Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації Call- центру
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2016-07-05-000158-b f36f097fab1c401ca02935079f3e169d
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Фомінова Олена Вікторівна

+380442794761 uvets@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
Код ЄДРПОУ: 39924774
Вебсайт: http://consumer.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., місто Київ, Бориса Грінченка 1
Контактна особа: Фомінова Олена Вікторівна
+380442794761
uvets@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 липня 2016 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2016 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2016 16:00
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Послуга щодо організації Call- центру «Гаряча лінія Держпрожспоживслужби» надається за адресою м. Київ вул. Б.Грінченка,1
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуги
Послуги з організації Call- центру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бориса Грінченка,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2016
ДК 021:2015: 64215000-6 — Послуги ІР-телефонії
ДК 016:2010: 61.90.1 — Послуги телекомунікаційні, інші

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи можлива заміна обладнання?
Дата подання: 05 липня 2016 17:05
Чи можлива заміна конфігурації - відмови від офісної АТС шляхом заміни її віртуальною? На нашу думку IP АТС ZYCOO CooVox-U20-A202 не в повній мірі відповідає заявленим вимогам, особливо в частині запису та зберігання телефонних розмов. До тогож не має відомостей про сертифікацію цього ообладнання відповідно до вимог українського законодавства . Через що використання такого телекомунікаційного обладнання є порушенням чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ні. Ми орган виконавчої влади, використання серверів в інших установах або віртуальних заборонено.
Колл-центр
Дата подання: 06 липня 2016 11:19
1. Чи можливий поділ закупівлі на 2 різні? Послуги телефонії і обладнання для колл-центру зовсім різні, і обєднуючи в одне, тим самим відсіюється велика кількість операторів звязку, які не пропонують обладнання, а також обмежуються кількість постачальників обладнання, які не є операторами звязку. 2. Послуги звязку передбачають абонетську плату. В даному випадку нічого не вказано про абанентську плату. 3. Що мається на увазі під "Дзвінки на такий номер безкоштовні з стаціонарних телефонів м. Києва." це має бути номер 0-800 чи звичайний київський номер? 4. Яким чином планується організувати запис розмов. якщо в даного обладнання є підтримка запису, але немає куди записувати розмови? Також дане обладнання не має функціоналу потрібного для роботи колл-центру.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Замовником було визначено надання послуг відповідно до тех.завдання.
2. Абонентска плата, ще інший предмет закупівлі.
3. "безкоштовні з стаціонарних телефонів м. Києва" - в межах Києва.
4. У замовника є ресурс для зберігання даних.
Call-центр
Дата подання: 06 липня 2016 11:49
Добрый день! Подскажите, вам необходимо организовать Call-центр с обязательным предоставлением оборудования(IP-телефонов и модема)? (044-235-47-78) Наталия
Відповідь: Так
Колл-центр
Дата подання: 08 липня 2016 09:23
1. Згідно із завданням, Вам потрібно організувати 6 робочих місць з апаратами рівня GXP-1610. Чому Ви вважаєте, що пряме підкллючення цих апаратів до АТС оператора зв'язку є використанням "серверу за межами..."? 2. Надання запису проведених Вашими абонентами розмов оператором на прохання абонента теж не є забороненою подією. Прошу надати посилання на таку заборону (ведення запису розмов абонента за його проханнями та договором та надання їх на вимогу).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником складно техзавдання для закупівлі послуг з урахіванням вимог специфіки служби
Колл-центр
Дата подання: 08 липня 2016 09:35
Надання безкоштовних для абонента, що викликає, розмов на фіксованій мережі сьогодні можливе або за рахунок використання номерів 0-800, або виключно в межах власної мережі. У всіх інших випадках інші оператори будуть тарифікувати такі дзвінки абонента незалежно від Вашого бажання та бажання переможця тендеру. Який метод Ви вважаєте за прийнятний?
Відповідь: Просимо звичайний київськи номер у легкозапамя"товуючому формат
Колл-центр
Дата подання: 08 липня 2016 09:37
Спеціфіка служби не має протирічити діючому законодавству. У іншому випадку Ви порушуєте Закон, тому тендер легко опротестувати.
Відповідь: Специфіка служби не має протирічь з чинним законодавством
Щодо "Інженерно-монтажних робіт"
Дата подання: 08 липня 2016 09:42
Як та коли можливо ознайомитись із обсягами тієї частини завдання, що зветься "Інженерно-монтажні роботи"? У наявній документації ніяких посилань на обсяги немає.
Відповідь: Вам надали відповідь у телефонній розмові
Договір про надання послуг
Дата подання: 08 липня 2016 09:54
Викладений зразок Договору у частині надання телекомунікаційних послуг не відповідає вимогам до договору на надання телекомунікаційних послуг, що визначається Рішенням НКРЗІ №395 від 31.07.2015р. Чи можливе приведення документації у відповідність до діючого законодавства?
Відповідь: Наразі послуги на організацію CALL- ЦЕНТРУ
Телефонні номери
Дата подання: 08 липня 2016 11:02
Чи можливе укладання додаткового договору, в межах вартості тендерної пропозиції, на надання телефонного номеру (номерів), адже послуга колл-центру неможлива без такого номеру?
Відповідь: Технічним завдання передбачено надання номера телефону в зручному форматі
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій