано Учасником у складі пропозиції.
- чи наполягаєте ви на тому, що забезпечити виконання умов договору не можуть менше, ніж 5 робітників, чи не вважаєте це дискримінацією мене, як учасника, оскільки я не маю скількох постійних робітників. (В моїй довідці сказано про додаткове залучення інших робітників за необхідності)?
Відповідно до п. 1 Розділу 3 Документації Замовником були встановлені відповідні кваліфікаційні критерії, зокрема Довідку у довільній формі, що містить інформацію про працівників Учасника, які будуть залучені до виконання договору (вказати не менше ніж 5 працівників, їх посади, ПІБ, наявність відповідної кваліфікації та досвіду). Відповідно до п.6.5 Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.2016 №35, всі учасники системи можуть звернутись до замовника з питань, щодо встановлених вимог.
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 04 вересня 2016 07:56
Рішення Комісії:
.docx UA-2016-08-10-000284-c.b1.pdf
Дата публікації: 14 вересня 2016 20:06
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 серпня 2016 13:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Семенова Наталя Володимирівна |
18 262,00
UAH з ПДВ
|
18 262,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
УМА "Укрбанктехніка" |
82 524,00
UAH з ПДВ
|
82 524,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ЧП "Днепропетровский центр технического сервиса" |
82 800,00
UAH з ПДВ
|
82 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Семенова Наталя Володимирівна #2502901583 |
Відхилено |
18 262,00
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2016 17:27
|
УМА "Укрбанктехніка" #19138474 |
Переможець |
82 524,00
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2016 17:28
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 21 вересня 2016 15:47 |
Коментар щодо відміни: | відповідно до п.4 розділу 5 Документації, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, які виникли через виявлені порушення Документації. |