Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Частини причепів, напівпричепів та інших транспортних засобів, що не мають механічного урухомлювача/привода для руху (Машини та механізми для підіймання, переміщення, завантаження чи розвантаження (Водило для буксирування повітряних суден))» (ДК 016:2010 - 29.20.3; ДК 021:2015 -42418000-9
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2016-07-05-000031-a a7bb328065264099a4b57b244ad13901
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ільїна Валентина Олексіївна

+380552337179 aeroport.Ks@yandex.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ХЕРСОНСЬКІ АВІАЛІНІЇ"
Код ЄДРПОУ: 38386582
Вебсайт: http://www.airport.kherson.ua/ru/
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, АЕРОПОРТ ЦА
Контактна особа: Ільїна Валентина Олексіївна
+380552337179
aeroport.Ks@yandex.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 липня 2016 10:13
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2016 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2016 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2016 16:00
Початок аукціону: 25 липня 2016 13:04
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Водило для буксирування повітряних суден
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73040, Україна, Херсонська область, Херсон, Аеропорт ЦА
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2016
ДК 021:2015: 42418000-9 — Машини та механізми для підіймання, переміщення, завантаження чи розвантаження
ДК 016:2010: 29.20.3 — Частини причепів, напівпричепів та інших транспортних засобів, що не мають механічного урухомлювача/привода для руху

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ст.5 Закону
Дата подання: 08 липня 2016 19:06
Відповідно до: 1. п.5 ДКТ: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.» 2. Статті 5 чинного Закону України Про публічні Закупівлі (далі – Закон): 1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.» та «3.Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників» Звертаєо увагу на необхідність внесення наступних змін до ДКТ: 1. П.6 Загальних положень ДКТ викласти у редакції: «Валютою тендерної пропозиції є гривня. У разі якщо учасником процедури закупівлі є іноземний учасник, такий учасник може зазначити ціну тендерної пропозиції у валюті І групи класифікації іноземної валюти Національного банку України (надалі – валюта І групи). При розкритті тендерних пропозицій ціна такої тендерної пропозиції перераховується у гривні згідно наступним перерахунком та зазначається Учасником в гривні: Ціна пропозиції в гривні = ціна тендерної пропозиції в валюті І групи, помножена на офіційний курс гривні до валюти І групи, встановлений Національним банком України на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До цієї ціни додається розмір мита (згідно коду УКТЗЕД), що складає 10% від загальної ціни товару в сумі з транспортними витратами, Формула (механізм, спосіб) зазначеного вище перерахунку ціни пропозиції: Ціна тендерної пропозиції в валюті І групи х курс валюти + 10% мито.Електронний аукціон (пониження ціни) проводиться в гривні.Валюта тендерної пропозиції зазначається в Тендерній пропозиції (технічній частині). Договір з іноземним учасником укладається в валюті І групи згідно Комерційної частини тендерної пропозиції, приведеної у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, яка буде містити в собі: - ціну тендерної пропозиції у валюті І групи; ціну такої тендерної пропозиції перераховану у гривні, згідно формули (механізму, способу) перерахунку ціни пропозиції, визначеного цією Документацією (не зазначається в договорі).» 2. Додати п.8 до Загальних положень ДКТ у редакції: «Умови поставки відповідно до офіційних правил з тлумачення термінів Інкотермс 2010 для вітчизняних та іноземних учасників зазначені в проекті договору (вітчизняні учасники – DDP, іноземні – DAP). Задля забезпечення участі у торгах вітчизняних та іноземних учасників на рівних умовах іноземні учасники повинні керуватись наступною інструкцією: 1. сформувати ціну пропозиції в валюті І групи; 2. перерахувати ціну пропозиції в валюті І групи в гривню за формулою перерахунку (зазначено в правій частині) курс на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій; 3. зазначити в Системі ціну пропозиції, перераховану в гривню; 4. пониження ціни (аукціон) проводити в гривні; 5. В Комерційній частині тендерної пропозиції, приведеної у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, зазначити ціну в валюті І групи та зазначити перерахунок ціни в гривню. 3. Додаток 3 Технічну пропозицію ДКТ доповнити: «Валюта тендерної пропозиції _____________ (вказується валюта: гривня (для вітчизняних учасників) або валюта І групи (для іноземних учасників))». 4. Додаток 4 Комерційну частину доповнити посиланнями на спосіб оплати і валюту розрахунків для учасника нерезидента. 5. Додаток 5 Доповнити таблицею чи посиланням «для іноземних учасників». 6. Проект договору доповнити посиланнями на спосіб оплати і валюту розрахунків для учасника нерезидента. дані зміни відповідатимуть ст.5 Закону України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше звернення розглянуто та внесено зміни до тендерної документації
Щодо переліку документів
Дата подання: 11 липня 2016 13:52
Просимо роз’яснити щодо наступного. У примітках додатку 2 Документації конкурсних торгів зазначається наступне: «Для спрощення розгляду та оцінки пропозиції, у випадку неподання документів, Учасником в Довідці «Інформація Замовнику та письмове підтвердження Учасника» Розділ ІІІ (Додаток 5) надаються роз’яснення в довільній формі із зазначенням законодавчих підстав ненадання кожного з таких документів (Не стосується кваліфікаційної вимоги «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору).» В самому ж додатку 2 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ відсутня вимога «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше звернення розглянуто та внесено зміни до тендерної документації
Щодо Інформації про необхідні технічні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 11 липня 2016 15:48
1) У Додатку 1, Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначено - фарбування водила: силова труба – жовтий колір, ходова частина – чорний колір, гідравлічний механізм підйому/опускання коліс – червоний колір. Просимо уточнити, чи допускається до розгляду пропозиції Товару, що не відповідає вимогам кольору. А саме: гідравлічний механізм підйому/опускання коліс – чорний колір; силова труба – червоний колір або синій. 2) У Додатку 1, Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначено: Універсальне водило з адаптером для буксирування ПС типів В 737(300-900), А 319, 320, 321 на пневматичних шинах, загальна довжина 5080 мм, висота 460 мм, діаметр щепної серги 76 мм. Просимо уточнити, чи допускається до розгляду пропозиції Товару, що не відповідають вимогам габаритних розмірів. А саме: мають загальну довжину 5150мм або довше, мають діапазон робочої висоти 260-550мм та діаметр щепної серги 75мм. 3) У Додатку 1, Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначено: додаткова комплектація – комплект зрізних болтів. Просимо уточнити, яка саме кількість зрізних болтів має бути у комплекті.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше звернення розглянуто та внесено зміни до тендерної документації
Про Технічні характеристики
Дата подання: 11 липня 2016 22:43
У Тендерній Документації, у Додатку 1 у п.6 вказана вимога "Товар повинен бути новим/виготовленим не раніше 2010 року", що має суперечливі твердження. Надайте роз'яснення, будь ласка. Чи товар має бути новим, чи виготовленим не раніше 2010 року?
Відповідь: Ваше звернення розглянуто та внесено зміни до тендерної документації
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 липня 2016 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ООО Ауфбау 295 300,00
UAH з ПДВ
295 300,00
UAH з ПДВ
Документи
AERO-GSE Sp.z o.o. 296 350,00
UAH з ПДВ
296 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2016 15:21
Photo-TOWBAR_220716.pdf
22 липня 2016 14:37
Kherson tow tech OFFER 220716.pdf
22 липня 2016 14:37
Kherson tow bar picture 220716.pdf
22 липня 2016 14:37
Kherson tow bar info 220716.pdf
22 липня 2016 14:37
Kherson app5 tenderer info 150716.pdf
22 липня 2016 14:37
Kherson 3 eki authorization 150716.pdf
22 липня 2016 14:37
Kherson 1 staff and equipment 150716.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ООО Ауфбау

AERO-GSE Sp.z o.o.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ООО Ауфбау
#36449320
Переможець 295 300,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2016 11:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2016 11:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ООО Ауфбау
#36449320
295 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2017 11:53
Звіт про виконання договору укладений
04 січня 2017 11:51
Електронний підпис укладений
23 серпня 2016 14:22
ВОДИЛО_1.pdf укладений
23 серпня 2016 14:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 серпня 2016 — 31 грудня 2016
Сума оплати за договором: 295 300,00
UAH з ПДВ