Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги щодо організовування конференцій і спеціалізованих виставок - за кодом ДК 016:2010 - 82.30.1 (Послуги з організації ярмарок і виставок - за кодом СРV за ДК 021:2015 - 79956000-0 (Організація та проведення міжнародних заходів з економічних та інвестиційних питань в м. Києві та за кордоном - організація та проведення Інвестиційного форуму міста Києва).
Очікувана вартість
1 185 500,00 UAH
UA-2016-08-04-000736-b ● 8c10310ce6284a419ff135612794fae6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 04633423 |
Вебсайт: | http://kievcity.gov.ua/content/69_departament-ekonomiky-ta-investytsij.html |
Місцезнаходження: | 01044, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик,36 |
Контактна особа: |
Кузьмич Марина Олександрівна 380442027664 tender@guekmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 серпня 2016 15:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2016 20:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 серпня 2016 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2016 20:59 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2016 11:49 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2016 11:49 |
Очікувана вартість: | 1 185 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 855,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Додатки: 1. Кваліфікаційні критерії 2. Способи підтвердження відповідності учасника вимогам статті 17 Закону 3. Технічне завдання, програма форуму (проект) 4. Проект договору 5. Форма "Тендерна пропозиція" (для переможця закупівлі)
Виконавець зобов’язується забезпечити виконання відповідної підготовчої та організаційної роботи щодо проведення Інвестиційного форуму міста Києва (далі - Форум), який буде проходити у місті Києві у жовтні 2016 року.
Мета Форуму: створення та підтримка постійно діючого інструменту/майданчику для розвитку бізнесу.
Формат Форуму: паралельне проведення панельних секцій (дискусійна частина) та презентаційних блоків (представлення проектів). Організація заходу на високому міжнародному рівні шляхом проведення панельних дискусій та презентацій бізнес-проектів із залученням провідних консультантів, представників бізнес-кіл та міжнародних фінансових фондів та організацій. Після кожного презентаційного блоку планується обговорення питань галузі, проведення прямих В2В та G2В переговорів з конкретними представниками інвестиційних компаній і бізнесу для пошуку можливостей спільної реалізації проектів. Обов'язковим елементом Форуму має стати презентація результатів проведення заходу через ЗМІ. Наближену програму Форуму наведено у таблиці 2 даного Технічного завдання. Визначені програмою заходи є наближеними та можуть бути переглянуті Замовником.
Цільова аудиторія: представники бізнесу, міжнародних фінансових організацій та фондів, інвестори, представники іноземних держав, політичні діячі, державні органи, ЗМІ.
Галузі: інфраструктура, енергозбереження, сфера ІТ-технології, соціальна сфера, промисловий сектор, нерухомість.
Основні завдання Форуму:
1. продемонструвати прозорість міської влади;
2. надати чітке представлення про економічний та інвестиційний потенціал української столиці;
3. показати потенційним партнерам результати впроваджених реформ і проектів, змін в роботі з інвесторами;
4. запропонувати нові проекти для залучення інвестицій.
Мова: українська/англійська.
Кількість учасників: 350 осіб.
Тривалість Форуму: 1 день.
Місце проведення Форуму: місто Київ, приміщення (готель або конференц-хол тощо) з наявними не менш ніж двома конференц-залами, холом для зустрічі гостей та реєстрації учасників Форуму, проведення кава-брейків і фуршету, кімнатою для підготовки лекторів/спікерів/модераторів, кабінками для синхронного перекладу запропонований Учасником.
Обов’язкові вимоги щодо місця проведення: зручне географічне розташування; транспортна доступність; достатня площа та місткість приміщення; необхідний ступінь технічного оснащення залу; конфігурація робочого простору з можливістю трансформації меблів; розвинена інфраструктура, наявність санвузлів, гардероба, паркування.
Вимоги щодо оренди залів:
Перший зал - площа не менше 750 кв.м., місткістю не менше ніж 350 осіб;
Другий зал - площа не менше 550 кв.м., місткістю не менше ніж 200 осіб.
