Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
27.11.4 Трансформатори електричні (31171000-5 Трансформатори з рідинним діелектриком) 27.11.41-80.00 2 (два) лоти: Лот 1 – Автотрансформатори 750 кВ; Лот 2 -Трансформатори для ПС 750 кВ Вінницька
«27.11.4 Electrical transformers» (31171000-5 Liquid-filled transformers) 27.11.41-80.00 2 (two) lots: Lot №1 - Autotransformers 750 kV; Lot №2 - Transformers for SS Vinnitska 750 kV
«27.11.4 Electrical transformers» (31171000-5 Liquid-filled transformers) 27.11.41-80.00 2 (two) lots: Lot №1 - Autotransformers 750 kV; Lot №2 - Transformers for SS Vinnitska 750 kV
Очікувана вартість
699 709 800,00 UAH
UA-2016-07-29-000173-b ● cd2da9df4ad841098b6d7aa24898c640
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Контактна особа: |
РУДЕНКО В.В. 239-46-59 sztp@nec.energy.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Бабченко Владислав Вікторович (044) 238-37-24 sztp@nec.energy.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise "National Power Supply Company “Ukrenergo” |
National ID: | 00100227 |
Contact point: |
РУДЕНКО В.В. 239-46-59 sztp@nec.energy.gov.ua |
Additional contacts: |
Babchenko Vladislav Victorovich (044) 238-37-24 sztp@nec.energy.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 29 липня 2016 11:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 вересня 2016 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 вересня 2016 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 вересня 2016 14:00 |
Очікувана вартість: | 699 709 800,00 UAH без ПДВ |
Publication date: | 29 липня 2016 11:57 |
Enquiries until: | 20 вересня 2016 14:00 |
Complaints submission until: | до 26 вересня 2016 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 вересня 2016 14:00 |
Information
Estimated total value: | 699 709 800 UAH excluding VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
27.11.4 Трансформатори електричні (31171000-5 Трансформатори з рідинним діелектриком) 27.11.41-80.00 2 (два) лоти: Лот 1 – Автотрансформатори 750 кВ; Лот 2 -Трансформатори для ПС 750 кВ Вінницька
27.11.4 Electrical transformers (31171000-5 Liquid-filled transformers) 27.11.41-80.00 2 (two) lots: Lot №1 - Autotransformers 750 kV; Lot №2 - Transformers for SS Vinnitska 750 kV
Тендерна документація
19 вересня 2016 16:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 вересня 2016 16:21 |
ТД 4 автотрансформатори зміни.docx | |
19 вересня 2016 16:21 |
Зміни 4.docx | |
19 вересня 2016 16:21 |
ТД4автотрансформатори зм. ENG.docx | |
06 вересня 2016 16:45 |
ТД 3автотрансформатори зм. ENG.docx | |
06 вересня 2016 16:44 |
ТД 3 автотрансформатори зміни.docx | |
06 вересня 2016 16:44 |
Зміни 3.docx | |
19 серпня 2016 10:59 |
ТД 2автотрансформатори зм. ENG.docx | |
19 серпня 2016 10:59 |
ТД 2 автотрансформатори зміни.docx | |
19 серпня 2016 10:59 |
Зміни 2.docx | |
05 серпня 2016 14:59 |
ТД автотрансформатори зм. ENG.docx | |
05 серпня 2016 14:59 |
ТД автотрансформатори зміни.docx | |
05 серпня 2016 14:59 |
Зміни ТД.docx | |
29 липня 2016 11:55 |
ТД автотрансформатори ENG.docx | |
29 липня 2016 11:55 |
автотрансф..pdf | |
29 липня 2016 11:55 |
ТД автотрансформатори видача.docx |
19 вересня 2016 16:21 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
19 вересня 2016 16:21 |
ТД 4 автотрансформатори зміни.docx
|
||||||||||||
19 вересня 2016 16:21 |
Зміни 4.docx
|
||||||||||||
19 вересня 2016 16:21 |
ТД4автотрансформатори зм. ENG.docx
|
||||||||||||
06 вересня 2016 16:45 |
ТД 3автотрансформатори зм. ENG.docx
|
||||||||||||
06 вересня 2016 16:44 |
ТД 3 автотрансформатори зміни.docx
|
||||||||||||
06 вересня 2016 16:44 |
Зміни 3.docx
|
||||||||||||
19 серпня 2016 10:59 |
ТД 2автотрансформатори зм. ENG.docx
|
||||||||||||
19 серпня 2016 10:59 |
ТД 2 автотрансформатори зміни.docx
|
||||||||||||
19 серпня 2016 10:59 |
Зміни 2.docx
|
||||||||||||
05 серпня 2016 14:59 |
ТД автотрансформатори зм. ENG.docx
|
||||||||||||
