Конверти білі без нанесення логотипу код 17.23.1 Вироби канцелярські, паперові (22800000-8 Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
Очікувана вартість
3 600,00 UAH
UA-2016-07-07-000020-c c33343a6eccd4d389a1d18e4bef9de7d
Допорогові закупівлі    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: ГП "Чернігівський обласний центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат"
Код ЄДРПОУ: 03190840
Місцезнаходження замовника: 14028, Украина, Черниговская обл., м. Чернігів , пр. Миру 116 А
Контактна особа замовника: Тетяна Геннадіївна Гінда
+380462728139
vcentr@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2016 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2016 10:00
Початок аукціону: 18 липня 2016 15:42
Початок аукціону: 18 липня 2016 15:42
Очікувана вартість: 3 600,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,39 %

Інформація про предмет закупівлі

код 17.23.1 Вироби канцелярські, паперові (22800000-8 Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби (конверти))

код 17.23.1 Вироби канцелярські, паперові (22800000-8 Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби (конверти))
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 штуки
Конверти білі без нанесення логотипу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14028, Украина, Черниговская область, м. Чернігів, проспект Миру, 116А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 липня 2016  —  31 грудня 2016
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
ДК 016:2010: 17.23 — Вироби канцелярські, паперові

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

07 липня 2016 08:56
konverti_zakupivlya.doc
07 липня 2016 08:56
konverti_zakupivlya.doc
07 липня 2016 08:56
konverti_zakupivlya.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Не коректна подача оголошення
Дата подання: 11 липня 2016 15:42
Згідно евростандартів та ДСТУ - Конверт білий з клейкою(віно ЗАХИСНОЮ) стрічкою на верхньому клапані(а є щей нижній?), щільністю паперу не менше 80 гр/м2, без нанесення логотипу16*11см - пробачте"По ГРАМОТНОМУ" - С6(114*162мм) СКЛ(або СК якщо клапан з двух частин на які нанесені клеї, які зчеплюються при складанні) - сілікон клей під захисною стрічкою, офсет(це білий!)і, щільністю паперу не менше 70 гр/м2(загалом під МК), під СКЛ - 75гр/м2, 80гр/м2 - під рівень business , premium(під друкування, з вікнами, під тангір) без нанесення - позначається 0+0
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Опис предм. закупівлі
Дата подання: 11 липня 2016 16:02
Гадаю Ви мали на увазі: конверт С6(114*162мм) СКЛ офсет 0+0 75гр/м2 - 1000шт, конверт С5(162*229мм) СКЛ офсет 0+0 80гр/м2 - 1000шт, пакет(це коли клапан зроблений на 229мм - коротшій стороні (збоку) якщо пишите конверт потрібно обов'язково описувати розташування клапана) далі або С4(229*324мм) СКЛ офсет 0+0 90гр/м2(minimum) - 1000шт або пакет В4(250*353мм) СКЛ офсет 0+0 100гр/м2(minimum) - 1000шт. Останню позицію пропишіть конкретно, або дайте в поясненні новий перелік - які саме! Заздалегідь вдячні за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2016-07-07-000020-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Куверт-Україна, Код ЄДРПОУ:30609417
Дата подання: 12 липня 2016 15:03
Помилки та некорректна спеціфікація оголошення
Що тут, за Вашим текстом, згідно ДСТУ - Конверт білий з клейкою(можливо мали на увазі ЗАХИСНОЮ) стрічкою на верхньому клапані(а повинен бути якійсь щей нижній?), щільністю паперу не менше 80 гр/м2 -(на С6 - 80гр/м2 - це вже преміум сегмент, а на В4(250*353мм)навпаки 80-невитримає навантажень укрпошти! Мінімальна щільність В4 - 100гр/м2 + офсет/крафт, який клапан?... на С5(162*229мм) - 80гр/м2 це норма за ДСТУ - С6 прописана щільність 70-75-80гр/м2 без нанесення логотипу, чи чогось ще, позначають - 0+0 Чомусь в усіх інших заявках пробачте "По ГРАМОТНОМУ" - С6(114*162мм) СКЛ(або СК якщо клапан з двух частин на які нанесені клеї, які зчеплюються при складанні) - сілікон клей під захисною стрічкою, офсет(це білий!)і, щільністю паперу не менше 70 гр/м2(загалом під МК), під СКЛ - 75гр/м2, 80гр/м2 - під рівень business , premium(під друкування, з вікнами, під тангір) без нанесення - позначається 0+0
Це були запитання, на які небуло відповідей ні за вказаною адресою 342525@i.ua, ні за вказаним телефоном, ні на майданчику .... Мабуть працівники цієї установи вже заздалегідь вибрали "переможця", і під його особисту пропозицію прописані ці умови...
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 липня 2016 09:53
Щодо щільності паперу, то в документації закупівлі зазначена щільність не 80 гр/м2, а не менше 80 гр/м2, тобто допустима щільність від 80 гр/м2 і більше. Щодо клапану, то він буває ще й боковий. Взагалі конверти повинні бути без вікон, не під друк чи тангір. Щодо інших запитань в прикріпленому файлі є зміни до документації закупівлі.
Номер вимоги: UA-2016-07-07-000020-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Куверт-Україна, Код ЄДРПОУ:30609417
Дата подання: 25 липня 2016 14:16
Прошу скасувати результати тендеру
В цій закупівлі явно присутня корупційна складова! В заявці з самого початку, поданий предмет закупівлі, був прописаний - "але - взагале", і на запитання потенційних учасників небуло відповідей ні за вказаною адресою 342525@i.ua, ні за вказаним телефоном, ні на майданчику ....Потім, вважай у день аукціону, мабуть, з'явилися зміни у спуціфікації! Після подачи нами пропозиції - це точно! Мабуть працівники цієї установи вже заздалегідь вибрали "переможця" - "рідний ФОП", і під його особисту "пропозицію з "відкатом"" прописані всі умови..., зміни в описі предмету закупівлі з'явились в останній день "подачі пропозицій", тобто після подачи основними "гравцями" своїх пропозицій і торги учасники проходили знаючи розрахунки ціни на попередні умови(ціни дешевших конвертів), потім, коли аукціон в статусі кваліфікація, Вони заявляють, що їм потрібні конверти інших форматів які доречі мінімум на 25% дорожчі ніж попередньо заявлені! От і виходить що у Чернігові " ліпше" купити "в роздріб" ніж "оптом"...
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 липня 2016 14:57
Зверніть увагу, що відповідно до прикріпленої документації при оголошенні закупівлі, а не при відповіді на попередню вимогу, були зазначені конверти розміром 350*250мм, а Вами в ціновій пропозиції запропоновані конверти розміром 324*229мм. Крім того, дане питання було обговорене з Вашим представником та отримана відповідь, що дійсно ТОВ "Куверт-Україна" пропонує конверти розміром 324*229 мм, які не відповідають заявленим вимогам

Документи

13 липня 2016 09:53
konverti_zakup__zi_zminami.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 липня 2016 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Общество с ограниченной ответственностью "Украинский папир" 1 620,00
UAH з ПДВ
1 440,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Куверт-Україна 2 010,00
UAH з ПДВ
1 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Волошко Марина Олександрівна 3 350,00
UAH з ПДВ
2 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 липня 2016 11:00
File.PDF
12 липня 2016 17:28
Статут 08.06.16.pdf
12 липня 2016 17:28
НДС.pdf
12 липня 2016 17:28
виписка 14.12 (1).pdf
12 липня 2016 17:28
File0003.PDF

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Общество с ограниченной ответственностью "Украинский папир"
#25394112
Відхилено 1 440,00
UAH з ПДВ
21 липня 2016 11:47
ТОВ Куверт-Україна
#30609417
Відхилено 1 450,00
UAH з ПДВ
22 липня 2016 08:49
ФОП Волошко Марина Олександрівна
#2901023766
Переможець 2 800,00
UAH з ПДВ
25 липня 2016 15:54

Документи

21 липня 2016 10:18
rishennya_komitetu.pdf

Документи

22 липня 2016 08:46
rishennya_komitetu.pdf

Документи

25 липня 2016 15:51
rishennya_komitetu.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 липня 2016 15:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Волошко Марина Олександрівна
#2901023766
2 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 липня 2016 15:51
rishennya_komitetu.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
4.pdf укладений
01 серпня 2016 09:41
3.pdf укладений
01 серпня 2016 09:41
2.pdf укладений
01 серпня 2016 09:41
1.pdf укладений
01 серпня 2016 09:41

Актуальні тендери

До пошуку