Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДПТ острів «Труханів – 1» (587 га)»
Очікувана вартість
1 060 000,00 UAH
UA-2016-08-05-000308-c 3a06d9d4adb34198827ec4f4936ba06f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стаднійчук Олена Михайлівна

380442782404 St.Olena.box@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 26345558
Вебсайт: http://www.kga.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 32
Контактна особа: Стаднійчук Олена Михайлівна
380442782404
St.Olena.box@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2016 11:53
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2016 16:25
Оскарження умов закупівлі: до 20 серпня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 серпня 2016 16:25
Початок аукціону: 25 серпня 2016 14:24
Початок аукціону: 25 серпня 2016 14:24
Очікувана вартість: 1 060 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,04%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

ВИТЯГ З ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ: Для участі у процедурах закупівель учасники повинні мати кваліфікаційні дані, які відповідають таким критеріям: - наявність рекомендаційних листів з організацій, яким надавались аналогічні послуги за 2013-2016 рік (із зазначенням замовників, найменування послуг та строків виконання); - наявність актів виконаних робіт з організацій, яким надавались аналогічні послуги за 2013-2016 рік (надаються належним чином завірені копії); - досвід у створенні детальних планів територій (надається довідка в довільній формі з коротким описом змісту); - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (надається довідка в довільній формі з обов’язковим зазначенням наступної інформації: прізвище, ініціали, освіта, посада, стаж та/або досвід роботи); - наявність обладнання та матеріально-технічної бази (надається довідка в довільній формі); - наявність фінансової спроможності (надаються копії балансу за останній звітний період, звіту про фінансові результати за останній звітний період, звіту про рух грошових коштів (за наявності); оригінал довідки з обслуговуючого банку (банку, через який буде здійснюватися оплата за договором в разі акцепту) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, яка видана не раніше, ніж дата оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, оригінал довідки з обслуговуючого банку (банку, який видав забезпечення пропозиції конкурсних торгів) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датованої не більше 30-ти календарних днів давнини відносно дати розкриття (Надається у випадку, якщо забезпечення пропозиції конкурсних торгів отримано в іншому банку (не в банку, через який буде здійснюватися оплата за договором в разі акцепту)), яка видана не раніше, ніж дата оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі. ІНШІ ВИМОГИ: - учасник має провадити господарську діяльність відповідно до положень його статуту (надається копія статуту); - сплата податків і зборів, обов’язкових платежів, у тому числі єдиного соціального внеску: копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія Витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ); копія свідоцтва платника єдиного податку або копія Витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку); - учасник не зареєстрований в офшорній зоні (перелік офшорних зон встановлений Кабінетом Міністрів України): довідка в довільній формі про те, що учасник не зареєстрований в офшорній зоні. Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, повинен подати замовнику оригінал довідки, про відсутність заборгованості перед Державною фіскальною службою України, яка повинна бути дійсною на дату розкриття або більш пізню дату. СТРОК ПОСТАВКИ ПОСЛУГИ 2016-2017 рр. та згідно календарного плану (додаток 4 до Тендерної документації ).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ВИТЯГ З ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ: 1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ 1.1. В порядку та на умовах, визначених даним Договором, Виконавець зобов’язується надати Замовнику Послуги з розробки проекту детального плану території в межах вулиць_______________________________________________________________________ __________________________________________________________________ (Код 71.11.3 за ДК 016-2010 Послуги щодо планування міських і сільських поселень. Виконавець повинен надати для Замовника передбачені цим Договором Послуги, якість яких відповідає вимогам, встановленим документацією з конкурсних торгів (Технічним вимогам). 1.2. Послуги надаються згідно з державними будівельними нормами, правилами та цінами на проектно-вишукувальні роботи, затвердженим Завданням на розроблення містобудівної документації (Додаток № 3 до цього Договору), вихідними даними, збір яких здійснює Замовник та Виконавець згідно Додатку № 5 до цього Договору та «Порядком розроблення містобудівної документації», затвердженим Наказом Мінрегіону № 290 від 16.11.2011р., Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII 1.3. Виконавець повинен надати Послугу особисто. Для надання Послуг за цим Договором Виконавець має право залучати за погодженням Замовника інші організації на умовах субпідряду. Виконавець самостійно оплачує замовлені Послуги, виконані субпідрядними організаціями, та несе самостійно відповідальність в повному обсязі за результати наданих Послуг перед Замовником. 1.4. Замовник зобов’язується оплатити Виконавцеві надані у повному обсязі Послуги. 1.5. Джерело фінансування – кошти бюджету м. Києва.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2016  —  29 вересня 2017
ДК 021:2015: 71200000-0 — Архітектурні та супутні послуги
ДК 016:2010: 71.11.3 — Послуги щодо планування міських і сільських поселень

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2016 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Угп-Груп, Приватне Підприємство 850 000,00
UAH з ПДВ
449 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Комунальна організація виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Інститут Генерального плану м. Києва» 1 059 483,32
UAH з ПДВ
450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВСЬКИЙ ЦЕНТР РОЗВИТКУ МІСЬКОГО СЕРЕДОВИЩА" 1 018 335,00
UAH з ПДВ
600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ ІНСТИТУТ ПО ПРОЕКТУВАННЮ ПІДПРИЄМСТВ ГІРНИЧОРУДНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ "КРИВБАСПРОЕКТ" 1 022 718,00
UAH з ПДВ
700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРА ПРОДЖЕКТ" 1 020 125,99
UAH з ПДВ
800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 серпня 2016 17:30
Офшорна зона.jpg
23 серпня 2016 20:46
Акт Підгайчики.PDF
23 серпня 2016 20:36
Акт Підгайчики.JPG
23 серпня 2016 20:18
Статут УГП-груп.doc
23 серпня 2016 20:17
Статут УГП 3.JPG
23 серпня 2016 20:17
Статут УГП 2.JPG
23 серпня 2016 20:17
Статут УГП 1.JPG
23 серпня 2016 20:17
Про типи опладнання.JPG
23 серпня 2016 20:17
Про персонал.JPG
23 серпня 2016 20:17
Про досвід.JPG
23 серпня 2016 20:16
Податок 2012.jpg
23 серпня 2016 20:16
Довідка БАНК УГП.pdf
23 серпня 2016 20:16
Відгук 2.JPG
23 серпня 2016 20:16
Відгук 1.JPG
23 серпня 2016 20:16
Баланс за 2015 УГП.pdf
23 серпня 2016 20:16
Акт 2.JPG
23 серпня 2016 20:16
Акт 1.JPG
23 серпня 2016 20:13
Угода 6.JPG
23 серпня 2016 20:13
Угода 5.JPG
23 серпня 2016 20:13
Угода 4.JPG
23 серпня 2016 20:13
Угода 3.JPG
23 серпня 2016 20:13
Угода 2.JPG
23 серпня 2016 20:13
сертифікат Грушаника.jpg
23 серпня 2016 20:10
містобуд Жура.jpg
23 серпня 2016 20:08
Угода 0.JPG
23 серпня 2016 20:08
Угода 1.JPG
23 серпня 2016 20:08
Календарний план.JPG
23 серпня 2016 20:08
Тех вимоги.JPG
23 серпня 2016 20:07
Стаття 17-2.JPG
23 серпня 2016 20:07
Стаття 17-1.JPG

Публічні документи

23 серпня 2016 21:13
Призначення керівника.pdf
23 серпня 2016 21:09
Банківська_ліцензія.pdf
23 серпня 2016 21:08
Витяг з ЄДР_1001272180.pdf
23 серпня 2016 21:07
Рекомендаційний лист.pdf
23 серпня 2016 21:06
Пропозиція стор 1.pdf
23 серпня 2016 21:05
Пропозиція стор 2.pdf

Публічні документи

23 серпня 2016 16:58
кошторис.pdf
23 серпня 2016 16:51
довідка згода.pdf
23 серпня 2016 16:46
інформація ст. 17.pdf
23 серпня 2016 16:44
форма відповідності.pdf
23 серпня 2016 16:39
про призначення 585.jpg
23 серпня 2016 16:37
Статут.pdf
23 серпня 2016 16:37
ЄДПРОУ.pdf
23 серпня 2016 16:36
Довідка банк_2.jpg
23 серпня 2016 16:36
Довідка банк.jpg
23 серпня 2016 16:26
довідка фінансова.pdf
23 серпня 2016 16:26
баланс.pdf
23 серпня 2016 16:23
акти виконаних робіт.pdf
23 серпня 2016 16:21
Рекомендаційний лист.jpg

Публічні документи

19 серпня 2016 11:03
Труханів-1 587 га.rar
19 серпня 2016 11:03
Документы общие.rar

Публічні документи

23 серпня 2016 20:29
Труханів.PDF
23 серпня 2016 20:29
справка с банка.pdf
23 серпня 2016 20:29
Судимість_Лесенко.PDF
23 серпня 2016 20:29
Статут_Офшор.PDF
23 серпня 2016 20:29
Банкрутство_Корупція.PDF
23 серпня 2016 20:29
GarList_5870_E_T_Sporish.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Угп-Груп, Приватне Підприємство

Комунальна організація виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Інститут Генерального плану м. Києва»

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВСЬКИЙ ЦЕНТР РОЗВИТКУ МІСЬКОГО СЕРЕДОВИЩА"

ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРЖАВНИЙ ІНСТИТУТ ПО ПРОЕКТУВАННЮ ПІДПРИЄМСТВ ГІРНИЧОРУДНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ "КРИВБАСПРОЕКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРА ПРОДЖЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Угп-Груп, Приватне Підприємство
#36230410
Відхилено 449 500,00
UAH з ПДВ
28 вересня 2016 18:44
Комунальна організація виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Інститут Генерального плану м. Києва»
#26314687
Рішення скасоване 450 000,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2016 10:59
Комунальна організація виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Інститут Генерального плану м. Києва»
#26314687
Відхилено 450 000,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2016 11:03
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВСЬКИЙ ЦЕНТР РОЗВИТКУ МІСЬКОГО СЕРЕДОВИЩА"
#40092489
Переможець 600 000,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2016 11:08

Документи

28 вересня 2016 18:47
Електронний підпис
28 вересня 2016 18:46
20160928160510076.pdf

Документи

03 листопада 2016 11:02
20161103095307865.pdf

Документи

03 листопада 2016 11:06
Електронний підпис
03 листопада 2016 11:04
20161103095307865.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2016 11:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВСЬКИЙ ЦЕНТР РОЗВИТКУ МІСЬКОГО СЕРЕДОВИЩА"
#40092489
600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 листопада 2016 11:06
Електронний підпис
03 листопада 2016 11:04
20161103095307865.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 12:58
ДПТ Труханів.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 12:55
Електронний підпис укладений
18 листопада 2016 16:16
20161118141756876.pdf укладений
18 листопада 2016 16:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 4КР
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до Договору № 4-КР
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML