Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги по доповненню «Системи управління підприємством «ПАМАК:ALT» функціональними контурами»
Очікувана вартість
1 425 200,00 UAH
UA-2016-07-08-000145-a 7a10a60bc3094b9d8c4adffa3477fbf3
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Герасимова Н.Ю.

(048)727-36-75 ntvk2@zhd.tenet.odessa.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081200
Місцезнаходження: Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19
Контактна особа: Герасимова Н.Ю.
(048)727-36-75
ntvk2@zhd.tenet.odessa.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Довідка Торгово-Промислової палати України від 23.03.2016р.
№ 2245/08.2-7.3

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2016 15:48
Оскарження наміру укласти договір: 18 липня 2016 15:48

Інформація про предмет закупівлі

«Послуги по доповненню «Системи управління підприємством «ПАМАК:ALT» функціональними контурами:
- «Оперативний контроль за надходженням, направленням та використанням грошових коштів по залізниці»;
- «Облік операцій: надходжень і витрат кас станцій і ТехПД, поточного рахунку із
спеціальним режимом використання залізниці та формування звітних документів
відділу НФДУ»;
- «Облік податків, рентних платежів та зборів залізниці» в складі підсистем:
- Рентна плата за спеціальне використання води;
- Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів;
- Рентна плата за користування надрами для видобування корисних копалин;
- Податкова декларація з плати за землю;
- Формуванню розрахунків замовлень до фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності;
- Туристичний збір;
- «Звіт про використання реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок)»;
- «Програма стабілізації фінансово-економічного стану регіональної філії Одеська залізниця» – складових «Системи управління підприємством «ПАМАК: ALT»,
послуги з встановлення, адаптації, налаштування робочих місць на виробничих підрозділах філії та фінансово-економічній службі, послуги з підготовки персоналу по експлуатації системи, запуск в дослідну і постійну експлуатацію»
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 усл.
«Послуги по доповненню «Системи управління підприємством «ПАМАК:ALT» функціональними контурами»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65012, Україна, Одеська обл., Одеса, Пантелеймонівська,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2016
ДК 021:2015: 72253000-3 — Послуги з підтримки користувачів та з технічної підтримки
ДК 016:2010: 62.01.1 — Послуги щодо проектування та розробляння у сфері інформаційних технологій

Тендерна документація

08 липня 2016 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Памак»
#19130165
Переможець 1 425 200,00
UAH з ПДВ
08 липня 2016 15:48

Документи

08 липня 2016 15:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2016 15:48

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Памак»
#19130165
1 425 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 липня 2016 15:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 лютого 2017 14:14
Електронний підпис укладений
27 липня 2016 16:03
Дод9_до_контури.pdf укладений
27 липня 2016 16:02
Дод8_до_контури.pdf укладений
27 липня 2016 16:02
Дод7_до_контури.pdf укладений
27 липня 2016 16:02
Дод6_до_контури.pdf укладений
27 липня 2016 16:02
Дод5_до_контури.pdf укладений
27 липня 2016 16:01
дод1-4_до_контури.pdf укладений
27 липня 2016 16:01
Договор_контури.pdf укладений
27 липня 2016 16:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2016 — 30 листопада 2016
Сума оплати за договором: 1 425 200,00
UAH з ПДВ