Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ремонт підлоги з заміною лінолеуму в бухгалтерії за адресою вул. Попудренка,36
Очікувана вартість
37 480,00 UAH
UA-2016-07-29-000191-c ● 2fe64f4b8c5b4062b1f629998c8b96f4
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київська міська клінічна лікарня №2 |
Код ЄДРПОУ: | 25637595 |
Місцезнаходження: | 02094, Україна , Київська обл., Київ, вул. Краківська, буд. 13 |
Контактна особа: |
Макарчук Татьяна Олександрівна 380442926031 mac-mto@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 липня 2016 10:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 серпня 2016 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 серпня 2016 11:00 |
Очікувана вартість: | 37 480,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 187,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Ремонт підлоги з заміною лінолеуму в бухгалтерії за адресою вул. Попудренка,36 В ціну товару включити витрати на транспортування, страхування, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів. Оплата робіт здійснюється після підписання договору, підписання акту і виконання робіт та за наявності фінансування. Додаток: проект договору, дефектний акт, кваліфікаційні вимоги.
Ремонт підлоги з заміною лінолеуму в бухгалтерії за адресою вул. Попудренка,36. В ціну товару включити витрати на транспортування, страхування, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів. Оплата робіт здійснюється після підписання договору, підписання акту і виконання робіт та за наявності фінансування. Додаток: проект договору, дефектний акт, кваліфікаційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
59 метри квадратні
Ремонт підлоги з заміною лінолеуму в бухгалтерії за адресою вул. Попудренка,36. В ціну товару включити витрати на транспортування, страхування, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів. Оплата робіт здійснюється після підписання договору, підписання акту і виконання робіт та за наявності фінансування. Додаток: проект договору, дефектний акт, кваліфікаційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02094, Україна, Київська область, Київ, вул.Краківська,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 серпня 2016
—
04 вересня 2016
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи
ДК 016:2010: 43.33 — Покриття підлог і облицювання стін
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 липня 2016 14:26 |
Дефектний акт 1.docx |
29 липня 2016 14:24 |
форма цінової пропозиції.docx |
29 липня 2016 14:24 |
2 Кваліфікаційні вимоги ремонт.docx |
29 липня 2016 14:24 |
Проект договору.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Коспаш-ЛТД" #21506710 |
Переможець |
37 465,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2016 16:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
ремонт підлоги в бухг.pdf | укладений |
12 жовтня 2016 10:32
|