Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Контейнери для сміття металеві з кришкою (V=075м3)
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2016-07-28-000405-a ● 94c5e5bae8ad4559953664278672fd5c
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Голосіївського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03359799 |
Місцезнаходження: | 03041, Україна , Київська обл., Київ, проспект 40-річчя Жовтня, 87-г |
Контактна особа: |
Донець Олена Валеріївна 080442575065 lena-don@bigmir.net |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 липня 2016 19:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2016 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 серпня 2016 18:00 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2016 11:29 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2016 11:29 |
Очікувана вартість: | 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Контейнери для сміття металеві з кришкою (V=075м3)
Контейнери для сміття металеві з кришкою (V=075м3)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 штуки
Контейнери для сміття металеві з кришкою (V=075м3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03041, Україна, Київ, Київ, просп. Голосіївський, 87-г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 серпня 2016
—
30 серпня 2016
ДК 021:2015: 44613700-7 — Контейнери для сміття
ДК 016:2010: 25.91.11 — Цистерни, бочки, барабани, каністри, ящики та подібні вмістища на будь-які речовини (крім газів) із заліза чи сталі, місткістю не менше ніж 50 л, але не більше від 300 л, не оснащені механічним або теплотехнічним устаткованням
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 серпня 2016 14:10 |
форма пропозиції.doc |
02 серпня 2016 14:09 |
форма пропозиції.doc |
02 серпня 2016 14:09 |
1454339833-s0.png |
02 серпня 2016 14:09 |
kontej2.jpg |
02 серпня 2016 14:08 |
kontej2.jpg |
02 серпня 2016 13:49 |
проект договору.doc |
02 серпня 2016 13:49 |
проект договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
про документи
Дата подання: 29 липня 2016 09:19
Доброго дня.
Підскажіть які вимоги до участника торгів, та які вимоги до виробу (фото чи креслення готового виробу.)
дякую.
Відповідь: форма пропозиції додано, в ній - вимоги до учасників.
Умови поставки товару.
Дата подання: 02 серпня 2016 12:25
Які умови поставки та розрахунку за товар? Надайте договір поставки для ознайомлення та специфікацію на урни.
Відповідь відсутня
Звернення до розгляду Комісією
Номер скарги: UA-2016-07-28-000405-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Best Choice, Код ЄДРПОУ:40264316
Дата подання: 26 серпня 2016 09:58
Дата подання: 26 серпня 2016 09:58
Усунення порушень під час здійснення закупівлі
Відповідно до «ДОКУМЕНТАЦІЇ для проведення закупівлі через систему електронних закупівель» Замовника, учасники повинні були надати у складі своєї пропозиції документи, які підтверджують відповідність їх кваліфікації. Так, згідно п. 2 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» учасник повинен був надати:
- Копію паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду;
- Контактні дані компанії-учасника (із зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)).
Замовником в «ДОКУМЕНТАЦІЇ для проведення закупівлі через систему електронних закупівель» визначено, що Пропозиція та перелічені документи повинні бути завірені належним чином, відскановані та в повному обсязі розміщені на майданчику електронних торгів е-tender.biz. У разі ненадання зазначених документів, пропозиція учасника не розглядається та відхиляється замовником.
ФЛП "Кравець Олександр Микитович" для участі в закупівлі через систему електронних закупівель Prozorro на Контейнери для сміття металеві з кришкою (V=075м3) згідно оголошення № UA-2016-07-28-000405-a не надав вищевказані документи.
У зв’язку із цим, з метою не допущення порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та дотримання принципів проведення закупівель, прошу Вас повторно розглянути Пропозиції учасників в закупівлі через систему електронних закупівель Prozorro на Контейнери для сміття металеві з кришкою (V=075м3) згідно оголошення № UA-2016-07-28-000405-a на відповідність їх кваліфікаційним критеріям, та прийняти відповідні рішення.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
Дата: 25 серпня 2016 17:41
Тендерним комітетом КП УЗН Голосіївського району м. Києва опрацьовано дане звернення на підставі чого було прийнято рішення про відхилення даної скарги у зв'язку з її невиправданістю та відсутністю підстав для повторного розгляду пропозицій. Головним і вирішальним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна та якість продукції, а також своєчасна поставка товару. Оскільки друга частина скарги не відповідає дійсності, а саме переможець даних торгів ФЛП Кравец А. Н. у складі своєї пропозиції надав контактні дані компанії-учасника (із зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)), а також оперативно відреагував на дану скаргу, та надав в електронному вигляді копію паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду, дана скарга відхиляється.
Оцінка скаржника: Рішенням Замовника не задоволений
Дата звернення до Комісії з розгляду звернень: 26 серпня 2016 09:58
Рішення Комісії:
по скарзі UA-2016-07-28-000405-a.b1.pdf
Дата публікації: 06 вересня 2016 11:57
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерним комітетом КП УЗН Голосіївського району м. Києва опрацьовано дане звернення на підставі чого було прийнято рішення про відхилення даної скарги у зв'язку з її невиправданістю та відсутністю підстав для повторного розгляду пропозицій. Головним і вирішальним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна та якість продукції, а також своєчасна поставка товару. Оскільки друга частина скарги не відповідає дійсності, а саме переможець даних торгів ФЛП Кравец А. Н. у складі своєї пропозиції надав контактні дані компанії-учасника (із зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон)), а також оперативно відреагував на дану скаргу, та надав в електронному вигляді копію паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду, дана скарга відхиляється.
Дата виконання рішення замовником: 25 серпня 2016 17:41
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 серпня 2016 12:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФЛП "Кравець Олександр Микитович" |
85 000,00
UAH з ПДВ
|
72 719,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Best Choice |
92 004,00
UAH з ПДВ
|
72 720,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАНГАРД-КОМПАНІ" |
96 000,00
UAH з ПДВ
|
72 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Державне підприємство «Підприємство бучанської виправної колонії управління державної пенітенціарної служби України в м. Києві та Київській області (№85)» |
99 960,00
UAH з ПДВ
|
76 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство З Обмеженою Відповідальністю "мататос" |
100 000,00
UAH з ПДВ
|
78 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП Підприємство Бориспільської ВК УДПтСУ в м.Києві та Київській обл. |
94 000,00
UAH з ПДВ
|
84 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженой відповідальності "ЮГСТАЛЬ" |
99 200,00
UAH з ПДВ
|
97 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФЛП "Кравець Олександр Микитович" #2610214474 |
Очікує рішення |
72 719,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2016 10:24
|
ФЛП "Кравець Олександр Микитович" #2610214474 |
Рішення скасоване |
72 719,00
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2016 10:24
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 03 листопада 2016 10:36 |
Коментар щодо відміни: | Відсутність фінансування вказаної закупівлі |
Документи:
03 листопада 2016 10:32
|
12 ришення тк.pdf |