Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ "Тульчинська спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат I-III ступенів-ліцей Вінницької обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 21723398 |
Вебсайт: | http://internat.ucoz.ua |
Місцезнаходження: | 23600, Україна , Вінницька обл., Тульчин, Леонтовича,12 |
Контактна особа: |
Лівандовська Світлана Петрівна 380964157066 Buh-internat_T@ukr.net |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 червня 2016 11:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 червня 2016 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 червня 2016 09:00 |
Очікувана вартість: | 10 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
цибуля повинна бути великою, свіжою, цілою, здоровою, не в’ялою, без тріщин, без ознак проростання, без пошкоджень сільськогосподарськими шкідниками, без надмірної зовнішньої вологості, типової для ботанічного сорту форми та кольору. Упакована має бути в сітки. Доставка та розвантаження здійснюється за рахунок продавця. Доставка товару має бути невеликими партіями не рідше ніж 2 рази в тиждень протягом червня-грудня 2016 року. Оплата проводиться Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника у відповідності до вимог ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України за фактом отримання товару на умовах відстрочки платежу 30 календарних днів . У випадку відсутності фінансування Замовник проводить оплату товару після надходження коштів на свій розрахунковий рахунок.. Має бути можливість обміну товару неналежної якості, розміру та кольору, що не відповідає вимогам. Кожна партія товару постачається разом з сертифікатом якості. Ціна товару може зменшуватись на вимогу Замовника в зв'язку з сезонними змінами ринкових цін.
Доставка та розвантаження здійснюється за рахунок продавця. Доставка товару має бути невеликими партіями не рідше ніж 2 рази в тиждень протягом червня-грудня 2016 року. Оплата проводиться Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника у відповідності до вимог ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України за фактом отримання товару на умовах відстрочки платежу 30 календарних днів . У випадку відсутності фінансування Замовник проводить оплату товару після надходження коштів на свій розрахунковий рахунок.. Має бути можливість обміну товару неналежної якості, розміру та кольору, що не відповідає вимогам. Кожна партія товару постачається разом з сертифікатом якості.
Ціна товару може зменшуватись на вимогу Замовника в зв'язку з сезонними змінами ринкових цін.
Доставка та розвантаження здійснюється за рахунок продавця. Доставка товару має бути невеликими партіями не рідше ніж 2 рази в тиждень протягом червня-грудня 2016 року. Оплата проводиться Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника у відповідності до вимог ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України за фактом отримання товару на умовах відстрочки платежу 30 календарних днів . У випадку відсутності фінансування Замовник проводить оплату товару після надходження коштів на свій розрахунковий рахунок.. Має бути можливість обміну товару неналежної якості, розміру та кольору, що не відповідає вимогам. Кожна партія товару постачається разом з сертифікатом якості.
Ціна товару може зменшуватись на вимогу Замовника в зв'язку з сезонними змінами ринкових цін.
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 червня 2016 11:18 |
Закупівля цибуля.doc |
09 червня 2016 11:18 |
Проект договору .doc |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Мазур Павло Анатолійович #2758503816 |
Переможець |
8 600,00
UAH з ПДВ
|
21 червня 2016 13:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір.pdf | укладений |
01 липня 2016 08:15
|