64.19.3 «Послуги щодо грошового посередництва, інші, н.в.і.у /66110 банківські послуги (послуги з інкасації грошової виручки)
Очікувана вартість
3 300 000,00 UAH
UA-2016-07-29-000150-a ddc47d8e10fa4de3ace34fb871a6850a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Регіональна філія «Львівська залізниця» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081195
Місцезнаходження замовника: 79000, Україна, Львівська обл., Львів, м. Львів, вул. Гоголя, 1
Контактна особа замовника: Брижак О.В.
(032)-226-44-64
tender@railway.lviv.ua

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
cт. 35, п 4 Якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тедерній документації
Обгрунтування
Відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі, а саме: якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятись від вимог, що були визначені замовником у тендерній документаці, що підтверджується звітами про результати проведення процедури закупівлі, сформованими електронною системою закупівель та оприлюдненими на веб-порталі Уповноваженого органу ( Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель :№ закупівлі UA-2016-05-17-000134-a , № документу на smarttender.biz №164014 № закупівлі UA-2016-06-24-000428-c, № документу на smarttender.biz №201359), для закупівлі 64.19.3 «Послуги щодо грошового посередництва, інші, н.в.і.у /66110 банківські послуги (послуги з інкасації грошової виручки) застосувати переговорну процедуру закупівлі.

Інформація про процедуру

Оскарження наміру укласти договір: 09 серпня 2016 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 усл.
64.19.3 «Послуги щодо грошового посередництва, інші, н.в.і.у /66110 банківські послуги (послуги з інкасації грошової виручки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська обл., Львів, Гоголя,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2016  —  09 червня 2017
ДК 021:2015: 66110000-4 — Банківські послуги
ДК 016:2010: 64.19.3 — Послуги щодо грошового посередництва, інші, н.в.і.у.

Документація

Тендерна документація

29 липня 2016 15:18
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Публічне акціонерне товариство «Державний ощадний банк Укра
#00032129
Переможець 3 197 200,00
UAH
29 липня 2016 15:26

Документи

29 липня 2016 15:26
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29.07.2016 15:26

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Публічне акціонерне товариство «Державний ощадний банк Укра
#00032129
3 197 200,00
UAH
Документи

Документи

29 липня 2016 15:26
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
01 вересня 2016 09:09
договір на інкасацію.pdf укладений
01 вересня 2016 09:08
додаток до договору на інкасацію_0001.pdf укладений
01 вересня 2016 09:08
sign.p7s укладений
19 липня 2017 08:57
sign.p7s укладений
27 грудня 2016 14:47
Додаток 1 ДУ-1.pdf зміни до договору
27 грудня 2016 13:20
ДУ-1.pdf зміни до договору
27 грудня 2016 13:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: п.1 ч.4 ст 36 Закону України "Про публічні закупівлі" «Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника» Відповідно до п.9.2. Договору №Л/НФ-161047/НЮ/247 на інкасацію готівкових коштів від 01.09.2016 року (в подальшому-Договір) Сторони домовились внести до Договору наступні зміни: 1.1. Викласти пункт 4.1. Договору в новій редакції. а саме: "4.1. Розмір комісійної винагороди за надані Виконавцем послуги з інкасації Замовнику визначено в сумі 3 197 200,00 грн. (Три мільйони сто дев'яносто сім тисяч двісті гривень 00 копійок). Розмір щомісячної оплати за надані Виконавцем Замовнику послуги з інкасації грошової виручки визначено в Додатку №1 до цього Договору." 1.2. Додаток № 1 до Договоу "Перелік та адреси місць інкасації" викласти в новій редакції, що додається".
Номер договору про закупівлю: Л/НФ-161047/НЮ
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2016 — 30 червня 2017
Сума оплати за договором: 3 170 026,67
UAH

Актуальні тендери

До пошуку