Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланки та журнали для медичної документації
Очікувана вартість
45 000,00 UAH
UA-2016-06-15-000320-b 3b2383ff69764d73af1f18b6cc4a1164
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Воронін Анатолій Васильович

380442926031 kmkl2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська клінічна лікарня №2
Код ЄДРПОУ: 25637595
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, вул. Краківська, буд. 13
Контактна особа: Воронін Анатолій Васильович
380442926031
kmkl2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2016 15:10
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2016 12:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2016 12:20
Початок аукціону: 22 червня 2016 11:39
Початок аукціону: 22 червня 2016 11:39
Очікувана вартість: 45 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Бланки та журнали для медичної документації. В ціну товару включити витрати на транспортування, страхування, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів. Поставка товару здійснюється транспортом постачальника за адресою замовника протягом 3 діб з дня замовлення.Оплата здійснюється після надходження товару та за наявності фінансування. Додаток: проект договору, вимоги щодо пропозиції.

Бланки та журнали для медичної документації. В ціну товару включити витрати на транспортування, страхування, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів. Поставка товару здійснюється транспортом постачальника за адресою замовника протягом 3 діб з дня замовлення.Оплата здійснюється після надходження товару та за наявності фінансування. Додаток: проект договору, вимоги щодо пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
106711 штуки
Бланки та журнали для медичної документації. В ціну товару включити витрати на транспортування, страхування, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів. Поставка товару здійснюється транспортом постачальника за адресою замовника протягом 3 діб з дня замовлення.Оплата здійснюється після надходження товару та за наявності фінансування. Додаток: проект договору, вимоги щодо пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, Київська область, Київ, вул. Краківська,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 червня 2016  —  30 червня 2016
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
ДК 016:2010: 17.23.1 — Вироби канцелярські, паперові

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 червня 2016 15:13
форма цінової пропозиції.docx
15 червня 2016 15:13
Специфікація Л.xlsx
15 червня 2016 15:13
Кваліфікаційні вимоги.docx
15 червня 2016 15:12
Проєкт договіру заг..docx
15 червня 2016 15:12
замовлення бланки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Отсутствие тендерной документации.
Дата подання: 15 червня 2016 19:42
Анатолий Васильевич! На электронной площадке smarttender.biz отсутствует какая либо тендерная документация к Вашему тендеру, - нет перечня, технических требований, количества. Только заголовок закупки. Не можем считать!
Відповідь: Зверніться до технічної підтримки на майданчик smarttender.biz або до служби prozorro.gov.ua

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2016 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Греченко Дмитро Миколайович 23 073,80
UAH з ПДВ
19 198,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бланксервіс-Плюс" 39 383,00
UAH з ПДВ
19 200,00
UAH з ПДВ
Документи
Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН" 28 230,00
UAH з ПДВ
27 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Терно-Граф Товариство З Обмеженною Відповідальністю 27 780,48
UAH з ПДВ
27 780,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 червня 2016 13:24
уточнена пропозиція
17 червня 2016 14:48
Довідка з банку.pdf
17 червня 2016 14:48
штат.pdf
17 червня 2016 14:48
мат база.pdf
17 червня 2016 14:48
договори.pdf
17 червня 2016 14:47
реквизиты Греченко Д.Н.pdf
17 червня 2016 14:47
паспорт.pdf
17 червня 2016 14:47
инн.pdf
17 червня 2016 14:47
документы на чп.pdf
17 червня 2016 14:47
пропозиція.pdf

Публічні документи

16 червня 2016 20:28
папір, клей.rar
16 червня 2016 20:28
бух.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Греченко Дмитро Миколайович

Товариство з обмеженою відповідальністю "Бланксервіс-Плюс"

Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН"

Терно-Граф

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Греченко Дмитро Миколайович
#2468514052
Відхилено 19 198,00
UAH з ПДВ
23 червня 2016 11:01
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бланксервіс-Плюс"
#36564540
Переможець 19 200,00
UAH з ПДВ
23 червня 2016 11:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2016 11:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бланксервіс-Плюс"
#36564540
19 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Бланксервіс-Плюс.pdf укладений
21 жовтня 2016 10:32