Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання і приладдя для оформлення та видачі документів, що підтверджують громадянство україни, посвідчують особу чи її спеціальний статус, взяття їх біометричних даних (параметрів)
Equipment and supplies for processing and issuing documents confirming the citizenship of Ukraine, of identity or her special status, taking their biometric data (parameters)
Очікувана вартість
50 470 262,50 UAH
UA-2016-07-15-000195-c ef17286227e145cdbbee477bc4a4a84b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сімонов Андрій Анатолійович

+380442804524 simonov@dmsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна міграційна служба
Код ЄДРПОУ: 37508470
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., Київ, Володимирська, 9
Контактна особа: Сімонов Андрій Анатолійович
+380442804524
simonov@dmsu.gov.ua
Додаткові контактні особи: Страшко Володимир Вікторович
+380442895114
strashko@dmsu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Migration Service of Ukraine
National ID: 37508470
Contact point: Simonov Andriy Anatoliyovych
+380442804524
simonov@dmsu.gov.ua
Additional contacts: Strashko Volodymyr
+380442895114
strashko@dmsu.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 липня 2016 12:26
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2016 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2016 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2016 16:00
Початок аукціону: 06 вересня 2016 14:11
Очікувана вартість: 50 470 262,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 252 351,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 15 липня 2016 12:26
Enquiries until: 16 серпня 2016 16:00
Complaints submission until: до 22 серпня 2016 16:00
Time limit for receipt of tenders: 26 серпня 2016 16:00

Information

Estimated total value: 50 470 263 UAH including VAT
Minimal lowering step: 252 351 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Обладнання і приладдя для оформлення та видачі документів, що підтверджують громадянство україни, посвідчують особу чи її спеціальний статус, взяття їх біометричних даних (параметрів)
Equipment and supplies for processing and issuing documents confirming the citizenship of Ukraine, of identity or her special status, taking their biometric data (parameters)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1004 шт
Обладнання і приладдя для оформлення та видачі документів, що підтверджують громадянство україни, посвідчують особу чи її спеціальний статус, взяття їх біометричних даних (параметрів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, територіальні підрозділи Замовника, територіальні підрозділи Замовника
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
ДК 016:2010: 26.20.1 — Машини обчислювальні, частини та приладдя до них

Equipment and supplies for processing and issuing documents confirming the citizenship of Ukraine, of identity or her special status, taking their biometric data (parameters)
CPV: 30200000-1
Період постачання: по 31 грудня 2016

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 серпня 2016 09:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2016 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2016 09:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2016 13:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2016 12:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2016 17:47
5-зміни_ТД_нова редакція_18.08.2016.doc
18 серпня 2016 17:45
5-зміни_ТД_Затверджена_18.08.2016.docx
18 серпня 2016 17:43
5-зміни_ТД_Затверджена_18.08.2016.docx
28 липня 2016 09:45
4-зміни_ТД_нова редакція_28.07.2016.doc
18 серпня 2016 17:42
5-зміни_ТД_нова редакція_18.08.2016.doc
18 серпня 2016 17:38
5-зміни_ТД_нова редакція_18.08.2016.doc
18 серпня 2016 17:28
5-зміни_ТД_Затверджена_18.08.2016.docx
28 липня 2016 09:45
4-зміни_ТД_28.07.2016.docx
22 липня 2016 13:03
3-ТД_Затверджена_21.07.2016_1_нова редакція.doc
22 липня 2016 13:03
3-зміни_ТД_Затверджена_21.07.2016_1.doc.docx
15 липня 2016 12:27
ТД_Затверджена_14.07.2016_1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги до повносторінкового зчитувача документів (OCR, RFID, MRZ) з модулем для ID-карт РС1
Дата подання: 21 липня 2016 15:14
Просимо дати роз'яснення щодо доцільності контактного зчитувача (ISO 7816 Class A, AB and C) у складі повносторінкового зчитувача документів (OCR, RFID, MRZ) з модулем для ID-карт РС1 .  ;
Відповідь: З урахуванням того, що до паспорта громадянина України у
вигляді картки імплантовано безконтактний електронній носій, наявність
контактного зчитувача (ISO 7816 Class A, AB and C) у складі повносторінкового
зчитувача документів (OCR, RFID, MRZ) є опціональною
вимоги технічного завдання
Дата подання: 22 липня 2016 10:37
 Згідно п 1.3.5 Додаток 4 до Тендерної документації є вимога щодо наявності контактного зчитувача за стандартом ISO 7816 Class A, AB and C в повносторінковому зчитувачі документів (OCR, RFID, MRZ) з модулем для ID-карт РС1. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 р. № 302 в документах, що посвідчують особу передбачається безконтактний електронний носій. Наявність контактного зчитувача призведе до необґрунтованого збільшення вартості обладнання. Пропонуємо вилучити вимогу щодо наявності контактного зчитувача за стандартом ISO 7816 Class A, AB and C з п 1.3.5 Додаток 4 до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пропозиція стосовно вилучення вимоги щодо наявності контактного зчитувача за стандартом ISO 7816 Class A, AB and C з п 1.3.5 Додаток 4 до Тендерної документації буде розглянута на найближчому засіданні тендерного комітету. За результатами розгляду звернення потенційні учасники будуть проінформовані про рішення замовника щодо внесених змін до тендерної документації у строк та у порядку, визначеному чинним законодавством.
процедурне питання
Дата подання: 04 серпня 2016 18:00
Просимо повідомити точну дату та час розкриття тендерної пропозиції, оскільки в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів відсутня зазначена інформація .Інформація потрібна для розуміння конкретної дати початку дії 90-денного строку тендерної пропозиції .
Відповідь: Відповідно до абзацу другого частини першої статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Враховуючи вищевикладене, розкриття пропозицій відбудеться 19.08.2016 о 16:00.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 30 серпня 2016
UA-2016-07-15-000195-cef17286227e145cdbbee477bc4a4a84b
Найменування: Державна міграційна служба
Код ЄДРПОУ: 37508470
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., Київ, Володимирська, 9
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Компанія "Версія" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ООО "ІНГРЕСС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

31 серпня 2016 15:59
протокол
31 серпня 2016 16:07
Електронний підпис

Публічні документи

13 вересня 2016 15:11
ЦІНОВА.pdf
12 вересня 2016 13:34
податкова.pdf
12 вересня 2016 13:34
МВС.pdf
12 вересня 2016 13:34
Довідки не суд не корупц.pdf
12 вересня 2016 13:33
Відсутність підстав.pdf
26 серпня 2016 14:03
Банкгарант.pdf
26 серпня 2016 13:39
Частина 1.pdf
26 серпня 2016 13:38
Частина 3.pdf
26 серпня 2016 13:37
Частина 4.pdf
26 серпня 2016 13:36
Частина 2.pdf
26 серпня 2016 13:36
Тендер пропоз.pdf

Документи

31 серпня 2016 16:00
протокол
31 серпня 2016 16:08
Електронний підпис

Публічні документи

26 серпня 2016 15:54
1.pdf
26 серпня 2016 15:19
статут.pdf
26 серпня 2016 15:19
3.pdf
26 серпня 2016 15:19
технічні вимоги.pdf
26 серпня 2016 15:19
1.pdf
26 серпня 2016 15:19
тендерна пропозиція.pdf
26 серпня 2016 15:19
гарантия.pdf
26 серпня 2016 15:19
2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Компанія "Версія"

ООО "ІНГРЕСС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 вересня 2016 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Компанія "Версія" 50 467 758,00
UAH з ПДВ
50 467 758,00
UAH з ПДВ
Документи
ООО "ІНГРЕСС" 50 470 117,80
UAH з ПДВ
50 470 117,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 вересня 2016 15:11
ЦІНОВА.pdf
12 вересня 2016 13:34
податкова.pdf
12 вересня 2016 13:34
МВС.pdf
12 вересня 2016 13:34
Довідки не суд не корупц.pdf
12 вересня 2016 13:33
Відсутність підстав.pdf
26 серпня 2016 14:03
Банкгарант.pdf
26 серпня 2016 13:39
Частина 1.pdf
26 серпня 2016 13:38
Частина 3.pdf
26 серпня 2016 13:37
Частина 4.pdf
26 серпня 2016 13:36
Частина 2.pdf
26 серпня 2016 13:36
Тендер пропоз.pdf

Публічні документи

26 серпня 2016 15:54
1.pdf
26 серпня 2016 15:19
статут.pdf
26 серпня 2016 15:19
3.pdf
26 серпня 2016 15:19
технічні вимоги.pdf
26 серпня 2016 15:19
1.pdf
26 серпня 2016 15:19
тендерна пропозиція.pdf
26 серпня 2016 15:19
гарантия.pdf
26 серпня 2016 15:19
2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Компанія "Версія"

ООО "ІНГРЕСС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Компанія "Версія"
#37396448
Переможець 50 467 758,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2016 15:44

Документи

08 вересня 2016 15:44
Електронний підпис
08 вересня 2016 15:38
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2016 15:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Компанія "Версія"
#37396448
50 467 758,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 вересня 2016 15:44
Електронний підпис
08 вересня 2016 15:38
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2017 10:09
Електронний підпис укладений
30 листопада 2016 09:31
Електронний підпис укладений
23 вересня 2016 15:21
договір зміни до договору
23 вересня 2016 15:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
не вказано
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись частиною першою статті 651, статтею 654 Цивільного кодексу України, частиною першою статті 188 Господарського кодексу України, статтею 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 16.1, 16.2 Договору № 230916/58 на закупівлю обладнання і приладдя для оформлення та видачі документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, взяття їх біометричних даних (параметрів) (код згідно ДК 016:2010 - 26.20.1 «Машини обчислювальні, частини та приладдя до них» (відповідно до коду 30200000-1 «Комп'ютерне обладнання та приладдя» основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)) від 23.09.2016, укладеного між Сторонами (далі – Договір), Сторони дійшли взаємної згоди внести такі зміни до Договору: 1.1. Додаток № 3 до додатку 1 «Специфікація цифрової клавіатури зовнішньої для введення ПІН кодів» до Договору викласти у новій редакції, що додається (додаток 1 до цієї Додаткової угоди № 1). 1.2. Додаток 2 до додатку 4 «Місця монтажу обладнання» до Договору викласти у новій редакції, що додається (додаток 2 до цієї Додаткової угоди № 1)
Номер договору про закупівлю: 230916/58
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1 від 23.11.2016
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 вересня 2016 — 31 грудня 2016
Сума оплати за договором: 50 467 758,00
UAH з ПДВ