Обидва зали повинні бути типу «клас» або «амфітеатр» з можливістю підключення необхідного обладнання та встановлення банерів, оснащені системою кондиціонування, високошвидкісним Wi-Fi доступом до мережі Internet, мобільною системою звукопідсилення, системою синхронного перекладу.
Конкретизація зазначених, а також інших щодо предмету закупівлі вимог міститься у таблиці 1 «Вимоги технічного, якісного та кількісного характеру щодо предмету закупівлі» до Технічного завдання.
Учасник, на підтвердження відповідності вимогам Замовника щодо технічного, якісного та кількісного характеру предмету закупівлі у складі Тендерної пропозиції надає заповнену належним чином (у графі «Відповідність Учасника») із зазначенням «Так» або «Ні» таблицю 1.1 (Таблиця відповідності), яку викладено нижче.
На вимогу Замовника щодо оформлення інформації та документів Тендерної пропозиції, Таблиця відповідності, надана у її складі, повинна бути пронумерована та містити підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки (у разі наявності).
Розгорнути
Згорнути
Мета Форуму: створення та підтримка постійно діючого інструменту/майданчику для розвитку бізнесу.
Формат Форуму: паралельне проведення панельних секцій (дискусійна частина) та презентаційних блоків (представлення проектів). Організація заходу на високому міжнародному рівні шляхом проведення панельних дискусій та презентацій бізнес-проектів із залученням провідних консультантів, представників бізнес-кіл та міжнародних фінансових фондів та організацій. Після кожного презентаційного блоку планується обговорення питань галузі, проведення прямих В2В та G2В переговорів з конкретними представниками інвестиційних компаній і бізнесу для пошуку можливостей спільної реалізації проектів. Обов'язковим елементом Форуму має стати презентація результатів проведення заходу через ЗМІ. Наближену програму Форуму наведено у таблиці 2 даного Технічного завдання. Визначені програмою заходи є наближеними та можуть бути переглянуті Замовником.
Цільова аудиторія: представники бізнесу, міжнародних фінансових організацій та фондів, інвестори, представники іноземних держав, політичні діячі, державні органи, ЗМІ.
Галузі: інфраструктура, енергозбереження, сфера ІТ-технології, соціальна сфера, промисловий сектор, нерухомість.
Основні завдання Форуму:
1. продемонструвати прозорість міської влади;
2. надати чітке представлення про економічний та інвестиційний потенціал української столиці;
3. показати потенційним партнерам результати впроваджених реформ і проектів, змін в роботі з інвесторами;
4. запропонувати нові проекти для залучення інвестицій.
Мова: українська/англійська.
Кількість учасників: 350 осіб.
Тривалість Форуму: 1 день.
Місце проведення Форуму: місто Київ, приміщення (готель або конференц-хол тощо) з наявними не менш ніж двома конференц-залами, холом для зустрічі гостей та реєстрації учасників Форуму, проведення кава-брейків і фуршету, кімнатою для підготовки лекторів/спікерів/модераторів, кабінками для синхронного перекладу запропонований Учасником.
Обов’язкові вимоги щодо місця проведення: зручне географічне розташування; транспортна доступність; достатня площа та місткість приміщення; необхідний ступінь технічного оснащення залу; конфігурація робочого простору з можливістю трансформації меблів; розвинена інфраструктура, наявність санвузлів, гардероба, паркування.
Вимоги щодо оренди залів:
Перший зал - площа не менше 750 кв.м., місткістю не менше ніж 350 осіб;
Другий зал - площа не менше 550 кв.м., місткістю не менше ніж 200 осіб.
Обидва зали повинні бути типу «клас» або «амфітеатр» з можливістю підключення необхідного обладнання та встановлення банерів, оснащені системою кондиціонування, високошвидкісним Wi-Fi доступом до мережі Internet, мобільною системою звукопідсилення, системою синхронного перекладу.
Конкретизація зазначених, а також інших щодо предмету закупівлі вимог міститься у таблиці 1 «Вимоги технічного, якісного та кількісного характеру щодо предмету закупівлі» до Технічного завдання.
Учасник, на підтвердження відповідності вимогам Замовника щодо технічного, якісного та кількісного характеру предмету закупівлі у складі Тендерної пропозиції надає заповнену належним чином (у графі «Відповідність Учасника») із зазначенням «Так» або «Ні» таблицю 1.1 (Таблиця відповідності), яку викладено нижче.
На вимогу Замовника щодо оформлення інформації та документів Тендерної пропозиції, Таблиця відповідності, надана у її складі, повинна бути пронумерована та містити підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки (у разі наявності).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги щодо організовування конференцій і спеціалізованих виставок - за кодом ДК 016:2010 - 82.30.1 (Послуги з організації ярмарок і виставок - за кодом СРV за ДК 021:2015 - 79956000-0 (Організація та проведення міжнародних заходів з економічних та інвестиційних питань в м. Києві та за кордоном - організація та проведення Інвестиційного форуму міста Києва).
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01044, Україна, Київ, Київ, Хрещатик, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 вересня 2016
—
30 грудня 2016
ДК 021:2015: 79956000-0 — Послуги з організації ярмарок та виставок
ДК 016:2010: 82.30.1 — Послуги щодо організовування конференцій і спеціалізованих
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 серпня 2016 09:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 серпня 2016 09:25 |
0. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ у редакції від 16.08.2016.docx | |
16 серпня 2016 09:24 |
0. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ у редакції від 16.08.2016.docx | |
16 серпня 2016 09:23 |
Зміни до Тендерної документації від 16.08.2016.docx | |
15 серпня 2016 17:56 |
3. Додаток 3. ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ+програма Форуму у редакції від 15.08.2016.docx | |
15 серпня 2016 17:48 |
3. Додаток 3. ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ+програма Форуму у редакції від 15.08.2016.docx | |
04 серпня 2016 18:28 |
5. Додаток 5. Тендерна пропозиція.docx | |
04 серпня 2016 18:27 |
2. Додаток 2 (стаття 17 Закону).docx | |
04 серпня 2016 18:27 |
4.1. Проект Спецификация+Розрахунок вартості Форум.doc | |
04 серпня 2016 18:27 |
4. Додаток 4. Проект Договору Форум.doc | |
04 серпня 2016 18:25 |
1. Додаток 1 (Кваліфікація_cтаття 16 Закону).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Список учасників
Дата подання: 12 серпня 2016 15:42
Добрий день, шановна Марина Олександрівна. Уточніть будь-ласка чи надаєте Ви список учасників форуму, який потім на підготовчому етапі потрібно буде скласти?
Відповідь: Шановний учаснику!
Ми дуже вдячні за Вашу зацікавленість ініціативами Київської міської державної адміністрації та маємо надію на спільну їх реалізацію в межах організації та проведення Інвестиційного форуму міста Києва.
На Ваше питання стосовно складання списку учасників, вимоги щодо якого передбачені замовником в межах надання послуг на підготовчому етапі, повідомляємо наступне.
Інформацію щодо цільової аудиторії Інвестиційного форуму міста Києва викладено у Технічному завданні на закупівлю послуг щодо організовування конференцій і спеціалізованих виставок - за кодом ДК 016:2010 - 82.30.1 (Послуги з організації ярмарок і виставок - за кодом СРV за ДК 021:2015 - 79956000-0; Організація та проведення міжнародних заходів з економічних та інвестиційних питань в м. Києві та за кордоном - організація та проведення Інвестиційного форуму міста Києва) (далі - Послуги) (див. Додаток 3 Тендерної документації).
В межах надання Послуг учасник закупівлі повинен забезпечити складання списку потенційних учасників Інвестиційного форуму міста Києва, серед яких фігуруватимуть представники бізнесу, інвестори, представники міжнародних фінансових організацій та фондів, іноземних держав, політичні діячі, державні органи, ЗМІ.
Додатково інформуємо, що у Технічному завданні також визначені пріоритетні для представлення на Інвестиційному форумі галузі.
Після остаточного погодження замовником запропонованого учасником-переможцем списку запрошених, учасник-переможець запрошує гостей, визначеним у Технічному завданні способом.
Ми дуже вдячні за Вашу зацікавленість ініціативами Київської міської державної адміністрації та маємо надію на спільну їх реалізацію в межах організації та проведення Інвестиційного форуму міста Києва.
На Ваше питання стосовно складання списку учасників, вимоги щодо якого передбачені замовником в межах надання послуг на підготовчому етапі, повідомляємо наступне.
Інформацію щодо цільової аудиторії Інвестиційного форуму міста Києва викладено у Технічному завданні на закупівлю послуг щодо організовування конференцій і спеціалізованих виставок - за кодом ДК 016:2010 - 82.30.1 (Послуги з організації ярмарок і виставок - за кодом СРV за ДК 021:2015 - 79956000-0; Організація та проведення міжнародних заходів з економічних та інвестиційних питань в м. Києві та за кордоном - організація та проведення Інвестиційного форуму міста Києва) (далі - Послуги) (див. Додаток 3 Тендерної документації).
В межах надання Послуг учасник закупівлі повинен забезпечити складання списку потенційних учасників Інвестиційного форуму міста Києва, серед яких фігуруватимуть представники бізнесу, інвестори, представники міжнародних фінансових організацій та фондів, іноземних держав, політичні діячі, державні органи, ЗМІ.
Додатково інформуємо, що у Технічному завданні також визначені пріоритетні для представлення на Інвестиційному форумі галузі.
Після остаточного погодження замовником запропонованого учасником-переможцем списку запрошених, учасник-переможець запрошує гостей, визначеним у Технічному завданні способом.
Оплата тендеру
Дата подання: 12 серпня 2016 16:05
Шановна Марина Олександрівна, уточніть будь-ласка, оплата за надання послуг по тендеру здійснюється до його початку чи після?
Відповідь: Шановний учаснику!
Ми дуже цінуємо Вашу зацікавленість у можливій співпраці в межах організації та проведення Інвестиційного форуму міста Києва.
На Ваше питання стосовно умов оплати повідомляємо, що розрахунки за надані послуги за результатами закупівлі здійснюються на підставі статті 49 Бюджетного кодексу України. Оплата наданих послуг здійснюється у національній грошовій одиниці на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі Акту приймання – передачі наданих Послуг протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання Акту, за умови отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування.
У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування оплати наданих Послуг на свій реєстраційний рахунок.
Додатково повідомляємо, що наведений вище порядок розрахунків є істотною умовою договору про закупівлю та не може змінюватися після його підписання до повного виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі.
Проект договору про закупівлю Послуг щодо організовування конференцій і спеціалізованих виставок за кодом ДК 016:2010 82.30.1 Послуги з організації ярмарок і виставок за кодом СРV за ДК 021:2015 79956000-0 (Організація та проведення міжнародних заходів з економічних та інвестиційних питань в м. Києві та за кордоном організація та проведення Інвестиційного форуму міста Києва) викладено у Додатку 4 до Тендерної документації.
Порушене Вами питання регламентується у положеннях Договору, викладених у розділі 2 «Вартість та порядок розрахунків».
Ми дуже цінуємо Вашу зацікавленість у можливій співпраці в межах організації та проведення Інвестиційного форуму міста Києва.
На Ваше питання стосовно умов оплати повідомляємо, що розрахунки за надані послуги за результатами закупівлі здійснюються на підставі статті 49 Бюджетного кодексу України. Оплата наданих послуг здійснюється у національній грошовій одиниці на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі Акту приймання – передачі наданих Послуг протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання Акту, за умови отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування.
