Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання будівельно-монтажних робіт по об’єкту «Реконструкція каналізаційної насосної станції «Оболонь» по пр. Московському, 14-А в Оболонському районі м. Києва», ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013 (ДК 021:2015-45300000-0 «Будівельно-монтажні роботи»)
Очікувана вартість
43 337 042,00 UAH
UA-2016-07-28-000231-c 96c93ed0f2a7466aafca4f9f3b54b8ed
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Комелева Ірина Юріївна

+380442007310 i.komeleva@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Вебсайт: http://vodokanal.kiev.ua
Місцезнаходження: 01015, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Лейпцизька, 1-а
Контактна особа: Комелева Ірина Юріївна
+380442007310
i.komeleva@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2016 19:39
Звернення за роз’ясненнями: до 13 серпня 2016 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 серпня 2016 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 серпня 2016 16:00
Початок аукціону: 25 серпня 2016 12:15
Очікувана вартість: 43 337 042,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,09%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 210000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуги
Виконання будівельно-монтажних робіт по об’єкту «Реконструкція каналізаційної насосної станції «Оболонь» по пр. Московському, 14-А в Оболонському районі м. Києва», ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013 (ДК 021:2015-45300000-0 «Будівельно-монтажні роботи»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, м. Київ, м. Київ, пр. Московський, 14-А в Оболонському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2017
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 серпня 2016 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2016 12:35
ТД Оболонь бмр 15.08.нова рЕДАКЦІЯ.pdf
15 серпня 2016 12:32
Перелік змін 15.08.doc
15 серпня 2016 12:32
Оболонь. ПОС.pdf
15 серпня 2016 12:32
ТД Оболонь бмр 15.08.нова рЕДАКЦІЯ закреслена.pdf
15 серпня 2016 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2016 19:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2016 12:35
ТД Оболонь бмр 15.08.нова рЕДАКЦІЯ.pdf
15 серпня 2016 12:34
ТД Оболонь бмр 15.08.нова рЕДАКЦІЯ.pdf
28 липня 2016 19:40
ТД Оболонь (бмр).pdf
15 серпня 2016 12:32
Перелік змін 15.08.doc
15 серпня 2016 12:32
Оболонь. ПОС.pdf
15 серпня 2016 12:32
ТД Оболонь бмр 15.08.нова рЕДАКЦІЯ закреслена.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2016 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІБК" Євротехнології" 42 203 527,41
UAH з ПДВ
42 203 527,41
UAH з ПДВ
Документи
ЧАО "ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА - "SU GROUP"" 42 608 556,55
UAH з ПДВ
42 540 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ООО "КОМПАНІЯ ЕЛЕКОН-МОНТАЖ" 42 853 108,80
UAH з ПДВ
42 853 108,80
UAH з ПДВ
Документи
ООО "АВП НОРДІК ПРОДАКТС УКРАЇНА" 43 063 581,71
UAH з ПДВ
43 063 581,71
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2016 14:48
8.imd
23 серпня 2016 14:48
AEDC7658-FC46-43A3-A973-582554F338EB.CRF

Публічні документи

23 серпня 2016 15:35
Оболонь.Тех.частина.pdf
23 серпня 2016 15:35
G0816-5765-GL_tender.pdf
23 серпня 2016 15:35
3_Оболонь.Квал.pdf
23 серпня 2016 15:34
8_Оболонь.imd
23 серпня 2016 15:34
1_Оболонь.ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІБК" Євротехнології"

ЧАО "ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА - "SU GROUP""

ООО "КОМПАНІЯ ЕЛЕКОН-МОНТАЖ"

ООО "АВП НОРДІК ПРОДАКТС УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІБК" Євротехнології"
#24373295
Відхилено 42 203 527,41
UAH з ПДВ
31 серпня 2016 10:53
ЧАО "ШВЕДСЬКО-УКРАЇНСЬКА ГРУПА - "SU GROUP""
#23534069
Відхилено 42 540 000,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2016 12:11
ООО "КОМПАНІЯ ЕЛЕКОН-МОНТАЖ"
#32853660
Відхилено 42 853 108,80
UAH з ПДВ
08 вересня 2016 10:52
ООО "АВП НОРДІК ПРОДАКТС УКРАЇНА"
#33194768
Переможець 43 063 581,71
UAH з ПДВ
12 вересня 2016 12:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 вересня 2016 12:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ООО "АВП НОРДІК ПРОДАКТС УКРАЇНА"
#33194768
43 063 581,71
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2017 17:02
Звіт про виконання договору кнс болонь.docx укладений
31 жовтня 2017 17:01
звіт ду кнс оболонь 31.10.doc зміни до договору
31 жовтня 2017 17:00
Електронний підпис укладений
28 липня 2017 13:19
звіт ду кнс оболонь 28.07.doc зміни до договору
28 липня 2017 13:17
Електронний підпис укладений
04 липня 2017 13:13
звіт ду кнс оболонь 3 04.07.17.doc зміни до договору
04 липня 2017 13:11
Електронний підпис укладений
04 липня 2017 13:03
звіт ду кнс оболонь 3 04.07.17.doc зміни до договору
04 липня 2017 13:01
Електронний підпис укладений
27 квітня 2017 14:02
звіт ду кнс оболонь.doc зміни до договору
27 квітня 2017 14:01
Електронний підпис укладений
26 вересня 2016 10:52
r_18_ДЦ_ЛС1_2-2-3.xls укладений
26 вересня 2016 10:47
r_18_ДЦ_ЛС1_2-2-2.xls укладений
26 вересня 2016 10:47
r_18_ДЦ_ЛС1_2-2-1.xls укладений
26 вересня 2016 10:47
r_18_ДЦ_ЛС1_2-1-10.xls укладений
26 вересня 2016 10:47
r_18_ДЦ_ЛС1_2-1-9.xls укладений
26 вересня 2016 10:47
r_18_ДЦ_ЛС1_2-1-8.xls укладений
26 вересня 2016 10:46
r_18_ДЦ_ЛС1_2-1-7.xls укладений
26 вересня 2016 10:46
r_18_ДЦ_ЛС1_2-1-6.xls укладений
26 вересня 2016 10:46
r_18_ДЦ_ЛС1_2-1-5.xls укладений
26 вересня 2016 10:46
r_18_ДЦ_ЛС1_2-1-4.xls укладений
26 вересня 2016 10:46
r_18_ДЦ_ЛС1_2-1-3.xls укладений
26 вересня 2016 10:46
r_18_ДЦ_ЛС1_2-1-2.xls укладений
26 вересня 2016 10:46
r_18_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls укладений
26 вересня 2016 10:46
ДЦ (1).xls укладений
26 вересня 2016 10:46
Договір_Оболонь.doc укладений
26 вересня 2016 10:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з виробничою необхідністю перенесення строків виконання робіт Сторони домовились викласти в новій редакції Графік виконання робіт (Додаток № 2 до договору) в новій редакції, що додається. 2. Сторони домовились викласти п. 11.1. Договору у наступній редакції: «11.1. Даний Договір набирає чинності з дня його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до 31.12.2017 року, а в частині гарантійних зобов’язань – до закінчення гарантійного строку на виконані роботи. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишились невиконаними.»
Номер договору про закупівлю: 2609/Об
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із зміною найменування Замовника з ПАТ «АК «Київводоканал» на ПрАТ «АК «Київводоканал», Сторони домовились по тексту Договору дані про найменування Замовника викласти у такій редакції: «Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал». 2. У зв’язку зі зміною найменування та реквізитів Замовника, викласти розділ «Реквізити, місцезнаходження, підписи Сторін» Договору в частині Замовника в наступній редакції: «Замовник» Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-А р/р 2600030998102 в ПАТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» Код банку 305749 ЄДРПОУ 03327664 Свідоцтво платника ПДВ № 100319654 Код платника ПДВ 033276626652 Тел./Факс 200-73-02, 200-73-07 У зв'язку з виробничою необхідністю перенесення строків виконання робіт Сторони домовились викласти в новій редакції Графік виконання робіт (Додаток № 2 до договору) в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 2609/Об
Договір:
Номер додаткової угоди: 2609/Об
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із зміною найменування Замовника з ПАТ «АК «Київводоканал» на ПрАТ «АК «Київводоканал», Сторони домовились по тексту Договору дані про найменування Замовника викласти у такій редакції: «Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал». 2. У зв’язку зі зміною найменування та реквізитів Замовника, викласти розділ «Реквізити, місцезнаходження, підписи Сторін» Договору в частині Замовника в наступній редакції: «Замовник» Приватне акціонерне товариство «Акціонерна компанія «Київводоканал» 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-А р/р 2600030998102 в ПАТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» Код банку 305749 ЄДРПОУ 03327664 Свідоцтво платника ПДВ № 100319654 Код платника ПДВ 033276626652 Тел./Факс 200-73-02, 200-73-07 У зв'язку з виробничою необхідністю перенесення строків виконання робіт Сторони домовились викласти в новій редакції Графік виконання робіт (Додаток № 2 до договору) в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 2609/Об
Договір:
Номер додаткової угоди: 2609/Об
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з виробничою необхідністю перенесення строків виконання робіт Сторони домовились викласти в новій редакції Графік виконання робіт (Додаток № 2 до договору) в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 2609/Об
Договір:
Номер додаткової угоди: 2609/Об
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п. 2.3. Договору Сторони дійшли згоди зменшити вартість робіт по Договору на 1 050 506,45 грн. (один мільйон п’ятдесят тисяч п’ятсот шість гривень 45 копійок), у т.ч. ПДВ 20% - 175 084,41 грн. (сто сімдесят п’ять тисяч вісімдесят чотири гривні 41 копійка), у зв’язку з чим викласти п. 2.1. Договору у наступній редакції: «2.1. Загальна вартість Договору згідно з договірною ціною (додаток № 1), яка є невід’ємною частиною даного Договору, визначається динамічною ціною та становить 42 013 075,26 грн. (сорок два мільйони тринадцять тисяч сімдесят п’ять гривень 26 копійок), у т.ч. ПДВ 20% - 7 002 179,21 грн. (сім мільйонів дві тисячі сто сімдесят дев’ять гривень 21 копійка)». 2. Сторони домовились викласти Договірну ціну (додаток № 1 до Договору) та Розрахунки до договірної ціни (додаток № 3 до Договору) у новій редакції що додається. 3. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін та є невід’ємною частиною Договору. 4. Всі інші умови Договору не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують свої зобов’язання щодо них. 5. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін. Обидва екземпляри мають однакову юридичну силу. 6. Додатки до даної Додаткової угоди: 6.1. Договірна ціна (додаток № 1до Договору). 6.2. Розрахунки до договірної ціни (додаток № 3 до Договору). 7. Всі додатки до даної Додаткової угоди є її невід’ємною частиною, якщо вони підписані уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 2609/Об
Договір:
Номер додаткової угоди: 2609/Об
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 вересня 2016 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 42 013 075,26
UAH з ПДВ