05 серпня 2016 14:59 |
ТД автотрансформатори зміни.docx
|
||||||||||||
05 серпня 2016 14:59 |
Зміни ТД.docx
|
||||||||||||
29 липня 2016 11:55 |
ТД автотрансформатори ENG.docx
|
||||||||||||
29 липня 2016 11:55 |
автотрансф..pdf
|
||||||||||||
29 липня 2016 11:55 |
ТД автотрансформатори видача.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Участь у тендері консорціуму з двох компаній нерезидентів
Дата подання: 10 серпня 2016 12:16
Шановний Владислав Вікторович,
В тендерній документації на закупівлю товарів наголошується, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Наша компанія – не резидент України і планує брати участь у тендері в складі консорціуму з іншою іноземною компанією без оформлення нової юридичної особи, а на підставі “ Угоди про консорціум” (Consortium Agreement).
Питання:
1. Чи може таке об’єднання брати участь в тендері?
2. Які кваліфікаційні критерії до кожного з учасників консорціуму і до консорціуму в цілому?
3. Які документи повинен надати кожен з учасників консорціуму від свого імені та консорціум від імені об’єднання згідно тендерної документації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: По першому питанню:
Відповідно до п.35 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» термін учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Таким чином, учасником може бути, зокрема об’єднання підприємств. Разом з тим, таке об’єднання повинно мати статус юридичної особи. Звертаємо увагу, що згідно з умовами тендерної документації Учасник може залучати субпідрядників для виконання окремих робіт.
По другому питанню:
Перелік документів, які підтверджують кваліфікаційні критерії та відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, викладений в Додатку 2 тендерної документації. Окремих вимог до кожного з учасників консорціуму і до консорціуму в цілому тендерною документацією не передбачено, враховуючи норму п.35 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі».
По третьому питанню:
Тендерна документація не містить вимог до документів, які повинен надати кожен з учасників консорціуму від свого імені та консорціум від імені об’єднання, враховуючи норму п.35 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до п.35 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» термін учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Таким чином, учасником може бути, зокрема об’єднання підприємств. Разом з тим, таке об’єднання повинно мати статус юридичної особи. Звертаємо увагу, що згідно з умовами тендерної документації Учасник може залучати субпідрядників для виконання окремих робіт.
По другому питанню:
Перелік документів, які підтверджують кваліфікаційні критерії та відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, викладений в Додатку 2 тендерної документації. Окремих вимог до кожного з учасників консорціуму і до консорціуму в цілому тендерною документацією не передбачено, враховуючи норму п.35 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі».
По третьому питанню:
Тендерна документація не містить вимог до документів, які повинен надати кожен з учасників консорціуму від свого імені та консорціум від імені об’єднання, враховуючи норму п.35 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі».
Різні умови поставки для учасників резидентів/ нерезидентів
Дата подання: 10 серпня 2016 16:02
Шановний Владислав Вікторович!
Згідно з умовами тендерної документації на закупівлю товарів вітчизняні та іноземні учасники (резиденти та нерезиденти) можуть приймати участь на різних умовах поставки («DDP – для резидентів та DDP/DAP – для нерезидентів», як вказано в п.4.3. «Розділу I. Загальні положення» Тендерної документації).
Питання:
1. При проведенні аукціону ціна учасника-нерезидента враховує митний збір та інші податки? Тобто під час аукціону відображаються приведені ціни?
2. Як під час проведення аукціону зрозуміти, який з учасників є резидентом, а який не є резидентом?
Заздалегідь дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: По першому питанню:
Якщо учасники, в тому числі нерезиденти запропонують поставку на умовах DDP, то всі учасники при оцінці їхніх пропозицій перебуватимуть в однакових умовах,
Якщо ж потенційний учасник-нерезидент запропонує поставку на умовах DAP, то на Покупця покладається відповідальність (витрати) за імпортні митні формальності, в той час як при поставці учасником-резидента на умовах DDP відповідальності (витрат) у Покупця за імпортні митні формальності не буде.
Згідно з нормою частини 2 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення електронного аукціону в електронній системі відображаються значення ціни пропозиції учасника та приведеної ціни.
По другому питанню:
Питання не відноситься до компетенції Замовника. За детальною інформацією щодо використання функціоналу торгівельного майданчика Учасник може звернутися до служби підтримки торгівельного майданчика на якому пройшов реєстрацію. Окрім того, для виключення можливості будь яких збоїв під час роботи з торгівельним майданчиком рекомендуємо ознайомитись з Регламентом роботи електронного майданчика та Інструкціями для Учасників.
Якщо учасники, в тому числі нерезиденти запропонують поставку на умовах DDP, то всі учасники при оцінці їхніх пропозицій перебуватимуть в однакових умовах,
Якщо ж потенційний учасник-нерезидент запропонує поставку на умовах DAP, то на Покупця покладається відповідальність (витрати) за імпортні митні формальності, в той час як при поставці учасником-резидента на умовах DDP відповідальності (витрат) у Покупця за імпортні митні формальності не буде.
Згідно з нормою частини 2 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення електронного аукціону в електронній системі відображаються значення ціни пропозиції учасника та приведеної ціни.
По другому питанню:
Питання не відноситься до компетенції Замовника. За детальною інформацією щодо використання функціоналу торгівельного майданчика Учасник може звернутися до служби підтримки торгівельного майданчика на якому пройшов реєстрацію. Окрім того, для виключення можливості будь яких збоїв під час роботи з торгівельним майданчиком рекомендуємо ознайомитись з Регламентом роботи електронного майданчика та Інструкціями для Учасників.
Інтервал часу між Лотами №1, №2
Дата подання: 12 серпня 2016 14:11
Доброго дня, шановний Владислав Вікторович.
Наша компанія планує приймати участь в обох лотах даного тендера. Згідно з оголошенням інтервал в часі початку аукціонів між лотами № 1, № 2 складає 31 хвилину.
Згідно з умовами тендерної документації в тендері можуть приймати участь як вітчизняні так і іноземні учасники, тобто можна передбачити участь декількох компаній.
Згідно з інструкцією про проведення аукціону, аукціон проводиться в три раунди, кожен учасник має дві хвилини, щоб зробити свою пропозицію, інтервал між раундами складає 2 хвилини.
Якщо припустити, що в тендері прийматимуть участь наприклад 6 компаній, то час аукціону по Лоту складе 40 хвилин. Тобто перший аукціон не закінчиться до початку другого аукціону, що значно ускладнює своєчасне подання інформаціїї учасником по двох лотах одночасно.
Питання:
1) Чи можна перенести строк початку аукціону по лоту № 2 на більш пізній час або зробити більший інтервал часу між лотами № 1, № 2?
Заздалегідь дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Питання не відноситься до компетенції Замовника.
Відповідно до частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення електронного аукціону авторизовані електронні майданчики повинні забезпечити рівний і вільний доступ до нього всім учасникам та можливість здійснювати перегляд проходження електронного аукціону в інтерактивному режимі реального часу всім заінтересованим особам.
За детальною інформацією щодо використання функціоналу торгівельного майданчика Учасник може звернутися до служби підтримки торгівельного майданчика на якому пройшов реєстрацію або на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель.
Відповідно до частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення електронного аукціону авторизовані електронні майданчики повинні забезпечити рівний і вільний доступ до нього всім учасникам та можливість здійснювати перегляд проходження електронного аукціону в інтерактивному режимі реального часу всім заінтересованим особам.
За детальною інформацією щодо використання функціоналу торгівельного майданчика Учасник може звернутися до служби підтримки торгівельного майданчика на якому пройшов реєстрацію або на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель.
стосовно строку дії банківської гарантії
Дата подання: 12 серпня 2016 15:58
Шановний Владислав Вікторович,
Згідно з умовами тендерної документації розділу VI, пункту 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» Строк дії банківської гарантії/завдатку повинен закінчуватись через 12 місяців після поставки останньої одиниці Продукції (уточнюється на етапі Підписання Договору).
Прохання:
зменшити строк дії банківської гарантії/завдатку до 1 місяця з моменту поставки останньої одиниці товару – це практика міжнародних торгів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Враховуючи, що встановлені в тендерній документації вимоги замовника щодо надання учасником-переможцем закупівлі забезпечення виконання договору та забезпечення авансового платежу мінімізує ризики замовника, питання про внесення змін до тендерної документації в частині зменшення строку дії банківської гарантії/завдатку на даний час розглядається.
У випадку прийняття позитивного рішення зміни в тендерну документацію будуть внесені відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
У випадку прийняття позитивного рішення зміни в тендерну документацію будуть внесені відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Перелік документів, які надаються учасником в технічній частині тендерної пропохиції
Дата подання: 16 серпня 2016 15:17
Шановний Владислав Вікторович!
Згідно статті 16 закону України про публічні закупівлі передбачені 3 (три) кваліфікаційні критерії:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Норма про наявність довідки, яка підтверджує стійкий фінансовий стан Учасника була в законі про здійснення Державних закупівель, в новій редакції закону така вимога відсутня.
Прошу виключити дану вимогу з Додатку 3 «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» пункт 3 і внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Питання про внесення змін до тендерної документації в частині виключення з Переліку документів, які надаються Учасником торгів у технічній частині пропозиції пункту 3 на даний час розглядається.
У випадку прийняття позитивного рішення зміни в тендерну документацію будуть внесені відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
У випадку прийняття позитивного рішення зміни в тендерну документацію будуть внесені відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
про визначення дати розкриття тендерних пропозицій
Дата подання: 18 серпня 2016 09:44
Шановний Владислав Вікторович!
Відповідно до п.2. «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3 «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» термін дії забезпечення тендерної пропозиції Учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій. Перебіг строку починається з наступного дня після дня розкриття.
В той же час у п.2. «Дата та час розкриття тендерної пропозиції» Розділу IV «Подання та розкриття пропозицій» сказано, що дата і час розкриття тендерних пропозицій визначаються Системою автоматично та зазначаються в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів.
В оголошенні про проведення процедури відкритих торгів дата і час розкриття тендерних пропозицій не зазначена (зазначено наступні дати: дата подання пропозиції, дата предкваліфікаціі, дата аукціону). Прошу повідомити дату розкриття тендерних пропозицій .
Заздалегідь дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог ч.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Термін дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій. Перебіг строку починається з наступного дня після дня розкриття.
Звертаємо Вашу увагу, що процедура закупівлі оприлюднювалась Замовником відповідно до норм ч. 4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», що в свою чергу визначає певний порядок проведення процедури закупівлі, а саме: згідно з нормами ст.27 зазначеного Закону розкриття тендерних пропозицій здійснюється електронною системою закупівель автоматично у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що процедура закупівлі оприлюднювалась Замовником відповідно до норм ч. 4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», що в свою чергу визначає певний порядок проведення процедури закупівлі, а саме: згідно з нормами ст.27 зазначеного Закону розкриття тендерних пропозицій здійснюється електронною системою закупівель автоматично у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі.
Технічне уточнення по автотрансформаторам АОДЦТН-333000/750/330
Дата подання: 01 вересня 2016 12:50
Шановний Владислав Вікторович,
згідно з вимогами технічних специфікацій на поставку автотрансформаторів АОДЦТН 333000/750/330 для ПС «Віницька», АОДЦТН 333000/750/330 для ПС «Західноукраїнська» у п.6.1 передбачено дві альтернативи виконання системи охолодження: ДЦ або М-Д-ДЦ.
"6.1 Вид системи охолодження М-Д-ДЦ
(комбінована, з примусовою циркуляцією повітря та масла з неспрямованим потоком масла)
або ДЦ
(з примусовою циркуляцією повітря та масла з неспрямованим потоком масла)"
Згідно до цього, є невідповідність вимог у п.6.4, де чітко обмовляється конструкція охолоджуючих пристроїв, яка відповідає тільки типу системи охолодження М-Д-ДЦ:.
"6.4 Конструкція охолоджуючих пристроїв (радіаторів): радіатори плоскоштамповані"
Щоб уникнути невідповідностей просимо узгодити слідуюче формулювання п.6.4, яке буде внесене в технічну специфікацію:
"6.4 Конструкція охолоджуючих пристроїв (радіаторів) радіатори плоскоштамповані
або охолоджувачі ОДЦ-180".
Заздалегідь дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду зазначеного питання в Додатку 3 «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» тендерної документації внесені зміни, які будуть оприлюднені в електронній системі закупівель відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
банківська гарантія
Дата подання: 16 вересня 2016 11:05
Документацією конкурсних торгів передбачено надання Учасником Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції.
З практики проведення державних закупівель нам відомо про можливість надання Замовнику Страхової гарантії, виданої страховою компанією.
Враховуючи вищенаведене, просимо Вас надати роз’яснення стосовно того чи дозволяється Замовником надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді Страхової гарантії, виданої страховою компанією - Приватне акціонерне товариство “Європейський страховий альянс”, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 19411125, якщо Форма та зміст банківської гарантії відповідають вимогам Положення «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимогами п.2 розділу III тендерної документації передбачено надання учасником забезпечення тендерної пропозиції виключно у формі безумовної та безвідкличної банківської гарантії. Надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді Страхової гарантії, умовами документації не передбачено.
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот 1 – Автотрансформатори 750 кВ |
Опис предмету закупівлі: |
Лот 1 – Автотрансформатори 750 кВ
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 307 392 300,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 000 000,00 UAH без ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7377415.2 UAH |
Title: Lot №1 - Autotransformers 750 kV
Description: Lot №1 - Autotransformers 750 kV
Current status: Complete
Estimated total value: 307 392 300,00 UAH
excluding VAT
Minimal lowering step: 1 000 000,00 UAH
excluding VAT
Аукціон
Початок: 19 жовтня 2016 11:31
Auction planned date: 19 жовтня 2016 11:31
Закінчення: 19 жовтня 2016 11:52
Позиції
3 шт
Автотрансформатори 750 кВ
ДК 021:2015: 31171000-5 — Трансформатори з рідинним діелектриком
ДК 016:2010: 27.11.41-80.00 — Трансформатори рідинні діелектричні потужністю більше ніж 10 000 кВ·А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
додаток 3, Україна, Львівська обл., Жидачів, зазначено в додатку 3
Дата доставки:
29 грудня 2017
Autotransformers 750 kV
CPV: 31171000-5
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 95% |
Умови поставки: | 5% |
на умовах DDP: | 5% |
на умовах DAP: | 0% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 13 жовтня 2016
Найменування: | Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
POSCO DAEWOO CORPORATION | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПАТ Запоріжтрансформатор | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 жовтня 2016 11:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
POSCO DAEWOO CORPORATION |
182 530 022,13
UAH
|
159 029 175,00
UAH
|
1 | 159 029 175 | Документи |
ПАТ Запоріжтрансформатор |
174 997 500,00
UAH
|
167 394 842,10
UAH
|
1.0526315789 | 159 025 100 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПАТ Запоріжтрансформатор #00213428 |
Переможець |
167 394 842,10
UAH
|
21 жовтня 2016 13:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2018 13:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 лютого 2018 14:51
|
ДУ1_4129 від 19.02.18 (1).pdf | зміни до договору |
19 лютого 2018 14:51
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2016 14:42
|
02-1_4129-16.pdf | укладений |
08 листопада 2016 14:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 лютого 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи наявність у товарі матеріальної складової імпортного походження та з урахуванням умов пункту 3.4, розділу 12 Договору та п.7 част.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" внесені зміни в п.2.5 розд.2, п.3.1 розд.3, п.15.1 та 15.2 розд.15 Договору та додаток 1 до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 02-1/4129-16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02-1/4129-16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |