Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі Комарської ЗОШ І-ІІІ ступенів Великоновосілківської районної ради Донецької області
Очікувана вартість
3 604 884,00 UAH
UA-2016-06-22-000525-c ● 4b8dae113180437db13281624d1b997b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВЕЛИКОНОВОСІЛКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 39402898 |
Місцезнаходження: | 85500, Украина , Донецкая обл., смт. Велика Новосілка, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 31 |
Контактна особа: |
Анатолій Момот +380990393506 momotolik2@mail.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 червня 2016 14:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 липня 2016 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 липня 2016 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 липня 2016 09:00 |
Початок аукціону: | 11 липня 2016 12:18 |
Початок аукціону: | 11 липня 2016 12:18 |
Очікувана вартість: | 3 604 884,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 54 073,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 18000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Утеплення стін, горищного перекриття, ремонт крівлі.
Утеплення стін, горищного перекриття, ремонт крівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Утеплення стін, горищного перекриття, ремонт крівлі.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85520, Украина, Донецкая область, село Комар, вул. Єгорова, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 липня 2016
—
29 серпня 2016
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 червня 2016 15:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 червня 2016 14:58 |
td_komarska.doc | |
22 червня 2016 14:58 |
td_komarska.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Роз'яснення вимог ДКТ
Дата подання: 24 червня 2016 09:50
Сканкопії оригіналів документів потрібно надавати відсканованими у чорно-білому чи кольоровому скануванні?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за питання!
Сканкопії оригіналів документів тендерної пропозиції та документи переможця торгів - повинні бути кольорові.
Сканкопії оригіналів документів тендерної пропозиції та документи переможця торгів - повинні бути кольорові.
Роз'яснення ДКТ
Дата подання: 24 червня 2016 09:51
Завантажувати сканкопії документів потрібно одним файлом? Чи потрібно завантажити кожну сканкопію одного документу окремим файлом?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання!
Учасники торгів та переможець торгів завантажує кожну сканкопію одного документу окремим файлом!
Учасники торгів та переможець торгів завантажує кожну сканкопію одного документу окремим файлом!
Роз'яснення ДКТ
Дата подання: 24 червня 2016 09:51
Яка мінімальну кількість аналогічних договорів повинна бути вказана у Довідці про досвід виконання аналогічних договорів?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання!
Відповідно до умов тендерної документації учасник торгів надає довідку у довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів за минулий період. Тобто виходячи з наведеного, учасник повинен в довідці вказати не менше двох налогічних договорів за минулий період.
Відповідно до умов тендерної документації учасник торгів надає довідку у довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів за минулий період. Тобто виходячи з наведеного, учасник повинен в довідці вказати не менше двох налогічних договорів за минулий період.
Роз'яснення ДКТ
Дата подання: 24 червня 2016 09:52
Яку кількість сканованих договорів щодо виконання аналогічної роботи потрібно надати?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання!
Відповідно до умов тендерної документації учасник торгів повинен надати сканований договір щодо виконання аналогічної роботи. Виходячи з наведеного лише один договір!
Відповідно до умов тендерної документації учасник торгів повинен надати сканований договір щодо виконання аналогічної роботи. Виходячи з наведеного лише один договір!
Роз'яснення ДКТ
Дата подання: 24 червня 2016 09:53
5. Чи потрібно при заповненні документу «Відомості про учасника»(Додаток 2) вказувати всіх службових (посадових) осіб учасника? Що саме мається на увазі Замовником під позначкою приміткою №5, вказаною у реченні: Посадова особа, яка має право на укладення договору ?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання!
У «Відомості про учасника»(Додаток 2) вказувати всіх службових (посадових) осіб учасника необовьязково.
Посадова особа, яка має право на укладення договору - керівник або уповноважена особа учасника
У «Відомості про учасника»(Додаток 2) вказувати всіх службових (посадових) осіб учасника необовьязково.
Посадова особа, яка має право на укладення договору - керівник або уповноважена особа учасника
Роз'яснення ДКТ
Дата подання: 24 червня 2016 09:53
За який період часу обслуговуючий (обслуговуючі) банк (банки) Учасника повинні надати інформацію про обіг коштів за відкритими рахунками? Чи по кожному з наявних рахунків повинні надаватись такі довідки?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання!
