«Автомобілі для перевезення не менше ніж 10 людей» код 29.10.3 за ДК 016:2010 («Міські та туристичні автобуси» код за 34121000-1 за ДК 021:2015) (низькопідлогові автобуси) (Лот № 1 – міські автобуси довжиною не менше 11,9 метрів з низьким рівнем підлоги; Лот № 2 – міські автобуси довжиною не менше 18,5 метрів з низьким рівнем підлоги)
"Cars for transportation not less than 10 people" for code 29.10.3 DK 016:2010 ("Urban and tourist buses" code 34121000-1 for DK 021:2015) (Buses with low-floor) (Lot # 1 - the city buses with length of at least 11.9 meters with low-floor; Lot # 2 - the city buses with length of at least 18.5 meters with low-floor)
Очікувана вартість
481 824 000,00 UAH
UA-2016-07-18-000238-a fab086c6934d4eba9aebf6f60675ef96
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: КП КП "Київпастранс"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Вебсайт замовника: http://kpt.kiev.ua/
Місцезнаходження замовника: 04070, Україна, м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2,
Контактна особа замовника: Тисмінецька Тетяна Володимирівна
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Official name: Kyivpastrans
National ID: 31725604
Contact point: Tysminetska Tetiana Volodymyri
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2016 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 серпня 2016 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 серпня 2016 16:00
Очікувана вартість: 481 824 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200 000,00 UAH
Publication date: 18 липня 2016 17:26
Enquiries until: 12 серпня 2016 16:00
Complaints submission until: до 18 серпня 2016 16:00
Time limit for receipt of tenders: 22 серпня 2016 16:00

Information

Estimated total value: 481 824 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Відомості про закупівлю див. у Тендерній документації

Документація

Тендерна документація

05 серпня 2016 15:09
Електронний цифровий підпис
05 серпня 2016 15:07
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД.docx
05 серпня 2016 15:06
ЗТД-автобус.docx
05 серпня 2016 15:09
Електронний цифровий підпис
21 липня 2016 08:17
Електронний цифровий підпис
05 серпня 2016 15:07
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД.docx
05 серпня 2016 15:06
ЗТД-автобус.docx
20 липня 2016 16:56
ТД-автобус.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Досвід виконання аналогічних договорів
Дата подання: 20 липня 2016 17:55
Додаток 2 до тендерної документації. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: "3.1. Копія аналогічного договору (поставки міських автобусів) з усіма додатками за будь-який період 2014-2016 рр." Питання: Під аналогічним договором мається на увазі поставка міських автобусів ОДНИМ контрактом вказаний період в ЕКВІВАЛЕНТІЙ кількості (70 одиниць 12-метрових та/або 30 одиниць 18,5-метрових)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Під аналогічним договором мається на увазі поставка будь-яких за довжиною міських автобусів незлежно від кількості та у бідь-який період 2014-2016 рр., а саме: або 2014 р., або 2015 р., або 2016 року.
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
Дата подання: 20 липня 2016 18:00
ДОДАТОК 2 до тендерної документації: Наявність обладнання та матеріально-технічної бази "1.1 Довідка (лист) довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору..." Які саме мінімальні параметри сервісного центру є необхідними (кількість постів, досвід робіт, кількість і кваліфікація персоналу, пропускна здатність автобусів за день/місяць/тиждень)? Чи достатньо просто підтвердити наявність центру без опису його якісних характеристик?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Мінімальні вимоги до сервісного центру визначені в Тендерній документації, а саме авторизований, або сертифікований виробником центру технічного обслуговування, або наявний договір про послуги з таким центром (в такому разі надати копію такого договору).
Участь представництва заводу-виробника
Дата подання: 20 липня 2016 18:07
Чи допускається для підтвердження кваліфікації, підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, кваліфікації тощо учасника резидента, надання підтверджуючих документів безпосередньо від виробника-нерезидента, у випадку якщо виробник-нерезидент надав таке письмово-підтверджене право безпосередньо учаснику для цілей цього тендера?
Відповідь: Підтверджувати кваліфікаційні критерії має безпосередньо УЧАСНИК.
Терміни поставки
Дата подання: 20 липня 2016 18:23
У Додатку 3 до тендерної документації в розділі 5, пункт 5.2. вказано що: "В разі надання попередньої оплати, строк поставки Товару (партії Товару) відповідно до законодавства України не повинен перевищувати 90 (дев’яносто) днів" Яким законодавчим актом обмежено термін поставки 90 днями? Чому саме 90 днів? Згідно вимог документації поставка повинна бути здійснена до 31.12.2016. Так як аукціон назначено на 27/09 і підписання договору може зайняти 5 днів, то яка із дат буде превалююча, 90 днів від дати передоплати чи 31/12/2016?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Термін поставки обмежений відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014 р. № 117. Щодо дати аукціону - програмою встановлено максимально можливу дату аукціону. Дата аукціону може бути змінена після завершення Замовником розгляду отриманих пропозицій, а відповідно і термін підписання договору.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Лоти

Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот № 1 – міські автобуси довжиною не менше 11,9 метрів з низьким рівнем підлоги
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 298 192 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 100 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100 000,00 UAH


Title: Lot # 1 - the city buses with length of at least 11.9 meters with low-floor
Current status: Complete
Estimated total value: 298 192 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 100 000,00 UAH including VAT
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 100 000,00 UAH

Аукціон

Початок: 07 вересня 2016 14:21
Auction planned date: 07 вересня 2016 14:21
Закінчення: 07 вересня 2016 14:42
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

70 шт.
Лот № 1 – міські автобуси довжиною не менше 11,9 метрів з низьким рівнем підлоги
ДК 021:2015: 34121000-1 — Міські та туристичні автобуси
ДК 016:2010: 29.10.3 — Автомобілі для перевезення не менше ніж 10 людей
Доставка: 04070, м. Київ, м. Київ, м. Київ
Дата доставки: до 31 грудня 2016 16:00

Lot # 1 - the city buses with length of at least 11.9 meters with low-floor
CPV: 34121000-1

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Запитання до процедури

стосовно оголошення
Дата подання: 19 липня 2016 10:23
Добрий день! В оголошенні : Лот № 1 – міські автобуси довжиною не менше 11,9 метрів з низьким рівнем підлоги Lot # 1 - the city trolleybuses with length of at least 11.9 meters with low-floor Лот № 2 – міські тролейбуси довжиною не менше 18,5 метрів з низьким рівнем підлоги Lot # 2 - the city buses with length of at least 18.5 meters with low-floor Так все ж таки в якому лоті автобуси, а в якому тролейбуси?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за запитання.
Зауваження прийняте, помилку виправлено.
Технічне питання, Пневматична система
Дата подання: 27 липня 2016 14:27
Встановлено вимогу: "примусового нахилу кузова з кабіни водія до зупинкового майданчика та підняття рівня кузова при русі на переїздах через залізничні і трамвайні колії" Питання: - примусовий нахил на зупинках має бути на праву сторону чи всього автобусу? - підняття руху кузова в русі має здійснюватись в "плавному режимі" чи "від упора до упора"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: п. 31 Технічних вимог передбачається, що пневматична система повинна забезпечувати функцію примусового нахилу кузова з кабіни водія до зупинкового майданчика та підняття рівня кузова при русі на переїздах через залізничні і трамвайні колії. Додатково пояснюємо, що система пневматичної підвіски автобусів повинна бути облаштована класичною системою “kneeling”, коли водій, поданням необхідного сигналу з кабіни, випускає повітря з пневмобалонів підвіски автобуса, що призводить до нахилу кузова автобуса до зупинки (не заперечується також і можливість загального зниження рівня підлоги). При правосторонньому русі, прийнятому на дорогах України, зупинкові майданчики також розташовуються з правої сторони дороги, а отже і нахил має бути на праву сторону. Рух автобуса при нахиленому кузові блокується. Короткочасне підняття кузова в русі при переїздах через трамвайні і залізничні колії та для подолання інших перепон (ям, естакад, заїзду на оглядові канави) має здійснюватись також за рахунок зміни висоти пневматичної підвіски кузова до обмеження, встановленого конструкцією автобуса.
Технічне питання, Приводи дверей
Дата подання: 27 липня 2016 14:29
Привід дверей має бути пневматичний чи електричний? Відкриття дверей всередину чи назовні?
Відповідь: п. 41 Технічних вимог передбачається, що приводи дверей повинні бути з функціями протизатискання та блокування руху автобуса при відчинених дверях, а також блокування відчинення дверей при швидкості більше 5 км/год передні двері повинні мати приводи на кожну стулку. Дверні механізми повинні мати пневматичні циліндри та електропневматичний розподілювачі.
Салонні двері, крім передніх, можуть мати по одному циліндру на кожну стулку та один розподілювач на дві стулки. Кожна стулка передніх дверей повинна мати окремий розподілювач та окремий циліндр.
Обмеження щодо внутрішнього чи зовнішнього відчинення стулок дверей не висуваються.
Технічне питання, Відеонагляд
Дата подання: 27 липня 2016 14:31
"Автобуси повинні обладнуватись системою відеонагляду" Питання: Система повинна бути оснащена окремим монітором?
Відповідь: Автобуси повинні обладнуватись системою відео нагляду, яка включає чотири камери (контроль стану задніх і середніх дверей, контроль ситуації позаду автобуса, та передня камера) реєстратор відеозапису за тиждень в кабіні. В кабіні водія повинен бути встановлений окремий монітор з можливістю виводу зображень з усіх камер одночасно (мультиекранний режим) та з окремо вибраної камери.
Технічне питання, Відповідність екологічним стандартам
Дата подання: 27 липня 2016 14:38
"Відповідність екологічним стандартам EURO - 5". Чи допускається поставка автобуса, який відповідає екологічному стандарту EEV?
Відповідь: Відповідно до Закону У країни «Про деякі питання ввезення на митну територію України та реєстрації транспортних засобів» від 06.07.2005 № 2739-IV з 1 січня 2016 року пропуск на митну територію України з метою вільного обігу та першу реєстрацію в Україні ввезених транспортних засобів нових і таких, що були в користуванні, або виготовлених в Україні здійснюють за умови їх відповідності екологічним нормам не нижче рівня "ЄВРО-5".
Екологічний стандарт EEV в Україні, на сьогодні, офіційного статусу не набув.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Дата публікації : 31 серпня 2016
UA-2016-07-18-000238-afab086c6934d4eba9aebf6f60675ef96
Найменування замовника: КП КП "Київпастранс"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження замовника: 04070, Україна, м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2,
Учасник Документи Рішення
ТОВ МАЗтранссервіс Документи
Допущено до аукціону
Документи
ДП АСЗ 1 "АТ "АК "Богдан Моторс" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

16 вересня 2016 12:18
Довідка ДПІ
19 серпня 2016 14:10
Г16-38.pdf
19 серпня 2016 14:10
Відгук ММК Ілліча.pdf
19 серпня 2016 14:10
Штатний розпис.pdf
19 серпня 2016 14:10
СТАТУТ.pdf
19 серпня 2016 14:10
Витяг з рееєстру ПДВ.pdf
19 серпня 2016 14:10
Наказ на директора.pdf

Публічні документи

19 серпня 2016 18:01
Копія статуту.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2016 14:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП АСЗ 1 "АТ "АК "Богдан Моторс" 298 192 000,00
UAH з ПДВ
298 192 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МАЗтранссервіс 290 220 000,00
UAH з ПДВ
290 220 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2016 18:01
Копія статуту.pdf

Публічні документи

16 вересня 2016 12:18
Довідка ДПІ
19 серпня 2016 14:10
Г16-38.pdf
19 серпня 2016 14:10
Відгук ММК Ілліча.pdf
19 серпня 2016 14:10
Штатний розпис.pdf
19 серпня 2016 14:10
СТАТУТ.pdf
19 серпня 2016 14:10
Витяг з рееєстру ПДВ.pdf
19 серпня 2016 14:10
Наказ на директора.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МАЗтранссервіс
#35428907
Переможець 290 220 000,00
UAH з ПДВ
14 вересня 2016 17:22

Документи

14 вересня 2016 17:22
sign.p7s
14 вересня 2016 17:20
Повідомлення про рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14.09.2016 17:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МАЗтранссервіс
#35428907
290 220 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 вересня 2016 17:22
sign.p7s
14 вересня 2016 17:20
Повідомлення про рішення

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
04 жовтня 2016 10:47
підписаний контракт укладений
04 жовтня 2016 10:41
sign.p7s укладений
30 грудня 2016 11:19
ДУ № 4 до договору №52.16-314_МАЗтранссервіс.pdf зміни до договору
30 грудня 2016 11:02
sign.p7s укладений
10 листопада 2016 20:34
ДУ №3 до договору 52.16-314_МАЗтранссервіс.pdf зміни до договору
10 листопада 2016 20:32
sign.p7s укладений
31 жовтня 2016 12:21
ДУ № 2 к дог 52.16-314_МАЗтранссервіс.pdf зміни до договору
31 жовтня 2016 12:19
sign.p7s укладений
05 жовтня 2016 11:09
ДУ1 до договору 52.16-314_МАЗтранссервіс.pdf зміни до договору
05 жовтня 2016 10:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
не вказано
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміна розміру оплати за рахунок бюджетних коштів та коштів підприємства
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
не вказано
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміна розподілу оплати за рахунок бюджетних коштів та коштів підприємства на 2016 рік
Номер договору про закупівлю: № 2
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
не вказано
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміна розподілу оплати за рахунок бюджетних коштів та коштів підприємства на 2016 рік
Номер договору про закупівлю: 3
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягу закупівлі та суми договору
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку