бланки
Очікувана вартість
4 000,00 UAH
UA-2016-07-22-000164-c aecfc0a3ed3343b59d155cbe781b2bff
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальний заклад Маріупольської міської ради"Центр первинної медико-санітарної допомоги №4 м.Маріуполя"
Код ЄДРПОУ: 37885278
Місцезнаходження замовника: 87517, Україна, Донецька обл., Маріуполь, пр.Нахімова,35
Контактна особа замовника: Манжула Тетяна Петрівна
380961459487
manzylat@mail.ru

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2016 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2016 12:00
Початок аукціону: 01 серпня 2016 13:46
Початок аукціону: 01 серпня 2016 13:46
Очікувана вартість: 4 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Бланк формы №204/о Бланк формы №86/о Бланк формы №079/о Бланк формы №063-2/о Бланк формы №151/о Бланк формы №035/о Бланк формы №036/о Бланк формы №095/о Бланк формы №072/о Бланк формы №039/о Бланк формы №03-6 (бюджет)

Бланк формы №204/о
Бланк формы №86/о
Бланк формы №079/о
Бланк формы №063-2/о
Бланк формы №151/о
Бланк формы №035/о
Бланк формы №036/о
Бланк формы №095/о
Бланк формы №072/о
Бланк формы №039/о
Бланк формы №03-6 (бюджет)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 штуки
Бланк формы №204/о Направление на паразитологическое исследование(формат А5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр.Нахімова,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2016  —  01 вересня 2016
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
ДК 016:2010: 17.23.1 — Вироби канцелярські, паперові
300 штуки
Бланк формы №86/о Медицинская справка для поступления в учебные заведения (формат А4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр.Нахімова,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2016  —  01 вересня 2016
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
ДК 016:2010: 17.23.1 — Вироби канцелярські, паперові
500 штуки
Бланк формы №079/о Медицинская справка на ребенка, который выезжает в лагерь (формат А5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр.Нахімова,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2016  —  01 вересня 2016
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
ДК 016:2010: 17.23.1 — Вироби канцелярські, паперові
1000 штуки
Бланк формы №063-2/о Інформаційна згода на проведення щеплень (формат А5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр.Нахімова,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2016  —  01 вересня 2016
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
ДК 016:2010: 17.23.1 — Вироби канцелярські, паперові
2 штуки
Бланк формы №151/о Журнал обліку померлих (формат А4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр.Нахімова,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2016  —  01 вересня 2016
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
ДК 016:2010: 17.23.1 — Вироби канцелярські, паперові
10 штуки
Бланк формы №035/о Журнал запису висновків лікарсько-консультаційної комісії (96 арк) (формат А4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр.Нахімова,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2016  —  01 вересня 2016
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
ДК 016:2010: 17.23.1 — Вироби канцелярські, паперові
10 штуки
Бланк формы №036/о Журнал реєстрації листків непрацездатності (96 арк) (формат А4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр.Нахімова,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2016  —  01 вересня 2016
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
ДК 016:2010: 17.23.1 — Вироби канцелярські, паперові
500 штуки
Бланк формы №095/о Довідка № про тимчасову непрацездатність студента навчального закладу 1-4 рівнів акредитації, про хворобу, карантин і інші причини відсутності дитини, яка відвідує загальноосвітній навчальний заклад,дошкільний навчальний заклад (формат А4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр.Нахімова,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2016  —  01 вересня 2016
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
ДК 016:2010: 17.23.1 — Вироби канцелярські, паперові
300 штуки
Бланк формы №072/о Санітарно-курортна карта(формат А5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр.Нахімова,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2016  —  01 вересня 2016
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
ДК 016:2010: 17.23.1 — Вироби канцелярські, паперові
160 штуки
Бланк формы №039/о Відомість обліку відвідувань в поліклініці (амбулаторії), диспансері, консультації, вдома (формат А4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр.Нахімова,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2016  —  01 вересня 2016
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
ДК 016:2010: 17.23.1 — Вироби канцелярські, паперові
100 штуки
Бланк формы №03-6 (бюджет) Інвентарна картка №_____ обліку основних засобів в бюджетних установах формат А5 картон)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр.Нахімова,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2016  —  01 вересня 2016
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
ДК 016:2010: 17.23.1 — Вироби канцелярські, паперові

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

25 липня 2016 10:32
Договор образец doc.doc
25 липня 2016 10:32
dodatok_1_propoziciya образец.doc
25 липня 2016 10:32
ogoloshennya образец_.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне запитання
Дата подання: 25 липня 2016 11:23
Папір (газетка чи офсет), друк з оборотом чи без?
Відповідь: бланки А3 на газерной, печать с двух сторон

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 серпня 2016 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФЛП "СИДОРКІН СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 1 402,00
UAH з ПДВ
600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Волошко Марина Олександрівна 1 285,00
UAH з ПДВ
799,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2016 13:22
vipiska_z_derzhreestru.doc
27 липня 2016 13:22
vityag.doc
27 липня 2016 13:22
dovidka_pidpriyemstva.doc
27 липня 2016 13:22
pasport_inn.doc
27 липня 2016 13:22
svidotsstvo.doc
27 липня 2016 13:21
propozitsiya_tendr.doc

Публічні документи

28 липня 2016 16:21
Сертифікація.PDF
28 липня 2016 16:21
Паспорт1 Волошко.PDF
28 липня 2016 16:21
Виписка Волошко.PDF
28 липня 2016 16:21
Договор образец doc.doc
28 липня 2016 16:21
Цінова пропозиція.PDF

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФЛП "СИДОРКІН СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2289300078
Переможець 600,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2016 08:18

Документи

03 серпня 2016 14:01
Rishennya_pro_vyznachennya_peremozhts.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04.08.2016 08:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФЛП "СИДОРКІН СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2289300078
600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 серпня 2016 14:01
Rishennya_pro_vyznachennya_peremozhts.docx

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Сидоркин600.pdf укладений
03 січня 2017 08:52

Актуальні тендери

До пошуку