Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт міжквартальних проїздів та прибудинкових територій житлової забудови на вул. Челябінська, 3, вул. Мільчакова, 3-а
Очікувана вартість
65 000,00 UAH
UA-2016-07-28-000328-a ba3a53454f194b809a4f588c72725327
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Cущенко Сергій Анатолійович

380445167789 urv.kp.dnpr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
Код ЄДРПОУ: 39606435
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київська обл., Київ, вул.Челябінська,9-Г
Контактна особа: Cущенко Сергій Анатолійович
380445167789
urv.kp.dnpr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2016 16:51
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2016 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2016 14:00
Очікувана вартість: 65 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вимоги:
1. Підрядник виконує усі види робіт згідно дефектного акта та відповідно до вимог Національного Стандарту України ДСТУ Б Д.1.1-1;2013 з обов’язковим наданням експертного звіту.
2.Технологія та якість виконуваних робіт , якість застосованих матеріалів повинні відповідати вимогам діючих державних стандартів ,будівельних, протипожежних та санітарних норм і правил встановлених для даних видів робіт.
3.Використовувані матеріали і обладнання повинні відповідати кошторисній документації,державним стандартам і технічним умовам.
4.При виконанні робіт обов’язково погоджувати з замовником зразки матеріалів, виробів та їх вартість.
5. При проведенні контролю якості виконання робіт підлягають обстеженню і прийомці замовником акти на приховані роботи.
Перелік документації, яку передає підрядник замовнику
1.Графік виконання робіт.
2.Паспорти на обладнання, сертифікати відповідності на матеріали та накладні.
3. Акти на приховані роботи.
4.Акт прийому-передачі виконаних робіт.
5.Фотофіксація об’єктів до та після виконання будівельних робіт.
6.Виконавчі схеми по об’єкту .
Гарантія якості Надається підрядником на всі виконані роботи.
Вимоги до виконавця робіт.
1.Наявність ліцензії на право виконання заявленого виду діяльності.(якщо підлягає ліцензуванню)
2.Наявність штатних працівників відповідної кваліфікації для виконання даного виду робіт (надати довідку).
3.Наявність матеріально-технічної бази необхідної для виконання робіт (надати довідку).
4.Наявність досвіду в виконанні даного виду робіт (надати відгуки від попередніх замовників ( не менше трьох) про культуру та якість виконання робіт).
Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження фінансової спроможності.
Копія балансу за останній звітний період - для юридичних осіб.
Для суб’єктів малого підприємництва – фінансовий звіт (форми 1-М, 2-М) за останній звітний період;
Копія звіту про фінансові результати за останній звітний період (форма №2) - для юридичних осіб;
Копія звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (форма №3) - для юридичних осіб, або довідка у довільній формі про те, що учасником відповідно до законодавства не складається звіт про рух грошових коштів.
Довідка(и) обслуговуючого банку(ів) про відсутність або наявність заборгованості по кредитах, дійсною на дату подання пропозицій (оригінал або копія, завірена нотаріально що має бути видана протягом останніх 10 днів щодо дати подання пропозиції конкурсних торгів учасником (включно з датою подання такої пропозиції замовнику);
Документи, які повинен подати Учасник-юридична особа для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до положень його Статуту:
Копія Статуту або іншого установчого документу.
Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб).
Копія паспорту (для фізичних осіб).
Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.( відповідає якщо надано не більше місячної давнини на момент подачі пропозиції).
Для юридичних осіб:
– копія протокольного рішення учасників (акціонерів, власників), або копія наказу про призначення на посаду керівника (рішення засновників і наказ про призначення) та копію паспорту (1, 2, 11 сторінки) керівника, або
Для фізичних осіб:
– копія паспорту (ст.1-2, 11 ст.3-6 за наявності записів).
– копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду.
Довідка або витяг з реєстру видані Національним агентством з питань запобігання корупції.
Інформаційна довідка з Єдиного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення у сфері державних закупівель, яка видається МінЮстом.
Довідка про поточний стан рахунку з обслуговуючого банку( відповідає якщо на рахунку є не менше 30% відсотків від вартості закупівлі)
Увага!!! По результатам аукціону надати протягом трьох робочих днів (завантажити скан копію підписану з печаткою) локальний кошторис відповідно до опублікованого дефектного акту. Замовник має право відхилити пропозицію , якщо по результатам перевірки кошторисної вартості об’єкту встановлено заниження цін на матеріали, вироби та розцінки на виконання робіт, що призведе до неспроможності виконати будівельні роботи у повному обсязі (згідно дефектного акту).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Капітальний ремонт міжквартальних проїздів та прибудинкових територій житлової забудови на вул.
Челябінська, 3, вул. Мільчакова, 3-а
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
ДК 016:2010: 41.00.3 — Будування житлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 серпня 2016 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ООО "Кумсервіс" 63 397,79
UAH з ПДВ
63 397,79
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2016 13:27
krshtorisi_vul__hakova_3_a.rar
04 серпня 2016 13:27
zagalni_vul._c__hakova_3_a.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ООО "Кумсервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ООО "Кумсервіс"
#23151813
Переможець 63 397,79
UAH з ПДВ
10 серпня 2016 11:28

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2016 11:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ООО "Кумсервіс"
#23151813
63 397,79
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
3.pdf укладений
30 листопада 2016 18:25
2.pdf укладений
30 листопада 2016 18:25
1.pdf укладений
30 листопада 2016 18:25