Період часу в довідці про обіг коштів за відкритими рахунками не повинен бути меншим за два місяці!
По кожному з наявних рахунків повинні надаватись такі довідки!
Період часу в довідці про обіг коштів за відкритими рахунками не повинен бути меншим за два місяці!
По кожному з наявних рахунків повинні надаватись такі довідки!
Роз'яснення ДКТ
Дата подання: 24 червня 2016 09:54
Чи потрібно складати та надавати сканкопію реєстру наданих документів?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання!
Тендерною документацією сканований реєстр наданих документів не вимагається!
Тендерною документацією сканований реєстр наданих документів не вимагається!
Роз'яснення ДКТ
Дата подання: 24 червня 2016 09:54
Чи потрібно надавати сканкопію «Проекту договору»?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання!
Переможцю торгів за вимогами п.6 розділу ІІІ ТД!
Переможцю торгів за вимогами п.6 розділу ІІІ ТД!
Роз'яснення ДКТ
Дата подання: 24 червня 2016 09:55
У п. 79 Технічного завдання (Додаток 5) визначено найменування робіт та витрат «Подоконные доски ПВХ» , одиниця виміру – « м», Кількість –«0,07». Поясніть, чи мається на увазі 7 метрів?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання!
Мається на увазі метрів
Мається на увазі метрів
Роз'яснення ДКТ
Дата подання: 24 червня 2016 09:57
У п. 97 Технічного завдання (Додаток 5) визначено найменування робіт та витрат «Устройство покрытия из 8-волновых 40/150 асбоцементных листов размером 1750х1130 мм, толщина 5,8 мм».
Поясніть, чи обовязково матеріал повинен бути новим, або допускається використання вживаного?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання!
Вимоги до матеріалів зазначені в п.6 розділу ІІІ ТД!
Вимоги до матеріалів зазначені в п.6 розділу ІІІ ТД!
Роз'яснення ДКТ
Дата подання: 30 червня 2016 13:55
Доброго дня. Поясніть, якщо звітність підприємства подається в електронному виді, як саме потрібно надавати сканований "Баланс" та "Звіт про фінансові результати»? Потрібно ставити оригінал печатки підприємства на цих документах? Чи потрібно завіряти печаткою квитанцію №2?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання! Учасники подають - Сканований «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» (для юридичних осіб) або «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницької діяльності-фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) за останній звітний період з відміткою органу статистики або скановану квитанцію про отримання №2. Завіряти квитанцію не потрібно! Треба ставити оригінал печатки підприємства на звітах.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 липня 2016 12:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ВАДІ 2012 |
2 653 068,83
UAH з ПДВ
|
2 490 826,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ООО "ДОНІНТЕРПЛАСТ" |
3 150 119,26
UAH з ПДВ
|
2 542 180,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ДУПЛЕТ |
2 783 860,80
UAH з ПДВ
|
2 783 860,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ВАДІ 2012 #37841356 |
Рішення скасоване |
2 490 826,00
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2016 15:01
|
ТОВ ВАДІ 2012 #37841356 |
Відхилено |
2 490 826,00
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2016 15:13
|
ООО "ДОНІНТЕРПЛАСТ" #40250918 |
Переможець |
2 542 180,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2016 14:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2016 14:02
|
Комарpdf.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2016 14:01
|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2016 10:05
|
scankomar8pdf.pdf | укладений |
18 серпня 2016 10:01
|
scankomar6pdf.pdf | укладений |
18 серпня 2016 10:01
|
scankomar5pdf.pdf | укладений |
18 серпня 2016 10:01
|
scankomar4pdf.pdf | укладений |
18 серпня 2016 10:01
|
scankomar3pdf.pdf | укладений |
18 серпня 2016 10:01
|
scankomar2pdf.pdf | укладений |
18 серпня 2016 10:01
|
scankomar1pdf.pdf | укладений |
18 серпня 2016 10:01
|
scankomarpdf.pdf | укладений |
18 серпня 2016 10:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2016 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2016 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Подовження строку дії договору та виконання зобов’язань без збільшення суми, визначеної договорі |
Номер договору про закупівлю: | 133 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 133 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |