Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

морква
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2016-06-09-000088-a a6bc8dc0ff754284b92b1104261cc78b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Лівандовська Світлана Петрівна

380964157066 Buh-internat_T@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Тульчинська спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат I-III ступенів-ліцей Вінницької обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 21723398
Вебсайт: http://internat.ucoz.ua
Місцезнаходження: 23600, Україна , Вінницька обл., Тульчин, Леонтовича,12
Контактна особа: Лівандовська Світлана Петрівна
380964157066
Buh-internat_T@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 червня 2016 11:12
Звернення за роз’ясненнями: до 13 червня 2016 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2016 09:00
Початок аукціону: 16 червня 2016 15:52
Початок аукціону: 16 червня 2016 15:52
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

морква повинна бути великою, свіжою, цілою, здоровою, не в’ялою, без тріщин, без ознак проростання, без пошкоджень сільськогосподарськими шкідниками, без надмірної зовнішньої вологості, типової для ботанічного сорту форми та кольору. Упакована має бути в сітки. Доставка та розвантаження здійснюється за рахунок продавця. Доставка товару має бути невеликими партіями не рідше ніж 2 рази в тиждень протягом червня-грудня 2016 року. Оплата проводиться Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника у відповідності до вимог ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України за фактом отримання товару на умовах відстрочки платежу 30 календарних днів . У випадку відсутності фінансування Замовник проводить оплату товару після надходження коштів на свій розрахунковий рахунок.. Має бути можливість обміну товару неналежної якості, розміру та кольору, що не відповідає вимогам. Кожна партія товару постачається разом з сертифікатом якості. Ціна товару може зменшуватись на вимогу Замовника в зв'язку з сезонними змінами ринкових цін.

морква повинна бути великою, свіжою, цілою, здоровою, не в’ялою, без тріщин, без ознак проростання, без пошкоджень сільськогосподарськими шкідниками, без надмірної зовнішньої вологості, типової для ботанічного сорту форми та кольору. Упакована має бути в сітки.
Доставка та розвантаження здійснюється за рахунок продавця. Доставка товару має бути невеликими партіями не рідше ніж 2 рази в тиждень протягом червня-грудня 2016 року. Оплата проводиться Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника у відповідності до вимог ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України за фактом отримання товару на умовах відстрочки платежу 30 календарних днів . У випадку відсутності фінансування Замовник проводить оплату товару після надходження коштів на свій розрахунковий рахунок.. Має бути можливість обміну товару неналежної якості, розміру та кольору, що не відповідає вимогам. Кожна партія товару постачається разом з сертифікатом якості.
Ціна товару може зменшуватись на вимогу Замовника в зв'язку з сезонними змінами ринкових цін.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кілограми
морква повинна бути великою, свіжою, цілою, здоровою, не в’ялою, без тріщин, без ознак проростання, без пошкоджень сільськогосподарськими шкідниками, без надмірної зовнішньої вологості, типової для ботанічного сорту форми та кольору. Упакована має бути в сітки.
Доставка та розвантаження здійснюється за рахунок продавця. Доставка товару має бути невеликими партіями не рідше ніж 2 рази в тиждень протягом червня-грудня 2016 року. Оплата проводиться Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника у відповідності до вимог ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України за фактом отримання товару на умовах відстрочки платежу 30 календарних днів . У випадку відсутності фінансування Замовник проводить оплату товару після надходження коштів на свій розрахунковий рахунок.. Має бути можливість обміну товару неналежної якості, розміру та кольору, що не відповідає вимогам. Кожна партія товару постачається разом з сертифікатом якості.
Ціна товару може зменшуватись на вимогу Замовника в зв'язку з сезонними змінами ринкових цін.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23600, Україна, Вінницька область, Тульчин, Леонтовича,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2016  —  29 грудня 2016
ДК 021:2015: 03221112-4 — Морква
ДК 016:2010: 01.13.41 — Морква та ріпа

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 червня 2016 11:13
Закупівля морква.doc
09 червня 2016 11:13
Проект договору .doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 червня 2016 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Мазур Павло Анатолійович 10 945,00
UAH з ПДВ
3 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Риндюк Юрій Юрійович 8 000,00
UAH з ПДВ
3 300,00
UAH з ПДВ
Немає
ФОП Булка Анна Юріївна 11 000,00
UAH з ПДВ
5 900,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

14 червня 2016 12:12
Изображение 287.jpg
14 червня 2016 12:12
Изображение 286.jpg
14 червня 2016 12:12
Изображение 285.jpg
14 червня 2016 12:12
Изображение 284.jpg
14 червня 2016 12:12
Изображение 283.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Мазур Павло Анатолійович

ФОП Риндюк Юрій Юрійович

ФОП Булка Анна Юріївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мазур Павло Анатолійович
#2758503816
Переможець 3 200,00
UAH з ПДВ
21 червня 2016 13:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 червня 2016 13:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Мазур Павло Анатолійович
#2758503816
3 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір.pdf укладений
01 липня 2016 08:12