Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт Клеванської загальноосвітньої школи №1 І-ІІІ ступенів Рівненської районної ради Рівненської області (заміна вікон)
Очікувана вартість
175 000,00 UAH
UA-2016-07-14-000185-b ● c1fc1b59671b4dbb9dcd93997ab5d1b0
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Рівненської райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02145790 |
Місцезнаходження: | 33001, Україна , Рівненська обл., місто Рівне, вул. Соборна, 195 |
Контактна особа: |
Потайчук Ігор Олегович +380984640374 ocvita_potaichuk@hotmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 липня 2016 12:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 липня 2016 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 липня 2016 16:00 |
Початок аукціону: | 21 липня 2016 13:02 |
Очікувана вартість: | 175 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,14% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Поточний ремонт Клеванської загальноосвітньої школи №1 І-ІІІ ступенів Рівненської районної ради Рівненської області (заміна вікон)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35312, Україна, Рівненська область, с. Клевань 1 Рівненського району, вул. Богдана Хмельницького, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 серпня 2016
ДК 021:2015: 45214200-2 — Будівництво шкіл
ДК 016:2010: 41.00.4 — Будування нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 липня 2016 11:45 |
Оголошення.doc |
14 липня 2016 12:44 |
Додаток 4 Договір ПОТ.РЕМ.doc |
14 липня 2016 12:44 |
Додаток 3. Специфікація арок.xls |
14 липня 2016 12:44 |
Додаток 2. Специфікація вікон.xls |
15 липня 2016 11:45 |
Оголошення.doc
|
||
14 липня 2016 12:44 |
Додаток 4 Договір ПОТ.РЕМ.doc
|
||
14 липня 2016 12:44 |
Додаток 3. Специфікація арок.xls
|
||
14 липня 2016 12:44 |
Додаток 2. Специфікація вікон.xls
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
додаток №1
Дата подання: 15 липня 2016 11:23
Доброго дня! У додатку №1 (дефектний акт), п.п.7-14 уточніть одиниці виміру. Це має бути кількість у шт чи у м2 ?
Відповідь: Доброго дня! Внесено виправлення. Прошу скачати оновлений файл "Оголошення". Дякую
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2016-07-14-000185-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП ВІКНА-ЦЕНТР, Код ЄДРПОУ:34259773
Дата подання: 25 липня 2016 11:07
ОСКАРЖЕННЯ результатів аукціону
21.07.2015 року наше підприємство отримало Інформація про відхилення пропозиції учасника електронного реверсивного аукціону. Причиною відхилення стало, те що згідно вимоги, викладеної у п. 10.5 Оголошення, місце реєстрації фірми виконавця робіт є Рівненський район, а переможець аукціону ПП ВІКНА-ЦЕНТР зареєстрований юридично у м. Львові.
Вважаємо, що відхилення нашої пропозиції та вимога щодо реєстрації фірми виконавця робіт суперечить вимогам чинного законодавства, є протиправною, а тому підлягає скасуванню виходячи з наступного:
Відповідно до ч. 2 ст. 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції» Антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, зокрема, визнаються:
- дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами;
Вчинення антиконкурентних дій органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом.
Відповідно до ст. 17 Закону України «Про захист економічної конкуренції» забороняються дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), що полягають у схиленні суб'єктів господарювання, органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю до порушень законодавства про захист економічної конкуренції, створенні умов для вчинення таких порушень чи їх легітимації.
Згідно ст. 31 Господарського кодексу України дискримінацією суб'єктів господарювання органами влади у цьому Кодексі визнається:
заборона створення нових підприємств чи інших організаційних форм господарювання в будь-якій сфері господарської діяльності, а також встановлення обмежень на здійснення окремих видів господарської діяльності або виробництво певних видів товарів з метою обмеження конкуренції;
примушування суб'єктів господарювання до пріоритетного укладання договорів, першочергової реалізації товарів певним споживачам або до вступу в господарські організації та інші об'єднання;
прийняття рішень про централізований розподіл товарів, який призводить до монопольного становища на ринку;
встановлення заборони на реалізацію товарів з одного регіону України в інший;
надання окремим підприємцям податкових та інших пільг, які ставлять їх у привілейоване становище щодо інших суб'єктів господарювання, що призводить до монополізації ринку певного товару;
обмеження прав суб'єктів господарювання щодо придбання та реалізації товарів;
встановлення заборон чи обмежень стосовно окремих суб'єктів господарювання або груп підприємців.
Дискримінація суб'єктів господарювання не допускається. Законом можуть бути встановлені винятки з положень цієї статті з метою забезпечення національної безпеки, оборони, загальносуспільних інтересів.
Крім того, відповідно до ст. 5 Закону України «Про здійснення державних закупівель», яка може бути застосована до цих правовідносин за аналогією, передбачає, що Вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Враховуючи наведене, вважаємо що встановлені обмеження про місце реєстрації фірми виконавця лише у Рівненському районі є дискримінаційними, а відтак підлягають скасуванню, а наше підприємство має бути оголошене переможцем аукціону. Також повідомляємо Вас, що у протилежному випадку, наше підприємство буде змушене звернутися до суду за захистом своїх прав та інтересів, що зумовить покладення усіх судових витрат на відповідача.
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо, що відхилення нашої пропозиції та вимога щодо реєстрації фірми виконавця робіт суперечить вимогам чинного законодавства, є протиправною, а тому підлягає скасуванню виходячи з наступного:
Відповідно до ч. 2 ст. 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції» Антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, зокрема, визнаються:
- дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами;
Вчинення антиконкурентних дій органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом.
Відповідно до ст. 17 Закону України «Про захист економічної конкуренції» забороняються дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), що полягають у схиленні суб'єктів господарювання, органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю до порушень законодавства про захист економічної конкуренції, створенні умов для вчинення таких порушень чи їх легітимації.
Згідно ст. 31 Господарського кодексу України дискримінацією суб'єктів господарювання органами влади у цьому Кодексі визнається:
заборона створення нових підприємств чи інших організаційних форм господарювання в будь-якій сфері господарської діяльності, а також встановлення обмежень на здійснення окремих видів господарської діяльності або виробництво певних видів товарів з метою обмеження конкуренції;
примушування суб'єктів господарювання до пріоритетного укладання договорів, першочергової реалізації товарів певним споживачам або до вступу в господарські організації та інші об'єднання;
прийняття рішень про централізований розподіл товарів, який призводить до монопольного становища на ринку;
встановлення заборони на реалізацію товарів з одного регіону України в інший;
надання окремим підприємцям податкових та інших пільг, які ставлять їх у привілейоване становище щодо інших суб'єктів господарювання, що призводить до монополізації ринку певного товару;
обмеження прав суб'єктів господарювання щодо придбання та реалізації товарів;
встановлення заборон чи обмежень стосовно окремих суб'єктів господарювання або груп підприємців.
Дискримінація суб'єктів господарювання не допускається. Законом можуть бути встановлені винятки з положень цієї статті з метою забезпечення національної безпеки, оборони, загальносуспільних інтересів.
Крім того, відповідно до ст. 5 Закону України «Про здійснення державних закупівель», яка може бути застосована до цих правовідносин за аналогією, передбачає, що Вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Враховуючи наведене, вважаємо що встановлені обмеження про місце реєстрації фірми виконавця лише у Рівненському районі є дискримінаційними, а відтак підлягають скасуванню, а наше підприємство має бути оголошене переможцем аукціону. Також повідомляємо Вас, що у протилежному випадку, наше підприємство буде змушене звернутися до суду за захистом своїх прав та інтересів, що зумовить покладення усіх судових витрат на відповідача.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 липня 2016 13:39
За результатами розгляду Вашої скарги щодо неправомірного відхилення Вашої пропопозиції повідомляємо про прийняття замовником рішення про відміну даної закупівлі у звязку з неможливістю усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань щодо закупівлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП ВІКНА-ЦЕНТР #34259773 |
Відхилено |
145 457,00
UAH з ПДВ
|
21 липня 2016 15:15
|
ФОП Пасічник Сергій Васильович #2870403497 |
Переможець |
145 557,00
UAH з ПДВ
|
23 липня 2016 10:35
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 25 липня 2016 13:44 |
Коментар щодо відміни: | Повідомляємо про прийняття замовником рішення про відміну даної закупівлі у звязку з неможливістю усунення порушень, які виникли через виявлені порушення законодавства з питань щодо закупівлі. |
Документи:
25 липня 2016 13:44
|
Відміна закупівлі |