Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправка та відновлення картриджів
Очікувана вартість
26 650,00 UAH
UA-2016-08-05-000277-b 6d4531ca743d47f983842184cbce3928
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тригубенко О.

+380444503875 spbi1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Святошинський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188777
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Крамського, 16, м. Київ
Контактна особа: Тригубенко О.
+380444503875
spbi1@ukr.net
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 серпня 2016 12:29
Звернення за роз’ясненнями: до 08 серпня 2016 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2016 13:00
Очікувана вартість: 26 650,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 266,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Заправка картриджів - 130 шт. відновлення картриджів - 35 шт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
165 шт
Заправка та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська обл., Київ, Івана Крамского, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2016  —  30 грудня 2016
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
ДК 016:2010: 95.11.1 — Ремонтування комп’ютерів і периферійного устатковання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги ТД
Дата подання: 05 серпня 2016 13:41
3. Забезпечення виконання договору (ч.1 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі») в розмірі 5% від вартості договору, при порушенні будь-яких умов договору (крім «Обставин непереборної сили») забезпечення договору не повертається, та будуть перераховані до бюджету. Ваша закупівля допорогова та підпадає під дію Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель" Вимога: Внести відповідні зміни (видалити п. 3. ) до документації !
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги ТД.
Дата подання: 05 серпня 2016 13:48
4. Копія документу, що підтверджує якість товару (сертифікат, декларація, паспорт, посвідчення або ін.); Повідомляє, що правові та економічні основи системи сертифікації на території України визначені Декретом Кабінету Міністрів України від 10.05.93 № 45-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» (надалі - Декрет). Відповідно до розділу IV Стаття 13 Декрету сертифікація продукції в Україні (державній системі сертифікації) поділяється на обов’язкову та добровільну. Обов'язковій сертифікації підлягає продукція, яка включена до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні (далі - Перелік), затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики № 28 від 01.02.2005, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України за №466/10746 від 04.05.2005. На сьогодні продукція, зокрема лазерні та струменеві принтери, плотери копіювальні апарати, багатофункціональні пристрої, картриджі для друкувальних і копіювальних пристроїв, тонер для лазерного друку; чорнила для струменевих принтерів не включені до Переліку, і відповідно не підлягають обов'язковій сертифікації в державній системі сертифікації. Вимога: Вимоги щодо п.4. документації не є законними та не відповідають законодавству України. А також - порушують вимоги п. 6.2., а саме: 6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. максимальна економія та ефективність; 3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4. недискримінація учасників; 5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; 6. запобігання корупційним діям і зловживанням. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 "Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель". Вимога внести відповідні зміни до документації !
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-08-05-000277-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Артсервіс, Код ЄДРПОУ:32820682
Дата подання: 05 серпня 2016 13:42
Вимоги ТД !
3. Забезпечення виконання договору (ч.1 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі») в розмірі 5% від вартості договору, при порушенні будь-яких умов договору (крім «Обставин непереборної сили») забезпечення договору не повертається, та будуть перераховані до бюджету.

Ваша закупівля допорогова та підпадає під дію Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель"

Вимога: Внести відповідні зміни (видалити п. 3. ) до документації !
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 серпня 2016 12:43
Святошинський ПНІ надає відповідь-роз’яснення щодо вимог учасників закупівлі яка відповідає чинному законодавству та не потребує відповідних змін, згідно п.6.3. "Порядок здійснення допорогових закупівель " що затверджений Наказом від 13.04.2016 р. №35.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Звернення до розгляду Комісією

Номер скарги: UA-2016-08-05-000277-b.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Артсервіс, Код ЄДРПОУ:32820682
Дата подання: 08 серпня 2016 13:51
Вимоги ТД !
4. Копія документу, що підтверджує якість товару (сертифікат, декларація, паспорт, посвідчення або ін.); Повідомляє, що правові та економічні основи системи сертифікації на території України визначені Декретом Кабінету Міністрів України від 10.05.93 № 45-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» (надалі - Декрет). Відповідно до розділу IV Стаття 13 Декрету сертифікація продукції в Україні (державній системі сертифікації) поділяється на обов’язкову та добровільну. Обов'язковій сертифікації підлягає продукція, яка включена до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні (далі - Перелік), затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики № 28 від 01.02.2005, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України за №466/10746 від 04.05.2005. На сьогодні продукція, зокрема лазерні та струменеві принтери, плотери копіювальні апарати, багатофункціональні пристрої, картриджі для друкувальних і копіювальних пристроїв, тонер для лазерного друку; чорнила для струменевих принтерів не включені до Переліку, і відповідно не підлягають обов'язковій сертифікації в державній системі сертифікації. Вимога: Вимоги щодо п.4. документації не є законними та не відповідають законодавству України. А також - порушують вимоги п. 6.2., а саме: 6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. максимальна економія та ефективність; 3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4. недискримінація учасників; 5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; 6. запобігання корупційним діям і зловживанням. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 "Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель". Вимога внести відповідні зміни до документації !
Розгорнути Згорнути
Рішення Комісії: Відмовлено в задоволенні
UA-2016-08-05-000277-b.a2.pdf
Дата публікації: 14 серпня 2016 22:01

Документи Органу Оскарження

14 серпня 2016 22:01
UA-2016-08-05-000277-b.a2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 серпня 2016 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Талалаєв А. В. 24 750,00
UAH з ПДВ
24 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 серпня 2016 15:25
Договір2009р услугі.pdf
08 серпня 2016 15:25
Скан договора.pdf
08 серпня 2016 15:25
Податки 2016.pdf
08 серпня 2016 15:25
ДовідкаМВС.pdf
08 серпня 2016 15:25
Довідка.pdf
08 серпня 2016 15:25
ДОКУМ СКАН 21.pdf
08 серпня 2016 15:25
ДОКУМ с ПЕЧАТЬЮ 31.pdf
08 серпня 2016 15:25
Пропозиція24750.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Талалаєв А. В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Талалаєв А. В.
#2556003930
Переможець 24 750,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2016 15:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2016 15:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Талалаєв А. В.
#2556003930
24 750,00
UAH з ПДВ
Документи