У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування оплати наданих Послуг на свій реєстраційний рахунок.
Додатково повідомляємо, що наведений вище порядок розрахунків є істотною умовою договору про закупівлю та не може змінюватися після його підписання до повного виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі.
Проект договору про закупівлю Послуг щодо організовування конференцій і спеціалізованих виставок за кодом ДК 016:2010 82.30.1 Послуги з організації ярмарок і виставок за кодом СРV за ДК 021:2015 79956000-0 (Організація та проведення міжнародних заходів з економічних та інвестиційних питань в м. Києві та за кордоном організація та проведення Інвестиційного форуму міста Києва) викладено у Додатку 4 до Тендерної документації.
Порушене Вами питання регламентується у положеннях Договору, викладених у розділі 2 «Вартість та порядок розрахунків».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 серпня 2016 12:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФЛП "Костюк Ольга Володимирівна" |
470 000,00
UAH з ПДВ
|
439 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАШТ ІВЕНТ СЕРВІС" |
850 000,00
UAH з ПДВ
|
440 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Євромедіа Україна" |
999 995,00
UAH з ПДВ
|
837 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ТАЛАН КОММУНІКЕЙШНС "TALAN COMMUNICATIONS" |
1 050 000,00
UAH з ПДВ
|
837 145,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Аеролакс" |
1 037 015,00
UAH з ПДВ
|
855 015,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Торгово - промислова палата України |
1 185 500,00
UAH з ПДВ
|
945 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Національний авіаційний університет |
1 090 660,00
UAH з ПДВ
|
972 110,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Бондар Олена Ігорівна |
1 017 660,00
UAH з ПДВ
|
993 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІВЕНТ ЕНВОЙ» |
1 124 295,00
UAH з ПДВ
|
1 124 295,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФЛП "Костюк Ольга Володимирівна" #3300503568 |
Рішення скасоване |
439 000,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2016 17:17
|
ФЛП "Костюк Ольга Володимирівна" #3300503568 |
Відхилено |
439 000,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2016 17:22
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАШТ ІВЕНТ СЕРВІС" #37395753 |
Рішення скасоване |
440 000,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2016 17:14
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАШТ ІВЕНТ СЕРВІС" #37395753 |
Відхилено |
440 000,00
UAH з ПДВ
|
06 вересня 2016 17:17
|
ТОВ "Євромедіа Україна" #39701533 |
Переможець |
837 000,00
UAH з ПДВ
|
09 вересня 2016 16:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2016 12:01
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2016 11:53
|
Додаткова угода № 2 до Договору від 26.09.2016 № КІФ_2016.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2016 11:34
|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2016 19:10
|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2016 19:09
|
Договір від 26.09.2016 № КІФ_2016.pdf | укладений |
26 вересня 2016 19:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | не вказано |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2016 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відділ організаційного забезпечення діяльності Київського міського голови (патронатна служба) в робочому порядку повідомив про неможливість присутності голови Київської міської державної адміністрації Кличка В. В. на прийомі, який заполановано 23.11.2016 року о 18.00 в рамках проведення Інвестиційного форуму міста Києва у НСК "Олімпійський". На підставі зазначеного, згідно з підпунктом першим пункту четвертого статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" та відповідно до підпункту 11.2.3 Договору від 26.09.2016 № КІФ/2016 (далі - Договір), Сторони дійшли згоди змінити кількість показників, визначених у Специфікації (Додаток 1 до Договору, зменшивши вартість Договору на 35 000,00 грн (Тридцять п`ять тисяч гривень 00 копійок) на підставі чого унести зміни до пункту 2.1 Договору, виклавши його у новій редакції (додається). Додатково, на підставі зазначеного, унесено зміни до Специфікації (Додаток 1), Розрахунку вартості (Додаток 2, 2.1), Календарного плану (Додаток 3) до Договору. Додатки викладено у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | КІФ/2016 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | КІФ/2016 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |