Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по інформаційно-технологічному супроводу програмного забезпечення автоматизованої інформаційної системи «Облік податків та зборів, розрахунок звітності і формування файлів обміну інформацією з ДФС» - складової «Системи управління підприємством «ПАМАК:ALT»
Очікувана вартість
1 261 728,00 UAH
UA-2016-07-08-000137-b f62d216eb0a54f8b90b539133820861c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Герасимова Н.Ю.

(048)727-36-75 ntvk2@zhd.tenet.odessa.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081200
Місцезнаходження: Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19
Контактна особа: Герасимова Н.Ю.
(048)727-36-75
ntvk2@zhd.tenet.odessa.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Довідка Торгово-Промислової палати України від 23.03.2016р.№ 2245/08.2-7.3

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 липня 2016 15:24
Оскарження наміру укласти договір: 18 липня 2016 15:24

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 усл.
Послуги по інформаційно-технологічному супроводу програмного забезпеченняавтоматизованої інформаційної системи «Облік податків та зборів, розрахунок звітності і формування файлів обміну інформац
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65012, Україна, Одеська обл., Одеса, Пантелеймонівська,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2016
ДК 021:2015: 72253000-3 — Послуги з підтримки користувачів та з технічної підтримки
ДК 016:2010: 62.01.1 — Послуги щодо проектування та розробляння у сфері інформаційних технологій

Тендерна документація

08 липня 2016 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПАМАК»
#19130165
Переможець 1 261 728,00
UAH з ПДВ
08 липня 2016 15:24

Документи

08 липня 2016 15:24
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2016 15:24

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПАМАК»
#19130165
1 261 728,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 липня 2016 15:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 листопада 2017 16:33
Електронний підпис укладений
30 грудня 2016 17:00
Додакова угода №1 від 30.12.2016.pdf зміни до договору
30 грудня 2016 17:00
Електронний підпис укладений
27 липня 2016 15:46
дод_1-5_до_супров.pdf укладений
27 липня 2016 15:44
Дог_супровод.pdf укладений
27 липня 2016 15:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з частиною пятою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" (дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку).
Номер договору про закупівлю: ОД/НФ-16-550
Договір:
Номер додаткової угоди: ОД/НФ-16-550
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2016 — 06 лютого 2017
Сума оплати за договором: 1 337 703,00
UAH з ПДВ