Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Навігаційні прилади (38110000-9)
Очікувана вартість
3 257 000,00 UAH
UA-2016-08-10-000276-c ● e8383bbb3dd741f0a23acb6f18b4b76d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Публічне акціонерне товариство "Укртранснафта" |
Код ЄДРПОУ: | 31570412 |
Вебсайт: | http://www.ukrtransnafta.com |
Місцезнаходження: | 01133, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Кутузова 18/7 |
Контактна особа: |
Касьян С.М. 044 591-24-75 kasian@ukrtransnafta.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 серпня 2016 15:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 вересня 2016 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 вересня 2016 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 вересня 2016 18:00 |
Початок аукціону: | 19 вересня 2016 11:47 |
Очікувана вартість: | 3 257 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 570,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
GPS система для ПАТ «Укртранснафта»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
202 шт
GPS система для ПАТ «Укртранснафта»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79040, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Конюшинна, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2016
—
31 березня 2017
ДК 021:2015: 38110000-9 — Навігаційні прилади
ДК 016:2010: 26.51.2 — Прилади радіолокаційні та радіонавігаційні
93 шт
GPS система для ПАТ «Укртранснафта»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39609, Україна, Полтавська обл., Кременчук, вул. Свіштовська, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2016
—
31 березня 2017
ДК 021:2015: 38110000-9 — Навігаційні прилади
ДК 016:2010: 26.51.2 — Прилади радіолокаційні та радіонавігаційні
55 шт
GPS система для ПАТ «Укртранснафта»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65003, Україна, Одеська обл., Одеса, вул. Чорноморського Козацтва, 72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2016
—
31 березня 2017
ДК 021:2015: 38110000-9 — Навігаційні прилади
ДК 016:2010: 26.51.2 — Прилади радіолокаційні та радіонавігаційні
10 шт
GPS система для ПАТ «Укртранснафта»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02002, Україна, Київська обл., Київ, вул. Митрополіта Андрія Шептицького, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2016
—
31 березня 2017
ДК 021:2015: 38110000-9 — Навігаційні прилади
ДК 016:2010: 26.51.2 — Прилади радіолокаційні та радіонавігаційні
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 вересня 2016 11:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 вересня 2016 11:12 |
Тендерна документація на закупівлю GPS системи зі змінами.doc | |
09 вересня 2016 11:12 |
ТД Зміни 2 - GPS системи.doc | |
09 вересня 2016 11:12 |
Додаток 2 до ТД Перелік критеріїв та методика оцінки зі змінами.doc | |
08 вересня 2016 11:40 |
Додаток 3 до ТД Проект договору про закупівлю зі змінами.doc | |
08 вересня 2016 11:40 |
Додаток 1 до ТД Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики.doc | |
08 вересня 2016 11:40 |
ТД Зміни 1 - GPS системи.doc | |
10 серпня 2016 15:52 |
Додаток 5 до ТД Форма додатку до тендерної пропозиціїї.doc | |
10 серпня 2016 15:52 |
Додаток 7 до ТД Взірець довідки щодо відсутності підстав ст 17 Закону.doc | |
10 серпня 2016 15:52 |
Додаток 4 до ТД Форма тендерної пропозиції.doc | |
10 серпня 2016 15:52 |
Додаток 6 до ТД Кваліфікаційні критерії_ вимоги та документи.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
кількість ДРП
Дата подання: 30 серпня 2016 13:30
Відповідно до складу предмету закупівлі, п.4.1 та вимог 6.11 до Комплекту №1 загальна кількість датчиків рівня палива складає 60 од
стосовно Комплекту №2 і Комплекту №3 датчиків рівня й витрат бензину/дизельного палива на легковій, вантажопасажирській, вантажній та спецтехніці не вказано жодних вимог до обладнання та в складі предмету закупівлі в пункті 4.2 та 4.3 не розписані. можливо, вони вже єв наявності у Замовника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: датчики рівня й витрат бензину/дизельного палива на легковій, вантажопасажирській, вантажній та спецтехніці необхідні лише до Комплекту №1. Додаткового обладнання для контролю рівня й витрат бензину/дизельного палива на легковій, вантажопасажирській, вантажній та спецтехніці у складі Комплекту №2 та контролю рівня бензину/дизельного палива на легковій, вантажопасажирській, вантажній та спецтехніці у складі Комплекту №3 не вимагається. На транспортних засобах мають бути задіяні та використані відповідні штатні датчики та сенсори.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2016-08-10-000276-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ООО "Трансконтроль Україна", Код ЄДРПОУ:38775976
Дата подання: 11 серпня 2016 20:27
Умови поставки та оплати
Згідно п. 4.2.1. проекту договору (Додаток 3 до ТД) Замовник здійснює оплату за встановлене обладнання після завершення його монтажу. Беручи до уваги, що очікувана вартість закупівлі становить 3 257 000 грн., потенційний Постачальник повинен інвестувати суму яка приблизно дорівнює 3 млн. грн., а також, попередньо, за свій рахунок провести встановлення GPS-терміналів на транспортні засобі Замовника, що підвищує початкові інвестиції Постачальника ще на суму що приблизно дорівнює 300 тис. грн. Таким чином, встановлюючи умови договору 100% постоплати, Ви дискримінуєте Постачальників, які могли б запропонувати більш низьку вартість впровадження системи на умовах, наприклад, часткової оплати.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 серпня 2016 17:34
В даних торгах встановлені звичайні умови проведення розрахунків, які Товариство застосовує в Договорах про закупівлі і які однакові для всіх Учасників, а отже про дискримінацію не може йти мова.
Номер вимоги: UA-2016-08-10-000276-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ООО "Трансконтроль Україна", Код ЄДРПОУ:38775976
Дата подання: 11 серпня 2016 20:56
Доступ до даних про місцезнаходження об’єктів повинен реалізовуватись через хмарний WEB-інтерфейс
Відповідно до вимог п. 7.1. Додаток 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Приладів радіолокаційних та радіонавігаційних (код 26.51.2 за ДК 016:2010) (Навігаційні прилади) код 38110000-9 за ДК 021:2015) (GPS система для ПАТ «Укртранснафта»)» доступ до даних про місцезнаходження об’єктів повинен реалізовуватись через хмарний WEB-інтерфейс. Ця вимога унеможливлює участь постачальників, що надають послуги за допомогою клієнт-серверного орієнтування. А саме, встановлення професійної програмного забезпечення на комп’ютери користувачів замовника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 серпня 2016 17:36
Використання WEB-інтерфейсу зумовлено основними його перевагами в порівнянні з Desktop рішеннями, а саме:
1. Оперативність контролю транспорту. Відсутність прив’язки до певного ПК, доступ до програмного забезпечення можливий з будь-якого комп'ютера, де є Інтернет.
2. Можливість організації необмеженої кількості робочих місць.
3. Мінімальні системні вимоги до комп'ютера, так як всі запити оброблює сервер Постачальника.
4. Актуалізація мап в реальному часі.
5. Відсутність необхідності встановлення та періодичного оновлення програмного забезпечення на всіх комп'ютерах.
На даний час Замовник не вбачає необхідності змінювати умови п.7.1 Додатку 1 до тендерної документації.
1. Оперативність контролю транспорту. Відсутність прив’язки до певного ПК, доступ до програмного забезпечення можливий з будь-якого комп'ютера, де є Інтернет.
2. Можливість організації необмеженої кількості робочих місць.
3. Мінімальні системні вимоги до комп'ютера, так як всі запити оброблює сервер Постачальника.
4. Актуалізація мап в реальному часі.
5. Відсутність необхідності встановлення та періодичного оновлення програмного забезпечення на всіх комп'ютерах.
На даний час Замовник не вбачає необхідності змінювати умови п.7.1 Додатку 1 до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2016-08-10-000276-c.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ООО "Трансконтроль Україна", Код ЄДРПОУ:38775976
Дата подання: 31 серпня 2016 20:57
Дискриминация поставщиков v.2.0
На предыдущую жалобу поставщика по поводу условий договора: оплата не после поставки, а после монтажа оборудования закупщиком был предоставлен ответ, согласно которому данное условие не является дискриминирующим, потому что оно одинаково для всех.
Это сугубо внутренние правила закупщика.
Касательно оплаты поставки товара после факта поставки - законно. НО! в договоре прикреплённом к данному тендеру указано – оплата товара после монтажа на транспортные средства - крайне дискриминирующая. закупщик может не предоставить автомобили после поставки товара для проведения монтажа, что по условиям договора Закупщика является "законным" правом не проводить оплату как товара - так и проведённых работ.
ВОПРОС - на каком основании (законном, не на внутренних правилах конторы «Укртранснафта») оплата товара не по факту поставки, а после проведения работ по монтажу!?!?!
Ответ в стиле предыдущего протокола 33ТК/1 от 15.08.2016 заседания тендерного комитета «Укртранснафты» - является однозначной мотивацией к отправке жалобы в АМКУ. Кроме того, загруженный в систему протокол – это просто файл в MS Word, не содержащий ни подписей, ни печатей и может быть подделан или отредактирован кем угодно.
Розгорнути
Згорнути
Это сугубо внутренние правила закупщика.
Касательно оплаты поставки товара после факта поставки - законно. НО! в договоре прикреплённом к данному тендеру указано – оплата товара после монтажа на транспортные средства - крайне дискриминирующая. закупщик может не предоставить автомобили после поставки товара для проведения монтажа, что по условиям договора Закупщика является "законным" правом не проводить оплату как товара - так и проведённых работ.
ВОПРОС - на каком основании (законном, не на внутренних правилах конторы «Укртранснафта») оплата товара не по факту поставки, а после проведения работ по монтажу!?!?!
Ответ в стиле предыдущего протокола 33ТК/1 от 15.08.2016 заседания тендерного комитета «Укртранснафты» - является однозначной мотивацией к отправке жалобы в АМКУ. Кроме того, загруженный в систему протокол – это просто файл в MS Word, не содержащий ни подписей, ни печатей и может быть подделан или отредактирован кем угодно.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 вересня 2016 14:38
З метою надання об’єктивної відповіді, нижче цитуємо пункт 4.2. проекту договору, що міститься в Додатку № 3 ТД:
«4.2. Оплата за договором здійснюється наступним чином:
4.2.1. розрахунок за поставлений Товар проводиться Покупцем, за фактом встановлення Товару/партії Товару на транспортні засоби Покупця на підставі виставленого Постачальником рахунку-фактури протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі Товару/партії Товару.
4.2.2. розрахунок за надані Послуги супроводу здійснюється Покупцем щомісячно, за фактом надання послуг за останній календарний місяць на підставі виставленого Постачальником рахунку-фактури протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг, оформленого відповідно до п. 5.27 Договору».
Оскільки вказана закупівля є змішаною, тобто, наявними є закупівля товару, робіт та послуг, Замовником самостійно формуються умови, що звичайно ставляться до нетипових договорів або інтегрованих в окремому договорі елементів кількох традиційних видів договорів.
Статтею 627 ЦК України (далі – ЦК України) закріплене загальне правило свободи договору, тобто, відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Відповідно до статті 854 ЦК України, якщо договором підряду не передбачена попередня оплата виконаної роботи або окремих її етапів, замовник зобов'язаний сплатити підрядникові обумовлену ціну після остаточної здачі роботи за умови, що роботу виконано належним чином і в погоджений строк або, за згодою замовника, - достроково.
Підрядник має право вимагати виплати йому авансу лише у випадку та в розмірі, встановлених договором (частина 2 ст. 854 ЦК України).
Таким чином, пункт 4.2. проекту Договору, що міститься у Додатку № 3 ТД, відповідає вимогам чинного законодавства України, ґрунтується на нормах матеріального права, що викладені нами вище, і ніяким чином не зачіпає права та інтереси тих учасників, які дійсно мають намір прийняти участь у закупівлях та співробітничати з однією із найпотужніших компаній України.
«4.2. Оплата за договором здійснюється наступним чином:
4.2.1. розрахунок за поставлений Товар проводиться Покупцем, за фактом встановлення Товару/партії Товару на транспортні засоби Покупця на підставі виставленого Постачальником рахунку-фактури протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі Товару/партії Товару.
4.2.2. розрахунок за надані Послуги супроводу здійснюється Покупцем щомісячно, за фактом надання послуг за останній календарний місяць на підставі виставленого Постачальником рахунку-фактури протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг, оформленого відповідно до п. 5.27 Договору».
Оскільки вказана закупівля є змішаною, тобто, наявними є закупівля товару, робіт та послуг, Замовником самостійно формуються умови, що звичайно ставляться до нетипових договорів або інтегрованих в окремому договорі елементів кількох традиційних видів договорів.
Статтею 627 ЦК України (далі – ЦК України) закріплене загальне правило свободи договору, тобто, відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Відповідно до статті 854 ЦК України, якщо договором підряду не передбачена попередня оплата виконаної роботи або окремих її етапів, замовник зобов'язаний сплатити підрядникові обумовлену ціну після остаточної здачі роботи за умови, що роботу виконано належним чином і в погоджений строк або, за згодою замовника, - достроково.
Підрядник має право вимагати виплати йому авансу лише у випадку та в розмірі, встановлених договором (частина 2 ст. 854 ЦК України).
Таким чином, пункт 4.2. проекту Договору, що міститься у Додатку № 3 ТД, відповідає вимогам чинного законодавства України, ґрунтується на нормах матеріального права, що викладені нами вище, і ніяким чином не зачіпає права та інтереси тих учасників, які дійсно мають намір прийняти участь у закупівлях та співробітничати з однією із найпотужніших компаній України.
Номер вимоги: UA-2016-08-10-000276-c.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ», Код ЄДРПОУ:38143880
Дата подання: 03 жовтня 2016 18:13
Оскарження рішення щодо дискваліфікації
просимо розглягути скаргу ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ" за змістом.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 жовтня 2016 10:51
ПАТ «Укртранснафта» не має можливості розглянути скаргу ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ" за змістом, у зв’язку з відсутністю змісту скарги в електронній системі закупівль.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 вересня 2016 12:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ» |
2 403 036,00
UAH з ПДВ
|
1 347 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ООО "Украинские навигационные системы" |
2 406 923,20
UAH з ПДВ
|
1 349 000,67
UAH з ПДВ
|
Документи |
ООО "САТТРАНС МОНІТОРИНГ" |
2 733 600,00
UAH з ПДВ
|
1 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Радіотермінал-Україна" |
1 582 152,00
UAH з ПДВ
|
1 582 152,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю " ДЖІЕМПІ-САТЕЛІТ" |
2 355 965,42
UAH з ПДВ
|
2 127 975,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАГЕЛЛАН ТРЕК СОЛЮШЕН" |
2 673 840,00
UAH з ПДВ
|
2 673 840,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР СУПУТНИКОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ" |
2 761 200,00
UAH з ПДВ
|
2 761 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕНІШ ДЖІ ПІ ЕС УКРАЇНА" |
3 254 400,00
UAH з ПДВ
|
3 221 830,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ» #38143880 |
Відхилено |
1 347 000,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2016 15:10
|
ООО "Украинские навигационные системы" #37475634 |
Відхилено |
1 349 000,67
UAH з ПДВ
|
28 вересня 2016 15:04
|
ООО "САТТРАНС МОНІТОРИНГ" #38914209 |
Відхилено |
1 350 000,00
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2016 15:54
|
ТОВ Радіотермінал-Україна" #38907868 |
Відхилено |
1 582 152,00
UAH з ПДВ
|
12 жовтня 2016 09:01
|
Товариство з обмеженою відповідальністю " ДЖІЕМПІ-САТЕЛІТ" #37275190 |
Відхилено |
2 127 975,00
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2016 15:49
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАГЕЛЛАН ТРЕК СОЛЮШЕН" #39068789 |
Переможець |
2 673 840,00
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2016 14:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 10:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 червня 2018 10:32
|
ДУ № 7 до Дог. № 23-02_90-16 зміна реквізитів (1).pdf | зміни до договору |
12 червня 2018 10:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 червня 2018 10:30
|
ДУ № 6 до Договору № 23-02_90-16 перейменування (1).pdf | зміни до договору |
12 червня 2018 10:30
|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2017 13:59
|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2016 12:28
|
Договір GPS № 23-02_90-16.pdf | укладений |
14 листопада 2016 12:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 березня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 27 березня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовдення строку виконання зобов'язань щодо передання товару (строк поставки товару: І-ІІ квартал 2017 р.) |
Номер договору про закупівлю: | 23-02/90-16 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 23-02/90-16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 червня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 12 червня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна назви |
Номер договору про закупівлю: | 23-02/90-16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 23-02/90-16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 червня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 12 червня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 23-02/90-16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 23-02/90-16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |