Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

капуста свіжа
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2016-06-09-000080-a 7f4527993cc64fa2af8f539934f9065e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Лівандовська Світлана Петрівна

380964157066 Buh-internat_T@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Тульчинська спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат I-III ступенів-ліцей Вінницької обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 21723398
Вебсайт: http://internat.ucoz.ua
Місцезнаходження: 23600, Україна , Вінницька обл., Тульчин, Леонтовича,12
Контактна особа: Лівандовська Світлана Петрівна
380964157066
Buh-internat_T@ukr.net
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 червня 2016 11:06
Звернення за роз’ясненнями: до 10 червня 2016 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2016 09:00
Початок аукціону: 14 червня 2016 11:17
Початок аукціону: 14 червня 2016 11:17
Очікувана вартість: 25 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 125,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

капуста повинна бути великою, свіжою, цілою, здоровою, не в’ялою, без тріщин, без ознак проростання, без пошкоджень сільськогосподарськими шкідниками, без надмірної зовнішньої вологості, типової для ботанічного сорту форми та кольору. Упакована має бути в сітки. Доставка та розвантаження здійснюється за рахунок продавця. Доставка товару має бути невеликими партіями не рідше ніж 2 рази в тиждень протягом червня-грудня 2016 року. Оплата проводиться Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника у відповідності до вимог ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України за фактом отримання товару на умовах відстрочки платежу 30 календарних днів . У випадку відсутності фінансування Замовник проводить оплату товару після надходження коштів на свій розрахунковий рахунок.. Має бути можливість обміну товару неналежної якості, розміру та кольору, що не відповідає вимогам. Кожна партія товару постачається разом з сертифікатом якості. Ціна товару може зменшуватись на вимогу Замовника в зв'язку з сезонними змінами ринкових цін.

капуста повинна бути великою, свіжою, цілою, здоровою, не в’ялою, без тріщин, без ознак проростання, без пошкоджень сільськогосподарськими шкідниками, без надмірної зовнішньої вологості, типової для ботанічного сорту форми та кольору. Упакована має бути в сітки.
Доставка та розвантаження здійснюється за рахунок продавця. Доставка товару має бути невеликими партіями не рідше ніж 2 рази в тиждень протягом червня-грудня 2016 року. Оплата проводиться Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника у відповідності до вимог ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України за фактом отримання товару на умовах відстрочки платежу 30 календарних днів . У випадку відсутності фінансування Замовник проводить оплату товару після надходження коштів на свій розрахунковий рахунок.. Має бути можливість обміну товару неналежної якості, розміру та кольору, що не відповідає вимогам. Кожна партія товару постачається разом з сертифікатом якості.
Ціна товару може зменшуватись на вимогу Замовника в зв'язку з сезонними змінами ринкових цін.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2200 кілограми
капуста повинна бути великою, свіжою, цілою, здоровою, не в’ялою, без тріщин, без ознак проростання, без пошкоджень сільськогосподарськими шкідниками, без надмірної зовнішньої вологості, типової для ботанічного сорту форми та кольору. Упакована має бути в сітки.
Доставка та розвантаження здійснюється за рахунок продавця. Доставка товару має бути невеликими партіями не рідше ніж 2 рази в тиждень протягом червня-грудня 2016 року. Оплата проводиться Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника у відповідності до вимог ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України за фактом отримання товару на умовах відстрочки платежу 30 календарних днів . У випадку відсутності фінансування Замовник проводить оплату товару після надходження коштів на свій розрахунковий рахунок.. Має бути можливість обміну товару неналежної якості, розміру та кольору, що не відповідає вимогам. Кожна партія товару постачається разом з сертифікатом якості.
Ціна товару може зменшуватись на вимогу Замовника в зв'язку з сезонними змінами ринкових цін.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23600, Україна, Вінницька область, Тульчин, Леонтовича,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2016  —  29 грудня 2016
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна
ДК 016:2010: 01.13.12 — Капуста

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 червня 2016 11:07
Проект договору .doc
09 червня 2016 11:07
Закупівля капуста.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 червня 2016 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Булка Анна Юріївна 19 140,00
UAH з ПДВ
11 999,00
UAH з ПДВ
Немає
ФОП Мазур Павло Анатолійович 24 445,00
UAH з ПДВ
12 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шевчук Євген Анатолійович 24 900,00
UAH з ПДВ
12 500,00
UAH з ПДВ
Немає
ФОП Риндюк Юрій Юрійович 24 200,00
UAH з ПДВ
22 000,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

11 червня 2016 11:59
Изображение 287.jpg
11 червня 2016 11:59
Изображение 286.jpg
11 червня 2016 11:59
Изображение 285.jpg
11 червня 2016 11:59
Изображение 284.jpg
11 червня 2016 11:59
Изображение 283.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Булка Анна Юріївна

ФОП Мазур Павло Анатолійович

ФОП Шевчук Євген Анатолійович

ФОП Риндюк Юрій Юрійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Булка Анна Юріївна
#3287617462
Переможець 11 999,00
UAH з ПДВ
21 червня 2016 13:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 червня 2016 13:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Булка Анна Юріївна
#3287617462
11 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір.pdf укладений
01 липня 2016 08:01