Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі Комарської ЗОШ І-ІІІ ступенів Великоновосілківської районної ради Донецької області
Очікувана вартість
3 604 884,00 UAH
UA-2016-06-22-000525-c 4b8dae113180437db13281624d1b997b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анатолій Момот

+380990393506 momotolik2@mail.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВЕЛИКОНОВОСІЛКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39402898
Місцезнаходження: 85500, Украина , Донецкая обл., смт. Велика Новосілка, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 31
Контактна особа: Анатолій Момот
+380990393506
momotolik2@mail.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2016 14:58
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2016 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2016 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2016 09:00
Початок аукціону: 11 липня 2016 12:18
Початок аукціону: 11 липня 2016 12:18
Очікувана вартість: 3 604 884,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 54 073,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Утеплення стін, горищного перекриття, ремонт крівлі.

Утеплення стін, горищного перекриття, ремонт крівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Утеплення стін, горищного перекриття, ремонт крівлі.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85520, Украина, Донецкая область, село Комар, вул. Єгорова, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 липня 2016  —  29 серпня 2016
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 червня 2016 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2016 14:58
td_komarska.doc
22 червня 2016 14:58
td_komarska.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз'яснення вимог ДКТ
Дата подання: 24 червня 2016 09:50
Сканкопії оригіналів документів потрібно надавати відсканованими у чорно-білому чи кольоровому скануванні?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за питання!
Сканкопії оригіналів документів тендерної пропозиції та документи переможця торгів - повинні бути кольорові.
Роз'яснення ДКТ
Дата подання: 24 червня 2016 09:51
Завантажувати сканкопії документів потрібно одним файлом? Чи потрібно завантажити кожну сканкопію одного документу окремим файлом?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання!
Учасники торгів та переможець торгів завантажує кожну сканкопію одного документу окремим файлом!
Роз'яснення ДКТ
Дата подання: 24 червня 2016 09:51
Яка мінімальну кількість аналогічних договорів повинна бути вказана у Довідці про досвід виконання аналогічних договорів?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання!
Відповідно до умов тендерної документації учасник торгів надає довідку у довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів за минулий період. Тобто виходячи з наведеного, учасник повинен в довідці вказати не менше двох налогічних договорів за минулий період.
Роз'яснення ДКТ
Дата подання: 24 червня 2016 09:52
Яку кількість сканованих договорів щодо виконання аналогічної роботи потрібно надати?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання!
Відповідно до умов тендерної документації учасник торгів повинен надати сканований договір щодо виконання аналогічної роботи. Виходячи з наведеного лише один договір!
Роз'яснення ДКТ
Дата подання: 24 червня 2016 09:53
5. Чи потрібно при заповненні документу «Відомості про учасника»(Додаток 2) вказувати всіх службових (посадових) осіб учасника? Що саме мається на увазі Замовником під позначкою приміткою №5, вказаною у реченні: Посадова особа, яка має право на укладення договору ?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання!
У «Відомості про учасника»(Додаток 2) вказувати всіх службових (посадових) осіб учасника необовьязково.
Посадова особа, яка має право на укладення договору - керівник або уповноважена особа учасника
Роз'яснення ДКТ
Дата подання: 24 червня 2016 09:53
За який період часу обслуговуючий (обслуговуючі) банк (банки) Учасника повинні надати інформацію про обіг коштів за відкритими рахунками? Чи по кожному з наявних рахунків повинні надаватись такі довідки?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання!
Період часу в довідці про обіг коштів за відкритими рахунками не повинен бути меншим за два місяці!
По кожному з наявних рахунків повинні надаватись такі довідки!
Роз'яснення ДКТ
Дата подання: 24 червня 2016 09:54
Чи потрібно складати та надавати сканкопію реєстру наданих документів?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання!
Тендерною документацією сканований реєстр наданих документів не вимагається!
Роз'яснення ДКТ
Дата подання: 24 червня 2016 09:54
Чи потрібно надавати сканкопію «Проекту договору»?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання!
Переможцю торгів за вимогами п.6 розділу ІІІ ТД!
Роз'яснення ДКТ
Дата подання: 24 червня 2016 09:55
У п. 79 Технічного завдання (Додаток 5) визначено найменування робіт та витрат «Подоконные доски ПВХ» , одиниця виміру – « м», Кількість –«0,07». Поясніть, чи мається на увазі 7 метрів?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання!
Мається на увазі метрів
Роз'яснення ДКТ
Дата подання: 24 червня 2016 09:57
У п. 97 Технічного завдання (Додаток 5) визначено найменування робіт та витрат «Устройство покрытия из 8-волновых 40/150 асбоцементных листов размером 1750х1130 мм, толщина 5,8 мм». Поясніть, чи обовязково матеріал повинен бути новим, або допускається використання вживаного?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання!
Вимоги до матеріалів зазначені в п.6 розділу ІІІ ТД!
Роз'яснення ДКТ
Дата подання: 30 червня 2016 13:55
Доброго дня. Поясніть, якщо звітність підприємства подається в електронному виді, як саме потрібно надавати сканований "Баланс" та "Звіт про фінансові результати»? Потрібно ставити оригінал печатки підприємства на цих документах? Чи потрібно завіряти печаткою квитанцію №2?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання! Учасники подають - Сканований «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» (для юридичних осіб) або «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницької діяльності-фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) за останній звітний період з відміткою органу статистики або скановану квитанцію про отримання №2. Завіряти квитанцію не потрібно! Треба ставити оригінал печатки підприємства на звітах.
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 липня 2016 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВАДІ 2012 2 653 068,83
UAH з ПДВ
2 490 826,00
UAH з ПДВ
Документи
ООО "ДОНІНТЕРПЛАСТ" 3 150 119,26
UAH з ПДВ
2 542 180,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДУПЛЕТ 2 783 860,80
UAH з ПДВ
2 783 860,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2016 11:27
25- Паспорт .pdf
08 липня 2016 11:27
24- Переклад наказу.PDF
08 липня 2016 11:27
21- Дозвіл .jpg
08 липня 2016 11:27
20- Дозвіл.jpg
08 липня 2016 11:27
19 - Ліцензії.PDF
08 липня 2016 11:27
18-Договірна ціна.PDF
08 липня 2016 11:27
17- Пропозиція.PDF
08 липня 2016 11:27
16- Витяг.pdf
08 липня 2016 11:27
15- Виписка.pdf
08 липня 2016 11:27
14- Статут ТОВ ВАДІ 2012.pdf
08 липня 2016 11:26
4- Договір № 421.pdf

Публічні документи

09 липня 2016 17:22
dokumenti_komar.rar
09 липня 2016 17:21
rozrahunki.rar
09 липня 2016 17:21
ustavni.rar

Публічні документи

10 липня 2016 15:41
G0716-4912-GL_tender.rar
10 липня 2016 15:41
РАБОТЫ.rar
10 липня 2016 15:41
РЕЕСТР.rar
10 липня 2016 15:41
СКАН В ФОРМАТЕ.rar
10 липня 2016 15:41
СМЕТА.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВАДІ 2012

ООО "ДОНІНТЕРПЛАСТ"

ТОВ ДУПЛЕТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВАДІ 2012
#37841356
Рішення скасоване 2 490 826,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2016 15:01
ТОВ ВАДІ 2012
#37841356
Відхилено 2 490 826,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2016 15:13
ООО "ДОНІНТЕРПЛАСТ"
#40250918
Переможець 2 542 180,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2016 14:04

Документи

25 липня 2016 11:22
Електронний підпис
25 липня 2016 11:20
prot_3.pdf
25 липня 2016 11:20
prot_2.pdf
25 липня 2016 11:19
prot_1.pdf
25 липня 2016 11:16
Електронний підпис
25 липня 2016 11:14
povidomlennya.pdf

Документи

02 серпня 2016 15:13
Електронний підпис
02 серпня 2016 15:09
vidh_3.pdf
02 серпня 2016 15:09
vidh_2.pdf
02 серпня 2016 15:09
vidh_1.pdf

Документи

03 серпня 2016 14:04
Електронний підпис
03 серпня 2016 14:02
rish_don_3.pdf
03 серпня 2016 14:02
rish_don_2.pdf
03 серпня 2016 14:02
rish_don_1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2016 14:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ООО "ДОНІНТЕРПЛАСТ"
#40250918
2 542 180,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 серпня 2016 14:04
Електронний підпис
03 серпня 2016 14:02
rish_don_3.pdf
03 серпня 2016 14:02
rish_don_2.pdf
03 серпня 2016 14:02
rish_don_1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2016 14:02
Комарpdf.pdf зміни до договору
28 грудня 2016 14:01
Електронний підпис укладений
18 серпня 2016 10:05
scankomar8pdf.pdf укладений
18 серпня 2016 10:01
scankomar6pdf.pdf укладений
18 серпня 2016 10:01
scankomar5pdf.pdf укладений
18 серпня 2016 10:01
scankomar4pdf.pdf укладений
18 серпня 2016 10:01
scankomar3pdf.pdf укладений
18 серпня 2016 10:01
scankomar2pdf.pdf укладений
18 серпня 2016 10:01
scankomar1pdf.pdf укладений
18 серпня 2016 10:01
scankomarpdf.pdf укладений
18 серпня 2016 10:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2016
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2016
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку дії договору та виконання зобов’язань без збільшення суми, визначеної договорі
Номер договору про закупівлю: 133
Договір:
Номер додаткової угоди: 133
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML