Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

27.11.4 Трансформатори електричні (31171000-5 Трансформатори з рідинним діелектриком) 27.11.41-80.00 2 (два) лоти: Лот 1 – Автотрансформатори 750 кВ; Лот 2 -Трансформатори для ПС 750 кВ Вінницька
«27.11.4 Electrical transformers» (31171000-5 Liquid-filled transformers) 27.11.41-80.00 2 (two) lots: Lot №1 - Autotransformers 750 kV; Lot №2 - Transformers for SS Vinnitska 750 kV
Очікувана вартість
699 709 800,00 UAH
UA-2016-07-29-000173-b cd2da9df4ad841098b6d7aa24898c640
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

РУДЕНКО В.В.

239-46-59 sztp@nec.energy.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: РУДЕНКО В.В.
239-46-59
sztp@nec.energy.gov.ua
Додаткові контактні особи: Бабченко Владислав Вікторович
(044) 238-37-24
sztp@nec.energy.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise "National Power Supply Company “Ukrenergo”
National ID: 00100227
Contact point: РУДЕНКО В.В.
239-46-59
sztp@nec.energy.gov.ua
Additional contacts: Babchenko Vladislav Victorovich
(044) 238-37-24
sztp@nec.energy.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 липня 2016 11:57
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2016 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2016 14:00
Очікувана вартість: 699 709 800,00 UAH без ПДВ
Publication date: 29 липня 2016 11:57
Enquiries until: 20 вересня 2016 14:00
Complaints submission until: до 26 вересня 2016 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 вересня 2016 14:00

Information

Estimated total value: 699 709 800 UAH excluding VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
27.11.4 Трансформатори електричні (31171000-5 Трансформатори з рідинним діелектриком) 27.11.41-80.00 2 (два) лоти: Лот 1 – Автотрансформатори 750 кВ; Лот 2 -Трансформатори для ПС 750 кВ Вінницька
27.11.4 Electrical transformers (31171000-5 Liquid-filled transformers) 27.11.41-80.00 2 (two) lots: Lot №1 - Autotransformers 750 kV; Lot №2 - Transformers for SS Vinnitska 750 kV

Тендерна документація

19 вересня 2016 16:21
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2016 16:21
ТД 4 автотрансформатори зміни.docx
19 вересня 2016 16:21
Зміни 4.docx
19 вересня 2016 16:21
ТД4автотрансформатори зм. ENG.docx
06 вересня 2016 16:45
ТД 3автотрансформатори зм. ENG.docx
06 вересня 2016 16:44
ТД 3 автотрансформатори зміни.docx
06 вересня 2016 16:44
Зміни 3.docx
19 серпня 2016 10:59
ТД 2автотрансформатори зм. ENG.docx
19 серпня 2016 10:59
ТД 2 автотрансформатори зміни.docx
19 серпня 2016 10:59
Зміни 2.docx
05 серпня 2016 14:59
ТД автотрансформатори зм. ENG.docx
05 серпня 2016 14:59
ТД автотрансформатори зміни.docx
05 серпня 2016 14:59
Зміни ТД.docx
29 липня 2016 11:55
ТД автотрансформатори ENG.docx
29 липня 2016 11:55
автотрансф..pdf
29 липня 2016 11:55
ТД автотрансформатори видача.docx
19 вересня 2016 16:21
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 вересня 2016 16:45
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2016 10:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 серпня 2016 14:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 липня 2016 11:56
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 вересня 2016 16:21
ТД 4 автотрансформатори зміни.docx
19 вересня 2016 16:21
Зміни 4.docx
19 вересня 2016 16:21
ТД4автотрансформатори зм. ENG.docx
06 вересня 2016 16:45
ТД 3автотрансформатори зм. ENG.docx
06 вересня 2016 16:44
ТД 3 автотрансформатори зміни.docx
06 вересня 2016 16:44
Зміни 3.docx
19 серпня 2016 10:59
ТД 2автотрансформатори зм. ENG.docx
19 серпня 2016 10:59
ТД 2 автотрансформатори зміни.docx
19 серпня 2016 10:59
Зміни 2.docx
05 серпня 2016 14:59
ТД автотрансформатори зм. ENG.docx
05 серпня 2016 14:59
ТД автотрансформатори зміни.docx
05 серпня 2016 14:59
Зміни ТД.docx
29 липня 2016 11:55
ТД автотрансформатори ENG.docx
29 липня 2016 11:55
автотрансф..pdf
29 липня 2016 11:55
ТД автотрансформатори видача.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Участь у тендері консорціуму з двох компаній нерезидентів
Дата подання: 10 серпня 2016 12:16
Шановний Владислав Вікторович, В тендерній документації на закупівлю товарів наголошується, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Наша компанія – не резидент України і планує брати участь у тендері в складі консорціуму з іншою іноземною компанією без оформлення нової юридичної особи, а на підставі “ Угоди про консорціум” (Consortium Agreement). Питання: 1. Чи може таке об’єднання брати участь в тендері? 2. Які кваліфікаційні критерії до кожного з учасників консорціуму і до консорціуму в цілому? 3. Які документи повинен надати кожен з учасників консорціуму від свого імені та консорціум від імені об’єднання згідно тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По першому питанню:
Відповідно до п.35 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» термін учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Таким чином, учасником може бути, зокрема об’єднання підприємств. Разом з тим, таке об’єднання повинно мати статус юридичної особи. Звертаємо увагу, що згідно з умовами тендерної документації Учасник може залучати субпідрядників для виконання окремих робіт.
По другому питанню:
Перелік документів, які підтверджують кваліфікаційні критерії та відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, викладений в Додатку 2 тендерної документації. Окремих вимог до кожного з учасників консорціуму і до консорціуму в цілому тендерною документацією не передбачено, враховуючи норму п.35 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі».
По третьому питанню:
Тендерна документація не містить вимог до документів, які повинен надати кожен з учасників консорціуму від свого імені та консорціум від імені об’єднання, враховуючи норму п.35 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі».
Різні умови поставки для учасників резидентів/ нерезидентів
Дата подання: 10 серпня 2016 16:02
Шановний Владислав Вікторович! Згідно з умовами тендерної документації на закупівлю товарів вітчизняні та іноземні учасники (резиденти та нерезиденти) можуть приймати участь на різних умовах поставки («DDP – для резидентів та DDP/DAP – для нерезидентів», як вказано в п.4.3. «Розділу I. Загальні положення» Тендерної документації). Питання: 1. При проведенні аукціону ціна учасника-нерезидента враховує митний збір та інші податки? Тобто під час аукціону відображаються приведені ціни? 2. Як під час проведення аукціону зрозуміти, який з учасників є резидентом, а який не є резидентом? Заздалегідь дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По першому питанню:

Якщо учасники, в тому числі нерезиденти запропонують поставку на умовах DDP, то всі учасники при оцінці їхніх пропозицій перебуватимуть в однакових умовах,
Якщо ж потенційний учасник-нерезидент запропонує поставку на умовах DAP, то на Покупця покладається відповідальність (витрати) за імпортні митні формальності, в той час як при поставці учасником-резидента на умовах DDP відповідальності (витрат) у Покупця за імпортні митні формальності не буде.

Згідно з нормою частини 2 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення електронного аукціону в електронній системі відображаються значення ціни пропозиції учасника та приведеної ціни.

По другому питанню:

Питання не відноситься до компетенції Замовника. За детальною інформацією щодо використання функціоналу торгівельного майданчика Учасник може звернутися до служби підтримки торгівельного майданчика на якому пройшов реєстрацію. Окрім того, для виключення можливості будь яких збоїв під час роботи з торгівельним майданчиком рекомендуємо ознайомитись з Регламентом роботи електронного майданчика та Інструкціями для Учасників.
Інтервал часу між Лотами №1, №2
Дата подання: 12 серпня 2016 14:11
Доброго дня, шановний Владислав Вікторович. Наша компанія планує приймати участь в обох лотах даного тендера. Згідно з оголошенням інтервал в часі початку аукціонів між лотами № 1, № 2 складає 31 хвилину. Згідно з умовами тендерної документації в тендері можуть приймати участь як вітчизняні так і іноземні учасники, тобто можна передбачити участь декількох компаній. Згідно з інструкцією про проведення аукціону, аукціон проводиться в три раунди, кожен учасник має дві хвилини, щоб зробити свою пропозицію, інтервал між раундами складає 2 хвилини. Якщо припустити, що в тендері прийматимуть участь наприклад 6 компаній, то час аукціону по Лоту складе 40 хвилин. Тобто перший аукціон не закінчиться до початку другого аукціону, що значно ускладнює своєчасне подання інформаціїї учасником по двох лотах одночасно. Питання: 1) Чи можна перенести строк початку аукціону по лоту № 2 на більш пізній час або зробити більший інтервал часу між лотами № 1, № 2? Заздалегідь дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання не відноситься до компетенції Замовника.
Відповідно до частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення електронного аукціону авторизовані електронні майданчики повинні забезпечити рівний і вільний доступ до нього всім учасникам та можливість здійснювати перегляд проходження електронного аукціону в інтерактивному режимі реального часу всім заінтересованим особам.
За детальною інформацією щодо використання функціоналу торгівельного майданчика Учасник може звернутися до служби підтримки торгівельного майданчика на якому пройшов реєстрацію або на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель.
стосовно строку дії банківської гарантії
Дата подання: 12 серпня 2016 15:58
Шановний Владислав Вікторович, Згідно з умовами тендерної документації розділу VI, пункту 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» Строк дії банківської гарантії/завдатку повинен закінчуватись через 12 місяців після поставки останньої одиниці Продукції (уточнюється на етапі Підписання Договору). Прохання: зменшити строк дії банківської гарантії/завдатку до 1 місяця з моменту поставки останньої одиниці товару – це практика міжнародних торгів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи, що встановлені в тендерній документації вимоги замовника щодо надання учасником-переможцем закупівлі забезпечення виконання договору та забезпечення авансового платежу мінімізує ризики замовника, питання про внесення змін до тендерної документації в частині зменшення строку дії банківської гарантії/завдатку на даний час розглядається.
У випадку прийняття позитивного рішення зміни в тендерну документацію будуть внесені відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Перелік документів, які надаються учасником в технічній частині тендерної пропохиції
Дата подання: 16 серпня 2016 15:17
Шановний Владислав Вікторович! Згідно статті 16 закону України про публічні закупівлі передбачені 3 (три) кваліфікаційні критерії: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Норма про наявність довідки, яка підтверджує стійкий фінансовий стан Учасника була в законі про здійснення Державних закупівель, в новій редакції закону така вимога відсутня. Прошу виключити дану вимогу з Додатку 3 «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» пункт 3 і внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання про внесення змін до тендерної документації в частині виключення з Переліку документів, які надаються Учасником торгів у технічній частині пропозиції пункту 3 на даний час розглядається.
У випадку прийняття позитивного рішення зміни в тендерну документацію будуть внесені відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
про визначення дати розкриття тендерних пропозицій
Дата подання: 18 серпня 2016 09:44
Шановний Владислав Вікторович! Відповідно до п.2. «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3 «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» термін дії забезпечення тендерної пропозиції Учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій. Перебіг строку починається з наступного дня після дня розкриття. В той же час у п.2. «Дата та час розкриття тендерної пропозиції» Розділу IV «Подання та розкриття пропозицій» сказано, що дата і час розкриття тендерних пропозицій визначаються Системою автоматично та зазначаються в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів. В оголошенні про проведення процедури відкритих торгів дата і час розкриття тендерних пропозицій не зазначена (зазначено наступні дати: дата подання пропозиції, дата предкваліфікаціі, дата аукціону). Прошу повідомити дату розкриття тендерних пропозицій . Заздалегідь дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог ч.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Термін дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій. Перебіг строку починається з наступного дня після дня розкриття.
Звертаємо Вашу увагу, що процедура закупівлі оприлюднювалась Замовником відповідно до норм ч. 4 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», що в свою чергу визначає певний порядок проведення процедури закупівлі, а саме: згідно з нормами ст.27 зазначеного Закону розкриття тендерних пропозицій здійснюється електронною системою закупівель автоматично у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі.
Технічне уточнення по автотрансформаторам АОДЦТН-333000/750/330
Дата подання: 01 вересня 2016 12:50
Шановний Владислав Вікторович, згідно з вимогами технічних специфікацій на поставку автотрансформаторів АОДЦТН 333000/750/330 для ПС «Віницька», АОДЦТН 333000/750/330 для ПС «Західноукраїнська» у п.6.1 передбачено дві альтернативи виконання системи охолодження: ДЦ або М-Д-ДЦ. "6.1 Вид системи охолодження М-Д-ДЦ (комбінована, з примусовою циркуляцією повітря та масла з неспрямованим потоком масла) або ДЦ (з примусовою циркуляцією повітря та масла з неспрямованим потоком масла)" Згідно до цього, є невідповідність вимог у п.6.4, де чітко обмовляється конструкція охолоджуючих пристроїв, яка відповідає тільки типу системи охолодження М-Д-ДЦ:. "6.4 Конструкція охолоджуючих пристроїв (радіаторів): радіатори плоскоштамповані" Щоб уникнути невідповідностей просимо узгодити слідуюче формулювання п.6.4, яке буде внесене в технічну специфікацію: "6.4 Конструкція охолоджуючих пристроїв (радіаторів) радіатори плоскоштамповані або охолоджувачі ОДЦ-180". Заздалегідь дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду зазначеного питання в Додатку 3 «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» тендерної документації внесені зміни, які будуть оприлюднені в електронній системі закупівель відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
банківська гарантія
Дата подання: 16 вересня 2016 11:05
Документацією конкурсних торгів передбачено надання Учасником Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді безумовної та безвідкличної банківської гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. З практики проведення державних закупівель нам відомо про можливість надання Замовнику Страхової гарантії, виданої страховою компанією. Враховуючи вищенаведене, просимо Вас надати роз’яснення стосовно того чи дозволяється Замовником надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді Страхової гарантії, виданої страховою компанією - Приватне акціонерне товариство “Європейський страховий альянс”, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 19411125, якщо Форма та зміст банківської гарантії відповідають вимогам Положення «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимогами п.2 розділу III тендерної документації передбачено надання учасником забезпечення тендерної пропозиції виключно у формі безумовної та безвідкличної банківської гарантії. Надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді Страхової гарантії, умовами документації не передбачено.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1 – Автотрансформатори 750 кВ
Опис предмету закупівлі:
Лот 1 – Автотрансформатори 750 кВ
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 307 392 300,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 000 000,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7377415.2 UAH


Title: Lot №1 - Autotransformers 750 kV
Description: Lot №1 - Autotransformers 750 kV
Current status: Complete
Estimated total value: 307 392 300,00 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 1 000 000,00 UAH excluding VAT

Аукціон

Початок: 19 жовтня 2016 11:31
Auction planned date: 19 жовтня 2016 11:31
Закінчення: 19 жовтня 2016 11:52
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3 шт
Автотрансформатори 750 кВ
ДК 021:2015: 31171000-5 — Трансформатори з рідинним діелектриком
ДК 016:2010: 27.11.41-80.00 — Трансформатори рідинні діелектричні потужністю більше ніж 10 000 кВ·А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: додаток 3, Україна, Львівська обл., Жидачів, зазначено в додатку 3
Дата доставки: 29 грудня 2017

Autotransformers 750 kV
CPV: 31171000-5

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 95%
Умови поставки: 5%
на умовах DDP: 5%
на умовах DAP: 0%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 жовтня 2016
UA-2016-07-29-000173-bcd2da9df4ad841098b6d7aa24898c640
Найменування: Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Учасник Документи Рішення
POSCO DAEWOO CORPORATION Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПАТ Запоріжтрансформатор Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

13 жовтня 2016 13:00
Протокол ТК32.doc
13 жовтня 2016 13:02
Електронний підпис

Публічні документи

28 вересня 2016 12:20
8.6 Лист-уповноваження.pdf
28 вересня 2016 12:20
8.2 Банківська гарантія.pdf

Документи

13 жовтня 2016 13:05
Протокол ТК32.doc
13 жовтня 2016 13:05
Електронний підпис

Публічні документи

30 вересня 2016 13:06
Електронний підпис
30 вересня 2016 13:06
Електронний підпис
30 вересня 2016 12:42
Цінова пропозиція 1.pdf
30 вересня 2016 12:30
Цінова пропозиція.pdf
30 вересня 2016 12:15
Цінова пропозиція 1.pdf
30 вересня 2016 11:50
Цінова пропозиція.pdf
28 вересня 2016 17:21
Банківські гарантії.rar
28 вересня 2016 17:21
Довіреність Скорік Р.О.pdf
28 вересня 2016 17:20
пункт 4.4. додатку 2.pdf
28 вересня 2016 17:20
пункт 4.3. додатку 2.pdf
28 вересня 2016 17:20
пункт 4.2. додатку 2.pdf
28 вересня 2016 17:20
пункт 4.1. додатку 2.pdf
28 вересня 2016 17:20
пункт 3.2. додатку 2.pdf
28 вересня 2016 17:20
пункт 3.1. додатку 2.pdf
28 вересня 2016 17:20
пункт 2.2. додатку 2.pdf
28 вересня 2016 17:20
пункт 2.1. додатку 2 .pdf
28 вересня 2016 17:20
пункт 1.4.1. додатку 2.pdf
28 вересня 2016 17:20
пункт 1.4. додатку 2.pdf
28 вересня 2016 17:19
пункт 1.3.2. додатку 2, ч.4.pdf
28 вересня 2016 17:19
пункт 1.3.2. додатку 2, ч.3.pdf
28 вересня 2016 17:19
пункт 1.3.2. додатку 2, ч.2.pdf
28 вересня 2016 17:19
пункт 1.3.2. додатку 2, ч.1.pdf
28 вересня 2016 17:19
пункт 1.3.1. додатку 2.pdf
28 вересня 2016 17:19
пункт 1.3. додатку 2.pdf
28 вересня 2016 17:19
пункт 1.2.3. додатку 2.pdf
28 вересня 2016 17:19
пункт 1.2.2. додатку 2.pdf
28 вересня 2016 17:19
пункт 1.2.1. додатку 2.pdf
28 вересня 2016 17:19
пункт 1.2. додатку 2.pdf
28 вересня 2016 17:19
пункт 1.1. додатку 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

POSCO DAEWOO CORPORATION

ПАТ Запоріжтрансформатор

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2016 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
POSCO DAEWOO CORPORATION 182 530 022,13
UAH
159 029 175,00
UAH
1 159 029 175 Документи
ПАТ Запоріжтрансформатор 174 997 500,00
UAH
167 394 842,10
UAH
1.0526315789 159 025 100 Документи

Публічні документи

28 вересня 2016 12:20
8.6 Лист-уповноваження.pdf
28 вересня 2016 12:20
8.2 Банківська гарантія.pdf

Публічні документи

30 вересня 2016 13:06
Електронний підпис
30 вересня 2016 13:06
Електронний підпис
30 вересня 2016 12:42
Цінова пропозиція 1.pdf
30 вересня 2016 12:30
Цінова пропозиція.pdf
30 вересня 2016 12:15
Цінова пропозиція 1.pdf
30 вересня 2016 11:50
Цінова пропозиція.pdf
28 вересня 2016 17:21
Банківські гарантії.rar
28 вересня 2016 17:21
Довіреність Скорік Р.О.pdf
28 вересня 2016 17:20
пункт 4.4. додатку 2.pdf
28 вересня 2016 17:20
пункт 4.3. додатку 2.pdf
28 вересня 2016 17:20
пункт 4.2. додатку 2.pdf
28 вересня 2016 17:20
пункт 4.1. додатку 2.pdf
28 вересня 2016 17:20
пункт 3.2. додатку 2.pdf
28 вересня 2016 17:20
пункт 3.1. додатку 2.pdf
28 вересня 2016 17:20
пункт 2.2. додатку 2.pdf
28 вересня 2016 17:20
пункт 2.1. додатку 2 .pdf
28 вересня 2016 17:20
пункт 1.4.1. додатку 2.pdf
28 вересня 2016 17:20
пункт 1.4. додатку 2.pdf
28 вересня 2016 17:19
пункт 1.3.2. додатку 2, ч.4.pdf
28 вересня 2016 17:19
пункт 1.3.2. додатку 2, ч.3.pdf
28 вересня 2016 17:19
пункт 1.3.2. додатку 2, ч.2.pdf
28 вересня 2016 17:19
пункт 1.3.2. додатку 2, ч.1.pdf
28 вересня 2016 17:19
пункт 1.3.1. додатку 2.pdf
28 вересня 2016 17:19
пункт 1.3. додатку 2.pdf
28 вересня 2016 17:19
пункт 1.2.3. додатку 2.pdf
28 вересня 2016 17:19
пункт 1.2.2. додатку 2.pdf
28 вересня 2016 17:19
пункт 1.2.1. додатку 2.pdf
28 вересня 2016 17:19
пункт 1.2. додатку 2.pdf
28 вересня 2016 17:19
пункт 1.1. додатку 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

POSCO DAEWOO CORPORATION

ПАТ Запоріжтрансформатор

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАТ Запоріжтрансформатор
#00213428
Переможець 167 394 842,10
UAH
21 жовтня 2016 13:32

Документи

21 жовтня 2016 13:32
Електронний підпис
21 жовтня 2016 13:32
Протокол ТК№42.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2016 13:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАТ Запоріжтрансформатор
#00213428
167 394 842,10
UAH
Документи

Документи

21 жовтня 2016 13:32
Електронний підпис
21 жовтня 2016 13:32
Протокол ТК№42.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2018 13:39
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2018 14:51
ДУ1_4129 від 19.02.18 (1).pdf зміни до договору
19 лютого 2018 14:51
Електронний підпис укладений
08 листопада 2016 14:42
02-1_4129-16.pdf укладений
08 листопада 2016 14:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи наявність у товарі матеріальної складової імпортного походження та з урахуванням умов пункту 3.4, розділу 12 Договору та п.7 част.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" внесені зміни в п.2.5 розд.2, п.3.1 розд.3, п.15.1 та 15.2 розд.15 Договору та додаток 1 до Договору.
Номер договору про закупівлю: 02-1/4129-16
Договір:
Номер додаткової угоди: 02-1/4129-16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 листопада 2016 — 01 лютого 2019
Сума оплати за договором: 169 067 242,88
UAH