Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Заправка та відновлення картриджів
Очікувана вартість
26 650,00 UAH
UA-2016-08-05-000277-b ● 6d4531ca743d47f983842184cbce3928
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуті
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Святошинський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03188777 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Крамського, 16, м. Київ |
Контактна особа: |
Тригубенко О. +380444503875 spbi1@ukr.net |
Категорія: | Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2016 12:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 серпня 2016 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 серпня 2016 13:00 |
Очікувана вартість: | 26 650,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 266,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Заправка картриджів - 130 шт. відновлення картриджів - 35 шт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
165 шт
Заправка та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, Київська обл., Київ, Івана Крамского, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2016
—
30 грудня 2016
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
ДК 016:2010: 95.11.1 — Ремонтування комп’ютерів і периферійного устатковання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 серпня 2016 12:29 |
Кваліфікаційні критерії та вимоги - Заправка картриджів.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги ТД
Дата подання: 05 серпня 2016 13:41
3. Забезпечення виконання договору (ч.1 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі») в розмірі 5% від вартості договору, при порушенні будь-яких умов договору (крім «Обставин непереборної сили») забезпечення договору не повертається, та будуть перераховані до бюджету.
Ваша закупівля допорогова та підпадає під дію Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель"
Вимога: Внести відповідні зміни (видалити п. 3. ) до документації !
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги ТД.
Дата подання: 05 серпня 2016 13:48
4. Копія документу, що підтверджує якість товару (сертифікат, декларація, паспорт, посвідчення або ін.);
Повідомляє, що правові та економічні основи системи сертифікації на території України визначені Декретом Кабінету Міністрів України від 10.05.93 № 45-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» (надалі - Декрет).
Відповідно до розділу IV Стаття 13 Декрету сертифікація продукції в Україні (державній системі сертифікації) поділяється на обов’язкову та добровільну.
Обов'язковій сертифікації підлягає продукція, яка включена до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні (далі - Перелік), затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики № 28 від 01.02.2005, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України за №466/10746 від 04.05.2005.
На сьогодні продукція, зокрема лазерні та струменеві принтери, плотери копіювальні апарати, багатофункціональні пристрої, картриджі для друкувальних і копіювальних пристроїв, тонер для лазерного друку; чорнила для струменевих принтерів не включені до Переліку, і відповідно не підлягають обов'язковій сертифікації в державній системі сертифікації.
Вимога: Вимоги щодо п.4. документації не є законними та не відповідають законодавству України.
А також - порушують вимоги п. 6.2., а саме: 6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. максимальна економія та ефективність;
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4. недискримінація учасників;
5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
6. запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35
"Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель".
Вимога внести відповідні зміни до документації !
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2016-08-05-000277-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Артсервіс, Код ЄДРПОУ:32820682
Дата подання: 05 серпня 2016 13:42
Вимоги ТД !
3. Забезпечення виконання договору (ч.1 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі») в розмірі 5% від вартості договору, при порушенні будь-яких умов договору (крім «Обставин непереборної сили») забезпечення договору не повертається, та будуть перераховані до бюджету.
Ваша закупівля допорогова та підпадає під дію Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель"
Вимога: Внести відповідні зміни (видалити п. 3. ) до документації !
Розгорнути
Згорнути
Ваша закупівля допорогова та підпадає під дію Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель"
Вимога: Внести відповідні зміни (видалити п. 3. ) до документації !
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 серпня 2016 12:43
Святошинський ПНІ надає відповідь-роз’яснення щодо вимог учасників закупівлі яка відповідає чинному законодавству та не потребує відповідних змін, згідно п.6.3. "Порядок здійснення допорогових закупівель " що затверджений Наказом від 13.04.2016 р. №35.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Звернення до розгляду Комісією
Номер скарги: UA-2016-08-05-000277-b.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Артсервіс, Код ЄДРПОУ:32820682
Дата подання: 08 серпня 2016 13:51
Дата подання: 08 серпня 2016 13:51
Вимоги ТД !
4. Копія документу, що підтверджує якість товару (сертифікат, декларація, паспорт, посвідчення або ін.);
Повідомляє, що правові та економічні основи системи сертифікації на території України визначені Декретом Кабінету Міністрів України від 10.05.93 № 45-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» (надалі - Декрет).
Відповідно до розділу IV Стаття 13 Декрету сертифікація продукції в Україні (державній системі сертифікації) поділяється на обов’язкову та добровільну.
Обов'язковій сертифікації підлягає продукція, яка включена до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні (далі - Перелік), затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики № 28 від 01.02.2005, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України за №466/10746 від 04.05.2005.
На сьогодні продукція, зокрема лазерні та струменеві принтери, плотери копіювальні апарати, багатофункціональні пристрої, картриджі для друкувальних і копіювальних пристроїв, тонер для лазерного друку; чорнила для струменевих принтерів не включені до Переліку, і відповідно не підлягають обов'язковій сертифікації в державній системі сертифікації.
Вимога: Вимоги щодо п.4. документації не є законними та не відповідають законодавству України.
А також - порушують вимоги п. 6.2., а саме: 6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. максимальна економія та ефективність;
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4. недискримінація учасників;
5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
6. запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35
"Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель".
Вимога внести відповідні зміни до документації !
Розгорнути
Згорнути
Рішення Комісії:
Відмовлено в задоволенні
UA-2016-08-05-000277-b.a2.pdf
Дата публікації: 14 серпня 2016 22:01
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Талалаєв А. В. #2556003930 |
Переможець |
24 750,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2016 15:59
|