Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги щодо очищування, код згідно ДК 016:2010- 81.29.1. Код за ДК 021:2015 – 90470000-2 – Послуги з чищення каналізаційних колекторів. (послуги з очищення зливової каналізації)
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2016-07-02-000071-c ● 3281579515424e79a07e03fbdd44e2f9
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району" м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03359115 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , Київська обл., Київ, Андрія Іванова, 19 |
Контактна особа: |
Роман Сергій Вікторович 030503520878 tender_deu_pechersk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 липня 2016 10:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 липня 2016 06:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 липня 2016 06:00 |
Початок аукціону: | 11 липня 2016 14:54 |
Початок аукціону: | 11 липня 2016 14:54 |
Очікувана вартість: | 198 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 990,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Очищення трубопроводів дощової каналізації Д=300 мм 150 м.п.
Очищення трубопроводів дощової каналізації Д=400 мм 50 м.п.
Очищення трубопроводів дощової каналізації Д=500 мм 50 м.п.
Очищення трубопроводів дощової каналізації Д=600 мм 390 м.п.
* м.п. - метри погонні
Очищення трубопроводів дощової каналізації Д=400 мм 50 м.п.
Очищення трубопроводів дощової каналізації Д=500 мм 50 м.п.
Очищення трубопроводів дощової каналізації Д=600 мм 390 м.п.
* м.п. - метри погонні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
640 метри
Очищення трубопроводів дощової каналізації Д=300 мм 150 м.п.*
Очищення трубопроводів дощової каналізації Д=400 мм 50 м.п.*
Очищення трубопроводів дощової каналізації Д=500 мм 50 м.п.*
Очищення трубопроводів дощової каналізації Д=600 мм 390 м.п.*
Очищення трубопроводів дощової каналізації Д=400 мм 50 м.п.*
Очищення трубопроводів дощової каналізації Д=500 мм 50 м.п.*
Очищення трубопроводів дощової каналізації Д=600 мм 390 м.п.*
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01010, Україна, Київська область, Київ, пров. Бутишев, 19 (вул. А.Іванова, 19), м. Київ
ДК 021:2015: 90470000-2 — Послуги з чищення каналізаційних колекторів
ДК 016:2010: 81.29.1 — Послуги щодо очищування, інші
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 липня 2016 10:36 |
ДЕТ зливова каналізація ПЕЧЕРСК.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Оформлення пропозиції
Дата подання: 05 липня 2016 13:13
Нашим підприємством, для проведення робіт з гідродинамічного очищення каналізаційних мереж залучається спеціальна техніки, а саме: машина каналопромивальна та асенізаційна (мулосос), яка зареєстрована як спеціальна техніка органами ДАЇ МВС України з відповідними відмітками в технічних паспортах. На усний запит до ДП «Укрметртестстандарт» щодо щодо необхідності сертифікації в Україні вказаної вище спеціальної техніки, нами отримана відповідь про те, що така сертифікація не є обов’язковою.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Враховуючи те, що гідродинамічна установка є обладнанням, яке працює під тиском, то таке обладнання обов'язково повинно відповідати "Технічному регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском", затвердженого Постановоб КМУ від 19 січня 2011 р. №35.
Відповідність зазначеного обладнання Технічним регламентам підтверджується Сертифікатом перевірки типу, отриманим згідно з "Технічним регламентом модулів оцінки відповідності", затвердженого Постановою КМУ від 07 жовтня 2003 р. №1585.
Відповідність зазначеного обладнання Технічним регламентам підтверджується Сертифікатом перевірки типу, отриманим згідно з "Технічним регламентом модулів оцінки відповідності", затвердженого Постановою КМУ від 07 жовтня 2003 р. №1585.
Оформлення пропозиції
Дата подання: 05 липня 2016 13:22
Якщо при проведенні робіт з гідродинамічного очищення каналізаційних мереж використовується спеціальна техніка, яка, для видалення бруду з колодязів та колекторів не потребує знаходження в них людей, а оператори установок знаходяться постійно на поверхні, чи може бути приводом для дискваліфікації учасника аукціону відсутність Дозволу Держгірпромнагляду України на виконання робіт в колодязях, колекторах та замкненому просторі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Підприємство (КП ШЕУ Печерського району м. Києва) має наміри замовити послуги з гідродинамічного очищення (зливосточних) каналізаційних мереж, де передбачається знаходження людей у колодязях та колекторах для видалення бруду. Тому учасник повинен надати відповідні дозвільні документи.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2016-07-02-000071-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПЕК, Код ЄДРПОУ:0036997572
Дата подання: 05 липня 2016 13:59
Щодо надання сертифікатів
Нашим підприємством, для проведення робіт з гідродинамічного очищення каналізаційних мереж залучається спеціальна техніки, а саме: машина каналопромивальна та асенізаційна (мулосос), яка зареєстрована як спеціальна техніка органами ДАЇ МВС України з відповідними відмітками в технічних паспортах. На усний запит до ДП «Укрметртестстандарт» щодо щодо необхідності сертифікації в Україні вказаної вище спеціальної техніки, нами отримана відповідь про те, що така сертифікація не є обов’язковою.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 липня 2016 16:39
КП ШЕУ Печерського району м. Києва має наміри замовити послуги з гідродинамічного очищення (зливосточних) каналізаційних мереж, де передбачається знаходження людей у колодязях та колекторах для видалення бруду. Тому учасник(и) повинен(ні) надати відповідні дозвільні документи.
Відповідь на Вимогу щодо ненадання
дозволу Держгірпромнагляду України
на виконання робіт в колодязях, колекторах
та замкненому просторі
дозволу Держгірпромнагляду України
на виконання робіт в колодязях, колекторах
та замкненому просторі
Номер вимоги: UA-2016-07-02-000071-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПЕК, Код ЄДРПОУ:0036997572
Дата подання: 05 липня 2016 14:01
Щодо Дозволу Держгірпромнагляду України
Якщо при проведенні робіт з гідродинамічного очищення каналізаційних мереж використовується спеціальна техніка, яка, для видалення бруду з колодязів та колекторів не потребує знаходження в них людей, а оператори установок знаходяться постійно на поверхні, чи може бути приводом для дискваліфікації учасника аукціону відсутність Дозволу Держгірпромнагляду України на виконання робіт в колодязях, колекторах та замкненому просторі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 липня 2016 16:32
КП ШЕУ Печерського району м. Києва має наміри замовити послуги з гідродинамічного очищення (зливосточних) каналізаційних мереж, де передбачається знаходження людей у колодязях та колекторах для видалення бруду. Тому учасник(и) повинен(ні) надати відповідні дозвільні документи.
Відповідь на Вимогу щодо ненадання
дозволу Держгірпромнагляду України
на виконання робіт в колодязях, колекторах
та замкненому просторі
дозволу Держгірпромнагляду України
на виконання робіт в колодязях, колекторах
та замкненому просторі
Номер вимоги: UA-2016-07-02-000071-c.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПЕК, Код ЄДРПОУ:0036997572
Дата подання: 06 липня 2016 16:57
06.07.2016 кваліфікованої відповіді не надано,просимо відповисти!
Нашим підприємством, для проведення робіт з гідродинамічного очищення каналізаційних мереж залучається спеціальна техніка, а саме: машина каналопромивальна та асенізаційна (мулосос), яка зареєстрована як спеціальна техніка органами ДАЇ МВС України з відповідними відмітками в технічних паспортах. На усний запит до ДП «Укрметртестстандарт» щодо необхідності сертифікації в Україні вказаної вище спеціальної техніки, нами отримана відповідь про те, що така сертифікація не є обов’язковою.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 липня 2016 08:41
Враховуючи те, що гідродинамічна установка є обладнанням, яке працює під тиском, то таке обладнання обов’язково повинно відповідати «Технічному регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском», затвердженого Постановою КМУ від 19 січня 2011 р. № 35.
Відповідність зазначеного обладнання Технічним регламентам підтверджується Сертифікатом перевірки типу, отриманим згідно з «Технічним регламентом модулів оцінки відповідності», затвердженого Постановою КМУ від 07 жовтня 2003 р. № 1585.
Розгорнути
Згорнути
Відповідність зазначеного обладнання Технічним регламентам підтверджується Сертифікатом перевірки типу, отриманим згідно з «Технічним регламентом модулів оцінки відповідності», затвердженого Постановою КМУ від 07 жовтня 2003 р. № 1585.
Відповідь на Вимогу
щодо надання сертифікатів
щодо надання сертифікатів
Номер вимоги: UA-2016-07-02-000071-c.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: ПЕК, Код ЄДРПОУ:0036997572
Дата подання: 15 липня 2016 15:38
СКАРГА-ВИМОГА про скасування результатів конкурсних торгів як таких, що порушують вимоги законодавства
15.07.2016
76006, Україна, м. Івано-Франківськ
вул. Симоненка 23, оф. 201
т/ф 0342 72-35-35
www.pekif.mail.ua
Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню шляхів та споруд на них Печерського району» м. Києва
Адреса: 01010, пров. Бутищева, 19 (вул. А.Іванова, 19), м. Київ
СКАРГА
Товариство з обмеженою відповідальністю «Прикарпатська енергозберігаюча компанія» (далі – Товариство) було прийнято участь у конкурсних торгах Код ДК 016:2010 – 81.29.1 – Послуги щодо очищування інші Код за ДК 021:2015 – 90470000-2 – Послуги з чищення каналізаційних колекторів (послуги з очищення зливової каналізації).
Очікувана вартість, виставлена замовником торгів на суму 198 000 (сто дев’яносто вісім тисяч) грн.
Всього було 2 (два) учасники торгів (аукціону), а саме:
- ТОВ «Прикарпатська енергозберігаюча компанія» з кінцевою пропозицією 79 993 (сімдесят дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто три) грн. 28 коп.
- ТОВ «ІК Енергозберігаюча компанія 2010» з кінцевою пропозицією 197 258 (сто дев’яносто сім тисяч двісті п’ятдесят вісім) грн. 41 коп.
Різниця між сумами пропозицій склала 117 265 (сто сімнадцять тисяч двісті шістдесят п’ять) грн. 13 коп.
Під час проведення аукціону учасником ТОВ «ІК Енергозберігаюча компанія 2010» жодного разу не було зроблено спроби змінити цінову пропозицію у бік зниження ціни. При чому цінова пропозиція даного учасника збігається із очікуваною вартістю робіт, вказаною Замовником.
Дані дії учасника щодо подання цінової пропозиції максимально наближеної до очікуваної, пасивна участь в аукціоні (торгах) та подальша дискваліфікація ТОВ «Прикарпатська енергозберігаюча компанія» з надуманих підстав, що не відповідають дійсним вимогам діючого законодавства, на нашу думку свідчать про дискримінаційні дії Замовника по відношенню до нашого товариства.
Вдруге доводимо до відома Замовника!, що:
Згідно п. 3.1. розділу 3 Оформлення пропозицій електронних торгів Інструкції з підготовки пропозицій конкурсних торгів (конкурсній документації) учасник повинен у складі своєї пропозиції на електронному майданчику обов’язково розмістити (додати) наступні документи і електронному вигляді (крім іншого):
- Паспорт мулососа;
- Паспорт установки насосної гідроочисної;
- Сертифікат перевірки типу установок насосних гідроочисних на відповідність вимогам ДСТУ ISO 4126-1:2008, ДСТУ EN 982:2003, ДСТЕУ EN 60204-1:2004, ДСТЕУ IES 000-6-2:2008, ДСТЕУ IES 61000-6-4:2009 виданий призначеним Міністерством економічного розвитку і торгівлі України уповноваженим органом з оцінки відповідності;
- Декларація виробника про відповідність установок насосних гідроочисних вимогам Технічного регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском (ДСТУ ISO 4126-1:2008), Технічного регламенту безпеки машин (ДСТУ EN 982:2003, ДСТЕУ EN 60204-1:2004), Технічного регламенту з електромагнітної сумісності (ДСТЕУ IES 000-6-2:2008, ДСТЕУ IES 61000-6-4:2009) та повідомляємо слідуюче:
Технічний регламент обладнання, що працює під тиском, який затверджено Постановою КМУ від 19 січня 2011 р. № 35 встановлює основні вимоги до безпеки, проектування, виготовлення, оцінки відповідності,
маркування та введення в обіг обладнання, що працює під тиском, а
також визначає порядок нагляду за дотриманням зазначених вимог (пункт 1 Регламенту).
Згідно п. 48 Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском процедура оцінки відповідності обладнання вимогам цього Технічного
регламенту проводиться виробником або його уповноваженим
представником - резидентом України чи особою, що відповідає за
введення обладнання в обіг (далі - постачальник), із застосуванням
процедур (модулів оцінки відповідності), визначених постановою
Кабінету Міністрів України від 7 жовтня 2003 р. N 1585
( 1585-2003-п ) "Про затвердження Технічного регламенту модулів
оцінки відповідності та вимог щодо маркування національним знаком
відповідності, які застосовуються в технічних регламентах"
(Офіційний вісник України, 2003 р., N 41, ст. 2175; 2007 р., N 1,
ст. 31).
Оскільки ТОВ «Прикарпатська енергозберігаюча компанія» не є виробником обладнання, дія Технічного регламенту в частині вимог щодо проведення оцінки системи відповідності на обладнання, яке використовується в господарській діяльності не розповсюджується.
Відповідно до ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Обов’язкова сертифікація відбувається у відповідності з Переліком продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, який затверджено наказом № 28 від 01.02.2005 Державним комітетом України з питань технічного регулювання та споживчої політики «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні» чи Технічним регламентом.
Обов’язкова сертифікація (підтвердження відповідності) відбувається у відповідності до вимог нормативних документів, визначених законодавчими актами України чи нормативними документами, які включено до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, який затверджується спеціальним уповноваженим органом центральної влади з підтвердженням відповідності.
Ввезення на митну територію продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації відбувається у відповідності до «Порядку митного оформлення імпортних товарів (продукції), що підлягають обов’язковій сертифікації в Україні», який затверджено Постановою КМ України від 14.05.2008 № 446.
Також питання сертифікації регулюється міжнародним законодавством, що діє на території України, а саме: Правила Європейської економічної комісії Організації Об’єднаних Націй, які є додатками до міжнародного договору України - Угоди про прийняття єдиних технічних приписів для колісних транспортних засобів, предметів обладнання та частин, які можуть бути встановлені та/або використані на колісних транспортних засобах, і про умови взаємного визнання офіційних затверджень, виданих на основі цих приписів, 1958 року з поправками 1995 року
У відповідності до пункту 3.4. Правил обов’язкової сертифікації дорожних транспортних засобів, їх складових та приладдя, який затверджено наказом Державного комітету України по стандартизації, метеорології та сертифікації № 23 від 17.01.1997 (далі Правила) добровільна сертифікація продукції ДТЗ здійснюється на відповідність вимогам, що не віднесені актами законодавства та нормативними документами до обов’язкових.
Згідно пункту 3.3. Правил обов'язкова сертифікація ДТЗ здійснюється на відповідність обов'язковим вимогам нормативних документів, чинних в Україні, щодо безпеки життя, здоров'я людей, захисту їх майна, охорони навколишнього природного середовища, зазначених у Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 04 травня 2005 року за № 466/10746 (у редакції наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 06 листопада 2013 року № 1308).
При цьому мають ураховуватися документальні підтвердження, надані виробником чи його представником в Україні або компетентними органами, визначеними Договірними Сторонами Женевської Угоди 1958 р. (Угода 1958 року про прийняття єдиних технічних приписів для колісних транспортних засобів, предметів обладнання та частин, які можуть бути встановлені та/або використані на колісних транспортних засобах, з поправками від 1995 року щодо наявності відповідних сертифікатів та/або протоколів випробувань на нові вироби цього типу (варіанта, версії).
Отже, будь-які не визначені законодавчо вимоги щодо сертифікації продукції, автомобілів, обладнання та ін., не залежно від органу, установи організації, що було пред’явлено таку вимогу, є не обов’язковим до виконання та виконуються суб’єктом господарювання на власний розсуд.
Вимоги щодо надання сертифікату, у випадку прямо не передбаченому Законом, є не законними та не підлягають виконанню суб’єктом господарювання.
Зазначимо окремо, що вимоги щодо обов’язковості надання сертифікатів відповідності, декларації виробника, паспортів на обладнання та ін., які згідно діючого законодавства не є обов’язковими але які включено до кваліфікаційних критеріїв оцінки, є не тільки безпідставними, а ще й такими, що ставлять суб’єктів господарювання, якими в добровільному порядку не вчинено дій щодо сертифікації обладнання в завідомо програшне становище по відношенню до суб’єктів господарювання якими такі дії добровільно вчинено.
ВИСНОВОК:
ТОВ «Прикарпатська енергозберігаюча компанія» вважає включення вимог щодо подання підтверджуючої документації наявність якої не являється обов’язковою згідно діючого законодавства не законною та протиправною, а результати аукціону такими, що порушують вимоги законодавства щодо вчинення корупційних та антиконкурентних дій з боку посадових осіб замовника торгів.
З огляду на зазначене вище, -
ПРОСИМО:
1. Скасувати результати аукціону (торгів).
2. Виключити із пункту 3.1. зміст пропозиції розділу 3 оформлення пропозицій електронних торгів нижчевказані вимоги, які не є обов’язковими згідно діючого законодавства України:
- Паспорт мулососа;
- Паспорт установки насосної гідроочисної;
- Сертифікат перевірки типу установок насосних гідроочисних на відповідність вимогам ДСТУ ISO 4126-1:2008, ДСТУ EN 982:2003, ДСТЕУ EN 60204-1:2004, ДСТЕУ IES 000-6-2:2008, ДСТЕУ IES 61000-6-4:2009 виданий призначеним Міністерством економічного розвитку і торгівлі України уповноваженим органом з оцінки відповідності;
- Декларація виробника про відповідність установок насосних гідроочисних вимогам Технічного регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском (ДСТУ ISO 4126-1:2008), Технічного регламенту безпеки машин (ДСТУ EN 982:2003, ДСТЕУ EN 60204-1:2004), Технічного регламенту з електромагнітної сумісності (ДСТЕУ IES 000-6-2:2008, ДСТЕУ IES 61000-6-4:2009).
3. Привести інструкцію з підготовки пропозиції конкурсних торгів (конкурсну документацію) у відповідність до вимог діючого законодавства в частині кваліфікаційних та інших вимог.
4. Провести аукціон (торги) повторно з урахуванням вимог діючого законодавства.
5. Про результати розгляду даного листа повідомити ТОВ «Прикарпатська енергозберігаюча компанія» у визначений законодавчо термін та спосіб.
З повагою,
Директор С.С. Паламарчук
Розгорнути
Згорнути
76006, Україна, м. Івано-Франківськ
вул. Симоненка 23, оф. 201
т/ф 0342 72-35-35
www.pekif.mail.ua
Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню шляхів та споруд на них Печерського району» м. Києва
Адреса: 01010, пров. Бутищева, 19 (вул. А.Іванова, 19), м. Київ
СКАРГА
Товариство з обмеженою відповідальністю «Прикарпатська енергозберігаюча компанія» (далі – Товариство) було прийнято участь у конкурсних торгах Код ДК 016:2010 – 81.29.1 – Послуги щодо очищування інші Код за ДК 021:2015 – 90470000-2 – Послуги з чищення каналізаційних колекторів (послуги з очищення зливової каналізації).
Очікувана вартість, виставлена замовником торгів на суму 198 000 (сто дев’яносто вісім тисяч) грн.
Всього було 2 (два) учасники торгів (аукціону), а саме:
- ТОВ «Прикарпатська енергозберігаюча компанія» з кінцевою пропозицією 79 993 (сімдесят дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто три) грн. 28 коп.
- ТОВ «ІК Енергозберігаюча компанія 2010» з кінцевою пропозицією 197 258 (сто дев’яносто сім тисяч двісті п’ятдесят вісім) грн. 41 коп.
Різниця між сумами пропозицій склала 117 265 (сто сімнадцять тисяч двісті шістдесят п’ять) грн. 13 коп.
Під час проведення аукціону учасником ТОВ «ІК Енергозберігаюча компанія 2010» жодного разу не було зроблено спроби змінити цінову пропозицію у бік зниження ціни. При чому цінова пропозиція даного учасника збігається із очікуваною вартістю робіт, вказаною Замовником.
Дані дії учасника щодо подання цінової пропозиції максимально наближеної до очікуваної, пасивна участь в аукціоні (торгах) та подальша дискваліфікація ТОВ «Прикарпатська енергозберігаюча компанія» з надуманих підстав, що не відповідають дійсним вимогам діючого законодавства, на нашу думку свідчать про дискримінаційні дії Замовника по відношенню до нашого товариства.
Вдруге доводимо до відома Замовника!, що:
Згідно п. 3.1. розділу 3 Оформлення пропозицій електронних торгів Інструкції з підготовки пропозицій конкурсних торгів (конкурсній документації) учасник повинен у складі своєї пропозиції на електронному майданчику обов’язково розмістити (додати) наступні документи і електронному вигляді (крім іншого):
- Паспорт мулососа;
- Паспорт установки насосної гідроочисної;
- Сертифікат перевірки типу установок насосних гідроочисних на відповідність вимогам ДСТУ ISO 4126-1:2008, ДСТУ EN 982:2003, ДСТЕУ EN 60204-1:2004, ДСТЕУ IES 000-6-2:2008, ДСТЕУ IES 61000-6-4:2009 виданий призначеним Міністерством економічного розвитку і торгівлі України уповноваженим органом з оцінки відповідності;
- Декларація виробника про відповідність установок насосних гідроочисних вимогам Технічного регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском (ДСТУ ISO 4126-1:2008), Технічного регламенту безпеки машин (ДСТУ EN 982:2003, ДСТЕУ EN 60204-1:2004), Технічного регламенту з електромагнітної сумісності (ДСТЕУ IES 000-6-2:2008, ДСТЕУ IES 61000-6-4:2009) та повідомляємо слідуюче:
Технічний регламент обладнання, що працює під тиском, який затверджено Постановою КМУ від 19 січня 2011 р. № 35 встановлює основні вимоги до безпеки, проектування, виготовлення, оцінки відповідності,
маркування та введення в обіг обладнання, що працює під тиском, а
також визначає порядок нагляду за дотриманням зазначених вимог (пункт 1 Регламенту).
Згідно п. 48 Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском процедура оцінки відповідності обладнання вимогам цього Технічного
регламенту проводиться виробником або його уповноваженим
представником - резидентом України чи особою, що відповідає за
введення обладнання в обіг (далі - постачальник), із застосуванням
процедур (модулів оцінки відповідності), визначених постановою
Кабінету Міністрів України від 7 жовтня 2003 р. N 1585
( 1585-2003-п ) "Про затвердження Технічного регламенту модулів
оцінки відповідності та вимог щодо маркування національним знаком
відповідності, які застосовуються в технічних регламентах"
(Офіційний вісник України, 2003 р., N 41, ст. 2175; 2007 р., N 1,
ст. 31).
Оскільки ТОВ «Прикарпатська енергозберігаюча компанія» не є виробником обладнання, дія Технічного регламенту в частині вимог щодо проведення оцінки системи відповідності на обладнання, яке використовується в господарській діяльності не розповсюджується.
Відповідно до ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Обов’язкова сертифікація відбувається у відповідності з Переліком продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, який затверджено наказом № 28 від 01.02.2005 Державним комітетом України з питань технічного регулювання та споживчої політики «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні» чи Технічним регламентом.
Обов’язкова сертифікація (підтвердження відповідності) відбувається у відповідності до вимог нормативних документів, визначених законодавчими актами України чи нормативними документами, які включено до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, який затверджується спеціальним уповноваженим органом центральної влади з підтвердженням відповідності.
Ввезення на митну територію продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації відбувається у відповідності до «Порядку митного оформлення імпортних товарів (продукції), що підлягають обов’язковій сертифікації в Україні», який затверджено Постановою КМ України від 14.05.2008 № 446.
Також питання сертифікації регулюється міжнародним законодавством, що діє на території України, а саме: Правила Європейської економічної комісії Організації Об’єднаних Націй, які є додатками до міжнародного договору України - Угоди про прийняття єдиних технічних приписів для колісних транспортних засобів, предметів обладнання та частин, які можуть бути встановлені та/або використані на колісних транспортних засобах, і про умови взаємного визнання офіційних затверджень, виданих на основі цих приписів, 1958 року з поправками 1995 року
У відповідності до пункту 3.4. Правил обов’язкової сертифікації дорожних транспортних засобів, їх складових та приладдя, який затверджено наказом Державного комітету України по стандартизації, метеорології та сертифікації № 23 від 17.01.1997 (далі Правила) добровільна сертифікація продукції ДТЗ здійснюється на відповідність вимогам, що не віднесені актами законодавства та нормативними документами до обов’язкових.
Згідно пункту 3.3. Правил обов'язкова сертифікація ДТЗ здійснюється на відповідність обов'язковим вимогам нормативних документів, чинних в Україні, щодо безпеки життя, здоров'я людей, захисту їх майна, охорони навколишнього природного середовища, зазначених у Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 04 травня 2005 року за № 466/10746 (у редакції наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 06 листопада 2013 року № 1308).
При цьому мають ураховуватися документальні підтвердження, надані виробником чи його представником в Україні або компетентними органами, визначеними Договірними Сторонами Женевської Угоди 1958 р. (Угода 1958 року про прийняття єдиних технічних приписів для колісних транспортних засобів, предметів обладнання та частин, які можуть бути встановлені та/або використані на колісних транспортних засобах, з поправками від 1995 року щодо наявності відповідних сертифікатів та/або протоколів випробувань на нові вироби цього типу (варіанта, версії).
Отже, будь-які не визначені законодавчо вимоги щодо сертифікації продукції, автомобілів, обладнання та ін., не залежно від органу, установи організації, що було пред’явлено таку вимогу, є не обов’язковим до виконання та виконуються суб’єктом господарювання на власний розсуд.
Вимоги щодо надання сертифікату, у випадку прямо не передбаченому Законом, є не законними та не підлягають виконанню суб’єктом господарювання.
Зазначимо окремо, що вимоги щодо обов’язковості надання сертифікатів відповідності, декларації виробника, паспортів на обладнання та ін., які згідно діючого законодавства не є обов’язковими але які включено до кваліфікаційних критеріїв оцінки, є не тільки безпідставними, а ще й такими, що ставлять суб’єктів господарювання, якими в добровільному порядку не вчинено дій щодо сертифікації обладнання в завідомо програшне становище по відношенню до суб’єктів господарювання якими такі дії добровільно вчинено.
ВИСНОВОК:
ТОВ «Прикарпатська енергозберігаюча компанія» вважає включення вимог щодо подання підтверджуючої документації наявність якої не являється обов’язковою згідно діючого законодавства не законною та протиправною, а результати аукціону такими, що порушують вимоги законодавства щодо вчинення корупційних та антиконкурентних дій з боку посадових осіб замовника торгів.
З огляду на зазначене вище, -
ПРОСИМО:
1. Скасувати результати аукціону (торгів).
2. Виключити із пункту 3.1. зміст пропозиції розділу 3 оформлення пропозицій електронних торгів нижчевказані вимоги, які не є обов’язковими згідно діючого законодавства України:
- Паспорт мулососа;
- Паспорт установки насосної гідроочисної;
- Сертифікат перевірки типу установок насосних гідроочисних на відповідність вимогам ДСТУ ISO 4126-1:2008, ДСТУ EN 982:2003, ДСТЕУ EN 60204-1:2004, ДСТЕУ IES 000-6-2:2008, ДСТЕУ IES 61000-6-4:2009 виданий призначеним Міністерством економічного розвитку і торгівлі України уповноваженим органом з оцінки відповідності;
- Декларація виробника про відповідність установок насосних гідроочисних вимогам Технічного регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском (ДСТУ ISO 4126-1:2008), Технічного регламенту безпеки машин (ДСТУ EN 982:2003, ДСТЕУ EN 60204-1:2004), Технічного регламенту з електромагнітної сумісності (ДСТЕУ IES 000-6-2:2008, ДСТЕУ IES 61000-6-4:2009).
3. Привести інструкцію з підготовки пропозиції конкурсних торгів (конкурсну документацію) у відповідність до вимог діючого законодавства в частині кваліфікаційних та інших вимог.
4. Провести аукціон (торги) повторно з урахуванням вимог діючого законодавства.
5. Про результати розгляду даного листа повідомити ТОВ «Прикарпатська енергозберігаюча компанія» у визначений законодавчо термін та спосіб.
З повагою,
Директор С.С. Паламарчук
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 липня 2016 15:01
КП ШЕУ Печерського району м. Києва (далі - підприємство) розглянуло лист ТОВ «Прикарпатська енергозберігаюча компанія» від 15.07.2016 р. стосовно електронних торгів на закупівлю підприємством Послуг з чищення каналізаційних колекторів (послуги з очищення зливової каналізації).
З приводу зазначеного повідомляємо Вас повторно, що підставою відхилення пропозиції, яку ТОВ «Прикарпатська енергозберігаюча компанія» подало на електронні торги є те, що дана пропозиція не відповідає вимогам документації електронних торгів Замовника, це по-перше. По-друге, з документів поданих у складі пропозиції у сканованому вигляді (скан - копії у форматі PDF) неможливо з’ясувати технічні та якісні характеристики техніки та обладнання, яке передбачається залучити при виконанні робіт з гідродинамічного очищення зливостоків, що є неприпустимим.
Виходячи з цього, комітетом з конкурсних торгів підприємства було прийняте рішення відхилити пропозицію ТОВ «Прикарпатська енергозберігаюча компанія».
Таким чином, вважаємо подану ТОВ «Прикарпатська енергозберігаюча компанія» скаргу безпідставною та такою, що не підлягає задоволенню.
Розгорнути
Згорнути
З приводу зазначеного повідомляємо Вас повторно, що підставою відхилення пропозиції, яку ТОВ «Прикарпатська енергозберігаюча компанія» подало на електронні торги є те, що дана пропозиція не відповідає вимогам документації електронних торгів Замовника, це по-перше. По-друге, з документів поданих у складі пропозиції у сканованому вигляді (скан - копії у форматі PDF) неможливо з’ясувати технічні та якісні характеристики техніки та обладнання, яке передбачається залучити при виконанні робіт з гідродинамічного очищення зливостоків, що є неприпустимим.
Виходячи з цього, комітетом з конкурсних торгів підприємства було прийняте рішення відхилити пропозицію ТОВ «Прикарпатська енергозберігаюча компанія».
Таким чином, вважаємо подану ТОВ «Прикарпатська енергозберігаюча компанія» скаргу безпідставною та такою, що не підлягає задоволенню.
Щодо відхилення пропозиції
електронних торгів
електронних торгів
Номер вимоги: UA-2016-07-02-000071-c.b6
Статус:
Вирішена
Учасник: ПЕК, Код ЄДРПОУ:0036997572
Дата подання: 16 липня 2016 09:27
Щодо обґрунтованості відхилення пропозиції
Звертаємо Вашу увагу на те, що станом на 15.07.2016 року не надано відповіді на звернення від 07.07.2016 року, що є порушенням порядку проведення торгів, а саме: механізму оскарження для допорогових закупівель, в ході чого Замовник протягом 3х днів повинен розглянути Вимогу та оприлюднити своє рішення в системі. На даний момент статус розгляду – «оробляється».
Просимо вказати, в чому полягає неправильність оформлення цінової пропозиції. Чим відрізняється форма наданої нами пропозиції від тої, що визначена в технічному завданні Замовника?
Ми не визнаємо також приводом для відхилення нашої пропозиції неправильність надання довідки про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, так як в ній витримані всі вимоги щодо якісних та кількісних характеристик, а також надані договори оренди на транспортні засоби, що використовуються при проведенні робіт. (прикріплено файл: Довiдка_про_наявнiст__обладнання_001.jpg )
Розгорнути
Згорнути
Просимо вказати, в чому полягає неправильність оформлення цінової пропозиції. Чим відрізняється форма наданої нами пропозиції від тої, що визначена в технічному завданні Замовника?
Ми не визнаємо також приводом для відхилення нашої пропозиції неправильність надання довідки про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, так як в ній витримані всі вимоги щодо якісних та кількісних характеристик, а також надані договори оренди на транспортні засоби, що використовуються при проведенні робіт. (прикріплено файл: Довiдка_про_наявнiст__обладнання_001.jpg )
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 липня 2016 15:13
КП ШЕУ Печерського району м. Києва (далі - підприємство) розглянуло лист ТОВ «Прикарпатська енергозберігаюча компанія» від 15.07.2016 р. стосовно електронних торгів на закупівлю підприємством Послуг з чищення каналізаційних колекторів (послуги з очищення зливової каналізації).
З приводу зазначеного повідомляємо Вас повторно, що підставою відхилення пропозиції, яку ТОВ «Прикарпатська енергозберігаюча компанія» подало на електронні торги є те, що дана пропозиція не відповідає вимогам документації електронних торгів Замовника, це по-перше. По-друге, з документів поданих у складі пропозиції у сканованому вигляді (скан - копії у форматі PDF) неможливо з’ясувати технічні та якісні характеристики техніки та обладнання, яке передбачається залучити при виконанні робіт з гідродинамічного очищення зливостоків, що є неприпустимим.
Виходячи з цього, комітетом з конкурсних торгів підприємства було прийняте рішення відхилити пропозицію ТОВ «Прикарпатська енергозберігаюча компанія».
Таким чином, вважаємо подану ТОВ «Прикарпатська енергозберігаюча компанія» скаргу безпідставною та такою, що не підлягає задоволенню.
Розгорнути
Згорнути
З приводу зазначеного повідомляємо Вас повторно, що підставою відхилення пропозиції, яку ТОВ «Прикарпатська енергозберігаюча компанія» подало на електронні торги є те, що дана пропозиція не відповідає вимогам документації електронних торгів Замовника, це по-перше. По-друге, з документів поданих у складі пропозиції у сканованому вигляді (скан - копії у форматі PDF) неможливо з’ясувати технічні та якісні характеристики техніки та обладнання, яке передбачається залучити при виконанні робіт з гідродинамічного очищення зливостоків, що є неприпустимим.
Виходячи з цього, комітетом з конкурсних торгів підприємства було прийняте рішення відхилити пропозицію ТОВ «Прикарпатська енергозберігаюча компанія».
Таким чином, вважаємо подану ТОВ «Прикарпатська енергозберігаюча компанія» скаргу безпідставною та такою, що не підлягає задоволенню.
Щодо відхилення пропозиції
електронних торгів
електронних торгів
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Звернення до розгляду Комісією
Номер скарги: UA-2016-07-02-000071-c.a4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПЕК, Код ЄДРПОУ:0036997572
Дата подання: 10 липня 2016 16:08
Дата подання: 10 липня 2016 16:08
Щодо подання підтверджуючої документації наявність якої не являється обов’язковою згідно діючого законодавства
ВИМОГА
Товариство з обмеженою відповідальністю «Прикарпатська енергозберігаюча компанія» має намір прийняти участь у конкурсних торгах Код ДК 016:2010 – 81.29.1 – Послуги щодо очищування інші Код за дК 021:2015 – 90470000-2 – Послуги з чищення каналізаційних колекторів (послуги з очищення зливової каналізації).
Згідно п. 3.1. розділу 3 Оформлення пропозицій електронних торгів Інструкції з підготовки пропозицій конкурсних торгів (конкурсній документації) учасник повинен у складі своєї пропозиції на електронному майданчику обов’язково розмістити (додати) наступні документи і електронному вигляді (крім іншого):
- Паспорт мулососа;
- Паспорт установки насосної гідроочисної;
- Сертифікат перевірки типу установок насосних гідроочисних на відповідність вимогам ДСТУ ISO 4126-1:2008, ДСТУ EN 982:2003, ДСТЕУ EN 60204-1:2004, ДСТЕУ IES 000-6-2:2008, ДСТЕУ IES 61000-6-4:2009 виданий призначеним Міністерством економічного розвитку і торгівлі України уповноваженим органом з оцінки відповідності;
- Декларація виробника про відповідність установок насосних гідроочисних вимогам Технічного регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском (ДСТУ ISO 4126-1:2008), Технічного регламенту безпеки машин (ДСТУ EN 982:2003, ДСТЕУ EN 60204-1:2004), Технічного регламенту з електромагнітної сумісності (ДСТЕУ IES 000-6-2:2008, ДСТЕУ IES 61000-6-4:2009) та повідомляємо слідуюче:
Технічний регламент обладнання, що працює під тиском, який затверджено Постановою КМУ від 19 січня 2011 р. № 35 встановлює основні вимоги до безпеки, проектування, виготовлення, оцінки відповідності,
маркування та введення в обіг обладнання, що працює під тиском, а
також визначає порядок нагляду за дотриманням зазначених вимог (пункт 1 Регламенту).
Згідно п. 48 Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском процедура оцінки відповідності обладнання вимогам цього Технічного
регламенту проводиться виробником або його уповноваженим
представником - резидентом України чи особою, що відповідає за
введення обладнання в обіг (далі - постачальник), із застосуванням
процедур (модулів оцінки відповідності), визначених постановою
Кабінету Міністрів України від 7 жовтня 2003 р. N 1585
( 1585-2003-п ) "Про затвердження Технічного регламенту модулів
оцінки відповідності та вимог щодо маркування національним знаком
відповідності, які застосовуються в технічних регламентах"
(Офіційний вісник України, 2003 р., N 41, ст. 2175; 2007 р., N 1,
ст. 31).
Оскільки ТОВ «Прикарпатська енергозберігаюча компанія» не є виробником обладнання, дія Технічного регламенту в частині вимог щодо проведення оцінки системи відповідності на обладнання, яке використовується в господарській діяльності не розповсюджується.
Відповідно до ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Обов’язкова сертифікація відбувається у відповідності з Переліком продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, який затверджено наказом № 28 від 01.02.2005 Державним комітетом України з питань технічного регулювання та споживчої політики «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні» чи Технічним регламентом.
Обов’язкова сертифікація (підтвердження відповідності) відбувається у відповідності до вимог нормативних документів, визначених законодавчими актами України чи нормативними документами, які включено до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, який затверджується спеціальним уповноваженим органом центральної влади з підтвердженням відповідності.
Ввезення на митну територію продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації відбувається у відповідності до «Порядку митного оформлення імпортних товарів (продукції), що підлягають обов’язковій сертифікації в Україні», який затверджено Постановою КМ України від 14.05.2008 № 446.
Також питання сертифікації регулюється міжнародним законодавством, що діє на території України, а саме: Правила Європейської економічної комісії Організації Об’єднаних Націй, які є додатками до міжнародного договору України - Угоди про прийняття єдиних технічних приписів для колісних транспортних засобів, предметів обладнання та частин, які можуть бути встановлені та/або використані на колісних транспортних засобах, і про умови взаємного визнання офіційних затверджень, виданих на основі цих приписів, 1958 року з поправками 1995 року
У відповідності до пункту 3.4. Правил обов’язкової сертифікації дорожних транспортних засобів, їх складових та приладдя, який затверджено наказом Державного комітету України по стандартизації, метеорології та сертифікації № 23 від 17.01.1997 (далі Правила) добровільна сертифікація продукції ДТЗ здійснюється на відповідність вимогам, що не віднесені актами законодавства та нормативними документами до обов’язкових.
Згідно пункту 3.3. Правил обов'язкова сертифікація ДТЗ здійснюється на відповідність обов'язковим вимогам нормативних документів, чинних в Україні, щодо безпеки життя, здоров'я людей, захисту їх майна, охорони навколишнього природного середовища, зазначених у Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженому наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28, зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 04 травня 2005 року за № 466/10746 (у редакції наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 06 листопада 2013 року № 1308).
При цьому мають ураховуватися документальні підтвердження, надані виробником чи його представником в Україні або компетентними органами, визначеними Договірними Сторонами Женевської Угоди 1958 р. (Угода 1958 року про прийняття єдиних технічних приписів для колісних транспортних засобів, предметів обладнання та частин, які можуть бути встановлені та/або використані на колісних транспортних засобах, з поправками від 1995 року щодо наявності відповідних сертифікатів та/або протоколів випробувань на нові вироби цього типу (варіанта, версії).
Отже, будь-які не визначені законодавчо вимоги щодо сертифікації продукції, автомобілів, обладнання та ін., не залежно від органу, установи організації, що було пред’явлено таку вимогу, є не обов’язковим до виконання та виконуються суб’єктом господарювання на власний розсуд.
Вимоги щодо надання сертифікату, у випадку прямо не передбаченому Законом, є не законними та не підлягають виконанню суб’єктом господарювання.
Зазначимо окремо, що вимоги щодо обов’язковості надання сертифікатів відповідності, декларації виробника, паспортів на обладнання та ін., які згідно діючого законодавства не є обов’язковими але які включено до кваліфікаційних критеріїв оцінки, є не тільки безпідставними, а ще й такими, що ставлять суб’єктів господарювання, якими в добровільному порядку не вчинено дій щодо сертифікації обладнання в завідомо програшне становище по відношенню до суб’єктів господарювання якими такі дії добровільно вчинено.
ВИСНОВОК:
ТОВ «Прикарпатська енергозберігаюча компанія» вважає включення вимог щодо подання підтверджуючої документації наявність якої не являється обов’язковою згідно діючого законодавства не законною та протиправною.
З огляду на зазначене вище, -
ПРОСИМО:
1. Виключити із пункту 3.1. зміст пропозиції розділу 3 оформлення пропозицій електронних торгів нижчевказані вимоги, які не є обов’язковими згідно діючого законодавства України:
- Паспорт мулососа;
- Паспорт установки насосної гідроочисної;
- Сертифікат перевірки типу установок насосних гідроочисних на відповідність вимогам ДСТУ ISO 4126-1:2008, ДСТУ EN 982:2003, ДСТЕУ EN 60204-1:2004, ДСТЕУ IES 000-6-2:2008, ДСТЕУ IES 61000-6-4:2009 виданий призначеним Міністерством економічного розвитку і торгівлі України уповноваженим органом з оцінки відповідності;
- Декларація виробника про відповідність установок насосних гідроочисних вимогам Технічного регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском (ДСТУ ISO 4126-1:2008), Технічного регламенту безпеки машин (ДСТУ EN 982:2003, ДСТЕУ EN 60204-1:2004), Технічного регламенту з електромагнітної сумісності (ДСТЕУ IES 000-6-2:2008, ДСТЕУ IES 61000-6-4:2009).
2. Привести інструкцію з підготовки пропозиції конкурсних торгів (конкурсну документацію) у відповідність до вимог діючого законодавства в частині кваліфікаційних та інших вимог.
3. Про результати розгляду даного листа повідомити ТОВ «Прикарпатська енергозберігаюча компанія» у визначений законодавчо термін та спосіб.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Комісії:
Залишено без розгляду
по скарзі UA-2016-07-02-000071-c.a4.pdf
Дата публікації: 21 липня 2016 16:47
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 липня 2016 15:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прикарпатська енергозберігаюча компанія" |
79 993,28
UAH з ПДВ
|
79 993,28
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІК Енергозберігаючі технології 2010" |
197 258,40
UAH з ПДВ
|
197 258,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прикарпатська енергозберігаюча компанія" #0036997572 |
Рішення скасоване |
79 993,28
UAH з ПДВ
|
14 липня 2016 10:56
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Прикарпатська енергозберігаюча компанія" #0036997572 |
Відхилено |
79 993,28
UAH з ПДВ
|
14 липня 2016 11:05
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІК Енергозберігаючі технології 2010" #39640167 |
Переможець |
197 258,40
UAH з ПДВ
|
14 липня 2016 13:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір №199 від 19.07.16р. (очистка зливової каналізації).pdf | укладений |
19 липня 2016 14:49
|